Ρεμπέτικο στη Σύρο

Για τους περισσότερους που ασχολούνται με το Ρεμπέτικο, Σύρος σημαίνει Βαμβακάρης. Ισχύει όμως ακόμα και σήμερα?

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Προσωπικά επισκέπτομαι τη Σύρο εδώ και 3 χρόνια συχνά πυκνά χειμώνα καλοκαίρι. Υπάρχουν φίλοι εκπαιδευτικοί εκεί που μένουν μόνιμα τα τελευταία 2-3 χρόνια και έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω συχνές επισκέψεις. Ένας από τους φίλους ασχολείται με το Ρεμπέτικο και παρακολουθεί τα γεγονότα στο νησί μήνα με το μήνα να αλλάζουν προς το χειρότερο σε βάρος τις ιστορίας του. Όμως δε χρειάζεται κάποιος να μένει εκεί για να το καταλάβει. Τα μαγαζιά που έμειναν φέτο και που παίζουν Ρεμπέτικο είναι … ένα με δύο! Το “εικοσηπενταράκι” έκλεισε, και προσπαθούν να κλείσουν και το τελευταίο σημαντικό και κλασικό στην άνω Σύρο το “Αυλιδάκι”.

Σήμερα θέλω να πιστεύω ότι πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος γενικά στο να καταδιώκονται ποινικά τα κουτούκια. Κάποτε τα θεωρούσαν κέντρα χρήσης χασίς αλλά σήμερα περισσότερα ναρκωτικά βρίσκει κάποιος σε Club παρά σε κουτούκια. Ποιοί λοιπόν είναι σήμερα οι λόγοι που κάποιοι στη Σύρο προσπαθούν να κλείσουν τα Ρεμπετομάγαζα?

Για το “εικοσηπενταράκι” παρόλο που το έζησα περνώντας 2 βραδιές εκεί με καλά ποιοτικά Ρεμπέτικα, δεν μπορώ να πω κάτι αφού πλέων έκλεισε. Παραθέτω όμως URL κατοίκου άνω Σύρου που κατήγγειλε συγκεκριμένα το “Αυλιδάκι”.
http://eyploia.aigaio-net.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2238

Δεν μπορώ να γράψω πολλά για το τι εστί “Αυλιδάκι” εδώ μιας που προφανώς ίσως να κατηγορηθώ για διαφήμιση. Το μόνο που μπορώ να πω είναι αν σας βγάλει ο δρόμος στην Σύρο κάντε τον κόπο να περάσετε από εκεί. Τα όσα αναφέρει ο γρόθος στο παραπάνω URL θα καταλάβετε ότι πρόκειται για γελοιότητες Η αναφορά αυτή στάλθηκε στα αρμόδια υπουργία οπου και έγινε επιτόπιος έλεγχος από υπηρεσίες ελέγχου. Το “Αυλιδάκι” βρέθηκε καθόλα νόμιμο. Παρόλαυτά και την Παρασκευή 12/6 που ήμουν εκεί έστειλαν αστυνομία για να σταματήσει η μουσική χαλώντας τη βραδιά

Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί στη Σύρο τα Ρεμπετάδικα κλείνουν και όσα ακόμα λειτουργούν γίνονται προσπάθειες (κυρίως από ντόπιους!) να κλείσουν? Για ποιά παράδοση μιλάμε? Θα αφήσουν η Σάκης ο Καρβέλας η Πέγκι και τα λοιπά εφήμερα μαϊμούνια που σήμερα ζουν και βασιλεύουν στα “σαλέ της παραλιακής” κάτι για τις επόμενες γενιές? Και αυτοί που άφησαν και τα κατάφεραν πριν 70 χρόνια γιατί τους αρνούνται οι ίδιοι οι συντοπίτες τους?
Ο μοναδικός που υποστηρίζει ουσιαστικά προς το παρόν τα Ρεμπετομάγαζα στην άνω Σύρο είναι ο Δήμαρχός της. Πόσο όμως θα συνεχίσει να το κάνει όταν υπάρχουν χαφιέδες του είδους στο παραπάνω URL?

Τέλος ξεκινώ αυτό το θέμα γιατί προσωπικά νιώθω αγανάκτηση όταν καταλαβαίνω τι σημαίνει Ρεμπέτικο και από την άλλη να βρίσκω δίπλα στη γειτονιά που μεγάλωσε ο Βαμβακάρης ακόμα και σήμερα ρουφιάνους.

Μιχάλης Μαρκομανωλάκης

Καλησπέρα Μιχάλη,

μήπως το πήρες πολύ βαριά βρε συ?..άκουσε και την δική μου γνώμη ως συχνού επισκέπτη της Σύρου.

Δεν λέω ότι έχεις εντελώς άδικο…αλλά σκέψου ότι το Αυλιδάκι είναι και δίπλα σε σπίτια.

Φαντάσου λοιπόν τον Ανδρογιάννη με την ρεμπετοφωνάρα του:109:…να τραγουδάει μέχρι πρωίας Μάρκο…ε δεν θα κοιμηθεί κανείς στην Άνω Σύρο!:112:

Πριν 2-3 βδομάδες που ήμουν εκεί σταματήσαμε το τραγούδι μόλις έκλεισαν τα φώτα του δημαρχείου τα οποία κλείνουν στις 2 με χρονοδιακόπτη, μετά από συμφωνία του Δημάρχου με τον Ανδρογιάννη! Όσο και αν σπάστηκα λοιπόν…δεν μου φάνηκε παράλογο μόλις το σκέφτηκα πιο λογικά. Δεν μπορούν οι μόνιμοι κάτοικοι να μένουν ξύπνιοι επειδή εμείς πάμε ένα τριήμερο και θέλουμε να διασκεδάσουμε μέχρι πρωίας.:085:

Τρία βράδυα πριν πάω στο Αυλιδάκι…παίζαμε και τραγουδούσαμε με μια παρέα…από τις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί σε μια ταβέρνα στο λιμάνι και δεν μας ενόχλησε κανείς
(ο φίλος σου ίσως σου έχει πει για τους “Πεμπτάκηδες”:090:)

Το μεθεπόμενο βράδυ μαζευτήκαμε πάλι σε μια άλλη ταβέρνα στο βόρειο μέρος του νησιού και παίζαμε μέχρι τις 4,5 το πρωί!

Άρα δεν νομίζω ότι “καταδιώκονται τα κουτούκια” στην Σύρο…ίσως να μην είναι εφικτό στην Άνω Σύρο να τραβάνε τα γλέντια το καλοκαίρι μέχρι πρωίας, λόγω της αρχιτεκτονικής της πόλης, αλλά τον χειμώνα που κλείνουν οι πόρτες και μπορούν να κοιμηθούν και οι κάτοικοι… τα γλέντια τραβάνε μια χαρά!:088:…δεν μπορεί θα στο έχει πει ο φίλος σου αυτό!

Όσο για την καταγγελία…πάντα υπάρχουν μαμάκες στον κόσμο και σίγουρα υπάρχουν και Συριανοί που καταγγέλουν και πάντα θα καταγγέλουν έναν τύπο που παίζει μπουζουκάκι και τραγουδάει ως:
άδων και παιανίζων αλήτικον όργανον ονόματι μπουζούκιον”!!!
:019::019::019:

Μην τους δίνουμε περισσότερη αξία από όση πραγματικά αξίζουν…την μαμακία τους θα την πουν έτσι κι αλλιώς βρε συ…:112::019:

Νά’σαι καλά και μην χαλιέσαι:088:

Καλά τα λες Σαράντο μόνο που τα “στουμφάκια” πλάκωσαν 23.45 και όχι μετά τις 2.

Χαλιέμαι λοιπόν. Και χαλιέμαι άσχημα. Λύσεις όμως υπάρχουν.
Ας κάνουν μια μέτρηση να δούνε σε πόση απόσταση και πόσοι ΑνωΣυριανοί ενοχλούνται απο την “αγριοφωνάρα” του Ανδρογιάννη. Όσοι λοιπόν είναι μέσα ας επιδοτηθούν με αλλαγή των εσωτερικών παραθύρων τους με διπλά και airCondition για να μη κρουφτούν (πνηγούν κοινός). Άλλωστε δε θυμούμαι ποτέ αυτοί οι άνθρωποι να είναι στο δρόμο είτε μέρα είτε νύχτα, παρά μόνο στις αποκριές. Όλο τον υπόλοιπο καιρό η Άνω Σύρος δείχνει ακατοίκητη! Κιανε ανοίξει καμιά πόρτα φοβάσαι να μη πεταχτεί κιανένα ζόμπι! 90% που κατοικούν εκεί παπουδογιάγιαδα είναι.

Γιατί να λειτουργεί μόνο ένα ουσιαστικά Ρεμπετομάγαζο στην 'Άνω Σύρο? Στην Πάρο κάθε βράδυ καλοκαίρι γίνεται τσι πουταννώς δλδ. και οχι με ζωντανά παραδοσιακά αλλά με τα τσίγκινα τα ξένα. Μούγκα εκεί όμως οι ντόπιοι γιατί αν μιλήσουν το χειμώνα θα πεινάσουν. Στην 'Άνω Σύρο ποιός τους ταΐζει? Και ποιός είπε οτι και στην Ερμούπολη δεν τίθεται θέμα ρουφιανιάς? Και το χειμώνα κλείνουν μαγαζιά. Προσωπικά το βίωσα σε μια βραδιά σε 3 μαγαζιά σερί αλλά δεν έχει να κάνει με Ρεμπετομάγαζα η περίπτωση αυτή.

Το θέμα λοιπόν δεν είναι αν χαλιέμαι εγώ ή όχι. Η κατάσταση έχει ξεφύγει και περισσότερο πιστεύω οτι έχει να κάνει με τους ντόπιους. Το νησί έχει 3 δήμους! 3 Δήμους!!! Σε καμία περιφέρεια αλλού στην Ελλάδα δεν θα υπάρχει αυτό! Νησί το 1/3 της Νάξου και έχει πήξει στους Δημάρχους! Ο Ανδογιάννης και το παιδί που είχε το εικοσηπενταράκι έφυγαν απο Αθήνα για να πάνε να κάνουν Ρεμπετάδικο μακρυά απο το χάλι της και κοντά στην πατρίδα του Βαμβακάρη. Εμείς κάνουμε τη διαδρομή για να ακούσουμε καμιά πενιά και τελικά πλακώνουν τα “στρούμφ” για να καταλήξουμε στα τσίγκινα στην Ερμούπολη και που και αυτά θα κλείσουν γιατί πέρασε ο τραμπούκος ο “μπάμπαστρουμφ” απόξω και άναψε μια φορά το φάρο του περιπολικού.

Δεν πάνε να ανοίξουν κιανένα λάκκο να χωστούνε μέσα απο τώρα λέω γω?

Μήπως τα θέλουμε όλα δικά μας, στο «βωμό της διασκέδασης»; Τα παπουδογιάγιαδα, δεν δικαιούνται να κοιμηθούν το βράδυ; Ζόμπι είναι, θα πείς! Αν είναι να τους βάλουμε παράθυρα ερμητικά κλειστά, γιατί δεν τους στέλνουμε στον Καιάδα από τώρα, ή στην απομόνωση ενός οίκου «ευγηρίας», να ησυχάσουμε και εμείς και εκείνοι (αν αυτό νομίζουμε); Ποιος εγκαταστάθηκε στην άνω Σύρα πρώτος, τα παπουδογιάγιαδα ή εμείς; Την παροιμία «ήρθαν τ΄ άγρια να διώξουν τα ήμερα» την έχουμε ακούσει; Ένας και μόνο ένας να ενοχληθεί, η πολιτεία πρέπει κάτι να κάνει.

Ώστε, ξέφυγε η κατάσταση, έ; Πως τη θέλουμε, δηλαδή, την κατάσταση; Ωραία είναι να ξεφαντώνουμε στα νησιά, όποτε και όπου μας κ…, οι ντόπιοι να μας ανέχονται (όπου δεν μας λένε και ευχαριστώ για τα λεφτά που αφήνουμε, όχι βέβαια σε αυτούς) και η αστυνομία να κάνει τα στραβά μάτια εκεί που εμείς νομίζουμε ότι πρέπει. Ακόμα καλύτερα ίσως, να επιδοτηθούν οι ντόπιοι να αγοράσουν ένα διαμερισματάκι στην Αθήνα ώστε να μην ενοχληθεί το πνεύμα του Μάρκου!!!

Δεν ξέρω ποιος τελικά πρέπει να χωθεί στο λάκκο. Το σίγουρο είναι ότι αν χωθούν οι κάνοντες διαδρομές «για να ακούσουν καμμιά πενιά», δεν θα ενοχλήσουν κανέναν.

H πόλη της Άνω Σύρου όντως είναι δομημένη έτσι που τέτοια ζητήματα δεν αποφεύγονται. Για να καταλάβουμε τι εννοεί ο φίλος “αρχιτεκτονικη” πιο πάνω, ουσιαστικά μιλάς μές στο σπίτι σου και ακούνε οι διπλανοί. Δε νομίζω λοιπόν ότι πρόκειται για παράπονα επειδή παίζεται ρεμπέτικο …αλλά παράπονα λόγω ήχου γενικότερα, οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός. Πάντως γίνονται αρκετές ρεμπέτικες βραδυές το καλοκαίρι, έτσι στο χύμα μες στα δρομάκια-σκαλιά. Και ισχύει ότι οι κάτοικοι είναι το 90% μονιμοι και κάποιας ηλικίας, οπότε το γλέντι τελειώνει νωρίς, ελλείψει…ηχομόνωσης.
Και μη ξεχνάμε ότι για μας μπορεί να είναι τόπος επίσκεψης, για αυτούς είναι τόπος μόνιμης κατοικίας, και έχουν που έχουν όλη μέρα τους τουρίστες πάνω-κάτω τα σκαλιά μέχρι τον Σα-Τζώρτζη και τούμπαλιν…δεν δικαιούνται να κοιμηθούν το βράδυ? Στο κάτω κάτω δεν είναι και παραλιακό μερος, όπου συνηθίζεται να υπάρχει βαβούρα, μία πολυπληθής, συμμαζεμένη κοινότητα είναι, όπου η ησυχία είναι τρόπος ζωής.

Γενικότερα για το νησί τώρα, το γιατί είναι 3 οι δήμοι έχει ιστορική βάση…ο πληθυσμός της Ερμούπολης είναι μεταγενέστερος, κυρίως πρόσφυγες (απο την καταστροφή των Ψαρών, της Χίου, της Σμύρνης κτλ) και πιο πάνω ήταν η “παλιά” Σύρος η καθολική…στο σήμερα αν είναι υπερβολή δεν μπορώ να κρίνω.

Το πρόβλημα που θίγεται στο παρόν τόπικ τώρα, εξετάζεται σε επίπεδο κατοίκων και σε επίπεδο πολιτείας. Από ότι έχω δει εγώ όλα αυτά τα καλοκαίρια. Οι κάτοικοι γενικά πιο πολύ παραπονούνται (για να μην πω μόνο) από την επέλαση νέων μορφών διασκέδασης και μαγαζιών κλαμποειδούς τύπου. Όταν γίνονται λαικές- παραδοσιακές βραδυές μέχρι το πρωί δεν μπορεί να κοιμηθεί άνθρωπος, αλλά δεν υπάρχει η παραμικρή διαμαρτυρία. Αυτό που θα ήθελα να υπογραμμίσω όμως, είναι ότι ο ντόπιος δε θυσιάζει τον τρόπο ζωής του (πχ το να έχει ησυχία, και μιλάω για τα πιο επαρχιακά μέρη πιο πολύ) για καμία προσέλκυση τουρισμού ή για την τέρψη των επισκεπτών.και καλά κάνει σε κάποιες περιπτώσεις. Άμα θέλει κάποιος να βρει μια γωνιά να παίζει και να τραγουδά μέχρι το πρωί, μπορεί να τη βρει άνετα χωρίς να αλλάξει αυτήν την ησυχία.

Η πολιτεία είναι λίγο από όλα. Αφήνει (όχι όμως προωθεί) το ρεμπέτικο να παραμένει ζωντανό στο νησί, καμιά φορά φωνάζει και την αστυνομία αν υπάρχουν καταγγελίες (για φασαρία κτλ κτλ). Όμως στέκεται πολύ πιο απαθής στις παραβάσεις των άλλου είδους μαγαζιών…μήπως αυτή σε αντιθεση με τους κατοίκους κάνει κάποιες φορές “κλειστά μάτια” εκεί, εις τέρψην τουριστών και μαγαζατόρων?..δεν ξέρω, λέω…

Αυτά τα ολίγα, όχι ότι έδωσα απάντηση, απλά ότι παρατήρησα, καθώς όταν πάω είμαι σε φάση αράγματος και δεν πολυασχολούμαι που παίζει τι. Αρκετά ενδιαφέρον όμως θέμα θίξατε συμφορουμίτες.

Μιχάλη να διευκρινήσω ότι το μπραβόκουμπο το πάτησα για το κομμάτι που έγραφες για τις διακρίσεις της αστυνομίας.

Νομίζω όμως ότι τα ισοπέδωσες όλα ρε συ…

Κατ’αρχήν η Σύρος δεν συντηρείται από το τουρισμό ή από εμάς που θα πάμε να ηρεμήσουμε, να ακούσουμε ή και να παίξουμε καμιά πενιά αν λάχει!
Αλλά και πρώτος να ήταν ο τουρισμός, θα συμφωνήσω με τον Νίκο ότι δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην κοιμούνται όποτε μας κάνει κέφι εμάς, τους μη-Συριανούς, να πάμε εκεί.

Επειδή στην Σύρο πάω και για επαγγελματικά ταξίδια, να σου πω με σιγουριά ότι ο τουρισμός είναι η τρίτη κατά σειρά πηγή χρημάτων για τους Συριανούς και όχι και τόσο σημαντική.

Μην ξεχνάμε ότι είναι πρωτεύουσα των κυκλάδων και με μεγάλη εμπορική παράδοση.
Πρώτη πηγή εισοδήματος είναι οι δημόσιες υπηρεσίες+δικαστήρια και όλα τα παρεμφερή επαγγέλματα που αφήνουν χρήματα στο νησί από επισκέπτες αλλά και πολλούς μόνιμους δημοσίους υπαλλήλους και ελεύθερους επαγγελματίες.
Δεύτερη πηγή είναι το ιστορικό ναυπηγείο του Νεωρίου από το 1862 νομίζω και όλα τα σχετικά ναυπηγοεπισκευαστικά επαγγέλματα …και μετά ο τουρισμός ίσως.

Όσο για το σχόλιό σου για τα “παπουδογιάγιαδα” νομίζω ότι είναι πολύ εγωιστικό…και δεν το βλέπεις σωστά…ξανασκέψου το με ηρεμία από όλες τις πλευρές και νομίζω ότι θα το δεις λίγο αλλιώς…

…μην τα θέλουμε και όλα δικά μας…ο τόπος τους είναι και οι όποιες συνήθειες και παραξενιές(για εμάς)κάθε τόπου, πρέπει να είναι σεβαστές από κάθε επισκέπτη.

…άποψή μου…

Νίκο για ψυχαγωγία πρόκειται. Όσοι θέλουν διασκέδαση ας πάνε παραπέρα στη Μύκονο.

Τα παπουδογιάγιαδα θα περνούσαν απαρατήρητα αν έδιναν έστω ένα τόνο ζωής εκεί που κάθονται. Δεν είδα πουθενά όμως και αυτό τους χαρακτηρίζει. Για Καιάδα και οίκους ευγηρίας μιλάς πρώτος εσύ και σαρκαστικά.

Όσο για τον τόπο δε σημαίνει οτι απο τη στιγμή που έφτιαξαν ένα σπίτι εκεί τους ανήκει και ο αέρας. Αν “έδεσαν το γάιδαρο” δε σημαίνει οτι όποιος περάσει απο εκεί είναι ανεπιθύμητος. Το παράδοξο να είναι τόσο κοντά οι πόρτες και να μην κάνουν παράπονα αυτοπροσώπως αλλά να σκάει αστυνομία και καταγγελίες κάθε λίγο και λιγάκι τι είναι? Αν είναι ο ρουφιάνος ο ήμερος τότε ο άγριος ποιός είναι?

Κάτω στο Ηράκλειο της Κρήτης μας πήρανε απο το πατρικό μου όλο το υπόλοιπο χωράφι δίπλα στο σπίτι για να φτιάξουνε πλατεία. Εκεί θα γίνεται καλοκαίρι της κακομοίρας. Έτσι είναι όμως τα πράγματα. Δε μπορείς να τα έχεις όλα. Θα υποστούν οι γονείς τη φασαρία απο τα “άγρια” για να παραμείνουν κοινωνικά και όχι κλεισμένα στους τοίχους μπροστά σε μια τηλεόραση.

Όσο για το λάκκο, πόσα χρόνια να έχουν ακόμα τα παπουδογιάγιαδα? Το μόνο που θα θυμάμαι απο αυτά θα είναι την αιώνια ησυχία που έψαχναν απο τα τώρα και οτι δεν άφησαν όνομα όπως του Μάρκου.

voreioanatolikos άφεριμ!

Συμφωνώ απόλυτα με τον Ν. Πολίτη!

Ξεπερνώντας το ότι η μεγαλύτερη ρύπανση (και η πλέον αγνοημένη…) είναι η ηχορύπανση (ρωτήστε τους νευρολόγους σε τί ποσοστό ευθύνεται για το ότι είμαστε πρώτοι και καλύτεροι στην κατανάλωση ψυχοφαρμάκων…) θα μείνω στο εξής:

Από τότε που ο τουρίστας αντικατέστησε τον περιηγητή, χάσαμε την ουσία του πράγματος.

Γιατί όταν πάμε στη Σύρο - για παράδειγμα - να τους παίξουμε ρεμπέτικο όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς, αντί να το ακούσουμε έτσι όπως το νοιώθουν αυτοί, εκεί που το ακούνε αυτοί και όποτε τους πιάνει το μεράκι, όταν φτιάχνουμε τα σπίτια μας και τα ξενοδοχεία μας με πισίνα δίπλα στο κύμα… κι’ ας πάνε να κουρεύονται που δεν έχουν νερό οι ντόπιοι, τα “ευρωπαΪκά” κλάμπ μας δίπλα στις εκκλησιές τους και στα μνημεία τους, όταν μεταφέρουμε την χειρότερη “Αθήνα” στις αποσκευές μας και απαιτούμε να ικανοποιηθούμε, σε λίγο δεν θα υπάρχει η Σύρος που αναζητάμε (πιστεύω ότι δεν υπάρχει ήδη γι’ αυτό έπαψα να την επισκέπτομαι από το 93), όπως δεν υπάρχει πια η Μύκονος, η Πάρος, η ακόμα η Σκόπελος, η παράλια Κρήτη κλπ.

Καταλαβαίνω φυσικά ότι οι διακοπές μας είναι πλέον “απόδραση”, αναρωτιέμαι όμως αν καταλαβαίνουμε όλοι μαζί τη σημειολογία της λέξης και τί σκοπεύουμε να κάνουμε για να πάψει να εκφράζει τις βόλτες μας:106:

…μιλάς και για τους δικούς σου ανθρώπους έτσι?..δεν νομίζω…:mad:

Οι δικοί μου φίλε Σαράντο δε ρίχνουν καταγγελείες ούτε ρουφιανεύουν. Και ευτυχώς τα παπουδογιάγιαδα στην Κρήτη έχουν τσαγανό που ζηλεύουνε και οι νέοι ακόμα.

Γρηγόρη αν θεωρείς το Ρεμπέτικο ηχορύπανση μάλλον δε θα έπρεπε να έχεις ήδη τόσα post. Χατζηαβάτικο δείχνει το post σου αυτό εδώ παρά οτι προσέθεσες κάτι στο θέμα.

Δεν πρόσθεσε στην κουβέντα; Χατζηαβάτικο; Δηλαδή;

Όσο για το αν ο πολιτισμός των Συριανών δεν τους επιτρέπει να μπούν με τα κουμπούρια να επιβάλουν συμπεριφορά σε όσους δεν κάνουν διάκριση τόπου και χρόνου (αδιάφορα αν τραγουδάνε ρεμπέτικο ή το άβε Μαρία) και προτιμούν πιο πολιτισμένες μεθόδους (που αποκαλείς ρουφιανιά) δεν σου είναι κατανοητός, δεν φταίνε οι Συριανοί… Προσωπικά περιμένω να εμφανιστούν και τα κουμπούρια και όχι μόνο στη Σύρο. Κοντά είμαστε.

Όσο για την ερμηνεία που δίνεις στη λέξη ρουφιανιά, μου δικαιολογεί το φαινόμενο Ζωνιανά…

…δεν υπάρχει λογική πλέον…εγκαταλείπω το θέμα!

ΥΓ. Έχω ζήσει 5 χρόνια στην Κρήτη και ρουφιανιά υπάρχει άφθονη όπως υπάρχει και λεβεντιά…αλλά δεν είναι θέμα τόπου ή ηλικίας αυτά τα χαρακτηριστικά ρε Μιχάλη.
Δώσε στους Συριανούς παππούδες τον μισό σεβασμό στα θέλω τους, από αυτόν που απαιτούν (ακόμα και με όπλα)οι Κρητικοί και θα περισσέψει…!
Μην βλέπουμε μόνο την καμπούρα των άλλων?

Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να σέβεσαι την γνώμη του συνομιλητή σου, να μην το κρίνεις και να αντιτίθεσαι με επιχειρήματα.

Θα συμφωνήσω με τον voreioanatoliko ότι η αρχιτεκτονική της χώρας είναι τέτοια που και ο ψίθυρος ακούγεται, ειδικά όσο καλοκαιριάζει και μένουν παράθυρα ανοιχτά.

Το πρόβλημά σου βασικά ποιό είναι;

Ότι εσύ θες να πάς να μερακλώσεις στον τόπο που γεννήθηκε ο Μάρκος και να ακούσεις καμιά πενιά, αλλά όμως αύτο το έχουν θελήσει και κάποιες άλλες χιλιάδες πριν από εσένα. Κάπου και τα παπουδογιάγιαδα τρελαίνονται.

Πιστεύω ότι εάν ήσουν κι εσύ προχωρημένης ηλικίας κι εγώ ερχόμουν “ντραγκα-ντρούγκα” μες στα αυτιά σου, κι εσύ θα το ανεχόσουν μία, δύο, τρείς, πέντε, δέκα…εκατό! Από ένα σημείο και μετά πόσο υπομονή θα έκανες;

Τα παπουδογιάγιαδα δεν ξέρουν ότι εσύ πας εκεί μία φορά στο τόσο για να χαλαρώσεις και να κάνεις την βόλτα σου.

Υ.Γ.: Την διαφίμηση ενός παγωτού δεν την έχεις δεί;; Με το μαντολίνο…; Άλλαξε τα όργανα και είναι ίδια κατάσταση (τα μπουζούκια στα αυτιά των παπούδων την συγκεκριμένη ώρα μπορεί να ηχούν σαν ηλεκτρικές)


Σωστό. Το οποίο συμβαίνει παντού, πάντα και σε κάθε πράγμα…Υπάρχουν οι σωστοί, υπάρχουν και οι μαλ"κες.

Ανάβουν τα αίματα χαίρομαι, χαίρομαι! :slight_smile:

Αύριο θα απαντήσω στα παραπάνω γιατί επέρασε η ώρα. Ελπίζω εν τω μεταξύ να διαβάσατε την καταγγελεία του μυστήριου στο URL που έστειλα στο πρώτο post.

καλό βράδυ κοπέλια!
(ναι Γρηγόρη το post αυτό άχρηστο είναι ουσιαστικά )

Όπως και το #1 μήνυμα θα πει κάποιος άλλος. Και τι έγινε που δεν έχει ρεμπέτικο στέκι η Σύρος; Μειώνεται η αξία του Μάρκου; Στον Πειραιά μεγαλούργησε εξάλλου!!!

Εσύ χαίρεσαι αλλά κάποιοι άλλοι ενοχλούνται!!!

Γι αυτό ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ.

Ε, μπράβο στο Δημήτρη και από μένα!