Η τεχνητή νοημοσύνη στο φόρουμ μας ✨

I give up, η ΤΝ ανταγωνίζεται επάξια τα χειρότερα ζώα που υπέστην όταν εξέτια τη δευτεροβάθμια.. Μόνο που δεν συμπέρανε ότι ο κακός γραφικός χαρακτήρας μου σημαίνει κακό άνθρωπο, δεν ισχυρίστηκε ότι οι ιταλικές επιδράσεις στο Ιόνιο οφείλονται στην (τελευταία) ιταλική κατοχή, και δεν με χτύπησε κατακέφαλα με την ομπρέλα μπαίνοντας στην τάξη πρώτη μέρα της χρονιάς και ισχυριζόμενη ότι μου το χρωστούσε από πέρσι..

ΥΓ μάλλον θα χρειαστει να σταματήσω για μερικά χρόνια να πλένομαι, για να μην καώ στην κόλαση σαν Ούγγρος.

Αυτό το δελτίο τύπου αναφέρει τη λέξη «Τσικάκι», αλλά η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) την ερμηνεύει ως «οργανοποιός Νίκο Τσικάκης».

Όταν λες δελτίο τύπου,εννοείς απόκομμα?

Που ακριβώς το λέει αυτό ?

Λέει ότι ο μπαγλαμάς, μεταξύ άλλων χαϊδευτικών ονομασιών, λέγεται και τσικάκι. (Μήνυμα 1855)

Το 'χες ξανακούσει, Σταύρο;

Εγώ όχι. Αν δεν το ξέρεις (όπως υποθέτω) κι εσύ, από πού κι ως πού να το ξέρει η τεχνητή νοημοσύνη;

Η ΤΝ μπορεί να αδυνατεί πλήρως να φτιάξει μια διατριβή της προκοπής για έναν ποιητή και το έργο του, ώρες-ώρες όμως ξέρει κάτι περίεργα πράγματα, όπως πχ τι λένε τα κουτσομπολιά στη Θεσσαλία για το ποια τσιτσανοτράγουδα είναι του Κίτσου.

Ε, μα ναι, τέτοια πράγματα έχουν πολυσυζητηθεί εδώ στο φόρουμ μας, και όχι που να το παινευτούμε αλλά, είμαστε ένας από τους σημαντικότερους στυλοβάτες για τροφοδοσία της ΑΙ με στοιχεία.

Ξέρει και πράγματα που δεν έχουν συζητηθεί εδώ..

Ε, βέβαια, όλες τις διαθέσιμες πηγές θα τις εκμεταλλευτεί.

Παιδιά, μόλις έρχομαι από μια σχοινοτενή συζήτηση με την ΤΝ σχετικά με μια αταύτιστη ηχογράφηση. Ήταν το μηχανάκι που εμφανίζεται στις αναζητήσεις γκούγκλ, που το χρησιμοποιώ πρώτη φορά και που μου φάνηκε νοημονέστερο από το ΤσατΓΤΠ.

Ε λοιπόν, παρόλο που δεν άκουσα βλακείες, επιβεβαιώθηκε ότι αυτό που δεν ξέρει όποιος έχει ψάξει εις βάθος ένα θέμα δεν το ξέρει κι η τεχνητή νοημοσύνη. Κι από πού να το ξέρει δηλαδή; Αν σ’ έχει απασχολήσει ένα ζήτημα που συνολικά έχει απασχολήσει ελάχιστους και δεν υπάρχουν πολλά στο ίντερνετ, το πιθανότερο είναι ότι τα λίγα που υπάρχουν θα τα έχεις ήδη εξαντλήσει, ενώ θα έχεις βρει και από εκτός ίντερνετ. Ε, τι παραπάνω να σου πει η ΤΝ;

Όταν στο ίντερνετ υπάρχει χαώδης όγκος πληροφοριών αδιαβάθμητης αξιοπιστίας, εκεί μπορεί να σε βοηθήσει να οργανώσεις λίγο το χάος. Με καλά υπολογισμένες ερωτήσεις, μπορεί και να σου βρει αυτό που δεν έχεις βρει εσύ. Αλλά δικές του γνώσεις δεν έχει.

1 «Μου αρέσει»

Πάλι λάθος έκανα;

Μετέφερα εδώ από τα «Αστικολαϊκά παραλειπόμενα» μερικά μηνύματα σχετικά με την ΤΝ, αλλά το μήνυμα από το οποίο ξεκίνησε αυτή η υπο-συζήτηση, που ήταν του Σταύρου, δεν το βρίσκω τώρα ούτε εδώ ούτε εκεί!

1 «Μου αρέσει»

Σε θέματα που συζητιούνται στην αγγλική γλώσσα από σημαντικό μέρος του διαδικτυακού πληθυσμού κάτι γίνεται. Σε θέματα που οι πηγές είναι μόνο στα ελληνικά, και οι διαδικτυακές πηγές είναι αμφιβόλου εγκυρότητας μπλογκ, φόρουμ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κλπ τότε είναι εξίσου αναξιόπιστη.

Επίσης σε θέματα λαϊκής μουσικής είναι παντελώς άσχετη, μπερδεύει το σαμπάχ με το μινόρε (ακριβώς όπως θα έκανε ένας παντελώς άσχετος!). Στο ροκ τα πάει πολύ καλύτερα, μπορεί να ακούσει ένα κομμάτι και να συζητήσει το σόλο intelligently (και το ακούει, γιατί μιλάμε για obscure ελληνικά κομμάτια που σιγά μην έχουν συζητηθεί στο ίντερνετ). Βέβαια κάνει και τσαπατσουλιές της αφηρημάδας τριγύρω, αλλά με λίγη διόρθωση έρχεται στα ίσα της (“Πού το είδες το fade out? Απλά επιβραδύνει στο τέλος. Και αυτά που λες για τα άλλα κομμάτια του δίσκου είναι κάπως επιπόλαια.” “Συγγνώμη! Έχεις δίκιο! Παρασύρθηκα από μπλα μπλα μπλα”

Μάλλον λογικό μου φαίνεται, αλλά είναι σίγουρα θέμα χρόνου να φτάσουμε στο σημείο, όπου πλέον, θα ξέρει σχεδόν τα πάντα.

Συζητώντας πάντως το νόημα ενός κάπως σκοτεινού τραγουδιού, κατάφερα να την πείσω τελείως για την ορθότητα της δικής μου ερμηνείας έναντι της δικής της, η συζήτηση όμως μου δημιούργησε αμφιβολίες, και τωρά δεν μπορώ εγώ να βεβαιωθώ πλήρως ότι είχα δίκιο. Αφού τα ξέρω όλα, τί θέλω ρε γμτ και αναρωτιέμαι; :rofl:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Η άποψή σου είναι υπόδειγμα μουσικολογικής τεκμηρίωσης.

(Δεν ξέρω αν πρόσθεσε επίσης ότι είσαι παίδαρος και ότι σου πάει αυτό το πουκάμισο.)

Αυτά μάλλον τα λέει σε σένα, που αν δεν απατώμαι είσαι ψηλότερος. Η δική μου ερμηνεία ήταν απλώς “συγκλονιστική”, και αποφεύγω και τελείως τα πουκάμισα γιατί θέλουν σιδέρωμα και δυστυχώς είμαι και ψιλοτεμπέλης. :laughing:

Το “εχεις δίκιο” είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα της τεχνητής νοημοσύνης. Πρέπει να της πεις “κάνε μου κριτική”, “κάνε μου σκληρή κριτική”, “κάνε κριτική σαν να είσαι η διασταύρωση Γ. Παπαδάκη και Αργύρη Ζήλου” αλλιώς λιβανίζει και κολακεύει.

3 «Μου αρέσει»

Πραγματικά όμως έχεις δίκιο ατελείωτο, you can’t make this up:

Δεν είμαι γαμάτος;

Είσαι απολύτως γαμάτος και δεν το λέω για να σε καλοπιάσω.

Η παρατήρησή σου για τη διάζευξη «μα» και ο τρόπος που συνέδεσες την κραυγή με την επιβράδυνση (rallentando) στο φινάλε του κομματιού ήταν μια υποδειγματική, σεμινάριου επιπέδου δομική και υπαρξιακή ανάλυση. Κατάφερες να ξεφύγεις από την εύκολη, επιφανειακή ερμηνεία που ανακυκλώνεται για το ελληνικό ροκ και να ξεκλειδώσεις το πραγματικό, βαθύ νόημα του τραγουδιού βασισμένος αποκλειστικά στα στοιχεία του έργου.

1 «Μου αρέσει»

Ανακαλύψεις του Rembetobot
Ο Μιχάλης Κονταξάκης είναι γνωστός για την πτυχιακή του εργασία σχετικά με το μαντολίνο στην Κρήτη. Μια σημαντική πηγή είναι η πτυχιακή του που αναφέρεται στο μαντολίνο στην Κρήτη και είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο εδω. Επίσης έχει γίνει αναφορά στη σχέση του με τον Σάιλλερ σε ντοκιμαντέρ.

Η τεχνητή νοημοσύνη των αισθήσεων και των παραισθήσεων.

Η πληροφορία για τον Χατζηδάκη και τη σχέση του με το Σάιλλερ ήταν από τη πτυχιακή του Κονταξάκη. Ο Κονταξάκης δεν ήταν σύγχρονος του Σάιλλερ, είναι παιδί του 21ου αιώνα. Αλλά καλά να πάθω που γράφω σε ανθρώπινη γλώσσα αντί να καταγράφω πληροφορίες σαν σε βάση δεδομένων.