Η νέα γενια ακούει ρεμπέτικο;

Συζητάμε και ανταλλάσσουμε αποψεις για το λαϊκο τραγούδι πολλές.
Ένα ερωτημα που βάζω προς ολους σας ειναι αν τα μικρά παιδια, τα 10χρονα ή οι εφηβοι ακούνε ρεμπέτικο τραγουδι.
Για παράδειγμα, τα δικα σας παιδιά τα εχετε “μυήσει” σ΄αυτη τη μουσική;
Ειναι ανάμεσα στα ακούσματά τους τα λαϊκά τραγούδια;
Μπορεί η οικογένεια να επηρεασει μουσικά ένα συγχρονο παιδάκι ή ο κατακλυσμός των γνωστής ποιότητας τραγουδιών από τα ΜΜΕ ειναι ο μονοδρομος και για τη μουσική τους επιρροή;

Προσωπικά, είμαι φοιτητής ,18 χρονών , και με ενδιαφέρει το ρεμπέτικο.
Το ζητούμενο είναι ότι πιστεύω πως η πλειοψηφία των εφήβων δεν έχει μυηθεί τόσο στο ρεμπέτικο τραγούδι, όσο στο λαικό ,κυρίως στο “σύγχρονο”. Συγκεκριμένα ,έφηβοι ηλικίας από 11-15 ,είμαι σίγουρος από την μαθητική μου και όχι μόνο, εμπειρία ,ότι προτιμούν να ακουν αυτά που επιβάλλουν τα μηνύματα των καιρών μας, δηλ .περισσότερο εμπορικά τραγούδια και όχι πάντα ποιοτικά.
Ύστερα ,από την ηλικία των 18 , αισθάνομαι ότι τα νέα άτομα αγκαλιάζουν περισσότερο τα λαικά και πιθανότατα και τα ρεμπέτικα τραγούδια ,καθώς δεν αισθάνονται πλέον παιδιά και έτσι τους εκφράζουν περισσότερο ,για ευνόητους λόγους, όπως όλους μας.
Παρ’ όλο αυτά ,έχω την αίσθηση ότι σε γενικότερα πλαίσια ,δεν προωθείται η καλλιέργεια μίας παιδείας στο ρεμπέτικο τραγούδι στα παιδιά από μικρή ηλικία, από τα συνολικά και μαζοποιημένα μηνύματα που προβάλλει η κοινωνία. Επομένως, αν πραγματοποιηθεί μία τέτοια παιδεία , θα είναι αποτέλεσμα πολλών χρόνων μύησης του παιδιού στο ρεμπέτικο και επίμονης προσπάθειας από την οικογένεια ,ώστε να μάθει το παιδί και σε διαφορετικά ακούσματα ,πέραν των τραγουδιών της γενιάς του .