Εύκολα κομμάτια για ξεκίνημα

Γεια και χαρα σε όλους. Επειδη είμαι αρχάριος-αυτοδιδασκομενος, μεταξυ βιβλιο- πρακτικης και internet, ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο “ευκολο” κομματι για να ξεκινησει κανεις να το παιζει ολοκληρωμενο. ευχαριστω.

Φραγκοσυριανη/Ζειμπεκικο Ευδοκιας /Αλητη με ειπες μια βραδυα το τελευταιο ηταν το πρωτο μου :slight_smile:

Ευχαριστω πολυ. την ευδοκια την παιζω ηδη τα αλλα δεν τα εχω προσπαθησει. θα τα παλαιψω:088:

Φίλε Στέλιο καταρχήν καλώς ήρθες στο club των αρχάριων και καλό ξεκίνημα! Η γνώμη μου είναι πιο πολύ να αφωσιωθείς σε ασκήσεις και δρόμους και θα έρθουν από μόνα τους τα τραγούδια! Και αν μπορείς να πας και σε ένα δάσκαλο να σε βάλει σε ένα σωστό δρόμο, γιατί αν πάρεις τον στραβό από την αρχή είναι δύσκολο να επανέλθεις όπως για παράδειγμα το να κρατάς σωστά το όργανο! Στο λέω γιατί είμαι παθών!

Ευχαριστω Κωστα για τις συμβουλες σου.Δυστυχώς χρόνο για δάσκαλο δύσκολα θα βρω και γι’ αυτο την παλευω μονος. Εχω ξεκινησει να μαθαινω απο ένα καλο βιβλιο δρομους (χιτζαζ, ουσακ, ραστ κλπ.) και εχω βρει στο klika.gr τις συνχορδιες για οκταχορδο. Και εγω πιστευω οτι θελει επιμονη και υπομονη.

Γειά σου steliosg.

θα συμφωνήσω με τον Κώστα: βρες λίγο χρόνο -μιά ωρίτσα την εβδομάδα αρκεί- και κάνε μάθημα. Θα σε γλιτώσει από πολλά και θα ξεκινήσεις σωστά.
Αν επιμείνεις μόνος, κάνε ασκήσεις πένας, και του αριστερού χεριού για να εξικοιωθείς.
“Εύκολο” κομμάτι; Όποιο σου αρέσει. Ξεκίνα σιγά-σιγά κι όπου φτάσεις.

ΥΓ: Το ζειμπέκικο της Ευδοκίας είναι εύκολο;;; Προσωπικά δεν το’χω ακούσει ποτέ καλά παιγμένο. Ίσως στο δίσκο του Τρίχορδου από τον Κ. Παπαδόπουλο.

Ξεκίνα με τα “δευτερόλεπτα” του Χιώτη. Αν σε μία εβδομάδα το παίζεις, παράτα τη δουλειά που κάνεις τώρα και πήγαινε να δουλέψεις επαγγελματικά…:090::):090::019:

“Βλέπω 4 Παρέα” και “Βάρκα μου Μπογιατισμένη” του Μπάτη
“Πλημμύρα” “Αντιλαλούν οι φυλακές” “όταν πλύνω τουμπεκάκι”, “κάποτε ήμουνα κι εγώ” του Μάρκου
“εγώ μάγκας φαινόμουνα” Γενίτσαρης