Κάποια από τα γραφόμενα δεν με πείθουν εντελώς. Π.χ. η άποψη ότι το μπουζούκι παίζεται με τρέμολο, εντάξει για Ζαμπέτα ή κάποτε και για Τσιτσάνη, όχι για Μάρκο και λοιπούς προπολεμικούς.
The bouzouki is always played with a plectrum and one of the predominant characteristics of its sound is the tremolo picking
Ή όταν διαπιστώνει ότι ο Μυστακίδης αποκλείνει από το παίξιμο του Κατσαρού και πλησιάζει τους μπλουζίστες, εγώ νομίζω ότι μάλλον ο Κατσαρός αποκλείνει από το ορθόδοξο παίξιμο και ο Μυστακίδης τον «διορθώνει»
. During the verses, he only plays the tonic with his thumb in such a way that resembles the Texas blues monotonic bass (Grossman, 1992: 198-199). There is a distinction between his and Katsaros’s version, as the latter plays the tonic with his thumb repeatedly on each bar, like a pedal point, so Mystakidis’s fingerstyle tends to have a stronger connection with the blues techniques.
Άλλωστε μας τα είπε αρκετά ξεκάθαρα ο ίδιος εδώ στο φόρουμ εξηγώντας την προσέγγιση του με αφορμή τον ίδιο δίσκο