Υπάρχει καμιά ένδειξη για το πότε είναι γραμμένο;
Να σχολιάσω επίσης ότι δίνει την εντύπωση ότι συμπυκνώνει κάποιο εκτενέστερο κείμενο, με αποτέλεσμα σε κάποια σημεία να γίνεται τόσο πυκνό ώστε, αν αυτά τα σημεία έχουν κάποιο συγκεκριμένο νόημα, εμένα μου διαφεύγει.
Από τα όσα κατάλαβα, διαφωνώ συνολικά με την οπτική του κειμένου. Πρώτα απ’ όλα, διαφωνώ με τον ίδιο τον λόγο ύπαρξής του, ο οποίος, αν και σαφής από την αρχή, προς το τέλος δηλώνεται και ξεκάθαρα:
…η αιρετική υπεράσπιση του νεοδημοτικού που επιχειρεί η ανακοίνωση αυτή…
Μουσικολογικό κείμενο που να επιχειρεί υπεράσπιση κάποιας μουσικής φόρμας ή είδους; Θα περίμενα μάλλον απλώς να το παρατηρεί, και να μας παρουσίαζε τα συμπεράσματα στα οποία τον οδηγεί η παρατήρηση. Το να υπερασπιστώ κάποια μουσική έναντι άλλης (ροκάδες-καρεκλάδες) ταιριάζει σε άλλους χώρους.
Από κει απορρέουν και όλα τα περαιτέρω αρνητικά που βρίσκω σ’ αυτό το κείμενο. Όπως ότι τα γεγονότα που παρουσιάζονται είναι επιλεγμένα έτσι ώστε να υπηρετούν την προαποφασισμένη υπερασπιστική γραμμή. Και μάλιστα χωρίς να δηλώνεται το χρονικό εύρος των υπό εξέταση γεγονότων, μερικά από τα οποία είναι σαφώς άσχετα, χρονικώς, από άλλα. Ή, η χρήση φορτισμένων αοριστολογιών όπως «θεσμική δισκογραφία» (=τι ακριβώς είναι;).
Ακόμη, καθώς η υπεράσπιση περιλαμβάνει και τη μείωση της αξίας του «αντιπάλου», διαπιστώνω την εξής ασυνέπεια: «Αν νομίζετε ότι το νεοδημοτικό είναι εκφυλισμένο, νόθο ή δεν ξέρω τι άλλο, και ότι όλη την αξία την έχουν μόνο ο Καράς και η Σαμίου, ή ο Αηδονίδης, ε λοιπόν θα σας αποδείξω ότι κι εκείνοι είναι νεοδημοτικοί».
Ωραία, τότε υπερασπίσου τους!