Δάσκαλοι μπουζουκιού Αθήνα

Καλησπέρα ρεμπετόφιλοι. Για πείτε κανέναν δάσκαλο τρίχορδου εδώ Αθήνα. Έχετε να προτείνετε κάποιον;;

Υπάρχουν πολλοί, αλλά καλό είναι να διευκρινίσεις ρεπερτόριο, επίπεδο, περιοχή, βαλάντιο, ώστε να γίνει καλύτερη επιλογή.

Καλησπέρα φίλε Νίκο!

Το ρεπερτόριο που παίζω ας πούμε, είναι κυρίως ρεμπέτικο και Θανάσης Παπακωνσταντίνου.
Δεν είμαι εντελώς αρχάριος δηλαδή, απλά δεν έχω γνώσεις θεωρίας. Σίγουρα ξέρω νότες και κάποιες κλίμακες- δρόμους, αλλά μέχρι εκεί.

Θα θελα παραπάνω να αποκτήσω θεωρητική κατάρτιση.

Η περιοχή δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο. Εννοώ μετακινούμαι εύκολα. Αθήνα ναι μεν, αλλά βολευόμαστε αν είναι εφικτό.

Στα μαθήματα που κάνω τώρα δίνω 30 την ώρα. Πιο κάτω ιδανικά.

Παικτικά μ’ αρέσει ο Ευγένιος Χαλίλ. Έχει κανείς κάποια πληροφορία;

Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!

1 «Μου αρέσει»

Νίκο έχεις μήπως τηλ του;; Σ’ευχαριστώ που απαντάς πάντα!

1 «Μου αρέσει»

Έχω ένα πολύ παλιό κινητό που δεν ξέρω αν ισχύει, έτσι κι αλλιώς θα τον ρωτούσα πριν το δώσω. Του έστειλα στο φβ και περιμένω απάντηση. Φαντάζομαι μπορείς να του στείλεις και εκεί αν θες.

Α σ’ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω φβ δυστυχώς. Αλλά του χα στείλει στο messenger και δεν το χει δει.

Αν σου απαντήσει πες το μου σε προσωπικό μήνυμα.

Καλό βράδυ!!

Υ.γ. όποιος έχει κι άλλον δάσκαλο στο μυαλό του να μου πει!

1 «Μου αρέσει»

Επίσης πολύ καλός δάσκαλος, είναι ο Σπύρος Γκούμας, ο οποίος έχει άριστη μεταδοτικότητα , και πιάνει το νήμα από την αρχή αρχή. Συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν σκέφτεσαι να εντρυφήσεις στο ρεμπέτικο.

4 «Μου αρέσει»

Χαίρετε. Προσωπικώς, διδάσκω τρίχορδο μπουζούκι. Έχοντας αποκτήσει πολυετή επικοινωνιακή εμπειρία στην συναναστροφή με τους μαθητές πιστεύω πως ο/η εκάστοτε μαθητής-ια αποτελεί μία μοναδική προσωπικότητα. Για τον λόγο αυτό, προσαρμόζω την μέθοδο διδασκαλίας ανάλογα την ιδιοσυγκρασία του/της οποιουδήποτε μαθητή-ιας, καθιστώντας το μάθημα μία διαδικασία αναψυχής. Στοιχεία επικοινωνίας: e-mail: fergadis.m@gmail.com, Τηλέφωνο: 6947490853