Γιάννης Σινάνης


#1

Ο δεξιοτέχνης στο μπουζούκι Γιάννης Σινάνης
εμφανίζεται στο νέο δίσκο της Νένας Βενετσάνου
‘Ζεϊμπέκικο 12 λαϊκές προσευχές’,στο διπλό
του Μούτση ‘Ηρώδειο’ και στις πρόσφατες συναυλίες του Μητροπάνου.Υπάρχει κάποια
πληροφορία για τις συμμετοχές του Σινάνη
και τα βιογραφικά του;


(system) #2

Geia sas paidia,

oreo site exete. Mia erotnsn, av mporei kaneis na me Bonthisei. Pou akrivos topotheteitai o kavalaris; (as poume se sxesei me ton mikro/pano kavalari tou bouzoukiou). Vgike apo tin thesn tou kai exo mperteutei.


(system) #3

George, για να λύσεις την απορία σου (και κάποιες ίσως πιό προχωρημένες) κοίταξε στο topic “ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΚΤΕΣ” το θέμα “Μπουζουκοκατασκευές” και θα βρεις απαντήσεις.

Εκτός από άσχετους (σαν κι εμένα) είχαν καταθέσει απόψεις “συμπάσχοντες” και συνοδοιπόροι (κάτι μου θυμίζει αυτό) οι οποιοι έχουν αναλώσει αρκετές ώρες στο θέμα της κατασκευής…
Αυτά, και καλώς ήλθες στο forum.

γιώργος


(system) #4

Ο καβαλάρης (ο κάτω ο μετακινούμενος) τοποθετείται κάνοντας την εξής δουλειά:

  1. Μετράς από τον πάνω (τον ακίνητο / μικρό / παχύ) καβαλάρη μέχρι το σιδεράκι του 12ου τάστου. Μέχρι το δεύτερο Ρε δηλαδή.

  2. Το 12ο σιδεράκι ΔΙΧΟΤΟΜΕΙ την απόσταση μεταξύ των καβαλαρέων. Οπότε τον “ατίθασο” μετακινούμενο καβαλάρη τον βάζεις… εκεί που πρέπει.

  3. Ο πάνω καβαλάρης είναι συνήθως “παχύς”, οπότε το ερώτημα που πλανάται είναι "Από ΠΟΥ μέχρι ΠΟΥ μετράω για να βρώ το ήμισυ της χορδής. Απάντηση: ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΒΑΛΑΡΗ, δηλαδή αγνοώντας το πάχος του, μέχρι το ΜΕΣΟΝ του 12ου τάστου.

Αυτά.
Αν κάποιος φίλος ξέρει κάτι καλύτερο ή πιό σωστό, θάταν πολύ χρήσιμο να το γράψει!

ΚΚ


(system) #5

Distixos ta organa xounoun stin topothatisi ton taston ke sinepos faltsaroun.
gia na parakampsoume ligo to provlima
ine mallon kalitera n;akolouthisoume tin methodo
ton ‘armonikon’.
diladi:
anixti RE >RE sto 12o tassto>RE sto 24o tasto
episis kalo ine na eleghoume tis pemptes se kathe hordi(sto 7o tasto)
RE >RE12o >LA7o>RE12o>RE24.KTL KTL
O tropos aftos ine ligo pio diskolos giati theli kapos gimnasmeno afti alla dini to kalitero apotelesma.
Prosexoume na min htipame tis dio xordes mazi.
akomi kalitera an afto gini stin alagi ton xordon.
Vazoume apo mia RE LA RE ke vriskoume tin sosti
thesi tou kavalari prota.
to organo den tha ine sosto pantou .kanena den ine.
kante enan kalo simvivasmo, analoga me to pou kirios pezi kapios…
Spiros.


(system) #6

<FONT FACE=“SYMBOL”>An eceiV kourdisthri mporeiV na kaneiV to exhV: Kourdise tin cordh sou se RE kai metakina ton kabalarh etsi wste to dwdekato tasto na dinei kai auto kaqarh RE. Kanonika prepei kai to 24 tasto na dinei RE alla, ektoV an eceiV ppolu kalo organo, auto den ginetai. Ekei qa canei ligo.
GiannhV </FONT>


(system) #7

Sholio gia to teleftaio minima :

Metakinontas ton kavalari (afotou kourdiseis
tin anihti se RE) tha allaxei ton tono, opote otan
rithmiseis to 12o tasto na dinei RE
i anihti den tha einai pleon RE …

Nomizo oti ta kalitera apotelesmata dinei
to metrima (opos proteine o Kourounis)
se sindiasmo isos me ena poli lepto
fine-tuning me to afti katopin.

Nikos


(system) #8

Και εγώ λέω ναί στη ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ και όχι στα ΚΟΥΡΔΙΣΤΗΡΙΑ. Ακόμα καλύτερα (γιά προπονημένα χέρια και αφτιά) η χρήση των ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ.

Η πλάκα με τα κουρδιστήρια είναι η εξής:
Εχω ένα ταμπουρά εδώ και 15; χρόνια. Τότε τα κουρδιστήρια ήταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Οπως καταλαβαίνετε, μόλις πέφτει ένα στα χέρια μου, το πρώτο που έκανα ήταν να κάτσω με υπομονή να τοποθετήσω τους μπερντέδες σύμφωνα με το ΚΟΥΡΔΙΣΤΗΡΙ και όχι σύμφωνα με τα μαθηματικά (γινόμενα της 72ης ρίζας του 2).
Το αποτέλεσμα ήταν γιά ΚΛΑΜΑΤΑ. Οι μπερντέδες ήταν λές και είχαν μπεί ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.

Χωρίς να είμαι σίγουρος, τότε είχα καταλήξει οτι έφταιγε η επιπλέον τάση που προκαλούσε στη χορδή από τη θέση ηρεμίας της, η μετακίνησή της πάνω στην ταστιέρα με το δάχτυλο (υπόψη: τό όργανο είχε “πάρει” κάμποσο).

Είμαι περίεργος: Αυτό το πείραμα το έχει κάνει κανείς φίλος με σάζι ή ταμπουρά;

ΚΚ


(system) #9

EUXARISTO PAIDIA.