Friendzone (Μεθώ και σκάω μπάφο) *από έναν τούρκο*

Friendzone (Μεθώ και σκάω μπάφο) - Nifak (Batuhan Erol):

Βίντεο - Ηχογράφηση:

Είμαι ένας τούρκος ερασιτέχνης που γουστάρει την ελληνική μουσική. Είχα γράψει αυτά τα λόγια όταν μάθαινα ελληνικά. Εννοείται με βοήθησαν δύο φίλες (η μια είναι η Χαρουλα Τσαλπαρα) σε διορθώσεις των στίχων και στο arrangement.
Η ιστορία είναι για ένα αγόρι που ερωτεύτηκε με μια κοπέλα αλλά η κοπέλα λέει "Σε βλέπω σαν φιλο` Νομίζω ότι εμείς όλα τα αγόρια έχουμε πάθει αυτό τουλαχιστον μία φορά στην ζωή μας. Το τέλος του 2020 το ηχογράφησα αλλά αυτήν την φορά το έκανα με καλύτερο τρόπο:

__

Οι στίχοι:
Στο friendzone με έχεις βάλει
Μα εγώ σε θέλω πάλι
Μαζί μου είσαι μουλάρι
Και τα χείλη σου ντουβάρι

Μα εγώ σου ‘κανα δώρα
λες πως φιλοί ‘μαστε τώρα
Πότε θα το δεις βρε Κάτια;
Έχεις τόσο ωραία μάτια

Χορωδία:
Ρε ποιήματα σου γράφω
Ωχ, περνώ ζωή εν τάφω
Μες’ τα όνειρ σε βλέπω
Και μεθώ και σκάω μπάφο

Λες και είσαι από χρυσάφι
Θες ποιήματα του Καβάφη
Σε άλλους χρεώνεις λάθη
Και θα μείνεις στο ράφι

Μ΄εμένα σ ήθελε η μοίρα
Του κάτσες με μία μπύρα
Είν’ τα δάκρυα πλημύρρα
Call me όταν θα μείνεις χήρα

9 «Μου αρέσει»

Μου άρεσε σε γενικές γραμμές η προσπάθεια.

Κάπως στους στίχους «σκόνταφτα» εδώ κι εκεί και νομίζω πως θα μπορούσαν να δουλευτούν περισσότερο ανά περίπτωση. Π.χ. στο ρεφρέν (ωραίο το «περνώ ζωή εν τάφω»!), θα μου άρεσε να τηρείται η ομοιοκαταληξία σε όλο το τετράστιχο (το «βλέπω» μένει ορφανό και εκτός ομοιοκαταληξίας…). Θα αντικαθιστούσα, ας πούμε, τον στίχο «μεσ’ στα όνειρα σε βλέπω» ως εξής:

Ρε ποιήματα σου γράφω
Ωχ, περνώ ζωή εν τάφω
Κι όμως δεν σε διαγράφω
Και μεθώ και σκάω μπάφο

3 «Μου αρέσει»

Εγώ θα είχα μία ακόμα παρατήρηση για το στίχο, ώστε να συνταιριαστεί ο τονισμός με το μέτρο: Αντί

Θες ποιήματα του Καβάφη (ακούγεται “Θες ποιημάτα του Καβάφη”) να μπει

Θες ποιήματα Καβάφη.

Υπάρχουν επίσης κάποιοι παρατονισμοί, που δεν ακούγονται ωραία. Για παράδειγμα, οι στίχοι

Σε άλλους χρεώνεις λάθη
Και θα μείνεις στο ράφι