Ρεμπετομάζωξη στις 10 Φλεβάρη (2008)

Αγαπητοί φίλοι του ρεμπέτικου φόρουμ,

Η φετινή μας (αργοπορημένη) μάζωξη που θα γίνει την Κυριακή 10 Φλεβάρη και ώρα 12.30 το μεσημέρι. Ο τόπος συνάντησης θα είναι μία λαϊκή ταβέρνα του Ασπροπύργου (εκεί που πήγαμε και πέρυσι) ώστε να υπάρχει μπόλικη προβατίνα. Η μάζωξη έχει και πάλι το χαρακτήρα της γνωριμίας (διότι ξεχαστήκαμε από πέρυσι) … θα φάμε, θα πιούμε και στη συνέχεια άμα γουστάρουμε θα βγάλουμε τα οργανάκια μας για να ρίξουμε και τις πενιές μας. Στην ταβέρνα δε θα υπάρχουν κρατήσεις τραπεζών (δηλαδή στα τραπέζια δε θα αναγράφονται ονόματα και ο καθένας θα κάθεται όπου θέλει), αλλά εννοείται ότι θα υπάρχει χώρος για να κάτσουν όλοι όσοι δηλώσουν συμμετοχή. Οι οδηγίες για την τοποθεσία της ταβέρνας θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα. Για δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να στείλετε email μέχρι την Παρασκευή 8/2 στη διεύθυνση physiart@gmail.com στο οποίο να περιλαμβάνονται:

α) Ονοματεπώνυμο,
β) Αριθμός ατόμων
γ) email επικοινωνίας για επιβεβαίωση.

Υ.Γ.1 Θα παρακαλέσω πολύ, όσοι δηλώσουν συμμετοχή να έρθουν στη μάζωξη με ανθρώπους στους οποίους αρέσει το ρεμπέτικο, ώστε στην περίπτωση που αρχίσουν τα όργανα (τα οποία θα είναι και χωρίς μικρόφωνα) να υπάρξει “φωνητικός” σεβασμός στους παίκτες και τα τραγούδια.

Χεχε… μ’ αρέσει που θέτεις έτσι “κομψά” και “χαριτωμένα”. Δίνεις στον άλλον να καταλάβει κάτι σαν “βρεθήκαμε τις προάλλες με τα παιδιά στη ταβέρνα, αλλά μας έκατσε βαρειά η προβατίνα στο στομάχι μωρέ, και δε γουστάραμε να παίξουμε. Μετά το γλυκό πήραμε τα μπουζούκια στον ώμο και πήγαμε σπίτια μας και κοιμηθήκαμε”. :019:

Ρε Καραgeorge τι να σε κάνω… Μονίμως εκεί στα bristolians είσαι και χάνεις αυτά τα ωραία. Αλλά θα γυρίσεις και τότε θα γίνει χαμός…

Δε με λες ωρέ Αδμίνορα, χήνα ψητή σερβίρει το κατάστημα; Γιατί από τις κακές παρέες που κάνω, καλόμαθα και δεν μπορώ να τρώω ό,τι κι ό,τι πλέον. Επίσης, το κρασί είναι τσεκαρισμένο; Δεν πιστεύω, τώρα που ο ουρανίσκος μου έχει γίνει εκλεπτυσμένος, να πιούμε τίποτα ξύδια…

Υ.Γ. Συμβιβάζομαι και με πάπια ψητή.

Άρη, εμείς οι δύο θα την κάνουμε για παραλία / ψαράκι; ή θα βαφτίσουμε την προβατίνα μερσίνα;

Πάνο, να φανταστείς ότι ο Αδμίν για να κάνει συνέχεια Πι Αρ με τον κόσμο, σκεφτόταν να μη φέρει κάν μπουζούκι μαζί του, και να παίξει… να μωρέ αν έχει κανένας όργανο μαζί του!:019:

Νίκο, αν πάμε στην ίδια ταβέρνα με πέρσι σε διαβεβαιώνω ότι ούτε σε μνημόσυνο δεν σερβίρουν ψάρι. Πέρυσι είχε δύο μνημόσυνα πριν από μας, και οι τύποι σκίζανε κάνε παιδάκια και κάτι προβατίνες για να συγχωρεθεί ο μακαρίτης.

Κώστα, μη φάς χήνα (ή πάπια) έχουμε γλάροή πιο sic(seak:079:) στρούθο-κοντοσούβλι, θα φροντίσει σχετικά ο Σώτος.
Αν το κρασί είναι σότο, θα’χει ο ΚΚtm καμιά φορητή κάβα στο πορτ-μπαγκάζ του με 20 Λαγκάβουλιν, και καμιά δεκαριά μαύρο-Γιανναίους. Σιγά μη μείνουμε από μπούζια!

Εγώ πάντως λέω να πάρω τον ΚΚtm, και να πάμε σε καμιά Βιο-Ιατρική για εξετάσεις τη Δευτέρα μετά το νταβαντούρι, να μηδενίσουμε τους μετρητές HLD,LDL, τρανς(αμινάσες)έξουαλ, τρι(ποντό)γλυκεριδίωνε, και λοιπώνε σχετικώνε αιματολογικώνε και ουρολογικώνε εξετάσεωνε.

Δια την αποκατάστασιν της αλήθειας να αναφέρω ότι ο συνκλικαδόρος ανήκει στο σπάνιο αυτό είδος των ψαράδων που αρέσκεται μόνο στην εξόντωση των ιχθύων και ουδόλως στην καταναλωσή τους. Εξ ου και όταν τα ψήνει για τους φίλους του βάζει από δίπλα και κανά παΐδι για να μη μείνει νηστικός…:127:

Εχετε υπόψη σας τους “συμβατικούς” ψαράδες. Να σας πληροφορήσω ότι οι μανιώδεις ψαράδες συνήθως δεν τρώνε ψάρια. Το ίδιο και οι επαγγελματίες, οι οποίοι -εκτός από το ότι τα καλά ψάρια τα πουλάνε- κι αυτοί έχουν βαρεθεί την ψαροφαγία και τρώνε μόνο από…ανάγκη.
Οσον αφορά την πάρτη μου, πιστεύω ότι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι το γουρούνι. Γι’ αυτό λοιπόν προτιμώ το χοιρινό. Οταν το μενού έχει ψάρια, τότε τρώω ψαρονέφρι, ενώ όταν το μενού αποτελείται από κυνήγι, πουλερικά κλπ. προτιμάω το γουρνοπούλι.
Στοιχεία χρήστη:
Χοληστερόλη: 340
Τριγλυκερίδια: 820 (τα ‘χω ρ’ιξει).
Μ’ άλλα λόγια, την υγειά μας να 'χουμε κι ας κωλoσουρνόμαστε.

Για βοηθείστε λίγο τον άσχετο.Σταθμός Λαρίσης με Ασπρόπυργο πόση ώρα είναι;

Με ΙΧ 15 λεπτά ανάλογα την ώρα και τη μέρα.
Με Ταξιτζή 7 - 700 ευρώ ανάλογα πόσα του λείπουνε.
Συμπέρασμα: Αμα το πάρεις απόφαση να 'ρθεις (-είτε), θα περάσω να σε (σας) πάρω ρε Δημήτρη. Τι σκας;

Ελπίζω η επιλογή της ημέρας να μην έγινε για να κεράσουν οι Χαράλαμποι του Φόρουμ… :090:

Ναι ρε Μήτσε. Ελάτε εσείς και θα σας παραλάβουμε από το σταθμό, μην αγχώνεσαι…

Τουλάχιστον 10 φίλοι σ’ έχουν στο δρόμο τους, π.χ. ο ΚΚ. Ρίξε το σύρμα εσύ και θα περάσουν να σε(σας) πάρουν. Και βέβαια ό,τι ώρα θέλεις. Δεν είναι ανάγκη να 'ρθεις καπάκι Σαλόνικα-Λαρίσης-Ασπρόπυργο.

Θα έρθω σίγουρα μιά βόλτα αλλά δεν ξέρω πόσο θα μπορέσω να κάτσω γιατί το βράδυ παίζουμε σε ένα καινούργιο μαγαζί στην Αθήνα μαζί με τον Ευγένιο Βούλγαρη.

Δάσκαλε σε ποιό μαγαζί και τι ώρα?

Αγαπητοί φίλοι, πραγματικά το video του youtube είναι απίθανο. Αφήστε δε που τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση στον κύριο Καλαφάτη τον οποίο γνώρισα από μια μουσική εκπομπή σε κάποιο τοπικό κανάλι της Θεσσαλονίκης. Αλλά εμάς τους φοιτητές δεν μας σκέφτεστε; 1 φεβ. με 30 έχουμε αρρώστια την εξεταστική! Να βγούμε από το σπίτι και να μπουντιάσουμε;
Στην επόμενη συνάντηση ελπίζω να υπολογίσετε ετούτη την παράμετρο.

Φιλικά, Λουκάς

Έλα βρε lucas, 5 ωρίτσες είναι από τη Θεσσαλονίκη και άλλες 5 ωρίτσες να γυρίσεις. Τέλεια θα είναι. Κοίταξε να έρθεις…

Να σταματήσει ο πόλεμος στους φοιτητές!!! :019::019:
ΝΑΙ στη μάζωξη:102: ΟΧΙ στην εξεταστική:085:

Γεια σας φιλοι.Ευχομαι να μπορεσω να βρεθω στην μαζωξη γιατι θα ειναι μια εμπειρια που δεν την βιωνω συχνα εδω στα Χανια.Δεν ξερω τι γινεται στην υπολοιπη περιφερεια αλλα εδω στα Χανια τα πραγματα για τα ρεμπετικα δεν ειναι καλα.Τα μαγαζια που λενε οτι παιζουν ρεμπετικα ειναι λιγα και απ’αυτα ακομα λιγοτερα ειναι αυτα που πραγματικα παιζουν ρεμπετικα.Υπαρχει και εδω η γνωστη παρανοηση οτι ολα τα τραγουδια που ειναι παλια ειναι ρεμπετικα.Τελοσπαντων ελπιζω οσοι συναντηθητε στον Ασπροπυργο να περασετε πολυ καλα και να πιειτε και ενα ποτηρι για εμας που δεν θα ειμαστε εκει.

Στην Αυλαία μια καινούργια μουσική σκηνή.Παραθέτω το δελτίο τύπου.

«Σμυρνιοί συνθέτες του ρεμπέτικου τραγουδιού - Σμύρνη-Πειραιάς».

Η μουσική παράδοση της Σμύρνης, που μεταλαμπαδεύτηκε στην κυρίως Ελλάδα από τα τέλη του 19ου αιώνα και ιδιαίτερα μετά το 1922, αποτέλεσε μία από τις βάσεις του ρεμπέτικου και, μεταγενέστερα, του σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού. Σημαντικοί δημιουργοί και εκτελεστές, με πλούσιο υλικό σε ηχογραφήσεις στον ελλαδικό χώρο, όπως είναι ο Π. Τούντας, ο Βαγγ. Παπάζογλου, ο Γ. Δραγάτσης κ.α. είχαν ως μουσική αφετηρία το τόπο γέννησής τους, τη Σμύρνη. Το σμυρναίικο ύφος είναι αυτό που καθόρισε και διαμόρφωσε κατά κύριο λόγο τα μουσικά δρώμενα στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση. Αυτή η πολιτισμική μετακίνηση μετά το 1922 φανερώνεται και από την υποσημείωση της εκδήλωσης «Σμύρνη-Πειραιάς».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παραδοσιακά τραγούδια της Σμύρνης, αλλά και τραγούδια των Σμυρνιών συνθετών που ήρθαν στην Ελλάδα μετά την καταστροφή του’22 και τα δημιούργησαν εδώ. Έτσι, θα ακουστούν και κάποια κομμάτια πειραιώτικου ύφους. Το μουσικό εγχείρημα έχουν αναλάβει να φέρουν εις πέρας δύο μουσικοί, ορμώμενοι από τη Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Μυστακίδης που παίζει κιθάρα και τραγουδάει,και ο Απόστολος Τσαρδάκας που πάιζει βιολί και κανονάκι και τρείς μουσικοί που ζουν και κινούνται στην Πάτρα, ο Ευγένιος Βούλγαρης που παίζει ούτι ,λύρα πολίτικη ,yaili tanbour , bozuk και τραγουδάει ,ο Σέργιος Βούλγαρης που παίζει κρουστα και η Θεοδώρα Αθανασίου στο τραγούδι.