Πτυχιακή εργασία. Ο Βαμβακάρης στα 1932-1940

http://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/13452/2/PappasPE.pdf

Ανεβάζω το link, επειδή την βρήκα στο ίντερνετ αδέσποτη, χωρίς πνευματικά δικαιώματα λοιπόν…

Μπράβο Νίκο που το βρήκες! Θεωρώ πολύ χρήσιμη την ανάλυση εννιά τραγουδιών του Μάρκου, όσον αφορά τους δρόμους, καθώς και τις νότες που παραθέτει. Για κάποιον που ξεκινάει και γνωρίζει λίγο από νότες είναι καλό.

Είναι η δεύτερη πτυχιακή εργασία φοιτητού στη Θεσσαλονίκη, που πέφτει (και οι δύο κατά τύχην) στα χέρια μου πρόσφατα. Είναι φυσικό να περιέχει και λάθη (δεν είχαν πολλά, και οι δύο). Όμως, οι επιβλέποντες καθηγητές είναι φυσικά υποχρεωμένοι να την διαβάσουν και, αν βρούν εξόφθαλμα λάθη, να τα επισημάνουν ώστε να διορθωθούν. Και στην πρώτη αλλά και στη δεύτερη εργασία που διάβασα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι καθηγητές, μία σκέτη γρήγορη ματιά έρριξαν και τίποτα παραπάνω. Ένα μόνο παράδειγμα (από την εργασία για το Μάρκο):

Στη σελίδα 16 γράφει: “Στις αρχές της δεκαετίας του '60 ο Ζαμπέτας τον ξαναφέρνει στο προσκήνιο, εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη του επιρροή στις εταιρίες”. Στη σελίδα 25: “Το 1959 ο Τσιτσάνης ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της Κολούμπια και κάλεσε το Μ. Βαμβακάρη ο οποίος, με τη συμβολή του Γιάννη Καραμπεσίνη και του Κώστα Παπαδόπουλου ηχογραφεί έξη τραγούδια κλπ.”. Προφανώς, μία μόνο από τις δύο εκδοχές ισχύει (η δεύτερη, στην περίπτωσή μας). Δεν γίνεται να αναφέρονται και οι δύο, στην ίδια εργασία.

το λινκ δεν ανοιγει.

Μάλλον θυμήθηκε τα πνευματικά του δικαιώματα, ή δεν του άρεσαν τα σχόλια του Νίκου :slight_smile:

Το λινκ δουλεύει κανονικά για όποιον θέλει να το δει. Μάλλον θα έκανες κάποιο λάθος φίλε

Σε μένα πάντως δεν δουλεύει.

χτες που εκανε το ποστ ο αρχαριος οντως δεν ανοιγε.τωρα ανοιξε κανονικα!

Το λινκ δουλεύει κανονικά. Ίσως χθες να είχε πρόβλημα η σύνδεση του πανεπιστημίου. Το λινκ είναι από την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη & Ιδρυματικό Καταθετήριο του πανεπιστημίου Μακεδονίας όπου υπάρχουν αναρτημένες όλες οι πτυχιακές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά του Μακεδονίας.

Κοιτώντας πρόχειρα την πτυχιακή αυτή εργασία, πιστεύω πως παρουσιάζει αρκετές αδυναμίες σε σχέση τουλάχιστον με βασικά πράγματα τα οποία θα έπρεπε ή να αναφερθούν έστω και επιγραμματικά, ή να αποτελέσουν έμπνευση ώστε η θεματική της εργασίας να έχει περισσότερο ενδιαφέρον. Νομίζω πως έχουμε να κάνουμε με ιδιαίτερα επιφανειακή προσέγγιση. Δεν γνωρίζω το επίπεδο της σχολής και τί μαθήματα έχουν παρακολουθήσει οι φοιτητές, όπως δεν γνωρίζουμε και τί βαθμό πήρε η εργασία. Το μόνο καλό που κρατάω είναι το ενδιαφέρον ενός ακόμα φοιτητή για το ρεμπέτικο και το Μάρκο…

Ήδη, μόνο σε αυτή την παράγραφο, περιέχονται 3 λάθη ! Και μάλιστα ιστορικά…
Όταν οι “καθηγητές” και οι εργασίες αναμασούν (κλόπι-πέιστ) μη τεκμηριώμενες άλλες εργασίες, αυτά είναι τα αποτελέσματα…

Βεβαίως, και δε θα αναφερθώ στα λάθη !
Δεν έχω τη δικαιοδοσία “καθηγήτριας” !!!

ΥΓ:
Πάντως, το μόνο ενδιαφέρον στην όλη ιστορία, είναι η ευαισθησία για τη συγκεκριμένη θεματολογία των νέων ανθρώπων (που συνήθως, υπερτερούν στις γνώσεις και απ’ τους καθηγητές τους… δυστυχώς…)

Δεν μου ανοίγει το λινκ ρε γμτ

Μήπως δεν έχεις acrobat reader?

Ιωάννα καλημέρα! Πολύ χαίρομαι που ξαναβλέπω δημοσίευσή σου, έστω και χωρίς κόκκινο χρώμα.:019:

Άν ανάμεσα στα λάθη βρίσκεται και κάτι σχετικό με τον Ζαμπέτα και τη σχέση του με την “επανάκαμψη” του Μάρκου ας το πάρει το ποτάμι, τουλάχιστον μόνο αυτό. Δεν θα ήταν σωστό να μείνουμε με την (εσφαλμένη;) εντύπωση ότι ο Ζαμπέτας δεν συνέβαλε στην επανάκαμψη αυτή, και εσύ μπορείς να μας πληροφορήσεις με αξιοπιστία.

Στους καθηγητές αναφέρετε και ο Σωκράτης Σινόπουλος .Είναι ο γνωστός μουσικός ?

Φίλε memper 10a σ΄ευχαριστώ.

Αυτός είναι.

Να είσαι καλά φίλε

εδω και καιρο εμπαινα κανονικα στο λινκ…σημερα δεν μου το ανοιγει! εχω προσπαθησει απειρες φορες…μηπως αφαιρεσατε την εργασια;

Μαρία, δεν έχουμε εμείς, ως φόρουμ, σχέση με αυτή την εργασία ή δυνατότητα επέμβασης.

Μαρία, δοκίμασε αυτό το λινκ…πιστεύω ότι θα μπορέσεις να το κατεβάσεις από εκεί:

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13452

Νομίζω ότι πρέπει να γραφτείς στη σελίδα όμως. Ευτυχώς η διαδικασία εγγραφής είναι εύκολη.

Εύα