Μικροφωνο akg c-411pp

Καλησπερα στην ομαδα. Καμια ιδεα για το πιεζοηλεκτρικο ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ AKG C-411PP ;
Θα μπορουσε να αντικαταστησει το μαγνητη;

είναι δύο διαφορετικοί τρόποι λειτουργίας.

1.το AKG C411 είναι πιεζοηλεκτρικό και αντιλαμβάνεται δονήσεις (πχ στο καπάκι).
2. ο μαγνήτης αντιλαμβάνεται μεταβολές στο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του πηνίου, (τυλίγματα του μαγνήτη ), που προκαλεί η κίνηση των χορδών.
Ο ήχος είναι πολύ διαφορετικός στους δύο παραπάνω τρόπους.
τα πιεζοηλεκτρικά “αρπάζουν” ευκολότερα. (ανάδραση), αλλά είναι πιο κοντά στον “ακουστικό” ήχο του οργάνου.

1 «Μου αρέσει»

Το AKG C-411PP βασικά λειτουργεί ώς πυκνωτικό μικρόφωνο. Αν τοποθετηθεί σωστά και αν δεν έχει φθαρεί το λεπτό καλώδιο, έχει πολύ φυσικό ήχο και είναι κατάλληλο για πολλά και διαφορετικά όργανα, από μπαγλαμά μέχρι τσέλο. Σίγουρα θα κάνει πιο εύκολα ανατροφοδότηση (feedback) από έναν μαγνήτη ή έναν πιεζοηλεκτρικό κρύσταλλο, αλλά σε λογικές εντάσεις θα βγάλει έυκολα αξιοπρεπέστατο ήχο. Ο μαγνήτης και ο κρύσταλλος θέλουν DI και ηχολήπτη για να παίξουν στοιχειωδώς καλά…

1 «Μου αρέσει»

δεν ξερω αμα μπορεις να βρεις αυτο:
https://www.kksound.com/products/bigshot.php
https://kksound.com/support/audiobites.php

είναι πολύ καλό.

ευχαριστω πολυ, παιδια! Υποχρεος. Να το παρω λετε; θα με βγαλει, ας πουμε, σε μια μικρη συναυλια;

1 «Μου αρέσει»

Αν είναι συναυλία και όχι πατάρι σε κοσμικό κέντρο, η AKG είναι μια χαρά.
Και οι Κ&Κ που λέει ο φίλος είναι καλές (ιδιαίτερα η διπλή για σολιστικό όργανο), αλλά απλές κάψες και όχι πυκνωτικό μικρόφωνο. Συμπεριφέρονται ίσως καλύτερα σε σφυρίγματα, αλλά θέλουν DI και δουλειά στον ήχο.

1 «Μου αρέσει»

Τα πυκνωτικά γενικά είναι πιο πιστά στον ήχο αλλά και πιο ευαίσθητα. Συνεπώς ιδανικά για στούντιο ηχογραφήσεις, αλλά πιο δύσκολα στη χρήση σε συνθήκες live. Εκεί έχεις πολλούς έξτρα ήχους τριγύρω σου (επιθυμητούς και ανεπιθύμητους) που μπορεί να αρπάξει και να σου δημιουργεί λογής λογής προβλήματα.
Οπότε, χρειάζεται περισσότερη προσοχή και στο στήσιμο του ήχου (π.χ. τοποθέτηση, di, …) αλλά και στο χειρισμό του (μίξη, eq, κλπ) κατά τη διάρκεια του live.
Σε γενικές γραμμές, όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις τόσο πιο δύσκολο γίνεται.

Για αραιή χρήση, πχ σε κάποια συναυλία με βοήθεια ηχολήπη, μπορείς να κάνεις πολύ καλή δουλειά.
Αν παίζεις συνεχώς σε διαφορετικά μέρη, μπορεί να σε δυσκολέψει. Π.χ. σήμερα στο ένα μέρος να αποδώσει τέλεια, και αύριο στο άλλο μέρος να σε ταράξει στα σφυρίγματα.
Bottom line, υπάρχει (πρακτικός) λόγος που αριθμητικά επικρατούν οι μαγνήτες απέναντι σε κάψες, μικρόφωνα κοκ για τα περισσότερα live παιξίματα.

2 «Μου αρέσει»

“Οχι παταρι”; Τι σημαινει;

Πατάρι εννοώ το πάλκο, συνήθως στριμωγμένοι οι μουσικοί με μεγάλες εντάσεις, άρα εύκολα μικροφωνιζουν τα πάντα. Σε συναυλία είναι πιο άνετα, πιο χαμηλές εντάσεις, και υπάρχει ηχολήπτης να επιμελείται τον ήχο.

2 «Μου αρέσει»