'Εγχρωμες φωτογραφίες ρεμπετών


#1

Αγαπητοι φιλοι,

καταρχην να σας χαιρετισω καθοτι νεος στο φορουμ.

Ας με συγχωρισουν οι υπευθυνοι του φορουμ αν το ποστ ειναι ασχετο με την θεματολογια, αλλα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας κατι που επεσε στην αντιληψη μου τον τελευταιο καιρο. Ως αποτελεσμα της αγαπης μου για την φωτογραφια και προφανως για το ρεμπετικο ηταν ενας πειραματισμος (ισως στα ορια της “υβρης”) με παλιες ασπρομαυρες φωτογραφιες.

Η τεχνικη με την οποια δουλευει το λογισμικο ειναι παρομοια με αυτην που χρησιμοποιηθηκε για να γινει η ταινια “Ζηκος” (Της κακομοιρας) εγχρωμη.

Η γενικη ιδεα ΔΕΝ ειναι να αποδωθουν τα πραγματικα χρωματα, π.χ. ο Μαρκος μπορει να μην φορουσε πραγματικα αυτο το χρωμα πουκαμισο. Το πραγματικο χρωμα μπορει να μην το μαθουμε ποτε, αλλα βλεποντας το αποτελεσμα, θα ελεγα οτι ειναι πιο αμεση, πιο ζωντανη, και πιο οικεια. Αυτο ειναι προσωπικη αποψη φυσικα. Βεβαια πολλοι μαλλον θα διαφωνισουν και σε αλλους να ειναι τελειως εκτος αισθητικης τους, αλλα ετσι ειναι η ζωη :slight_smile:

Μερικες τεχνικες λεπτομεριες :

  1. Μαλλον διαλεξα μια “δυσκολη” φωτογραφια για το πρωτο τεστ, και αυτο φαινετε στα δεντρα πισω, πολλα φυλλα, με μεγαλη λεπτομερια. Το λογισμικο “μπερδευτικε” καπου αλλα θαρρω οτι η γενικη ιδεα περναει.
  2. Δυστηχως ολες οι παρομοιες παλιες φωτογραφιες ειναι φτωχες σε αναλυση πραγμα που δυσκολευει περισσοτερο τα πραγματα.

Ελπιζω να σας αρεσει και για αυτους που τους αρεσε, ετοιμαζω και αλλες ( αν εχετε τιποτα προτασεις απο φωτο στηλτε μηνυμα)

Καλη συνεχεια

Δημητρης

vamvakaris_test.jpg


#2

Λίγο Νέα Ορλεάνη βγήκε ο Μάρκος και λίγο χίπστερ το παντελόνι του γιού του, αλλά έχει πλάκα το εγχείρημα.


(Petros Veneris) #3

Αν μπορείς να διορθώσεις χωριστά τα χρώματα στα αντικείμενα, νομίζω ότι χρειάζονται διόρθωση, ο κορμός πίσω από το κεφάλι του Μάρκου, η κολώνα της ΔΕΗ στο βάθος αριστερά, η καρέκλα μπροστά στο Μάρκο και πιθανόν το χρυσό ρολόι.


(Νίκος Πολίτης) #4

Το «χρυσό» ρολόϊ κι εμένα με προβλημάτισε, αλλά κυκλοφορούσαν αβέρτα «χρυσά» ρολόγια με «χρυσά» μπρασελέ, που σχετικά εύκολα θα μπορούσε να αντέξει ακόμα κι ο Μάρκος της συγκεκριμένης εποχής. Το θέμα είναι: θα το ήθελε, να επιδεικνύει «χρυσό» μπρασελέ; Και, αν υποτεθεί ότι ερωτούνται τα παιδιά (για τη Βαγγελιώ είναι αργά…), με τί τρόπο θα απαντήσουν;


#5

Φιλε PeVen, babis, Νικο,

Ευχαριστω για τα σχολεια. Οι διορθωσεις θελουν λιγο photoshop οι διορθωσεις αλλα καταλαβαινω τι λες PeVen και εχεις δικαιο. Καποιοι τονοι δεν ειναι τοσο ρεαλιστικοι αλλα θα το κανω. Παντως ειναι ενδιαφερον οτι το χρωμα του ρολογιου στην βιβλιοθηκη αντικειμενων του λογισμικου, δεν προερχετε απο χρυσο (ως χρυσαφι το μεταλο) αλλα απο “βαφη χρυσου”. Φανταζομαι γιαυτο ο Νικος Πολιτης εβαλε το χρυσο σε εισαγωγικα στην απαντηση του - απλα το αναφερω. Ισως να μην μας λεει και τιποτα.

Σας παραθετω 2 ακομα φωτο. Αυτη για παραδειγμα με την ροζα εσκεναζυ π.χ. μας δειχνει πως οι φωτογραφικες πλακες ειχαν τοσο μικρη αναλυση που τα προσωπα βγαιναν σαν σκιτσα - θυμηθητε τα προσωπα του Δελια και του Παγιουμτζή στην περιβοητη φωτο της “τετρας”

https://www.google.com/search?q=τετρας+του+πειραιά&client=ubuntu&hs=bXH&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjVl8OkiIrbAhUENxQKHSn8C-EQ_AUICigB&biw=1855&bih=1102#imgrc=QW5C5hI0ykba-M:

Εκτος και αν ειχαν διαφορετικες τεχνικες - δεν το εχω ψαξει τοσο.

Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι το οργανου του Γιοβαν Τσαουσ εχει ενα κομπολοι - μπεγλερι κρεμασμενο. Λογικο θα μου πειτε. Μετα απο μερικες ακομα τετοιες εγχρωμες ειδα οτι σχεδον ολοι ειχαν κρεμασμενα κομπολογια - μπεγλερια πραγμα που δεν το ειχα καταλαβει οτι φαινοταν απο τις αστρομαυρες. π.χ. η φωτο της τετραδας του Πειραια που οι 3 στους 4 εχουν και του Παγιουμτζή απλα δεν φαινετε

Να μην κουραζω ομως … Ελπιζω να αρεσουν … Καλη συνεχεια

giovan_tsaous.jpg


(Νίκος Σαρηγιάννης) #6

οι φωτογραφικές πλάκες και οι εκτυπώσεις της εποχής μια χαρά ανάλυση είχανε, αναλογικές γαρ. το θέμα είναι η ποιότητα της έκδοσης ή της ψηφιοποίησης.


(ΑΓΗΣ) #7

Νομίζω δεν πρόκειται για την ανάλυση, έκδοση, ψηφιοποίηση, αλλά για την αισθητική αντίληψη τις εποχής στα πορτρέτα που στήνονταν στο στούντιο του φωτογράφου, όπου με τη χρήση του φωτισμού δίναν αυτό το θεωρούμενο ως εξωραϊστικό αποτέλεσμα.