ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ: ΜΕΡΟΣ Γ’ (Τελευταίο)
- ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ (Αποσπάσματα από συζήτηση με τον Τάσο Σχορέλη):
«.Ο Αποστόλης ήταν πολύ τίμιος. Μπεσαλής, ωραίος συνεργάτης και κορυφή συνθέτης. Ό,τι έγραφε το έβγαζε από το κεφάλι του. Ταλαιπωρημένος και παραπονιάρης. ʼμ τι ήθελες, μετά τόσα βάσανα, να χοροπηδάει; Για τους στίχους των τραγουδιών του δεν ξέρω.
…Μαζί του δούλεψα πολλές φορές. Θα στα πω ανακατεμένα. Που να θυμάσαι τις ημερομηνίες;
Ο Αποστόλης με τον Παπαϊωάννου είχανε μαγαζί στη Δραπετσώνα. Δούλεψα μαζί τους. Ήταν εκεί κι ο Μπιρ Αλλάχ (Γιάννης Σταμούλης).
Στον «Έλατο», στη Λεωφ. Γεωργίου Α στον Πειραιά με τον Χατζηχρήστο, τον Μαρινάκη, τον Μπιρ Αλλάχ κι εγώ.
Δούλεψα με τον Αποστόλη στον «Πράσινο Μύλο» στην Παλιά Κοκκινιά που το χε ο Κίμων. Μαζί ήσαν ο Βαμβακάρης, ο Πουνέντης ο μπουζουξής, ο Φώτης Μιχαλόπουλος, ο Στράτος κι ο Μήτσος ο ψηλός ο ακορντεονίστας.
Στο Πασαλιμάνι, στο υπόγειο, στο «Σμαλτοδόνι». Ο Αποστόλης, εγώ, ο Μπέμπης (Δημήτρης Στεργίου), ο Μπιρ Αλλάχ, ο Φ. Μιχαλόπουλος, ο Ρεμύ (τζαζ) και ο Μαν. Καραγεωργίου (ακορντεόν).
Μέχρι το 1960, που σταμάτησα, δούλεψα πολλές φορές ακόμα με τον Αποστόλη.
Στου Βλάχου αυτός, εγώ, ο Μπιρ Αλλάχ, ο Στράτος, η Νανά.
Στο «Φοίνικας» στον Πειραιά, που ταν πίσω από το Θέατρο «Ολύμπια», αυτός, εγώ, ο Μπιρ Αλλάχ κι ο Μήτσος ο Κινέζος που τον λέγαμε, ο Χρυσίνης κι ο Μαρινάκης. Ο Κινέζος είχε μια γλύκα ο μπαγάσας, ήταν ζόρικος κιθαρίστας.
Με δυό κουβέντες: Ο Αποστόλης ήταν σ όλα του κύριος και καθώς πρέπει. Το ξέρω γιατί τον έζησα από κοντά…».
- ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΦΟΥΝΗΣ Ή ΣΑΜΙΩΤΗΣ (Απόσπασμα από συζήτηση με τον Τάσο Σχορέλη):
«…Με τον Αποστόλη γνωριστήκαμε προπολεμικά. Ωραίος άνθρωπος, καλός συνεργάτης, συνθέτης από τους λίγους. Έγραψε τραγούδια ολόμαλλα, να πούμε, όχι βαμβακερά, που θα μείνουν για πάντα.
Γνήσιος και αυθόρμητος σαν Σμυρνιός που ήταν όπως όλοι οι Σμυρνιοί έγραψε απλά τραγούδια αλλά γεμάτα νόημα! Μπορούσες να τα παίξεις και να τα τραγουδήσεις εύκολα. Έγραψε για τη φτώχεια, την προσφυγιά, την αδικία.
Γύρω στο 1936 δουλεύαμε σε κάτι κουτούκια στη Δραπετσώνα. Ένα βράδυ καθώς βγαίναμε από το κουτούκι του Κωσταρίκου κάποιος που πήγαινε για άλλον τον σημάδεψε στο κούτελο με ξιφολόγχη. Την πλήρωσε ο Αποστόλης και γι αυτό είχε το σημάδι στο κούτελο, από λάθος!
Μετά ο καθένας μας πήρε το δρόμο του.
Βλεπόμαστε πολύ συχνά, ήμασταν στενοί φίλοι, αλλά συνεργαστήκαμε λίγες φορές. Παρέα πήγαμε και σε πανηγύρια. Στην Πεντέλη και της Παναγίας στο Μαρούσι. Στο Μαρούσι, θυμάμαι, ήταν μαζί μας μια πάρα πολύ καλή τραγουδίστρια, απ τις καλύτερές μας, η Ρένα Στάμου, και μετά έφυγε στην Αμερική.
Ό,τι καλό να πει κανείς για τον Αποστόλη του αξίζει γιατί σαν άνθρωπος και σαν ρεμπέτης καλλιτέχνης ήταν από τους λίγους».
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ (Από την Αυτοβιογραφία του):
«…Θυμάμαι φόραγα ένα ζευγάρι ελβιέλες πάνινες και το χειμώνα τις έβαψα με μαύρη μπογιά για να δείχνουν παπούτσια. Κρύο τα πόδια μου! Όπως έχει και υγρασία η Θεσσαλονίκη, μη ρωτάς καλύτερα. Εκεί γνώρισα το Χατζηχρήστο τον Απόστολο .
…Ο Χατζηχρήστος ήταν άγιος άνθρωπος. Μου έδειξε διάφορα στο μπουζούκι κι ήταν η αιτία που κατέβηκα στην Αθήνα, δηλαδή στον Πειραιά. Πάνω στη Θεσσαλονίκη, είχα πάει να βρω τον Τσιτσάνη, μήπως μπορέσει και με βοηθήσει. Ο Τσιτσάνης τότε ήταν διάσημος κι έπαιζε εκεί, αν θυμάμαι καλά υπηρετούσε στο Τάγμα Τηλεγραφητών, αλλά έπαιζε κιόλας εκεί, και μάλιστα πάνω ήταν κι ο Βαμβακάρης. Θυμάμαι πήγαινα στο μαγαζί που τραγούδαγε και άκουγα το τραγούδι του «Τα μπλε παράθυρά σου»: Περνούσα και σ αντίκρισα ψηλά απ τα παραθύρια…
Έτσι σιγά-σιγά στη Θεσσαλονίκη, πήγα κι αγόρασα ένα μπουζούκι. Πάω σ ένα παλιατζίδικο, κοιτάω και λέω: ρε μάστορα, πόσο έχει αυτό; Μου λέει τόσο. Βάζω το χέρι μου στην τσέπη.
Μπα, του λέω, Δε φτάνουνε
Πόσα έχεις;
Δέκα δραχμές, του λέω.
Ρε, με κοροϊδεύεις; μου λέει ο παλιατζής.
Ξαναπήγα την άλλη μέρα. Του κανα παζάρια, είχα και κάτι ψιλά παραπάνω, ξαναπήγα, την άλλη μέρα πια το πήρα το μπουζούκι. Με λυπήθηκε, μου το δωσε.
Εκεί πρωτογρατσούνισα, εκεί άρχισα να παίζω. Ό,τι άκουγα. Ό,τι άκουγα από το Χατζηχρήστο.
Ώσπου αποφάσισα να κατέβω στον Πειραιά. Μου χε πει ο Χατζηχρήστος άμα κατέβεις στην Αθήνα, στον Πειραιά, έλα να βρεις…
Ο Χατζηχρήστος έμενε με τη γυναίκα του τη Γαρυφαλιά και τις δυο κόρες του στη Δραπετσώνα. Είχανε μια παράγκα εκεί. Μόλις πήγα και τους βρήκα, φωνάζει ο Χατζηχρήστος τη γυναίκα του
Γαρυφαλιά, σύρε φτιάξε το δωματιάκι να μείνει ο Γιώργης μαζί μας. Η Γαρυφαλιά ήτανε συμπαθητική γυναικούλα και με φρόντιζε σαν παιδί της.
Εκεί λοιπόν φτιάξαμε ένα τρίο, ο Χατζηχρήστος, ο Ποτοσίδης κι εγώ, πηγαίναμε στα καφενεία, παίζαμε και βγάζαμε πιατάκι. Εγώ τότε πιτσιρικάς, δε νομίζω ότι έπαιζα και τίποτα φοβερό. Μια νότα εδώ και μια στον Πειραιά, που λένε. Σιγά, σιγά μάθαινα. Βοήθαγε κι ο Χατζηχρήστος και κάτι γινότανε.
…Με το Χατζηχρήστο, λοιπόν, για να γυρίσω πίσω, δουλέψαμε μαζί στου Πίκινου στο Θησείο, στο Δάσος στο Χαϊδάρι και Δε θυμάμαι που αλλού. Στου Πίκινου έπαιρνα μεροκάματο είκοσι δραχμές, τι να κάνω
.Όμως μια μέρα με διώξανε γιατί βρήκανε ένα καλύτερο μπουζούκι από μένα. Ξέρεις ποιον; Το Μανώλη Χιώτη. Ε, όπως και να το κάνουμε, ο μπαγάσας έπαιζε καλύτερα. Αυτά που σου λέω, είναι τώρα παραμονές πολέμου».
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (Κάποιες αναφορές από το βιβλίο «Βίος & Πολιτεία» της Ιωάννας Κλειάσιου):
«…Μιλάμε για 1937 38 που είχε απαγορέψει (ο Μεταξάς) και τα μαγαζιά αλλά και τα μπουζουκοτράγουδα, που τότε αρχίσανε να έχουνε μεγάλη άνθηση. …Τότε αρχίσανε να ανθούν όλα αυτά τα ωραία τραγούδια του έρωτα.
Τότε άνθισε ο Μάρκος με τα ερωτικά του, ο Μπαγιαντέρας, ο Χατζηχρήστος, ο Τσιτσάνης.
…Κι είμαστε στου Δεμιζόπουλου (Καλοκαίρι του 51) εγώ, ο Χατζηχρήστος, ο Μπάτης, ένας μικρός που έπαιζε μπουζούκι, ο Γιαννάκης ο Αγγέλου, ο Γεράσιμος ο Κλουβάτος κι ο Γιάννης ο Παπαδόπουλος. Γυναίκα δεν είχαμε.
…Όλα κι όλα όμως, ο Τσιτσάνης μου άρεσε πολύ, ήτανε μεγάλος. Μεγάλη κολόνα, Καρυάτιδα. Όπως κι ο Μάρκος, πρώτος. Και ο Μητσάκης κι ο Παπαϊωάννου κι ο Καλδάρας, Χατζηχρήστος, Μπαγιαντέρας, Μπάτης, όλοι αυτοί, είναι οι κολόνες του Παρθενώνα, αυτοί χτίσανε τον Παρθενώνα. Μεταγενέστερα προσετέθησαν Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος, Πλέσσας και τα ρέστα.
…Όλων αυτών των παλιών η εμφάνιση ήτανε τέλεια, τελειότατη. Μη τυχόν κι είχε σκόνη το παπούτσι, έπρεπε να πέσει να πεθάνει, να καεί το σύμπαν. Μη τυχόν και δεν ήτανε σιδερωμένο το παντελόνι, μη τυχόν και δεν υπήρχε γιλέκο
.Βέβαια!
Ο Μητσάκης ήτανε ο πιο μοντέρνος, αυτός χρησιμοποιούσε γραβάτα, που και που το κόλλαγε και το παπιόν.
Κι ο Χατζηχρήστος φόραγε γραβάτα, πάντα σκούρα και το κλασικό το καβουράκι, το μπορσαλίνο. Είχε και μια γκόμενα πολύ ωραία, τον ακολουθούσε πάντα στα μαγαζιά, καθότανε σε μια γωνιά και τον έπαιρνε μετά και φεύγανε. Όλοι τους ήτανε κλασικοί ερωτύλοι. Ωραίοι άνθρωποι, σοβαροί κι αξιοσέβαστοι, τους αγαπούσε ο κόσμος.
…Ο Στράτος πάλι, μου έχει διηγηθεί πως παλιά, όταν ακόμα γράφανε με κεριά, στο στούντιο 1 της COLUMBIA, όλοι αυτοί οι παλιοί διατηρούσανε εκεί ένα ναργιλέ. Κανονικά, καλάμια, χασίσια. Και για να μην τα πηγαινοφέρνουνε τα κρύβανε σε ένα μέρος που ήταν απ έξω ένας σκύλος. Το σκύλο δεν μπορούσε να τον πλησιάσει κανένας, αλλά αυτούς τους είχε μάθει. Πηγαίνανε, τον πίνανε και πηγαίνανε μέσα μαστουρωμένοι και γράφανε. Όλη η παλιοπαρέα, Στράτος, Μάρκος, Μπάτης, Μπαγιαντέρας, Χατζηχρήστος.
Μια φορά που γράφανε, κάνουνε δυο-τρία τσιγαριλίκια μέσα στο στούντιο. Είναι κει κι ο γέρο-Μάτσας, ο Μίνως, κι απ τα ντουμάνια έχει μαστουριάσει κι αυτός. Βρε, τους βάζει τις φωνές, μη φουμάρετε πια, δουλεύετε. Πετάγεται ο Μάρκος και του λέει με βαριά φωνή, δεν κάνεις το κορόϊδο κύριε Μάτσα που σε κάναμε τζάμπα μάγκα!
Έχει μείνει ιστορικό αυτό! Τζάμπα μάγκας ο Μάτσας!
- ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ: (Από την Αυτοβιογραφία του: «ΜΑΓΚΑΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑΚΙ»):
«…Εμείς οι παλιοί δεν βγήκαμε για να γίνουμε αυτοί που γίναμε. Εμείς βγήκαμε κατά λάθος οργανοπαίχτες. Εμείς βγήκαμε για το κέφι μας και η αγάπη που είχαμε για το μπουζούκι μας έριξε στο πάλκο.
Το όνομα «ρεμπέτης», πρέπει για να είσαι ρεμπέτης, να χεις ζήσει ρεμπέτης. Να χεις περάσει από όλα τα καταγώγια τα παράνομα και ύστερα να πάρεις το όνομα «ρεμπέτης».
Να πως το νοιώθω εγώ και λέω. Ήρωες του 21 είναι ο Καραϊσκάκης, Κολοκοτρώνης, Αντρούτσος, Μιαούλης, Κανάρης δεν μπορούν όσα χρόνια και αν περάσουν, να πούνε άλλους ήρωες σαν κι αυτούς. Έτσι λοιπόν και με μας: ήρωες του ρεμπέτικου είναι ο Μπάτης, ο Μάρκος, ο Στράτος, ο Κερομύτης, ο Γενίτσαρης, ο Μπαγιαντέρας, ο Ανέστος Δελιάς, ο Γιοβάν Τσαούσης, Παπαϊωάννου, Τσιτσάνης, Χατζηχρήστος εμείς που από το χίλια εννιακόσα τριάντα μέχρι το χίλια εννιακόσα σαράντα φάγαμε ξύλο για το μπουζούκι που κρατάγαμε στο χέρι και το βγάλαμε από τους ντεκέδες και από τις φυλακές, που μας κυνήγησε ο Μεταξάς και ο Μανιαδάκης και μας έστελνε εξορία.
Εμείς είμαστε οι ρεμπέτες οι γνήσιοι».
- ΝΕΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ (Από το βιβλίο του «Από το Βυζάντιο στο Μάρκο Βαμβακάρη):
«…Αυτές τις εικόνες πλήξης, ανικανοποίητης επιθυμίας και φυλακής των γυναικών του χαρεμιού θα τις χρησιμοποιήσουν συνθέτες του 20ου αιώνα, όπως ο Απόστολος Χατζηχρήστος, ο Γιάννης Παπαϊωάννου, ο Βασίλης Τσιτσάνης.
Ο Απόστολος Χατζηχρήστος …ενσωματώνει αρκετές τούρκικες λέξεις στα τραγούδια του. Στην πραγματικότητα το τραύμα της χαμένης πατρίδας του προξενεί μιαν αθεράπευτη νοσταλγία της Ανατολής, τον οδηγεί σε χώρους εξωτικούς, τον κάνει να «ξαπλώσει σε ντιβάνια, σε πασάδικα ντουμάνια…να γνωρίσει τις σουλτάνες, τις πιο φίνες Αφρικάνες», να φανταστεί τα καραβάνια με τις καμήλες, να ερωτευτεί τη «μικρή του γκαμηλιέρη» και να της πει τη μαγική λέξη της αγάπης «γιαλελέλι».
Σε ένα άλλο τραγούδι (δεκαετία του 40), ο Χατζηχρήστος θέλει να μισθώσει ένα καΐκι κι έναν κωπηλάτη («καϊξή») για να κλέψει την γκιουζέλ-χανούμ, την ωραία κοπέλα που λιώνει και χάνει τα νιάτα της μέσα στο χαρέμι-κελί. Σκηνικό μια τοποθεσία της Κωνσταντινούπολης, γνωστή ως «Λίμνη του Σαραγιού» ή «Λίμνη του Χαρεμιού»:
Γκελ, γκελ, καϊξή
Γιαβάς γιαβάς.
Μες στης Πόλης τ’ ακρογιάλι
μες στη σιγαλιά
μες στου Χαρεμιού τη Λίμνη,
γκελ, γκελ, καϊξή.
Να κλέψω τη
Γκιουζέλ-χανούμ
Σκλάβα μέσα στο κελί της
Κλαίει και θρηνεί
Και ζητά τη λευτεριά της
γκελ, γκελ, καϊξή.
Η ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ:
(Ανέκδοτη & πρωτογενής καταγραφή και κατάταξη της Εργογραφίας του Απ. Χατζηχρήστου ως Συνθέτης, Στιχουργός και Ερμηνευτής)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (Σύνθεση Στιχουργική):
- ΑΝΑΤΟΛΗ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Μανησαλής-Λαδόπουλος) (Ζεϊμπ.) (;;;
- ΑΝΟΙΞΕ ΜΑΝΑ (Απ. Χατζηχρήστος Απ. Καλδάρας) (Ζεϊμπ) (1939;)
- ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΔΕΝ ΕΙΣ’ ΕΝΤΑΞΕΙ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Ζεϊμπ. Απτάλ.) (1939 40)
- ΓΙΑΤΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟΝΗ (Η ΚΟΚΚΙΝΙΩΤΙΣΣΑ) (Α. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Χασ.) (1937)
- ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΣΑΡΚΑ (Απ. Χατζηχρήστος - Γιάννης Σταμούλης) (Λαϊκό Βάλς) (;;;
- ΕΧΩ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Ζεϊμπ. Καμηλιέρικο) (;;;
- Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗ (Μαρίκα Νίνου - Αθανάσιος Ευγενικός) (Ζεϊμπ. Καμηλ.) (1949)
- ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗ ΤΡΑΒΑ (Απ. Χατζηχρήστος Σ. Καλφοπούλου Γ. Τατασόπουλος) (Χασάπ.) (1950 51)
- ΚΑΤΙΝΟΥΛΑ ΜΑΓΙΣΣΑ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Καρσιλαμάς) (1939)
- ΚΟΡΗ ΜΑΓΙΣΣΑ (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΜΑΓΙΣΣΑ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγγελος Χατζηχρήστος) (Χασάπικο αργό) (;;;
- ΜΑΡΩ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγ. Χατζηχρήστος) (Χασαποσέρβικο) (1946)
- ΜΑΥΡΟΦΟΡΑ (Απ. Χατζηχρήστος - Γιάννης Σταμούλης) (Χασάπικο) (1946)
- ΜΗ ΜΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπ. Γιουρούκικο) (;;;
- ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΗΣ (ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΛΕΣ ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΗ) (Θ. Ευγενικός Σ. Καλφοπούλου) (Ζεϊμπ.) (;;;
- ΝΕΑ ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Χασαποσέρβικο) (;;;
- ΝΥΧΤΟΠΟΥΛΙ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Χασάπικο αργό) (1939 40)
- ΞΕΝΥΧΤΗΣ (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1946)
- Ο ΠΑΣΑΣ (Απ. Χατζηχρήστος - Στέλλα Χασκίλ) (Χασάπικο) (1950)
- ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ (Απ. Χατζηχρήστος Μ. Βαμβακάρης Απ. Καλδάρας) (Συρτοτσιφτ.) (1946;)
- ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ (Απ. Χατζηχρήστος Σ. Καλφοπούλου Μ. Βαμβακάρης) (Ζεϊμπ. Καμηλιέρικο) (;;;
- ΣΕΡΒΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ (Οργανικό) (Χασάπικο) (1940)
- ΑΛΛΕΓΚΡΟ (Οργανικό) (Χασαποσέρβικο) (1948)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (σύνθεση) & Γιάννη Λελάκη (στιχουργική):
- ΑΛΗΤΗ Μ’ ΕΙΠΕΣ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Κωνσταντινίδης) (Ζεϊμπ.) (1939)
- ΓΛΥΚΟΒΡΑΔΙΑΖΕΙ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ (Ο ΧΑΡΟΝΤΑΣ) (Απ. Χατζηχρήστος Κ. Αγγελόπουλος) (Ζεϊμπ) (1950)
- ΚΑΡΔΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ (Τάκης Μπίνης - Στέλλα Χασκίλ) (Ζεϊμπέκικο) (1949 ή 1953;)
- ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΡΑ ΔΙΓΝΩΜΗ (ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΦΟΡΩ ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ) (Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπ.) (1939)
- ΝΥΧΤΑ ΑΞΗΜΕΡΩΤΗ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ (ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ ΠΙΑ) (Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1938 ή 1940;)
- ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΜΟΥ (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1939)
- ΦΤΩΧΕΙΑ (ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΦΤΩΧΕΙΑ) (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Ζεϊμπ.) (1946)
- ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ (Στέλλα Χασκίλ Σπύρος Ευσταθίου) (Ζεϊμπέκικο) (1951)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (σύνθεση) & Μπάμπη Βασιλειάδη Τσάντα (στιχουργική):
- Η ΑΜΑΞΑ ΜΕΣ’ ΤΗ ΒΡΟΧΗ (Ο ΑΜΑΞΑΣ) (Απ. Χατζηχρήστος ʼγνωστος) (Χασάπικο) (1946 47)
- Η ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ (ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΜΑΣΚΑ) (Α. Ευγενικός Σ. Καλφοπούλου) (Ζεϊμπ.) (1952)
- ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Ζεϊμπέκικο) (1952 ή 1953;)
- ΤΟ ΒΑΣΑΝΑΚΙ (Ρένα Στάμου Πρ. Τσαουσάκης Νίκος Καλλέργης) (Ζεϊμπέκικο) (17/1/1952)
- ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΚΑΠΕΛΑ ΚΡΑΣΙ (Απόστολος Χατζηχρήστος - Μάρκος Βαμβακάρης) (Ζεϊμπ.) (1947) (Στο όνομα του Κώστα Καπλάνη)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (σύνθεση) & Κώστα Μάνεση (στιχουργική):
- ΑΝ ΣΕ ΧΑΣΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ (Στ. Χασκίλ Τάκης Μπίνης Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΑΣ ΜΗ ΞΗΜΕΡΩΝΕ ΠΟΤΕ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγ. Χατζηχρήστος) (Λαϊκό Βάλς) (1949;)
- ΑΦΟΥ Η ΜΟΙΡΑ Μ’ ΕΚΑΝΕ ΦΤΩΧΗ (Στέλλα Χασκίλ) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΒΑΡΥΣ ΚΑΫΜΟΣ (Τάκης Μπίνης Στέλλα Χασκίλ Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΚΑΡΔΙΑ ΟΡΦΑΝΗ (Απ. Χατζηχρήστος Τάκης Μπίνης) (Ζεϊμπέκικο) (1952)
- ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ (Απ. Χατζηχρήστος Γιώργος Μανησαλής) (Χασάπικο) (1946)
- Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγγελος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ (Απ. Χατζηχρήστος Σούλα Καλφοπούλου) (Ζεϊμπ.) (1949)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (σύνθεση) & Γιώργου Φωτίδα (στιχουργική):
- ΓΚΡΙΝΙΑΡΙΚΟ (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1939 40)
- ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ ΣΟΥ (Αθανάσιος Ευγενικός Σούλα Καλφοπούλου) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- Η ΜΑΝΝΟΥΛΑ (ΚΑΫΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ) (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Σταμούλης) (Ζεϊμπ.) (25/11/1946)
- ΘΑ 'ΡΘΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΠΟΝΑΣ (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1947 48)
- ΜΑΛΛΑΚΙΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΠΛΕΞΟΥΔΕΣ ΣΟΥ (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Παπαϊωάννου) (Χασάπικο) (1939)
- ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- Ο ΚΑΪΞΗΣ (Απόστολος Χατζηχρήστος Ευάγγελος Χατζηχρήστος) (Ανατολίτικο-Εξωτικό) (1948)
- ΡΕΜΠΕΤΕΣ (ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟΨΕ) (Απ. Χατζηχρήστος Ευάγ. Χατζηχρήστος) (Χασάπικο) (;;;
- ΡΗΜΑΓΜΕΝΗ ΖΩΗ (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΣΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΤΑ ΒΟΥΝΑ (Απ. Χατζηχρήστος Μάρκος Βαμβακάρης) (Χασάπικο αργό) (1940)
- ΤΟ ΜΑΓΚΑΛΑΚΙ (Αθανάσιος Ευγενικός - Σούλα Καλφοπούλου) (Ζεϊμπέκικο) (1952)
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (σύνθεση) & διαφόρων άλλων Στιχουργών:
- Η ΒΑΡΒΑΡΑ [του Κώστα Γόντικα] (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Σταμούλης) (Χασάπικο) (1952 ή 1953;)
- ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΥ [του Ι. Κοντοκάνη] (Μαίρη Ζανέτ) (Ζεϊμπέκικο) (1947;)
- ΜΟΙΡΑ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΣ [του Σπύρου Περιστέρη] (Στρ. Παγιουμτζής Ε. Μαρκοπούλου) (Ζεϊμπ.) (1950)
- ΞΑΝΘΕΙΑ ΣΜΥΡΝΙΩΤΟΠΟΥΛΑ [του Στ. Παντελίδη] (Απ. Χατζηχρήστος Γ. Παπαϊωάννου) (Καλαμ.) (1938)
- ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ [του Κώστα Σκαρβέλη] (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (;;;
- ΧΑΣΑΠΗΣ ΖΗΛΕΥΤΟΣ [του Κώστα Σκαρβέλη] (Απόστολος Χατζηχρήστος) (Χασάπικο) (;;;
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (στιχουργική) & σύνθεση άλλων δημιουργών:
- ΚΑΛΕ ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΑΙ [φέρεται στο όνομα του Στρ. Παγιουμτζή] (Βαγγ. Σωφρονίου) (Συρτός) (;;;
- Τραγούδια του Απόστολου Χατζηχρήστου (αγνώστων λοιπών σε μένα στοιχείων):
- ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ ΜΟΥ (όχι το γνωστό του Γιάννη Παπαϊωάννου)
- ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΙΩΝΩ (στίχοι Γιάννη Λελάκη) (1938)
- ΓΚΙΟΥΛ ΜΠΑΞΕ
- ΓΛΕΝΤΙ, ΑΓΑΠΗ
- ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ
- ΕΓΩ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΑ ΚΑΡΔΙΑ (στίχοι Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου)
- ΕΛΑ ΔΩΣΕ
- ΕΠΟΝΕΣΑ ΠΟΛΥ (στίχοι Σ. Μελά)
- Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ
- Η ΤΣΙΓΓΑΝΑ (κυκλοφόρησε στο όνομα της Στέλλας Χασκίλ και του Γιώργου Φωτίδα)
- ΚΑΛΕ ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΑΙ
- ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΟΙΤΩ
- Μ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΣ
- ΝΤΟΥΝΙΑ ΑΝΑΚΡΙΤΗ (στίχοι Π. Κασαπάκη)
- ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ
- ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΚΟΥΚΛΙ (1938;) (μου φαίνεται πολύ …γνωστό. Καμιά βοήθεια;)
- ΠΟΙΑ ΝΑ ΣΑΙ
- ΠΟΠΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΗ [Φ. Ζουριδάκη Γ. Δερέμπεη] (Απ. Χατζηχρήστος) (1941)
- Σ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ Ο ΦΤΩΧΟΣ
- ΣΚΑΛΑ ΤΗ ΣΚΑΛΑ Θ ΑΝΕΒΩ
- ΣΚΛΗΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΣΜΥΡΝΙΟΤΟΠΟΥΛΑ ΟΜΟΡΦΗ
- Τ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ (ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ;)
- ΤΟ ΑΝΤΙΚΛΕΙΔΙ (στίχοι Ι. Κοντοκάνη)
- ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
- ΤΟΥ ΝΤΕΡΒΙΣΗ ΤΟ ΠΙΟΤΟ (στίχοι Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου)
- ΦΙΛΕ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΗ
- ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ
- ΨΕΥΤΗ ΝΤΟΥΝΙΑ
- ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙΣ
(Σημείωση: Όποιος γνωρίζει περισσότερα στοιχεία ή έχει στη δισκοθήκη του κάποια από τα παραπάνω άγνωστα σε μένα- τραγούδια, παρακαλώ πολύ ας επικοινωνήσει μαζί μου. Τα αναζητώ απελπισμένα ~ 40 χρόνια!!!)
- Τραγούδια με το δίδυμο Μάρκου Βαμβακάρη & Απόστολου Χατζηχρήστου:
Α) Το Ντουέτο Μάρκος Βαμβακάρης Αποστόλης Χατζηχρήστος:
(1) Σε τραγούδια του Μάρκου Βαμβακάρη (σύνθεση και στιχουργική):
- ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΩΝΙΑ (ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ) (Χασάπικο) (Του Χωρισμού) (1946)
- ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ (Ζεϊμπέκικο) (Πατριωτικό) (1941)
- ΕΙΣΑΙ ΑΦΡΑΤΗ ΣΑΝ ΦΡΑΤΖΟΛΑ (Χασάπικο γρήγορο) (Ερωτικό) (1940)
- ΚΙ ΑΝ ΜΕΘΑΩ ΤΑ ΒΡΑΔΑΚΙΑ (Ζεϊμπέκικο( (Ερωτικό) (1946)
- ΚΟΥΛΑ ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ (Χασάπικο) (Της Αγάπης) (1940)
- ΜΑΤΣΑΚΙΑ ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΑ (Χασαποσέρβικο) (Κατοχικό) (1947)
- ΞΕΛΟΓΙΑΣΜΕΝΗ (Ζεϊμπέκικο) (Της Μάνας) (1938;)
- ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ ΔΕΝ Σ’ ΑΓΑΠΩ (Χασάπικο γρήγορο) (Της Ερωτικής Απιστίας) (1938)
- ΣΙΓΑΝΟΠΑΠΑΔΙΤΣΑ (Χασάπικο) (Της Ερωτικής Απιστίας) (1940)
- ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ (Ζεϊμπέκικο) (Του Χωρισμού) (1947)
- ΧΡΙΣΤΙΝΑ (Ζεϊμπέκικο) (Μάγκικο) (1940)
(2) Σε τραγούδια του Μάρκου Βαμβακάρη (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ [του Κώστα Κοφινιώτη] (Χασάπικο) (Ερωτικό) (1940)
- ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ [του Γιώργου Φωτίδα] (Χασάπικο) (Πατριωτικό) (1941)
- ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΠΗΡΑΝΕ (ΟΙ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ) [του Κώστα Μακρή] (Ζεϊμπέκικο) (Ερωτικό) (1939)
- ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΤΑ ΤΗΝ [του Μίνωα Μάτσα] (Ζεϊμπ.) (Της Ερωτικής Απιστίας) (1938)
- ΦΙΝΑ ΤΑ 'ΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ [του Μπάμπη Βασιλειάδη ή Τσάντα] (Ζεϊμπ.) (Ερωτικό) (1940)
(3) Σε τραγούδια του Σπύρου Περιστέρη (σύνθεση & στιχουργική):
- ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΜΟΥ (Ζεϊμπέκικο) (1940)
- ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ (ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ Η ΜΑΝΤΕΛΕΝΑ) (Χασάπικο) (1938)
(4) Σε τραγούδια του Σπύρου Περιστέρη (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΕΝΑ ΛΑΧΕΙΟ ΖΗΤΑΓΑ [του Μίνωα Μάτσα] (Χασάπικο) (Της Τύχης) (1940 ή1938;)
- ΜΠΕΝΙΤΟ ΜΟΥ [του Μίνωα Μάτσα] (Χασάπικο) (Σκωπτικό Σατιρικό) (1940 41)
- Ο ΑΝΤΩΝΗΣ Ο ΒΑΡΚΑΡΗΣ [του Μίνωα Μάτσα] (Χασάπικο) (Χιουμοριστικό) (1938)
- ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΞΕΓΡΑΨΕ [του Μίνωα Μάτσα] (Χασάπικο αργό) (Σκωπτικό Σατιρικό) (1940 41)
- ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ (ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ) [του Γιώργου Πετροπουλέα] (Ζεϊμπ.) (Του Χρήματ.) (1940)
Β) Το Ντουέτο Αποστόλης Χατζηχρήστος Μάρκος Βαμβακάρης:
(1) Σε τραγούδια του Μάρκου Βαμβακάρη (σύνθεση και στιχουργική):
- ΠΟΛΙΤΙΣΣΑ (Χασάπικο) (Ερωτικό) (1939)
- ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΜΑΥΡΟΦΟΡΑ (Ζεϊμπέκικο) (Ερωτικό) (1940)
(2) Σε τραγούδια του Μάρκου Βαμβακάρη (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΜΑΡΟΚΟ [του Γιώργου Πετροπουλέα] (Ζεϊμπέκικο) (Ανατολίτικο-Εξωτικό) (1940)
- ΦΟΡΑΣ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΒΥΣΣΙΝΙ [του Γιώργου Φωτίδα] (Χασάπικο αργό) (Ερωτικό) (1939)
(3) Σε τραγούδια του Σπύρου Περιστέρη (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- Η ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΟΣΙΑ [του Μίνωα Μάτσα] (Χασάπικο γρήγορο) (Χιουμοριστικό) (1940 41)
- ΜΕ ΠΟΛΕΜΑΣ ΜΠΑΜΠΕΣΙΚΑ [του Γιώργου Δερέμπεη ή Σωφέρ] (Ζεϊμπέκικο) (Μάγκικο) (1946)
(4) Σε τραγούδια του Κώστα Σκαρβέλη ή Παστουρμά (σύνθεση & στιχουργική):
- ΘΑ ΣΕ ΚΛΕΨΩ, ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ (Καρσιλαμάς) (Ερωτικό) (1940)
- Ο Απόστολος Χατζηχρήστος ως Ερμηνευτής σε Τραγούδια άλλων δημιουργών:
(1) Σε τραγούδια του Κώστα Σκαρβέλη ή Παστουρμά (σύνθεση & στιχουργική):
- ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑΤΡΟΣ (Απόστολος Χατζηχρήστος Γιώργος Κάβουρας) (Συρτός) (1940)
- ΞΕΝΥΧΤΗΣ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΝΑ (Γιάννης Παπαϊωάννου Απόστολος Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (1938)
(2) Σε τραγούδια του Κώστα Σκαρβέλη ή Παστουρμά (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΑΠΟΨΕ ΕΙΔΑ ΟΝΕΙΡΟ [του Μίνωα Μάτσα] (Α. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπ.) (Ερωτικό) (1940)
(3) Σε τραγούδια του Σπύρου Περιστέρη (σύνθεση) και Μίνωα Μάτσα (στιχουργική):
- ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ (Απ. Χατζηχρήστος Μάρκος Βαμβακάρης Γιάννης Παπαϊωάννου) (Χασάπ.) (1939)
- ΕΣΟΥΡΩΣΑ ΚΙ ΑΠΟΨΕ (Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Παπαϊωάννου) (Χασάπικο αργό) (1940 41)
- Ο ΖΟΡΙΚΟΣ (Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπ.) (Νταηλίδικο) (1947)
- ΤΟ ΜΙΝΟΡΕ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ (Μ. Βαμβακάρης Απ. Χατζηχρήστος Γιάννης Σταμούλης) (Χασάπ. αργό) (1946)
(4) Σε τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη ή Βλάχου (σύνθεση & στιχουργική):
- Η ΞΕΝΗΤΕΙΑ (Απόστολος Χατζηχρήστος Βασίλης Τσιτσάνης) (Ζεϊμπ.) (1938)
- ΤΗΣ ΜΠΑΜΠΕΣΣΑΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΦΙΛΙ (Απ. Χατζηχρήστος Β. Τσιτσάνης) (Χασάπ.) (Οκτ. 1940)
- ΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΡΙΤΣΟ (Απ. Χατζηχρήστος Β. Τσιτσάνης) (Χασάπ.) (1938)
- ΤΡΕΙΣ ΘΑ’ΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΣΟΥ (Απ. Χατζηχρήστος Β. Τσιτσάνης Μ. Βαμβακάρης) (Χασάπ.) (1947)
- ΦΑΝΤΑΖΕΣ ΣΑΝ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ (Μ. Βαμβακάρης Απ. Χατζηχρήστος Β. Τσιτσάνης) (Ζεϊμπ.) (1939)
- Η ΔΡΟΣΟΥΛΑ (Μ. Βαμβακάρης Γ. Παπαϊωάννου Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπ.) (22/6/1946)
(5) Σε τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ [του Μπάμπη Βασιλειάδη] (Απ. Χατζηχρήστος) (Χασαπ. αργό) (1939)
(6) Σε τραγούδια του Γιάννη Παπαϊωάννου ή Ψιλού ή Πατσά (σύνθεση & στιχουργική):
- ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ [Γιάννη Παπαϊωάννου] (Γ. Παπαϊωάννου Απ. Χατζηχρήστος) (Συρτός) (1937)
(7) Σε τραγούδια του Γιάννη Παπαϊωάννου (σύνθεση) και στιχουργική άλλων Στιχουργών:
- ΑΥΓΟΥΛΟΥ (Η ΜΑΡΙΓΩ) [του Κώστα Μακρή] (Γ. Παπαϊωάννου Απ. Χατζηχρήστος) (Χασ/βικο) (1938)
(8) Σε τραγούδια άλλων δημιουργών:
- ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙΣ [Ευάγγελου Γρυπάρη] (Ευάγ. Γρυπάρης Απ. Χατζηχρήστος) (Χασαποσέρβικο) (1937;)
- ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ [Νίκου Γούναρη] (Στράτος Παγιουμτζής Απ. Χατζηχρήστος) (Ζεϊμπέκικο) (Απρ. 1941)
- ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ, ΜΑΥΡΑ ΦΡΥΔΙΑ [Γ. Φωτίδα Μ. Βαμβακάρη] (Μάρκος Κ. Ρούκουνας Αποστόλης) (Χασάπ) (1936)
Η ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΣΕ LP & CD:
A. Δίσκοι LP:
-
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ: 1937-1950: ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ Νο.2
MARGO 8151 (Κυκλοφόρισε τον Νοέμβριο 1975)
-
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ Νο.1
MARGO 8225 (Κυκλοφόρισε το 1981)
-
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ Νο.2
MARGO 8273 (Κυκλοφόρισε το 1984)
Β. Δίσκοι CD:
- ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ Νο.1: ΑΡΧΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ: ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ Νο.37
MINOS EMI 8 54013 2 (Κυκλοφόρισε τον Ιούλιο 1994)
- ΤΕΛΟΣ (από μένα, τουλάχιστον).
Σ.Π.