Άσε με να σε λησμονήσω. Παπαιωάννου - Μπέλλου

#1

Θεωρώ ότι σε αυτό το κομμάτι η κιθάρα στην συνοδεία της είναι υποδειγματική. Δωρική και στακάτη. Ξέρουμε ποιος είναι ο κιθαρίστας; Έχω ακούσει ότι με τον Παπαιωάννου έπαιζε ο Μακαρόνας, αλλά δεν ξέρω αν την εποχή που βγήκε αυτό το τραγούδι ήταν ο κιθαρίστας του.

2 Likes

(Φώτης Χατζίδης) #2

Δυστυχώς Λουκά ούτε η ετικέτα του δίσκου μας βοηθάει, ούτε το sealabs στα σχόλια του γράφει για τον κιθαρίστα.

DG%206850%20%20A

Αυτό που μπορώ να προσθέσω είναι ότι το παραπάνω τραγούδι ηχογραφήθηκε και από την Ρόζα το 1950 στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με το sealabs, το οποίο διαθέτει και την ηχογράφηση στο πολύτιμο αρχείο του.

http://rebetiko.sealabs.net/display.php?d=0&recid=3381

Επίσης ηχογραφήθηκε την ίδια χρονιά και στην Αμερική με τον Τζίμ Αποστόλου.

http://rebetiko.sealabs.net/display.php?d=0&recid=6132

LIBERTY%20120%20%20A

0 Likes

#3

Να 'σαι καλά Φώτη για τις πολύτιμες και τεκμηριωμένες πληροφορίες που μας δίνεις. Την ηχογράφηση με την Ρόζα δεν την ήξερα.

(Άσχετο αλλά κάπου θέλω να το πω για να το βγάλω από μέσα μου. Εχτές στον χώρο που δουλεύω ήρθε μια “ινφλουένσερ” Influencer κατόπιν συννενόησης με το τμήμα δημοσίων σχέσεων. Ρωτάω τι είναι αυτό ρε παιδιά και μου λένε ότι είναι το εξής: “ένας influencer, ένας δηλαδή χρήστης του διαδικτύου που ακολουθείται από ευρύ κοινό.”
Και μετά από αυτό ψάχνω να δω τι στο διάλο κάνει και την έφεραν εδώ. Και βρίσκω αυτό:
" Τι ακριβώς είναι το Influencer Marketing;

Με απλά λόγια, το Influencer Marketing αποσκοπεί στην αξιοποίηση του πιστού αγοραστικού κοινού που έχει «χτίσει» ένας influencer, ένας δηλαδή χρήστης του διαδικτύου που ακολουθείται από ευρύ κοινό. Οπως γίνεται αντιληπτό οι εταιρείες πλέον δεν στοχεύουν άμεσα στην αγορά-στόχο τους, αλλά σε άτομα με διαδικτυακή επιρροή.

Συνεργαζόμενες με τους influencers, οι εταιρείες τους ζητούν να ανεβάζουν τακτικά ποιοτικό περιεχόμενο (π.χ. αναρτήσεις, φωτογραφίες, βίντεο), με απώτερο στόχο να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers και να μπορέσουν έτσι να τους προωθήσουν εύκολα και με σχετικά κεκαλλυμένο τρόπο στοχευμένα προϊόντα και υπηρεσίες."
Πηγή: http://www.epixeiro.gr/article/78210

Τι να πω ρε παιδιά δεν ξέρω γιατι μου κακοφάνηκε τόσο πολύ. Μάλλον με πείραξε πολύ το “με σχετικά κεκαλλυμένο τρόπο”.
Εν πάσει περιπτώσει απλά ήθελα να το πω κάπου και μου βγήκε αυθόρμητα. Παράλληλα συνειδητοποιώ πόσο πίσω έχω μείνει.

1 Like

(Νίκος Σαρηγιάννης) #4

η ξεφτίλα του μάρκετινγκ… να βγάλουμε και στο φόρουμ ινφλουέντζα πώςτολένετελοςπάντων.
να με συμπαθάς, δεν έχω κάτι να προσφέρω όσον αφορά το αρχικό ερώτημα. πράγματι, υποδειγματικό παίξιμο.

0 Likes

#5

Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα, influencers υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα, σε όλες τις εποχές. Το ότι σήμερα έχουν αυτό το μοντέρνο όνομα δεν σημαίνει κάτι. Παρακινητές ήταν και είναι. Πάντα υπήρχαν. Όταν ο Μάρκος ή ο Τσιτσάνης έπαιζαν με το μπουζούκι του “τάδε” οργανοποιού και αυτοί ήταν εν δυνάμει influencers της εποχής (είτε μας αρέσει είτε όχι). Άρα ας μην κολλάμε στις ταμπέλες και στα ονόματα.

1 Like

#6

Το απλοποιείς πολύ. Όντως είμαστε εκτός θέματος όχι μόνο εδώ αλλά πιθανότερα γενικά στο ρεμπέτικο φόρουμ, απλά θα μπορούσα να σου πω ότι ακόμα και η κανονική διαφήμηση θεωρητικά διακατέχεται από κάποιους δεοντολογικούς κανόνες, (άσχετα αν τα όρια είναι δυσδιάκριτα ίσως και ανύπαρκτα,) που στο συγκεκριμένο πεδίο δεν υπάρχουν. Αυτό είναι ένα ελεύθερο πεδίο που ο καθένας μπορεί να θέσει τους όρους του. Όπως καταλαβαίνεις μπαίνουν πολλά ζητήματα.
Αλλά όπως είπαμε είμαστε εκτός θέματος. Στην επόμενη συνάντηση θα κάτσουμε πάλι κοντά και θα τα πούμε.

  • Ο όρος είναι επηρρεαστές όχι παρακινητές.
1 Like