Σχολιασμός νέου τεύχους

Ένα μεγάλο μπράβο και απο μένα, καταπληκτικό το νέο τεύχος και ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η συνέντευξη του Λ.Καρνέζη, χίλια μπράβο!

Μια ερώτηση μόνο, διάβασα το άρθρο για τις δουγιες…, δηλαδή όσα σκάφη έχουν πάνω απο 21 είναι εικονικές μόνο?

Το ‘πιασες!
Τα όργανα με πάνω από 21 ντούγιες είναι σπανιότατα, αλλά κι αυτά δεν ξεπερνούν τις 30. Οσο για τα …60ρια που κυκλοφορούν κατά κόρον, το θέμα είναι φανερό. Ρωτήστε και το Φρονιμό γι’ αυτό να σας πει.

Ένα μπράβο και από εμένα για το νέο τεύχος. Δεν το έχω διαβάσει όλοκληρο βέβαια αλλά δεν θέλω να το πάω μονοκοπανιά γιατί θα αργήσει να βγει το 9 και θα μείνουμε πάλι με το … στο χέρι!!!

Ότι έχω διαβάσει πάντως είναι εξαιρετικό. Και πάλι μπράβο σε όλους!

Δεν θα υπάρχουν τεύχη από 'δω και στο εξής, απλά θα προστίθενται νέα άρθρα, όπως έχει ήδη γίνει από προχτές που βγήκε η Κλίκα στον “αέρα”.

:109:θερμά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα:)επιτέλους μπόρεσα κι εγώ να διαβάσω την περιβόητη κλίκα .Πολύ ενδιαφέροντα και τα παλιότερα τεύχη που επιτέλους μπορώ μελετήσω:127:

Το να αλληλομοιράζουμε απλά μπράβο (…όταν δεν αλληλοβριζόμαστε) πιθανόν να είναι βαρετό. Αλλά θέλω πραγματικά να συγχαρώ το Π. Καραγιώργο για την παρουσίαση στην ΚΛΙΚΑ της έκδοσης- αφιερώματος για το Φουσταλιέρη. Ιδιαίτερα να δοθεί προσοχή στην τελευταία παράγραφο.

Το “σπανιότατα” δεν ισχύει, διότι γέμισε ο τόπος 30. Υπάρχουν και τα 40αρια (όχι χαραγμένα).

Αυτό είναι αλήθεια. Τα 60αρια είναι ουσιαστικά 30αρια χαραγμένα στα δύο. Φαίνεται και με γυμνό μάτι, που λένε!!!

Βεβαίως, ο Άρης έχει δίκιο !
Τα 30ρια δεν είναι παρά 15ρια χαραγμένα στη μέση. Όμοια και τα 40ρια είναι 19ρια χαραγμένα. Κοίτα τα καλύτερα (τη συνέχεια των «νερών» του ξύλου, εννοώ).
Μην ακούς ότι πιθανόν να λέγεται, επιβεβαίωσέ το ζητώντας να παρακολουθήσεις τη διαδικασία κατασκευής! Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να φτιάξει κάποιος ένα σκάφος με περισσότερες από 25-27 ντούγες, μία-μία;
Προσωπικά, προτιμώ να φτιάχνω σκάφη με 25 ντούγες, παραπάνω το θεωρώ υπερβολή. Βέβαια θα μπορούσε, κατ`εξαίρεση, να γίνει και με περισσότερες, όχι όμως και να «γεμίσει ο τόπος».

Τα 60ρια τι είναι λοιπόν? Μήπως 15ρια στα 4? δε νομίζω!! Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι υπάρχουν χαραγμένα από 15-80ρια και αχάραχτα από 15-40ρια.

Δεν χρειάζεται να δω τα “νερά”, αφού μπορώ να δω τα σκάφη κατά την διάρκεια της κατασκευής τους.:slight_smile:

Εγώ δεν ξέρω γιατί δεν έχω φτιάξει και ποτέ, αλλά ξέρει ο φίλος μου, που είναι επαγγελματίας σκαφάς. (Δεν ξέρω αν θέλει να τον ονομάσω στο φόρουμ, θα ρωτήσω)

Σε αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ.

Κλίκα μου ηρθες και εισαι on
προσβάσιμη κι ωραία
κι ας αργησες το όγδοο
εγω σε καρτερούσα:088:

Μπράβο ρε παιδες

Δημήτερη, δεν ξέρω τι κάνει ο φίλος σου, που όπως λες έχεις παρακολουθήσει από κοντά τη δουλειά του. Θα ήταν ενδιαφέρον να μας την παρουσίαζες και φωτογραφικά αν είναι δυνατόν, γιατί -αν είναι έτσι- σίγουρα αποτελεί εξαίρεση ( 30ρι και 40ρι χαραγμένο στη μέση )! Όσο γιά αχάρακτο 40ρι…μόνο σαν, παντελώς άχρηστη, άσκηση δεξιοτεχνίας θα μπορούσα να το αντιληφθώ ! Πόσο χρόνο κάνει να κατασκευάσει ένα τέτοιο σκάφος και πόσο το τιμολογεί;

Αυτό που εγώ ξέρω, έχοντας παρακολουθήσει από κοντά τη δουλειά παλιότερων και νεότερων σκαφάδων στην Αθήνα (Νίκος Γέρος, Δήμος Κωνσταντίνου, Μιχάλης Παπαδάκης κ.α.) αλλά και τη συνέχεια των νερών πολύ μεγάλου αριθμού σκαφών κατασκευασμένων οργάνων, είναι ότι τα 60ρια είναι 15ρια χαραγμένα στά τέσσερα .

Χαιρετίζω για πρώτη φορά τον Νίκο Φρονιμόπουλο .Θεωρώ ότι είναι πρέπει να είναι πολύ σπάνιος χαρακτήρας για τα ελληνικά δεδομένα .Παρακολουθώ μέσα απο το φόρουμ αρκετό καιρό τα άρθρα του ,τις απόψεις του,τις γνώσεις που μοιράζεται με απλότητα και απλοχεριά
με όλους τους υπόλοιπους .Πιστεύω ότι στο μακρύ ταξίδι για την γνώση της οργανοποιίας θα ήταν χρήσιμο να υπήρχαν τέτοιες φωνές.Ευτυχώς σάυτό το φόρουμ υπάρχουν και άλλες τέτοιες φωνές .Χαίρομαι πραγματικά μέσα απο την καρδιά μου που με φιλοξενείτε στον χώρο αυτό.

Κλικα καινουρια ετοιμη και ωραια για ξεζουμισμα!!! Τελεια, μπραβο παιδια. Και τωρα απ οτι καταλαβα δεν θα ξαναπεριμένουμε, θα λειτουργεί συνέχεια και απλά θα προσθέτοντε αρθρα! Πολυ καλύτερα πιστέυω.

Θέλω και εγώ να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον Πάνο Καραγιώργο για το αφιέρωμα αυτό και να συμφωνήσω απόλυτα με τον koutroufi για την τελευταία παράγραφο του αφιερώματος.
Πραγματικά, τα λόγια αυτά, μας τιμούν σαν έλληνες και σαν κρητικούς ιδιαιτέρως για τη μουσική μας παράδοση και είναι ένα καλό παράδειγμα - αφορμή για να βγει επιτέλους στην επιφάνεια και να γίνει γνωστός ο παραδοσιακός μας μουσικός θησαυρός, που κάποιοι επιμένουν να παραγκωνίζουν και να σαμποτάρουν προκλητικά.

Μπράβο σε όλους τους συντελεστές της Κλίκας! Μπράβο και για την παρουσίαση του Φουσταλιέρη! Αλήθεια, μήπως μπορεί να μου πει κάποιος εάν υπάρχει καμμιά δημοσίευση σχετικά με τα Ταμπαχανιώτικα τραγούδια?

Έστω και καθυστερημένα να διατυπώσω και εγώ τα σχόλιά μου εδώ, (το βιβλίο επισκεπτών της ΚΛΙΚΑΣ δεν εννοεί να αποδεχθεί ως έγκυρο το e-mail μου…:108:)
Λοιπόν Κλικαδόροι, βάλατε πολύ ψηλά τον πήχη… συγχαρητήρια!:110:
Με ιδιαίτερη χαρά ανέφερα την ΚΛΙΚΑ στις πηγές της διπλωματικής μου εργασίας…:088:
Από τα άρθρα της άντλησα πολύτιμες πληροφορίες και υλικό… Οφείλω δημόσια ένα μεγάλο ευχαριστώ στη συντακτική ομάδα και στους αρθρογράφους της ΚΛΙΚΑΣ! :109:

[i]Υ.Γ.
Και μια και το έφερε η κουβέντα, άλλες internetικές πηγές που χρησιμοποίησα:

[/i]

Πες μου τι κάνεις ακριβώς, γιατί η φόρμα επικοινωνίας της Κλίκας λειτουργεί χωρίς πρόβλημα. Πριν λίγο την (ξανα)τεστάρησα και το μήνυμα έφυγε κανονικά, εκτός του ότι λαμβάνουμε emails μέσω της φόρμας καθημερινά.

Έκανα ν+1 προσπάθειες να ανεβάσω σχόλιο στο βιβλίο επισκεπτών:091: και μου βγάζει πάντα το ίδιο μήνυμα:
“Problem with email address, please enter a valid email address!”:112:

Νομίζω κιόλας , κατα την ταπεινή μου άποψη , ότι με παραπάνω από 25 ντούγιες (πραγματικές εννοώ) , θα τίθεται και θέμα στιβαρότητος για το σκάφος. Θα είναι πολύ ευάισθητο σε χτηπήματα κλπ.

Δοκίμασες με ένα άλλο email; Δεν έχει πρόβλημα ούτε το Βιβλίο Επισκεπτών, ούτε η φόρμα επικοινωνίας.