Αρχάριος. Αγορά τζουρά (;)

Μου δίνεται επιτέλους η ευκαιρία να αγοράσω ένα οργανάκι και να μάθω να παίζω.

Μπορώ να διαθέσω 300 ευρώ. Συγκεκριμένα έχω 400, αλλά τα 100 θέλω να διατεθούν για να βρω δάσκαλο και να κάνω κανένα εισαγωγικό μάθημα για όσο φτάσουν, γιατί είμαι τελείως αρχάριος και μουσικά ακαλλιέργητος.

Τα λεφτά είναι συλλογή χαρτζιλικιών και είμαι φοιτητής χωρίς εισόδημα, οπότε καταλαβαίνετε πως δεν μπορώ να μαζέψω άλλα χωρίς δουλειά. Επίσης, δεν μπορώ να περιμένω άλλο, θέλω να ξεκινήσω άμεσα.

Ένα οργανάκι που μου έχει μείνει και μου τράβηξε την προσοχή είναι αυτός ο τζουράς (τζουράς δεν είναι;) που παίζει ο Μουφλουζέλης εδώ στο 26:53. Νομίζω παίζει το ίδιο όργανο και σε άλλες εμφανίσεις του πέρα από το Μινόρε της Αυγής.

Ένα παρόμοιο οργανάκι θα μπορούσε ίσως να βρεθεί με 300 ευρώ;

Πάντως, μ’αρέσει ο ήχος του τζουρά απ’ όσο έχω ακούσει οργανικά στο Youtube. Υποθέτω ότι θα είναι και κάπως φτηνότερος από μπουζούκι, που έχει μεγάλη σημασία στην παρούσα κατάσταση.

Θα ήθελα τη γνώμη και τις συμβουλές σας.

Υστερόγραφο: Συγχαρητήρια σε όλους σας που συμμετέχετε σε αυτό το forum και μπορούμε και οι νεότεροι που δεν γνωρίζουμε πολλά να μορφωθούμε!

φίλε μου καλώς ήρθες!
ρίξε μια ματιά και εδώ που έχετε κοινές αναζητήσεις: http://www.rembetiko.gr/forums/showthread.php?t=29374

Το σκέφτηκα ανώριμα το ζήτημα. Θα πήγαινα να αγοράσω κάτι χωρίς να ξέρω, που μπορεί να το μετάνιωνα. Θα περιμένω Σεπτέμβρη για δάσκαλο/ωδείο να γίνει σωστή αγορά. Και άμα κάτσει και προχειροδουλειά τώρα καλοκαίρι θα έχω και κάτι παραπάνω στην άκρη.

Κλείνει εδώ το θέμα και θα σας ρωτάω από Σεπτέμβρη για δάσκαλο! :090:

νομίζω σωστή είναι η απόφασή σου. κάνε λιγάκι υπομονή!

  Το σκέφτηκα ανώριμα το ζήτημα. Θα πήγαινα να αγοράσω κάτι χωρίς να ξέρω, που μπορεί να το μετάνιωνα. Θα περιμένω Σεπτέμβρη για δάσκαλο/ωδείο να γίνει σωστή αγορά. Και άμα κάτσει και προχειροδουλειά τώρα καλοκαίρι θα έχω και κάτι παραπάνω στην άκρη. 

Κλείνει εδώ το θέμα και θα σας ρωτάω από Σεπτέμβρη για δάσκαλο!