Ta niata ta mpermpantika -Tsertos


(system) #1

Mipws gnwrizei kaneis olous tous stixous apo to en logw tragoudi?
euxaristw ek ton proterwn
yiannis


#2

Θα μπορούσα να σου γράψω τους στίχους, αλλά κάτω από τέτοιο τίτλο… αποκλείεται. Μου θυμίζει την “Μπαλάντα του κυρ Μέντιου” του …Νότη Σφακιανάκη…
ΑΝ


(system) #3

wraio sxolio kai mesa sto thema.
se euxastw polu.
na sai kala.
yiannis


(system) #4

ΓIANNAKH, MHN TO ΠAIPNEIΣ KATAKAPΔA… ΔEN ΣE EIPΩNEYTHKE KANENAΣ. EΠPEΠE NA ΣE BAΛEI ΣE ΣKEΨEIΣ TO ΣXOΛIO TOY APH…
TO TPAΓOYΔI TO ΠPΩTOEIΠAN (TO 1950-ODEON GA 7657) O AΘANAΣIOΣ EYΓENIKOΣ KAI H ΣTEΛΛA XAΣKIΛ. (OYΔEMIA ΣXEΣH ME TON ΣYMΠAΘEΣTATO KAT’ AΛΛA TΣEPTO)
TPAΓOYΔA 3 ΦOPEΣ TO “ΣAN AΠOKΛHPOΣ ΓYPIZΩ” KAI KAΠOIOΣ ΘA ΣOY ΔΩΣEI TOYΣ ΣTIXOYΣ.
ΠIΘANA “H ΣATPAΠIΣΣA” (Ή “APAMΠAΣ ΠEPNA”) PARLOPHONE B 74136, 1948 ME BAMBAKAPH, ΣOYΛA KAΛΦOΠOYΛOY KAI TΣITΣANH


(system) #5

Πω πω! Τι μου θύμισες! Δύο από τους πρώτους δίσκους της συλλογής μου το 58, ήταν οι δύο παράλληλες εκδοχές της “Σατράπισσας”. Η μία με τον Μάρκο, η άλλη με τον Κερομύτη! Από τότε, κανένας δε θυμότανε την εκτέλεση με τον Μάρκο, και δεν ξέρω καν αν επανεκδόθηκε σε βινίλιο ή ΣιΝτι.
Η μία μάλιστα (δε θυμάμαι ποιά) είχε από πίσω το “Βάρκα γυαλό”. Που επίσης είχε δύο εκδοχές, στη μέα λέγανε Ζουμ τριάλα ρίλα ρω, στην άλλη Ζουμ τριάλα ρίλα-ρίλα ρω!!!
ʼρη, ψάχνω γιά τον Μπέζο, θα σου πω σύντομα.


(system) #6

ante kala


(system) #7

Κώστα, ό,τι πληροφορία θες για τον Μπέζο, στείλε μήνυμα. Κάτι ετοιμάζω …


(system) #8

Φραγκίσκε, επικοινώνησε με τον ʼρη που ρώτησε, είναι πολύ πιθανόν να είσαι πολύ πιό γρήγορος από μένα, γιατί είμαι και πάλι… πνιγμένος. Από τη μεριά μου έχω να συμπληρώσω πως οι κληρονόμοι του Μπέζου που εισπράττουν σήμερα δικαιώματα από τα “υπογεγραμμένα” τραγούδια του Μπέζου, είναι η Τζοβάννα που ανέφερα, και ο ξάδερφός της -επώνυμος ηθοποιός- ξεχνάω και πάλι τ’ όνομά του. Η Τζοβάννα είναι φίλη μου από το 1957, ήταν συμμαθήτριά μου στη σχολή κινηματογράφου. Παντρεύτηκε τον σκηνοθέτη Αντώνη Τέμπο. Τότε ήξερα μόνο γιά τον πατέρα της, που ήταν επίσης θεατρικός συγγραφέας. Όταν πέρσυ μου είπε γιά πρώτη φορά ο Κουνάδης γιά την ταυτότητα του Κωστή, δεν πήγε το μυαλό μου… Στο μεταξύ, περιέλαβα στο “Καφέ Αμάν” το “Τρέλλα πέρα ως πέρα” (“λίγο-πολύ είναι τρελλοί οι Έλληνες, Θέ μου να τους έδενες, ποτέ να μην τους έλυνες”) και πήρα την άδεια από την ΑΕΠΙ γιά το δίσκο, με πήρε ξαφνικά τηλέφωνο η Τζοβάννα να μ’ ευχαριστήσει, γιατί θα βγούν κάποια λεφτουδάκια που τάχουν ανάγκη! Έπεσα ξερός! Έχει μόνο μιά φωτογραφία του θείου της. Από κείνην έμαθα πως τα πολλά στοιχεία τα έχει η Δανάη.


(Grigoris_Maninakis) #9

KWSTA, TO “KAFE AMAN”…ME TO “TRELLA…” EXEI ERTHEI AKOMH STHN AMERIKH??
ENDIAFEREI POLY…!!
XAIRETW
GM


(system) #10

TA NEIATA TA MΠEPMΠANTIKA
ΓΛENTA TA ΣTON KAIPO TOYΣ
ΓIATI H MΠAMΠEΣΣA H ZΩH, -H ZΩH
ΘA KΛEΨEI TON ANΘO TOYΣ

TA MΠEPMΠANTIKA TA NEIATA
ΓΛENTHΣE TA ΣTA ΓEMATA

TΩPA ΠOY KAIΣ ΣAN THN ΦΩTIA
TΩPA ΠOY EXEIΣ PENTA
MEΣANYXTA KAI XAPAYΓEΣ, -XAPAYΓEΣ
ME THN ΨYXH ΣOY ΓΛENTA

TA MΠEPMΠANTIKA TA NEIATA
ΓΛENTHΣE TA ΣTA ΓEMATA

TA NEIATA TA MΠEPMΠANTIKA
NA MHN TA XAPAMIΣEIΣ
OΣO MΠOPEΣEIΣ EΞYΠNA, -EΞYΠNA
MΠOEMIKA NA ZHΣEIΣ

TA MΠEPMΠANTIKA TA NEIATA
ΓΛENTHΣE TA ΣTA ΓEMATA


ΠPOΣ KΦ― H ΣATPAΠIΣΣA ME TON MAPKO EXEI AΠO ΠIΣΩ TO “OMOPΦOΠAIΔO” (ME KAΛΦOΠOYΛOY, BAMBAKAPH KAI TΣITΣANH)
“H ΣATPAΠIΣΣA” ME TON KHPOMYTH, MΠEΛΛOY, ΣTEΛΛAKH ΠEPΠINIAΔH (HMV - AO 2845) HXOΓPAΦHΘHKE ΠPOΣ TO NOEMBPH TOY 1948 (KAI EXEI KI AYTH AΠO ΠIΣΩ “TO OMOPΦOΠAIΔO” ME MΠEΛΛOY, KHPOMYTH KAI ΣTEΛΛAKH)

O TΣITΣANHΣ TA EKANE AYTA, MIA MEΓAΛH TOY EΠITYXIA THN KYKΛOΦOPOYΣE KAI ΣTIΣ ΔYO ETAIPIEΣ, ΣXEΔON ΠANTA THN IΔIA EΠOXH!!!

ΦIΛIA ΣE OΛOYΣ!!!
(O…ΛAZAPOΣ… META AΠO TH XEIMEPIA NAPKH MOY…) IΩANNA


(system) #11

euxaristw ioanna


(system) #12

<FONT FACE=“Courier New”>Καλώς την Ιωάννα.Που είσαι βρε θηρίο.Τι γίνεται με το βιβλίο ακόμα?</FONT>


(system) #13

Τα καλωσορίσματα, Ιωάννα, κι από μένα, καιρός γιά κανα “outing” όπως το λένε… οι Αιγύπτιοι στις λίστες τους!