Eurovision - Ελληνικό τραγούδι

Σίγουρα υπάρχουν φίλοι πού ξέρουν ποιές διαδικασίες ,καί τι αλλο χρειάζεται,ετσι ώστε να ενημερωθεί το υπεύθυνο Υπουργείο ( θεσμός ),μήπως καί αλλάξει η διαδικασία τής εκλογής τού τραγουδιού,πού αντιπροσωπεύει τήν χώρα στο Eurovision.
Μήν γελάσετε καί με αποπάρετε με αυτά πού γράφω,αλλά σκεφτείτε γιά λίγο οτι,αν δεχτεί ο κατάλληλος φορέας,να γίνει ενας διαγωνισμός μερικούς μήνες πρίν,και πάνε τραγούδια με καθαρή λαΙκή μουσική στήν διαδικασία εκλογής ,και αυτή να γίνει τελείως δημοκρατική,Π.Χ μέσα από μία σελίδα στο ιντερνετ,οτι μπορεί κάποτε να μάς εκπροσωπίσει ενα τραγούδι πού να εκπροσωπεί την Ελληνική λαϊκή μουσική.
Δόξα τόν Θεό μουσικούς λαϊκούς εχουμε,καί πολλά παιδιά γράφουν ωραία τραγούδια.Απλά η διαδικασία πρέπει να αλλάξει!!!
Απλά μιά σκέψη κάνω,σκεφτόμενος οτι,εάν εχτές στόν διαγωνισμό,είχαμε στείλει ενα σχήμα με κιθαρομπουζουκομπαγλαμάδες στά χέρια,και επαιζε ενα χασάπικο,ή ενα χασαποσέρπικο ρε αδερφέ,εναν ομορφο καί υπερήφανο σκοπό, χωρίς στίχους,καί νταλγκάδιαζε ο κόσμος, και είναι σίγουρο οτι θα ξεκίναγαν να χορεύουν ολοι μαζί, θα είχαμε πιό πολλές ελπίδες να πάρουμε μιά καλή θέση στόν τελικό.
Και στο φινάλε θα παρουσιάζαμε κάτι τελείως Ελληνικό.Οχι τίς πατσαβουριές πού στέλνουμε καί κάνουμε τούς μοντέρνους!!!
Μιά σκέψη είναι,πού γιά μένα,αν γίνει κάποτε πραγματικότητα,δέν θα με πείραζε καθόλου,καί θα με εκανε υπερήφανο!!!:088:

H ιδιομορφία του συγκεκριμένου διαγωνισμού είναι οτι ενώ είναι εθνικός διαγωνισμός σε επίπεδο συμμετοχών, δεν είναι διαγωνισμός folk μουσικής.

Από την εμπειρία μου στα λίγα χρόνια που ζω εκτός Ελλάδος, και στα ακόμα λιγότερα που συναναστρέφομαι Ευρωπαίους (Ισπανούς κυρίως) μουσικούς και μουσικόφιλους, είναι ότι όσο και να μας αρέσει το λαικό και το ρεμπέτικο και το παραδοσιακό τραγούδι, στα αυτιά των Ευρωπαίων ακούγεται σαν ένα ακόμα είδος folk μουσικής. Κάποιοι νομίζουν οτι είναι oriental η και balkan τραγούδια με Ελληνικό στοίχο (μερικά είναι εδώ που τα λέμε).

Δεν είναι οτι δεν τους αρέσει (σε μερικούς αρέσει αρκετά), είναι οτι δεν μπορούν να “νταλκαδιάσουν” περισσότερο απο οτι εσύ και εγώ μπορούμε να “νταλκαδιάσουμε” απο ενα Farruca Flamenco. Μια δυο φορές που εμφανίζω το μπαγλαμαδάκι (δίνουμε λίγο Χιτζαζ χρώμα) με κάνα δυο φίλους που παίζουν flamenco περνάμε πολύ καλά και διασκεδάζουμε, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός οτι απέχουν πολύ απο αυτή τη μουσική.

Δεν ξέρω τι εμπειρίες έχουνε άλλοι σε άλλες χώρες της Ένωσης.

ΥΓ: Πάντως, θα συμφωνήσω στο οτι καλό θα έκανε αν άλλαζε ο φορέας…

Κώστα μου, για εμένα (προσωπικά) η γιουροβίσιον ποτέ δεν συνετέλεσε στο να αυξηθεί η υπερηφάνειά μου. Πολύ περισσότερο όμως, και εντελώς ανεξάρτητα από αυτό, ο ίδιος ο “θεσμός” της γιουροβίσιον έχει υποβαθμιστεί σε τέτοιον αηδιαστικό βαθμό που, από πάρα πολλά χρόνια ήδη, απαξιώ να ασχοληθώ (προσωπικά πάντα!) με αυτόν και τις επιτδιώξεις του.

Πέρα από τούτα, και επειδή η ελληνική λαϊκή μουσική μου αρέσει και ενδιαφέρομαι γι αυτήν, είναι και δική μου επιθυμία η μουσική μας αυτή να γίνει γνωστή περισσότερο. Όμως, κακά είν’ τα ψέμματα, μέσα από τέτοιο “θεσμό” μόνο εκείνα τα κατασκευάσματα που έχουν τύχει της εγκρίσεως του Διεθνούς Διευθυντηρίου της Παγκοσμίου Καταναλωτικής Μουσικής (υπάρχει, ναιαιαιαι, να ΄σαι σίγουρος) θα προωθηθούν καταλλήλως, ενώ η ελληνική λαϊκή μουσική, σε τέτοιες συγκυρίες, είναι χαμένη από χέρι.

Δεν απογοητεύομαι, όμως. Υπάρχουν ευτυχώς σε πάρα πολλές χώρες, Ευρωπαϊκές, Αμερικάνικες, Ασιατικές και αλλού, πάρα πολλοί ιδιαίτερα αξιόλογοι άνθρωποι που γνωρίζουν την ελληνική λαϊκή μουσική, τους αρέσει και την προωθούν με τον καλύτερο ο καθένας τους δυνατό τρόπο. Πώς το φέρνει όμως η τύχη και αυτοί ακριβώς οι άνθωποι έχουν περίπου ή ακριβώς την ίδια γνώμη με μένα, για το “θεσμό” αυτόν.

Και κάτι ακόμα: με δεδομένη τη σημερινή κατάσταση της κοινωνίας, πανευρωπαϊκά αλλά (δυστυχώς) και στη χώρα μας, έχεις την εντύπωση ότι μία δημοκρατικά σχεδιασμένη διαδικασία υποβολής, αξιολόγησης και ταξινόμησης θα κατορθώσει να αναδείξει και να προωθήσει τραγούδια μπουζουκομπαγλαμάδων (δηλαδή “πειραιώτικο ρεμπέτικο”) γραμμένα από τους κατάλληλους (κατά τη δική σου και τη δική μου γνώμη) μουσικούς, κατάλληλα (κατά τη δική σου και τη δική μου γνώμη) ενορχηστωμένα και (το σημαντικότερο) κατάλληλα προς πώλησιν (εδώ, η δική σου και η δική μου γνώμη θα έμεναν απ’ έξω κατά την αξιολόγηση…);;; Εγώ όχι, εντελώς το αντίθετο θα περίμενα από τέτοια διαδικασία.

Σίγουρα παιδιά ο θεσμός εχει υποβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια.Αλλά αυτό οφείλεται γιά μένα,στα φτηνά τραγούδια,στο μπούτι πού ολο και περισσότερο δείχνεται,και στα γένια πού μυρίζουν αρώματα.

Κι ομως νομίζω οτι αν με το τραγούδι πού στέλνει κάθε χώρα,θέλει να δείξει τήν ταυτότητα τής μουσικής της,δέν θα γίνει τίποτα κακό αν στείλουμε ενα καθαρό λαϊκό τραγούδι στον διαγωνισμό.
Οχι ομως ρεζίλικα πράματα οπως εγινε πρίν απο λίγα χρόνια πού με ηχους απο μπαγλαμάδες χορευαν με σκωτζέζικες φούστες οι μουστακαλήδες!!!
Εντάξει δέν θα στείλουμε ενα σε Πειραιώτικο στύλ,αλλά ενα σε στύλ Π.Χ οπως το Πολίτικο χασάπικο.Απλά μιά ιδέα δίνω.
Δέν είναι υποχρεωτικό να πάρουμε το πρώτο βραβείο,αλλά αν γίνει μια δημοκρατική διαδικασία εκλογής,και πάει κάποιο τέτοιο τραγούδι στον διαγωνισμό,δέν θα αισθανθούμε τουλάχιστον την ντροπή πού αισθάνθηκα εγώ εχτές ακουγοντας και βλέποντας την πατάτα πού εστειλαν οι ειδικοί!!!

Για τις δημοκρατικές διαδικασίες Νικο τα ξέρω δυστυχώς οτι ειναι σχεδόν ουτοπία στήν χώρα μας.Γιά αυτό λέω οτι αν γινει και τα καταφέρουμε να βρεθεί ενας τρόπος να αλλάξει η διαδικασία καλό θα είναι γιά ολους μας.Μια προσπάθεια δέν βλάπτει κανένα.!!!

Αν γίνει αυτό, σίγουρα θα έρθουν οι Ρουμάνοι (ή, οι Μολδαβοί) και θα πούν “δική μας είναι η μελωδία, μας την κλέψατε!”.

Βλάπτει σίγουρα έναν: εκείνον που αδίκως κοπίασε και ευχαρίστηση δεν είδε.

Α, ρε Κώστα… Δίκιο έχεις, αλλά πού να το ΄βρεις, που έλεγε και ο Νασρεντίν χότζας.

(όσο για τη χθεσινή σου ντροπή, εγώ τη γλύτωσα, αφού δεν είδα τίποτα…)

ρε παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο… η euroβύζιον μας μάρανε; ποιός “θεσμός” και ποιά “υποβάθμιση”; πάντα ένα καταναλωτικό τηλεπανηγυράκι ήταν, σ’όλη την ευρώπη το παίρνουν στον χαβαλέ κι εδώ ασχολούμαστε σοβαρά. νισάφι πια!
ούτε υπερηφάνια ούτε ντροπή, μη σώσουμε και πέσουμε στην παγίδα. σιγά μην καταντήσουμε σαν τον χιώτη και τον ζαμπέτα που κάνανε τον καραγκιόζη για τον κάθε κροίσο και τον κάθε νεόπλουτο. η αληθινή μουσική δεν μπαίνει σε τέτοια μονοπάτια.

Για ποιο λόγο να στείλουμε ένα καλό τραγούδι; Όποιος από σας είχε γράψει ένα καλό τραγούδι, εκεί θα το 'στελνε; Δε θα 'βρισκε να το στείλει πουθενά καλύτερα, να πιάσει τόπο;

[Και μια πιο διαλλακτική γνώμη:]

Αντιπροσωπευτικά ελληνική δεν είναι μόνο η λαϊκή μουσική. Πέρα από την εντύπωσή μου (που μπορεί και να μην ισχύει) ότι ακόμα και η ελληνική ποπ ή ροκ αναγνωρίζεται ότι είναι ελληνική, από «κάτι» πέρα από τη γλώσσα των στίχων, έχουμε και άλλα είδη, όπως το «έντεχνο» (ας μη συζητήσουμε για την ορθότητα του όρου), που έχω την αίσθηση ότι, απ’ όπου κι αν προέρχονται οι ρίζες και οι επιρροές του, ως τελικό πολιτισμικό προϊόν είναι καθαρά ελληνικό. Και άλλες μουσικές εξίσου.

Μιλάω για είδη όπου δε χρειάζεται να μπλέξει κανείς με έθνικ γραφικότητες, τύπου να βάλουμε και λίγο μπουζούκι σ’ ένα άσχετο τραγούδι για να θυμούνται ότι το έστειλε η Ελλάδα κι όχι καμιά άλλη χώρα. Για είδη που κάποιοι θα καταλάβουν ότι είναι ελληνικά, ενώ και για όλους τους υπόλοιπους θα είναι προσπελάσιμα χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένα αφτιά.

Θυμάται κανείς από σας τα χρόνια που τα τραγούδια της Γιουροβίζιον ακούγονταν και στην πραγματική ζωή; Εγώ θυμάμαι, στο Γυμνάσιο, μερικά από δαύτα που μπορεί να μην ήταν τίποτε ψαγμενιές αλλά σ’ ένα πάρτι μια χαρά κάναν τη δουλειά τους. Μάλλον επειδή φτιάχνονταν με γνώμωνα τη μουσική κι όχι το θέαμα.

Μάλιστα…το ακουσαμε και αυτό.

Όσον αφορά το θέμα η δική μας μουσική δεν έχει ανάγκη απο εκπροσώπηση στην Γιουροβίζιον , έχει ανάγκη από εκπροσώπηση και αναγνώρισή απο το κράτος σε πρώτη φάση, ενίσχυση και υποστήριξη σχολών και μουσικών σχολείων. Η Γιουροβίζιον απευθύνεται σε άλλο κοινο

Κανένας δέν είπε οτι μάς μάρανε η Eurovision Νίκο.
Οπως κανένας δέν είπε να πάμε και να κάνουμε τούς καραγκιόζηδες μπροστά στούς αλλους.Αυτό γίνεται εδώ καί χρόνια φίλε μου,πού στέλνουμε τα εκτρώματα αυτά,σάν να είναι η μουσική πού μας αντιπροσωπεύει.Αφού πάμε ομως ,ας δείξουμε αυτό πού μάς αντιπροσωπεύει.Αυτό θα ηθελα εγώ.
Ούτε και το εχει ανάγκη η λαϊκή μας μουσική να την κάνουμε διαφήμιση.Αλλά οταν πάς κάπου σαν αντιπρόσωπος ενος κράτους,μήν πάς ντυμένος μασκαράς.Δείξε το προσωπό σου.
Εδώ θα μού πείς…αυτό το πρόσωπο εχουμε αυτή τήν στιγμή .Αυτό πού στέλνουμε είναι ο καθρέφτης τής κοινωνίας μας…Μπορεί να είναι και ετσι.
Πάντως σήμερα το πρωϊ πού πήγα στήν δουλειά και με ρώτησαν,αν αυτό το καραγκιοζιλίκι πού είδαν και ακουσαν εχτές,είναι Ελληνική μουσική,και οταν με ξαναρώτησαν πιο ύστερα γιατί δέν στέλνουμε κάτι παρόμοιο οπως τα τραγούδια πού ακούνε καμιά φορά και σηκώνονται και χορεύουν στίς διακοπές πού κάνουν στήν χώρα μας,αλλά και στίς ταβέρνες εδώ στήν Γερμανία,δέν μπήκα στόν κόπο να τούς απαντήσω,αλλά θυμωμένος προχώρησα παρακάτω…!!!

( Και φυσικά Pepe εχουν βγεί και τραγούδια και συγκροτήματα μέσα από αυτόν τον θεσμό.Θυμήσου τους ABBA…Οσο γιά την ερώτηση σου Γιατί να στείλουμε ενα καλό τραγούδι;;,η απάντηση μου είναι…Γιά να κερδίσουμε ( γιa αυτό πάμε στό φινάλε εκεί ),αλλά και για να δείξουμε την μουσική μας…τήν κληρονoμιά μας,αλλά και οτι ξέρουμε να γράφουμε ωραία μουσική.)

Τέλος πάντων,μιά σκέψη εκανα το πρωϊ και σκέφτηκα να την μοιραστώ μαζί σας. Ίσως ειμαι ενας ατελείωτος ρομαντικός, αλλά εδώ γιά αλλα και αλλα μιλάμε και γεμίζουμε σελίδες,γιατί να μην μιλήσουμε και για τήν προβολή της μουσικής πού αγαπάμε;;;

Δυστυχως η μουσικη που στελνουμε ειναι η μουσικη που μας αντιπροσωπευει…

Αυτες τις βλακειες ακουει το 70% των ελληνων…

να πο κατη και εγο προσοπηκα σηφονο με τον νηκολα αλα και με τον τηλεμαχο.

αν και ποτε το κρατος δαιχτηκε να ηπαρξη μπουζουκι στο σχολιο τουλαχηστον
στο μαθημα που κανουν μουσηκη. οταν η ανηψια μου με ροτησε τη σημενη
τζουρας η μπαγλαμας τη να πης τορα,.
και οσω για το πανηγηρη που γηνετε
αυτο γουσταρουν το λάιφ-στάιλ η πητσηρηκαδες και η πητσηρηκες.
και ο αγαθονας πηγε και ξεφτηληστηκε αν ειναι να στηλουμε
να μας εκπροσοπηση καπιος τραγουδηστης με ενα μπουζουκακι
αντε λεμε καπια κομπανια πιο πολη θα ξεφτηληστη το οργανο
αυτο που γουσταρουμε και μηλο για το μπουζουκι
αλα και τη να στηλουμε αν οχη ρεμπετηκο τη θα ειναι.
κατη αναλογο σαν αυτο με το αγαθονα παλη θα το γηρησουν
σε κατη και θα το βιασουν.
προσοπηκα δεν ειμαι ειμε ηπερ σε αυτο το πανηγηρη
ετση κιαλιος,

Α, όχι, Κώστα μου! Εδώ, θα τα χαλάσουμε. Και εξηγούμαι:

Έχω ήδη, στο #3, εξηγήσει γιατί, για μέναν, το σωστό δεν θα ήταν να στείλουμε ένα καλό τραγούδι για να κερδίσουμε, το σωστό θα ήταν να αποστρέψουμε πλήρως το ενδιαφέρον μας από την εμποροπανήγυρη αυτή (ευχαριστώ liga rosa, πιό πετυχημένος ο όρος που εισήγαγες, απ’ το “θεσμός” σε εισαγωγικά). Αν θέλουμε να δείξουμε (σε κάποιους που δεν την ξέρουν) τη μουσική μας και την κάθε κληρονομιά μας, ο χειρότερος φορέας που θα μπορούσαμε να επιλέξουμε είναι, ακριβώς, αυτή η εμποροπανήγυρη. Δεν είναι σκοπός της να αναδείξει τις καλύτερες και αντιπροσωπευτικότερες νέες μουσικές παραγωγές κάθε χώρας, παρά να πουλήσει λιγάκι διαφήμηση, την ώρα της βαθμολογίας. Κάτι περίπου ανάλογο και με τον (σημερινό) σκοπό των Παγκοσμίων Ολυμπιακών Αγώνων, δηλαδή. Ακριβώς γι αυτούς τους λόγους λοιπόν, η γιουροβίσιον από μόνη της θα αποβάλλει κάθε πραγματικά ποιοτικό, πραγματικά καλό, πραγματικά ελληνικό μουσικό κομμάτι (ο Περικλής έδοσε πολλά πετυχημένα παραδείγματα πέραν από Πειραιώτικο και Μαυροθαλασσίτικο) και θα το θάψει, πριν αυτό προλάβει να πλασαριστεί στα τελικά (αν είμαι κάπως ανενημέρωτος στα τεχνικά του “θεσμού” συμπαθάτε με, έχω χρόνια ν’ ασχοληθώ μ’ αυτόν).

Και μία τελευταία ερώτηση, γιατί δεν σκοπεύω να αποκτήσω ιδίαν γνώμην: Οι συμμετοχές των υπολοίπων χωρών, είναι αντιπροσωπευτικές της δικής τους μουσικής κουλτούρας και ποιοτικά οι καλύτερες που έχουν βγεί τελευταία στην εσωτερική τους αγορά;

‘‘Και τώρα η σειρά τής Ελλάδας.Με ένα τραγουδι που σε γυρίζει στις ρίζες της Ελληνικής μουσικής.Ρεμπετικο.’’
Σκέψου να κάθεσαι στην πολυθρόνα σου,Σαββατόβραδο,και να βλέπεις τα τελικά του Eurovision.Και περιμένεις με αγωνία να δεις πέντε νέα παιδιά με λαϊκά όργανα στα χέρια ,να βαδίζουν υπερήφανα στη μέση του πάλκου ,να κάθονται στις ψάθινες καρέκλες και αρχίζουν να παίζουν ένα μαγκικο χασάπικο.Νεα παιδιά σαν τους Ρεμπετιέν,σαν τον Μηταράκη ,σαν την Χαρούλα…
Και πέντε παληκάρια να βγουν και να χορεύουν,μπροστά σε όλη αυτήν την Ευρώπη,μπροστά σε όλο τον κόσμο,με ένα υπερήφανο βλέμμα.
Ποιος απο ολους σας δεν θα αισθανόταν υπερήφανος αυτήν την στιγμή;;;
Φωνάζεις σε ολους αυτη την στιγμη’‘Αυτοι ειμαστε κυριοι.
Αυτοί ειμαστε και οποιος γουστάρει.
Αυτό που βλέπετε και ακούτε ειναι ένα μέρος της κουλτούρας μας.Και δεν έχουμε πρόβλημα να σας το δείχνουμε.’’
Ποιος ειναι αυτός ο Έλληνας που δεν θα αισθανόταν όμορφα αυτήν την στιγμή;
Και ας μην βγαίναμε ουτε στην πρώτη τριάδα.Δεν παίζει καμία σημασία.
Θα είμασταν όμως υπερήφανοι !!!

Τώρα ολα αυτά που γράφετε για το ήθος,θεσμους,συμφέροντα και τα ρέστα τα ξερω και εγώ.Οσο για τους καραγκιόζηδες που είπες πιο πριν Νικο,η ανάγκη του χρήματος τα κάνει αυτά φιλε.Και σήμερα μπροστά στο πάλκο κάθεται η δικιά σου,και φωνάζει πως έκανε μπικουτι στο πιπί της στην παρέα,σκεπάζοντας με τις αγριοφωναρες της και τον τραγουδιστή.αλλα σπάνια να την πετάξουν εξω!;;Το χρήμα μάγκα μου τα φταίει ολα!!!

Να μου πεις τωρα’’ τι ψάχνεις να βρεις ρε Κώστα’’;;
Δίκιο εχεις.για αυτο σταματάω εδώ!!!

Εαν ειχαμε εναν Στελιο Καζαντζιδη,εναν Μανωλη Χιωτη και εναν Μανο Χατζιδακη να παιζουν Το πελαγο,θα κερδιζαμε απο τα αποδυτηρια αλλα να παμε με ντριγκι ντριγκι,ρομπα θα γινουμε,δεν ιδρωνουν τ αυτια τους απο τετοια.

Ευχαριστω.

Κώστα, αυτό που περιγράφεις έχει ήδη γίνει εδώ και 50-60 χρόνια με τρόπο που είμαι σίγουρος ότι σε ξενερώνει. Όχι στη Eurovision αλλά μέσω του κινηματογράφου. “Never on Sunday”, και “Zorba the Greek”. Προσωπικά, χαλιέμαι άσκημα και με τα δυο. Ειδικά οι χοροί της Μελίνας πρέπει να είναι ό,τι χειρότερο έχει βγάλει πολιτιστικά αυτός ο τόπος, μεταπολεμικά. Θαμάξτε χάλια στο (σπάνιο αλλά ιδιαίτερα διαφωτιστικό) βίδεο από την παράσταση Illya darling στο Broadway του 1967 (δεν κρίνω το παίξιμο του Λεμονόπουλου αλλά το όλο υπόλοιπο σκηνικό).

Αυτά κατά κάποιο τρόπο έκαναν αυτό που λες “Αυτοί είμαστε κύριοι. Αυτοί είμαστε κι όποιος γουστάρει”. Και νομίζω ότι είχε μεγάλη επίδραση στο εξωτερικό αν κρίνουμε από τη δημοφιλία που έχει το syrtaki-like στυλ που γυρεύουνε ακόμη και σήμερα οι ξένοι. Ο ξένος δεν καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ ρεμπετιέν και Μελίνας.

συφονο με ton koutroufi αυτο εμαθαν η ξενη τον ζορμπα και ΩΩΩΠΑ και γκρεκ σουβλος.
και σε αυτο εχουν μηνη ενο εχουν βγει εξερετηκη μουσηκη και σηθετες
δεν αντηλεγο κωστα καταλαβενω πος το κοβης αλα να ξερης λογο
οτη κηριαχη η ποπ μουσηκη, αντηληψη αλα και πουλα πιο πολη απο οτη ενα
τραγουδη η μια κομπανια να βγη και να πεξη να βγαλη τον μουσηκο
πολητησμο της καθε χορας οχη μονο της δηκη μας, αλα αυτο πεζη
βαζουν και ενα παραδοσιακο καπιο οργανο που αντηπροσοπεβη η χορα
μα βιολη μα μπουζουκι μα οτη εχη η καθε χορα θα το γηρησουν στο αλιος…

Το είπες κι ο ίδιος, ρε Κώστα: Αθεράπευτα ρομαντικός είσαι. Δεν έχεις όμως δίκιο που σταματάς εδώ: Ψάχνε, κι ας είσαι σίγουρος πως δεν πρόκειται να βρεις τίποτα. Εσένα, καλό θα σου κάνει.

Με αυτό, θα συμφωνήσω. Με αυτό όμως [SIZE=2]

, όχι: αυτό, μόνο σε μία περίπτωση μπορείς να το πεις: όταν (νομίζεις ότι) δεν έχεις κανέναν ανάγκη. Όμως, αλίμονο στον άνθρωπο, στην οικογένεια, στην παρέα, στην κοινωνία, στο λαό που νομίζει ότι δεν έχει κανέναν ανάγκη. Όλοι χρειαζόμαστε όλους, αλλοιώς δεν γίνεται να λειτουργήσουμε σωστά.[/SIZE]

Εδώ υπάρχουν έμπειροι καλλιτέχνες και με μεγάλο κοινό και δεν τους στέλνουν να σαρώσουν τα βραβεία. Θα τα πάρει όλα. Πρώτο δεύτερο τρίτο μέχρι και δέκατο.
[video]https://www.facebook.com/giorgos.tampakis.1/videos/1004197432993659/[/video]

Ε, δεν μπορεί, δάκτυλος του Σόιπλε είναι…

Χαχαχαχα το κατάπια αμάσητο και πέθανα στο γέλιο!!! Να είστε καλα μου φτιάξατε το βραδυ!!!