Να θυμίσω και σχετική συζήτηση εδώ:
Επίσης να επισημάνω ότι η αναφορά σε “ρεμπέτισσες” του 1930 και “πιο ελεύθερες γυναίκες στην Ελλάδα” έχει να κάνει, υποθέτω, με το πώς παρουσιάζονται αυτές μέσω των ρεμπέτικων τραγουδιών και όχι με το ποια ήταν η κατάσταση των γυναικών στην κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα του Μεσοπολέμου.
Και κάτι που συνήθως παραθεωρείται από τους ρεμπετολογούντες:
Διαπιστώνεται δηλαδή (όπως έχει επισημάνει ο Gauntlett) μία “αφελής αναφορικότητα”, δηλ, πεποίθηση ότι τα ποιητικά κείμενα του ρεμπέτικου παραπέμπουν άμεσα και αδιαμεσολάβητα σε μια εξωκειμενική-αντικειμενική πραγματικότητα