Τι καλά που θα 'μουνα

Αυτό το τραγουδι που ερμηνεύει ο Λιδάκης στο “Καράβι απόψε το φιλί” ξέρει κανείς αν υπάρχει σε εκτέλεση από τον Παπαϊωάννου; Δε δουλεύει σωστά και η αναζήτηση δυστυχώς.

Το ανέφερες αυτό ξανά σε άλλο σου post. Τίποτα δεν λειτουργεί σωστά αν δεν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις. Πειραματίσου λίγο, ξόδεψε χρόνο και αν δεν βγάλεις άκρη ζήτα οδηγίες. Όλα αυτά πριν βγεις να κάνεις δηλώσεις περί δυσλειτουργίας και μάλιστα σε παραπάνω από ένα post.

Κατ’ αρχή στο άλλο post περίμενα απάντηση. Και ενώ την περίμενα βλέπω αυτήν την απάντηση με επιθετικό ύφος.

Δεύτερον δεν είμαι αρχάριος στους υπολογιστές. Ασχολούμε πάνω από 20 χρόνια και αν μη τι άλλο ξέρω να κάνω μια αναζήτηση.

Τρίτον έχω λιώσει τα μάτια μου στον προγραμματισμό. Δεν είμαί τύπος που λυπάται το χρόνο.

Τέταρτον δεν είμαι κακοπροαίρετος. Στους υπολογιστές πάντα κάτι μπορεί να μας διαφεύγει, γι’ αυτό δεν είμαι ισχυρογνώμων. Αφού όμως επιμένεις θα ΄δώσω πιο αναλυτικά το σκεπτικό μου:

Πριν ένα μήνα άνοιξα ένα post για το τραγούδι του Τσιτσάνη “Χωρίς τίτλο”, τα περιεχόμενα του οποίου τα έκανα copy/paste σε ένα δικό μου αρχείο και έτσι δεν αμφιβάλλω για την ορθογραφία.Γράφει η Ελένη:

[“…Όπως λέει ο Κ. Χατζηδουλής, οι στίχοι και η μουσική του συγκεκριμένου τραγουδιού είναι του Τσιτσάνη.
Τραγούδι που παρέμενε ανέκδοτο - και μας πληροφορεί πως υπάρχουν κι άλλα τέτοια - και τα οποία ανασύρει ο ίδιος …από τα συρτάρια του κατά καιρούς.
Κυκλοφόρησε στο cd “Καράβι απόψε το φιλί” από τη Sony music το ΄92.
Πρώτη (και μοναδική μέχρι στιγμής )εκτέλεση από το Μανώλη Λιδάκη, “Χωρίς τίτλο” ο τίτλος του…”]

Μπορείς εσύ να το βρεις; Έβαλα στην εξελιγμένη αναζήτηση “Λιδάκη”, “Sony music”, “Καράβι απόψε” και δεν βγήκε.

Κακοφώνιξ,
Απ΄ό,τι φαίνεται το “Τι καλά που θα΄μουνα” των Παπαϊωάννου και Ευτ. Παπαγιαννοπούλου δεν το έχει ερμηνεύσει ο δημιουργός του.
Σε πρώτη εκτέλεση υπάρχει, πράγματι, με το Μαν. Λιδάκη το ΄92 από τη Sony LP 471638.