Τα νιάτα δεν τα χόρτασα

Παιδιά μπορείτε να μου πείτε πληροφορίες για το τραγούδι τα νιάτα δεν τα χόρτασα. Ότι μπορείτε…

Στα πευκα και στα ελατα ( Τα νιατα δεν τα χορτασα ) = συνθεση Γιαννης Παπαιωαννου
στιχοι = Βασιλειαδης , ετος = 1947 , τραγουδι = Οδυσσεας Μοσχονας

παιζουν μπουζουκι Μητσακης , κιθαρα Καριπης , βιολι Σεμσης η Σαλονικιος , ο οποιος
διευθυνει και την ορχηστρα … δισκος Κολουμπια DG6649

Yπαρχει και αλλη εκτελεση με τραγουδιστη τον Γ.Παπαιωαννου το ετος 1971

Oι πληροφοριες προερχονται απο τα Αρχεια του rebetiko.sealabs.net

Εδω φιλε μου το τραγουδαει ο Παπαιωαννου σε μια σπανια εκτελεση!!!:089:

//youtu.be/loMD2Vki8W0

Πείτε με παράξενο αλλά νομίζω ότι ο Παπαϊωάννου μας έδωσε εδώ - εκτός των άλλων - να καταλάβουμε τι σημαίνει εισαγωγικό ταξίμι…

Με αρχή, κορύφωση, τέλος, εντός θέματος πάντα και χωρίς υπερβολές!

Φιλε Γρηγορη αφου μιλας για ταξιμια, εδω ενα πολυ σπανιο ταξιμι απο τον Μπαρμπαγιαννη!!!:089:

//youtu.be/GvgqH8GJ5dQ

Παπαιωάννου, ο θεός του Ουσάκ :109::109::109:,ακόμα και σε ηχογραφήσεις ζωντανές ρε παιδιά με άθλιο ήχο που είχα ακούσει ,τα ταξίμια του και ιδίως τα Ουσάκ με στέλνανε.Για αυτό και όποτε παίζω το 5 Ελληνες στον Αδη και φτάνω στο στίχο…Και όλοι φώναζαν απάνου…Γεια σου Παπαιωάννου:109:, πάντα ανατριχιάζω…

1 «Μου αρέσει»

Η εκτέλεση με του “Στα πεύκα και στα έλατα” παίχτηκε το 1971(:wink: κατά τη διάρκεια συνέντευξης του Παπαϊωάννου στο Λευτέρη Παπαδόπουλο. Κυκλοφοράει σε κάποια συλλογή (νομίζω “Μύθος ρεμπέτικος”).
Το δεύτερο που αναρτήθηκε είναι ερασιτεχνική ηχογράφηση από την Αμερική. Σε κάποιο σπίτι πίνουν (πίνουν πολύ!) και παίζουν παρέα οι Γιάννης Παπαϊωάννου, Λευτέρης Τσαγκάρης και ο Θανάσης απ’ την Αίγινα (ξεχνάω πάντα το όνομά του ή τον μπερδεύω με έναν άλλον - ο Σταύρος τα ξέρει καλύτερα).
Για τη δομή των ταξιμιών λέει μερικές ωραίες κουβέντες ο Λάκης Καρνέζης, στη συνέντευξή του στην “Κλίκα” (http://www.klika.gr/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=336&Itemid=148&limit=1&limitstart=3), χρησιμοποιώντας μάλιστα ως παράδειγμα τον Παπαϊωάννου:
"…Καμιά φορά ο κόσμος ακούει με το δικό του τρόπο, με τα δικά του αυτιά. Ο Τσιτσάνης όταν παίξει ένα ταξίμι, αν ακούς σωστά, δεν έχει ειρμό. Και τι εννοώ μʼ αυτό. Όταν θα μου πεις μια ιστορία για κάτι, θα μεταχειριστείς ορισμένες λέξεις για να μου την πεις την ιστορία. Και οι λέξεις αυτές και οι φράσεις που θα πεις, η μια μετά την άλλη, έχουν κάποιον ειρμό για την ιστορία που μου λες. Ε και το ταξίμι αυτό είναι. Πρέπει να έχεις έναν ειρμό στο ταξίμι. Το κάνεις να έχει σχέση η αρχή με τη μέση και το τέλος. Γιατί λες μια ιστορία χωρίς λόγια, αλλά με μουσική. Ελεύθερα παίζεις. Ο Τσιτσάνης αν τον προσέξεις στα ταξίμια του, η πρώτη φράση που έκανε με την άλλη που θα ʼρθει, είναι σαν να έφυγε από αυτή την ιστορία και σου λέει μία άλλη ιστορία αμέσως. Κατάλαβες; Δεν στην ολοκληρώνει την ιστορία. Ενώ ο Παπαϊωάννου, αν πιάσει ένα ταξίμι και αυτό που κάνει ειδικά στο «Λα Ματζόρε», ε τον βλέπεις και σου λέει μια ιστορία και την τελειώνει μέχρι που τελειώνει το ταξίμι. Το βλέπεις, έχει μια ομορφιά το ταξίμι του Παπαϊωάννου. Κατάλαβες; Από πάνω μέχρι κάτω σού την λέει, σου την τελειώνει την ιστορία. Ο Τσιτσάνης σου λέει δυο λόγια μικρά για την ιστορία και σε πετάει σε άλλη ιστορία. Στις φράσεις που κάνει μέσʼ το ταξίμι. Έτσι τα έχω δει τα πράγματα εγώ, σαν μουσικός και σαν παίχτης του μπουζουκιού.…".

Φιλε Αρη εννοεις τον Θαναση Αθανασιου!!!Τον μπαρμπαθαναση απο την Αιγινα:089:

Για τον Θανάση Αθανασίου ανοίχτηκε νέο θέμα εδώ

Αντίστοιχη δήλωση με του Καρνέζη είχε κάνει ο Πάππος σε συνέντευξή του στο ΛΑΪΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, λέγοντας πως ο Παπαϊωάννου ήξερε να κάνει ταξίμια σωστά: δηλαδή ήξερε πως να αναπτύξει τους δρόμους, ώστε να αναδείξει όλες τις ιδιοτητές τους…
Πάντως, το πρωί άκουγα στο αμάξι ένα ουσάκ (κιουρντί) που γυρνά σε τσιφτετέλι του Παπαϊωάννου και… κόντεψα να τρακάρω !!!:109::084: