Πρόταση κάποιου καλού Ωδείου ή καθηγητή Μπουζουκιού

Καλησπέρα σε όλους… Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που θα διαθέσετε για να με βοηθήσετε.

Παλιότερα έκανα μαθήματα μπουζουκιού στο σπίτι με δάσκαλο ο οποίος μου έπερνε γύρω στα 100-120 ευρώ το μήνα για να κάνουμε 4 πενηντάλεπτα…

Μετά, καθότι το ποσό αυτό το θεωρούσα υπέρογκο και γιατί είμαι φοιτητής και γιατι οι υπηρεσίες που προσέφερε ο συγκεκριμένος δάσκαλος δεν ήταν αρκετές αποφάσισα να πάω στο εθνικό ωδείο κοντά στην περιοχή μου.

Εκεί έκανα μαθήματα μπουζουκιού με ένα κιθαρίστα…
Δεν μπορώ να πώ ότι ήταν κακός. Με βελτίωσε αρκετά όσον αφορα το ρυθμό.

Σημασία εχει ότι έκανα περίπου 3 χρόνια μαθήματα και κανένας δεν βρέθηκε να μου μάθει δρόμους.
Παίζω πολλά κομμάτια, χωρίς λάθη ξέρω κάποια στοιχειώδη πράγματα, αλλά χωλαίνω στους δρόμους…

Αν μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάποιον καθηγητή ή ωδείο κοντά στην Κυψέλη ο οποίος θα μπορούσε να με βοηθήσει και ο οποίος δεν ζητάει τρομερά χρήματα θα ήμουν υπόχρεος.

Τι ψύχωση είναι αυτή που έχετε όλοι πάθει με τους δρόμους!