Που είσαι καημένε Περικλή...

Πος να το κλασιφικάρομε(ταξωνομήσομε) αυτό το τραγούδι ,είναι ζειμπεκοχασάπικο ; Εκτός και τα έντεχνα συρτάκια και αυτό υπάρχει κανένα άλλο τραγούδι που να αλλάζει και μεταλλάζει ριθμό ;

Το συγκεκριμενο δεν το βρισκω για να τ ακουσω να το θυμηθω, αλλα σιγουρα υπαρχουν κι αλλα που αλλαζουν ρυθμο οπως ας πουμε το Ζεϊμπεκικο τη Ευδοκιας αλλαζει ζεϊμπεκικο ρυθμο. Το Τα σπιτια ειναι χαμηλα που λεει η Μπελλου απο 7/8 το γυρναει σε ζεϊμπεκικο. Το Ειμαι φινος μαγκας πρωτος τεκετζης του Περιστερη. Το Θεε μου μεγαλοδυναμε. Και σιγουρα κι αλλα τα οποια δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη.

Zabe για να το θυμηθείς :Που είσαι καημαίνε Περικλή να βγείς να σερηανισείς και την Αθήνα σου να δείς και να μιν την γνωρησείς Που είσαι Διογενη έξυπνε σημερα αν θα ζουσες δεν θα καταδεχώσουνα φανάρι να κρατούσες … Που είσαι Σοκράτη δάσκαλε … παρέα με τον Πλατονά και τον Αλκηβιάδη να δείς και τον Απολονά Απόλονα μαέστρο στο μπουζούκι στο στέκι του Μητσάκη.Πότε χασάπικο πότε ζειμπέκικο …

Νομιζω οτι απο ολα τα τραγουδια που εγραψες μονο το θεε μου μεγαλοδυναμε αλλαζει ρυθμο… οσο για εκεινα τα 7/8 πως τα μετρησες?
:088:

Είναι ζεϊμπεκοχασάπικο με έλξεις συρτοτσιφτετελιού και τάσεις ρουμποκαλαματιανού, δηλαδή φέρνει προς το τουρκοκινεζοβουλγάρικο τσάμικο :019:
Γεια σου Νικολάρα αθάνατε. Με έφτιαξες πάλι.
Αν το ρωτάς σοβαρά, με το χιούμορ που σε διακρίνει πάντα, για 9/8 μου φέρνει με λίγες αλλαγές από νέο σε παλιό ρυθμό, για την εκτέλεση με το Μπιθικώτση, ενώ με τον Αποστόλου είναι νέο ζεϊμπέκικο 9/8.
Παρόμοιες αλλαγές έχω παρατηρήσει και σε άλλα τραγούδια, όπως “Στων αγγέλων τα μπουζούκια”

Στην πρώτη ερώτηση, για τον “Περικλή”, σου απάντησε πολύ σωστά ο PeVen.
Στην δεύτερη ερώτηση, ρωτάς μόνο για ρεμπέτικα/λαϊκά ή γενικά στην ελληνική μουσική?
Στην δημοτική μας παράδοση, πάντως, υπάρχουν πάρα πολλά. Σχεδόν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος.
Αν σε ενδιαφέρει, μπορώ να σου αναφέρω κάποια παραδείγματα.

Σοβαρά ρωτάω κυριέ Βενέρη , αν και δεν είμαι σοβαρός άνθρωπος , καί δεν είναι σοβαρό και το θέμα :019:. Μου άρεσε πάρα πολύ η περιγραφή του τουρκοκινεζοβουλγαρικού τσάμικου :019: . Αλλά επιδί το έχω σε μιά έκδοση(1968) 45 στλ και είναι μισό ζειμπέκικο 9-7 μισό χασάπικο 4-4 μου ήλθε η περιέργια εαν δοκιμάστηκε αυτό το είδος αλλαγής ρυθμού περισότερο ,όπως εγεινε , με το συρτάκι , είναι της ίδιας εποχής το σύκω χωρεψε συρτάκι του Ζαμπέτα . Το συρτάκι χωρεύετε ,το ζειμπεκοχασάπικο χωρεύτηκε καμία φορά ;

Με ενδιαφέρει Δημήτρη καί στην δημοτική μουσική .Σας ευχαρηστώ προκαταβολικός για ὁλα τα παραδείγματα .

Οχι φιλε μου ολα αλαζουν σιγουρα. Οσο για τα 7/8 ετσι νομιζω πως λεγεται αυτο το αρπισμα του ρυθμου που ειναι σαν χασαπικο (ή ειναι 6/8)βεβαια μπορει να κανω και λαθος τα θεωριτικα μου μια ζωη σκουριασμενα ηταν:019:

…ίσως σας βοηθήσει ο Νικόλας παιδιά:088:

Νικολάρα σου έχω στείλει e-mail.

Κυριέ Βενέρη , έλαβα το e mail σας, η έκδοση που αναφέρνω είναι ἁλλη με τον Γιάννη Καλαντζή συνωδεία λαΐκή ορχήστρα Γ. Μητσάκη από την PARLOPHON 1968.Θα αργείσω να σας το ανεβάσω γιατι είναι 45 στροφές και δεν έχω γραμμοφώνο με αυτή την περιοδό(45στλ) που να λειτουργεί , μετά απεξέργασις :vinil -CD-Mp3 θα σας το στείλω !

Νικολάρα, τα εν οίκω μη εν δήμω. Email σου έστειλε ο άνθρωπος, απάντησέ του με τον ίδιο τρόπο, για ευνόητους λόγους.

Κύριε Web-μάστορα έχετε δίκαιο:109: μα θα σας ΞΗΓΗΘΩ : επιδί πολλές φόρες το Email που κατεύθηνα στον κύριο Βενέρη είχε την καταχώρηση με αποβολή :245: έκρινα πος θα ήταν μεγαλήτερη αγέννηα να μυν απαντήσω με κανεναν τρόπο , μέχρι να λύσω το τεχνολογικό πρόβλημα ,και όπως το θέμα δεν είναι τίποτα το ανήθυκο και τίποτα το κακό φαντάστικα πος δεν θά έβλαπτα κανέναν.Αποφελούμε αυτό το μύνημα για να ζητήσω συγνώμη στον κύριο Βενέρη ΔΗΜΟΣΙΑ . Μολις λύσω το πρόβλημα τεχνολογίας θά απαντήσω όπως πρέπει μέ περισότερα στιχία στον κύριο Βενέρη στο Εmail του .

Nicolara, έχεις βάλει υποψηφιότητα για τον Μποστ το 2008.
Γράφεις ιστορία!
Είμαι φανατικός οπαδός σου.

Με πολύ αγάπη (και χωρίς πλάκα)

Κώστας.

Από εμένα δε χρειάζεται να ζητήσεις συγγνώμη. Παράβαση στο φόρουμ έκανες, αλλά νομίζω ότι συγχωρείσαι απ’ όλους μια και οι περισσότεροι είναι fun σου.

Παράβαση δεν έκανε, απλά είναι θέμα… δεοντολογίας όταν μια ιδιωτική συζήτηση δημοσιεύεται. Πάντως, δηλώνω κι εγώ οπαδός του Νικολάρα! :slight_smile:

(Μόνο για το καλαμπούρι…)Θά σᾶς πῶ ἑνα μυστηκό: Σε κάπια προενψύχοση ἐγώ ο Μποστ καί ἑνας ἁλλος τυφλός φιλαράκος ὁταν έγραφε τα πρότα του στιχάκια :“Μῆνιν ἀιδε ,θεά, Πηληϊάδεω Ἀχιλῆος οὐλομένην ,ἡ μυρί Ἁχαιοῖς ἀλγε 'ἐθηκε . . .κτλ” ἀπό τα πρότα 24 ρεμπέτικα τραγουδια του , τα κοπανούσαμε με ούζο Βρεττού στά κατόφλια του σπίτιού μου στήν ὀδό Παλαιολόγου Ν-3 στόν Κορηδάλλό ὁταν πέρναγε ὁ Διογένης ταπί με τό φανάρι καί κοντοστάθει καί ήπε :"Στραβόμαρα ἐχεις ρέ Ὁμηρε καί δεν βλέπεις την κατάσταση τής λογοκρισίας ,δεν εἰδες που βάλανε τον Σοκράτη στο κλουβί και ἐχουν τον Σοφοκλή ἀπό το κοντό; Καί του ἀποκρήνετε ο Ὁμηρος με ἀυτά τα φτερομένα λόγια : Ὡ Διογένη με ἁλλον τύραννον εἰς 2743 μετά πρότης Ὀλυμπιάδος (1967 ΜΧ) τα πράγματα θά εΙναι χειρότερα… Και τότε τρόμαξα και ἐπεσα και έγινα σαν φιλάσαρα :257:, καλά που ο Μποστ ήταν εκί και με πείρε στο ΙΚΑ και ο Ἱπποκράτης μου έβαλε κατάπλασμα στα ὀπήστια . . .:019:

Άπαιχτος ο Νικολάρας