Παράκληση για να μου πείτε μερικά τραγούδια

Καλημέρα παίδες! Ασχολούμαι με το μπουζουκάκι εδώ και δύο χρόνια περίπου αυτοδίδακτος, βγάζω τα κομμάτια με το αυτί και ξέρω από δρόμους. Θα αρχίσω δειλά δειλά να παίζω σε ένα μαγαζάκι (ταβέρνα) αλλά δεν ξέρω τι τραγούδια να βάλω στο ρεπερτόριο μου. Αν κάποιος μπορεί θα το εκτιμούσα να μου πεί τα αγαπημένα του τραγούδια από κάθε είδος ώστε να φτιάξω ένα ρεπερτόριο που θα τραβάει και θα έχει καλά τραγούδια.Αν μπορείτε πείτε μου αγαπημένο(α):
-Ζεϊμπέκικο
-Χασαποσέρβικο
-Χασάπικο
-Τσιφτετέλι
-Ρεμπέτικο
-Χαλαρό τραγουδάκι(Ας πούμε μελωδικό μινοράκι)
-Κάποιο άλλο είδος που μου διαφεύγει
Ας πούμε τραγούδια που σας διεγείρουν συναισθήματα έντονα πχ για εμένα είναι
-Σ’αναζητώ στη Σαλονίκη
-Δν ξέρω τι είναι :stuck_out_tongue: (είμαι άσχετος από ακούσματα τώρα άρχισα να ακούω )
-Δν μου έρχεται κανένα
-Καπετανάκης
-Όπου πατώ το πόδι μου
-Το δίχτυ
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, έχω ψάξει και yt αλλά δν πολυξέρω για τι ψάχνω…

Ανάλογα το είδος μουσικής που σου αρέσει να παίζεις και ανάλογα με το μαγαζί που θα παίζεις διαμορφώνεις το ρεπερτόριο σου. Επομένως εάν θες δώσε μας απάντηση σε αυτές τις δυο ερωτήσεις και όλο και κάτι θα έχουμε να προτείνουμε!

Μ αρέσει να παίζω σε στυλ όπου πατώ το πόδι μου τσαχπινογαργαλιάρικο, με καταιγισμό νοτών αλλά πάντα με σεβασμό στο κομμάτι. Ταβέρνα-μεζεδοπωλείο με ρεμπέτες κυρίως μεγαλύτερους σε ηλικία και κατά περιόδους με νεότερους. Μ αρέσουν και κομμάτια του Ρέμου ας πούμε

Αυτό που περιγράφεις είναι αντιφατικό κάπως. Το “τσαχπινογαργαλιάρικο”, όπου πατώ το πόδι μου, “με καταιγισμό νοτών” με τον Α. Ρέμο και το “Ταβέρνα-μεζεδοπωλείο με ρεμπέτες κυρίως μεγαλύτερους σε ηλικία” δε συνάδουν σε καμιά περίπτωση.

Για παλιά λαϊκά και ρεμπέτικα μπορείς να βρεις αρκετές λίστες και μπορείς να ψαχτείς εύκολα μόνος (εάν πάλι θες βοήθεια εδώ είμαστε).