Ο Μιχάλης Παούρης με τον Al Di Meola

τί να πω, τολμώ να αμφιβάλλω για το γούστο του al di meola… με τον παούρη και τον νταλάρα; έτσι κι αλλιώς από το βινύλιο με al di meola, john mclaughlin και paco de lucia, πάντα προτιμούσα τον πρόσφατα χαμένο paco!
μακριά από μασημένες νότες και φλυαρίες, ο di meola σίγουρα θα έχει ακούσει robert johnson και wes montgomery, όπως ο παούρης μάρκο και τσιτσάνη. ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

Αποκάλυψη. Ο Νίκος είναι κρυφός θαυμαστής του …

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 06:24 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 06:22 —

Γεια σου Νικόλα. Εδώ είναι μία από τις λίγες φορές που συμφωνούμε.

Ανάβουμε και καντήλια! Στο κατώι βέβαια, στα κρυφά…

από χτές το βράδυ ήταν ξεχασμένη στο παράθυρο του κειμενογράφου μια αρχινισμένη φράση που δεν συμπληρώθηκε. Δεν την έσβησα, γράφοντας το παραπάνω, και την παραθέτω:

Νομίζετε ότι θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα, αυτή η κουβέντα; Υπάρχουν καινούργια στοιχεία που

Εφυγα απο Θεσσαλονικη, πηγα Βολο, μπήκα φαντάρος, απολυθηκα απο φανταρος κι ομως ο Παουρής διαχρονικος…Κι ομως ειναι ακομα εδω…Ελεος…Αξια του δινουμε…

.Ο απιστευτα κακος ηχος του μου θυμιζει τον κιθαριστα Carlos Montoya και τις μερες του καθως και το ολο σκηνικο του που μπορει να εντυπωσιαζει μερικες θειαδες και καποιους ασχετους για το χωρο του θεαθηναι ,οχι ομως ανθρωπους που ασχολουνται με την μουσικη .Τις μασημενες νοτες οταν θα συνοδευονται απο ερμηνεια και φρασεολογια μπορεις να τις ανεχτεις ακομα και να τις θαυμασεις θα λεγα ,αφου τους μεγαλυτερους μουσικους και ερμηνευτες αυτο που τους διεκρινε και τους εκανε αθανατους ηταν πραγματα κυριως μη τεχνικα που ειχαν να κανουν με την ουσια.
Οσο για τον Μeola ειναι ανθρωπος του μεροκαματου και αυτος και απο την στιγμη που θα πληρωθει και παρει το μεριδιο του φαινεται οτι παιζει με τον οποιοδηποτε .Μερικοι από τους μεγαλυτερους μπουζουξηδες που περασαν απο αυτην την χωρα Ολυμπιος,Καραντινης και φυσικα ο Μεγιστος Νικος Τατασοπουλος ξεχωριζουν περαν της δεξιοτεχνιας τους και για σπουδαιο ηχο τους και σιγουρα αυτα που παιζει τωρα ο Παουρης δεν ειναι κατι εξωπραγματικο γι αυτους ,τα εχουν κανει πολυ πριν απο αυτον και ηδη απο την ηλικια του .Ελπιζω λοιπον να ηρεμησει και να συνειδητοποιησει πως η μουσικη δεν ακουγεται ομορφη παιγμενη συνεχως στο 300 .Ειναι σαν να πηγαινεις βολτα σε μια ωραια πολη με το αμαξι οδηγωντας με υλλιγιωδη ταχυτητα χανωντας ετσι ολα τα αξιοθετα και επιτελους καποιος απο ολους αυτους τους σπουδαιους μουσικους με τους οποιους εχει συνεργαστει καλο θα ηταν να του τραβηξει και λιγο το αυτι,κριμα ειναι ,γιατι οντως ειναι μεγαλο ταλεντο!

Γιάννη, είμαστε ένα δημοκρατικό φόρουμ και δεν επιτρέπεται να καθοδηγούμε τις επιθυμίες του λαού. Ο λαός θέλει κουβεντολόι, κάτι που αποδεικνύεται περιτράνως:

Το θέμα ανοίχτηκε το 2011, από κάποιον που γράφτηκε μέλος για να δημοσιεύσει δύο μηνήματα όλα κι όλα, το #1 του θέματος αυτού και ένα μήνυμα ακόμα, σε θέμα κλειδωμένο. Μέχρι τον Ιούνιο 2012 είχαν δημοσιευτεί 22 μηνύματα. Μέσα στην τελευταία εβδομάδα δημοσιεύτηκαν τα υπόλοιπα 70. Άλλα σχόλια δεν έχω να κάνω.

Δεν το ειπα επικριτικα Νικο και συγγνωμη αν ακουστηκε ετσι…Το ξερω αυτο που λες, το παρακολουθουσα…

Να ξεκαθαρίσω εξ αρχής ότι το παιξιμο του παουρη δεν μ αρέσει. Δεν εχει καθόλου μουσικοτητα και καθόλου καθαρότητα. Και όσες νότες ακούγονται είναι τόσο άσχημες (είναι τόσο χαμηλά το όργανο για να μπορεί να παίζει γρήγορα που οι νότα δεν εχει καθόλου διάρκεια). Επίσης είναι πασιφανές ότι η αμετροέπεια είναι βασικό χαρακτηριστικό του χαρακτήρα του. Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγει απ αυτά που γράφω είναι ότι ΕΜΕΝΑ δεν μου αρέσει. Είναι επίσης πασιφανές ότι παουρης μπορεί να παίξει σε εξωπραγματικες ταχύτητες.
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι είναι ένα νέο παιδι και εχει όλο τον χρονο να διορθώσει και να αναθεωρήσει πολλα. Επίσης δεν μπορω να δεχθώ ότι ένας Μουσικος παγκόσμιας κλάσης σαν τον ντι μεολα έπαιξε μαζι του για να πάρει μεροκάματο. Κάτι βλέπει στον παουρη που εμείς δεν το εκτιμαμε. Για διάφορους λόγους. Ας είμαστε λίγο ανεκτικοι με τους νέους ανθρώπους. Σίγουρα εχει στα χέρια του ένα μεγάλο ταλέντο. Το πως θα το χρησιμοποιήσει είναι δική του ευθύνη.

Σε αυτο που λες Δημητρη τελικα μαλλον συμφωνω,ισως ο Meola βλεπωντας ενα παιδι με εξωπραγματικες δυνατοτητες θελει να το βοηθησει καλοθελητα ,τι να πω ευχομαι παντως να τον φωτισει ο Θεος.

Και εγώ συμφωνώ, βέβαια, Μήτσο. Σχετικά όμως με αυτό

έχουν ήδη παρέλθει αρκετά χρονάκια από την εποχή που έγινε πρώτη φίρμα και, διορθώστε με αλλά ενώ όλοι μας ευχόμαστε

βλέπω το φώς να φέγγει προς διαφορετική κατεύθυνση…

Δεν είχα σκοπό να το πώ αλλά μιας και η κουβέντα έχει προχωρήσει ας το αναφέρω.Μιλώντας με σπουδαίο μπουζουκσή για την συγκεκριμένη συνέργασία όταν αυτή έγινε μου είπε… συγκρίνοντας τώρα τον Μέολα με τον Πάκο ντε Λουτσία είναι ένας Παούρης επίσης.Δεν έχω την ικανότητα να κρίνω μουσικούς σαν τον Μέολα αυτός όμως που μου το είπε είναι σίγουρο ότι την έχει.

Δεν θα παω κοντρα στον μουσικο που σου ειπε αυτό, αλλά ο Μέολα μπορεί να παίξει και αργά κομμάτια με καθαρές νότες. Ο Παούρης ΔΕΝ μπορει να παίξει αργά.

Δεν το ξέρουμε αυτό, θα φανεί στο μέλλον.
Ελπίζω κάποια στιγμή από πολυβόλο να γίνει κανόνι.

Εκει που ειμαι φανταρος, κανω καλη παρεα με ενα κιθαριστα jazz-swing,κλπ. ο οποιος ειναι μαθητης του Παουρη. Συνομιλοντας μαζι του και εχοντας την ευκαιρια να μαθω καποια πραγματα απο τα μαθηματα που παραδιδει (σε κιθαριστα βεβαια, αλλα οκ.) και απο το βιβλιο που εξεδωσε, θα ελεγα πως για κιθαριστες ειναι σιγουρα πιο ωφελιμο να τον ακουσουν ή να τους παραδωσει μαθηματα.

Εξηγουμαι: αν ποτε θελησω μαθηματα στα μπουζουκι, ειναι επειδη αισθανομαι την αναγκη να μαθω και να φτασω κοντα στους ηχους που με ελκυουν απο το οργανο ( είτε ειναι Μαρκος και Μπατης, είτε ειναι Χιωτης και Τατασοπουλος -ηθελημενα βαζω δυο σχολες παιξιματος για να δειξω το ευρος του ΛΑΪΚΟΥ παιξιματος του οργανου-).
Αν γουσταρω τζαζ, γιατι α) να πιασω μπουζουκι και να παιξω τζαζ, και β) εστω οτι θελω να το κανω, ειναι οντως αυτος ηχος οργανου ή -ακομα χειροτερα- ηχος τζαζ? Απο το λιγο που εχω ακουσει τζαζ και κιθαραστικη τζαζ, δεν ειναι πουθενα κοντα σε αυτο που παρουσιαζει ο εν λογω παιχτης.
Πιο πολυ μου βγαζει την εικονα ενος εκθεματος, με επιγραφη “Μετρηστε ποσες νοτες επαιξε και κερδιστε ενα μιξερ”. Χωρις κακια, και ο ορος τζαζ δεν τον καλυπτει, δεν ειναι τζαζ το να παιξεις εκατομμυρια νοτες. Και η τζαζ ψυχη θελει, οπως θελει και το λαϊκο. Ειναι θεμα πιο πολυ νοοτροπιας και κουλτουρας -μουσικης- παρα προσπαθεια να ανηκει καπου μουσικα.

Θα με συγχωρησετε ελπιζω για το μακροσκελες του κειμενου μου, δεν επιθυμω να θιξω ουτε θαυμαστες ουτε επικριτες, την αποψη μου καταθετω (δυστυχως μετα απο καιρο), ετσι οπως την διαμορφωσα και μετα απο γνωριμια και τζαμαρισματα με μαθητη του (οχι οτι αλλαξε και πολυ, αλλα τελοσπαντων).

Συγγνώμη που ξανα-ανοιγω το θεμα. Ήθελα να βαλω αυτόπου μετά απο το 0,53 μου μοιαζει με μουσική του Super Mario.
Παούρης παίζει το Ουίσκι του Σπόρου

Συγκρίνετε το βίντεο που παραθέτω πιο πάνω (μετά το 0,53) με ΑΥΤΟτο βίντεο μετά το 1,31. η καθαρότητα του Λ.Ορφανίδη μιλάει

Αμάν ρε Σωκράτη, ειλικρινά, ακόμα δεν τη βαρέθηκες αυτή τη “συζήτηση”; Ακόμα ψάχνεις; Συγκρίναμε, ξανασυγκρίναμε, σχολιάσαμε, ξανασχολιάσαμε, ξαναματασχολιάσαμε, είδαμε καθαρές πενιές, είδαμε Παούρη, εκατόν τρία μηνύματα γράψαμε. Τι να πώ πιά;

όχι, εγώ δεν θα ξοδέψω χρόνο για τη σύγκριση που προτείνεις. Έχω διαμορφώσει άποψη, δεν χρειάζομαι κι άλλα επιχειρήματα…

Νομιζω καπου σε αυτην τη συζήτηση ελεγα περι κλειδώματος της… Δεν με ακούγατε… Να πω την αληθεια, δεν ψαχνω. Αλλα αφου ακουσα τον Ορφανιδη να παίζει θυμήθηκα και αντι να ξεκινήσω νέο θέμα το έβαλα στο ΄ήδη υπάρχον.
Και μόνο που ξόδεψες χρόνο για να μου απαντήσεις μου φτάνει. Δεν χρειαζεται να σπαταλήσεις κιάλλο. (Αλίμονο να εχω εγω το σθενος να επηρεάσω την αποψη σου- δεν είχα ούτε και έχω τετοιαν απαίτηση)

Από συντονιστική ομάδα: Σωκράτη, παιδιά (γενικότερα), προσπαθούμε στο βαθμό που αυτό είναι ρεαλιστικά εφικτό, να ελέγχουμε την κατάσταση χωρίς αποφάσεις και διαταγές και κλειδώματα. Ζητάμε προκαταβολικά συγγνώμη για τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί και στο μέλλον, όπως ήδη έχει γίνει αρκετές φορές, να κλειδωθεί ένα θέμα αλλά πιστέψτε μας, πρέπει να είναι αρκετά ζορισμένη η κατάσταση για να κάνουμε τέτοια κίνηση.

Φιλε μου να σου πω κατι;
Τον Παουρη δεν θα μπορουσα να τον ακουσω παραπανω απο μισο λεπτο γιατι με πονανε τα αυτια μου.
Αλλα να σου πω κατι αλλο;
Δεν ευθυνεται ο Παουρης γιαυτα τα χαλια,ευθυνονται καποιοι Καραντινιδες,Τατασοπουλοι,Ορφανιδες κτλ.
Ολοι αυτοι οι τυποι,εγινα διασημοι απο κεκτημενη ταχυτητα και προσωπικα τους θεωρω φιγουρατζιδες .
Και θα στο αποδειξω με ερωτηση.
Τι δουλεια εχει ο Ορφανιδης 50+ετων να παιξει το σολο του σπορου,το οποιο σολο το θεωρω εντελως ασχετο με την ελληνικη λαικη μουσικη;
Γνωριζω οτι κατα βαθος ,αρκετοι απο δω μεσα εισαστε ζουλιαριδες και θα θελατε να εχετε την ταχυτητα του Παουρη και επειδη δεν προκειται να την αποκτησετε ,προσπαθητε να τον θαψετε.
Ενταξει εχετε κομπλεξ και μην παρεξηγιεστε,και οι αναφερομενοι σολιστες παραπανω ,κομπλεξ εχουν κιαυτοι.

Τωρα για να κανω και λιγη πλακα.
Διαβαζοντας αυτα τα χαζα που γραφω,μου φαινεται οτι η αποσταση μεταξυ Βαμβακαρη -Παουρη ειναι ιση με την αποσταση Σωκρατη φιλοσοφου -Μεσου ελληναρα.

Ο Σπόρος άσχετος με τη λαϊκή μουσική, ο Τατασοπουλος και ο Ορφανιδης κομπλεξικοι, και πάνω απ´ολα όλοι εμείς κομπλεξικοι που θαυμάζουμε και γουστάρουμε κάποιους σολιστες (όχι προφανώς ΜΟΝΟ για την ταχυτητα τους…όταν ακούς τον Τατασοπουλο, μόνο ταχύτητα βλέπεις δηλαδή;).
Η τα λες επίτηδες, η για χαβαλέ, η είσαι εκτός τόπου και χρόνου.