Ξακουστή Τετράς In Color

Τον τελευταίο καιρό, καθώς περιτριγύριζα στο διαδίκτυο για διαφορά βίντεο, ιστοσελίδες και άρθρα περί ψηφιακής αποκατάστασης, αναπαλαίωσης παλαιών φωτογραφιών και την πρόσθεση χρώματος σε αυτές ( Photo Restoration and Colorization για όποιον ενδιαφέρεται) με προγράμματα επεξεργασίας εικόνας σε υπολογιστή όπως είναι το Photoshop, σκέφτηκα να ακολουθήσω μερικές από τις τεχνικές που διάβασα και είδα να τις εφαρμόσω σε μια από τις γνωστότερες φωτογραφίες, που την ξέρουμε πολύ καλά εμείς του είδους, της Ξακουστής Τετράδας του Πειραιώς. Είναι η δεύτερη φόρα που επιχειρώ να κάνω κάτι τέτοιο και θα με ενδιέφερε πολύ η άποψή σας σε αυτό το θέμα. Στο κοντινό μέλλον ίσως επιχειρήσω να κάνω το ίδιο και σε άλλες φωτογραφίες διότι, πέρα από τη μουσική, η γραφιστική και η επεξεργασία εικόνων είναι το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω, στο μέλλον, και αγαπάω πολύ να κάνω.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την φωτογραφία την οποία χρησιμοποίησα και την οποία βρήκα στο www.elculture.gr και δίπλα το αποτέλεσμα που κατέληξα. ( Σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://i.imgbox.com/Ydb1r9Rt.jpg έχω την φωτογραφία σε καλύτερη ανάλυση ).

Συγχαρητήρια, πάρα πολύ ωραία απόδοση των χρωμάτων!

Πολύ καλή προσπάθεια, η συμβουλή μου θα ήταν, χαμηλότερος κορεσμός χρωμάτων

Συμφωνώ μαζί σας. Κάθε σχόλια είναι αποδεκτά και πάρα πολύ χρήσιμα για το μέλλον. Ευχαριστώ πολύ.

Ωραία ιδέα.

συμφωνώ ότι ο κορεσμός ήταν πολύ έντονος, σχεδόν cartoon-οποιήθηκε η φωτογραφία.

Μια ερώτηση επειδή δεν διάβασα : με ποιό τρόπο γίνεται η επιλογή των χρωμάτων;

Εγώ, ας πούμε, για κάποιο λόγο, την πίσω κουρτίνα πάντα την φανταζόμουνα κόκκινη ή μπεζ…

Θα συμφωνήσω ότι ο κορεσμός είναι έντονος, δεν το παρατήρησα πολύ η αλήθεια είναι. Η επιλογή χρωμάτων, επειδή η φωτογραφία είναι ασπρόμαυρη οι χρωματικοί συνδυασμοί μπορεί να είναι πολλοί. Τα χρώματα των ρούχων τα διάλεξα με βάση τα χρώματα της εποχής εκείνης. Τα χρώματα της κουρτίνας μπορεί να είναι πολλά, κανείς δεν ξέρει κανένας ποιο ήταν το πραγματικό, το γαλάζιο ήταν προσωπική μου επιλογή, ο καθένας το αντιλαμβάνετε διαφορετικά. Ίσως προσπαθήσω να διορθώσω τη φωτογραφία, πάντως ό,τι και κάνω εννοείται πώς θα το δείτε εδώ στο Φόρουμ.

Ενδιαφέρουσα η απόπειρα, μπράβο φίλε. Ακόμη και με υποθετικά χρώματα σε κάνει να προσέχεις μικρολεπτομέρειες που μπορεί και να σου διέφευγαν αρχικά (π.χ. πόσο κοντή είναι η γραβάτα του Στράτου, λέμε τώρα…). Συμφωνώ ότι ο κορεσμός είναι έντονος, καρτουνίζουν κάπως τα πρόσωπα. Πρόσεξε επίσης τα μαύρα. Δεν ξέρω τεχνικά πώς γίνεται αλλά νομίζω χρειάζεται καλύτερος διαχωρισμός γιατί τα περιγράμματα των σακκακιών χάνονται σε σημεία με αποτέλεσμα η αριστερή πλευρά του Στράτου και η κάτω δεξιά του Μάρκου να φαίνονται ενιαίες (αναλόγως και με Μπάτη - Δελιά). Αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να συνάγεις τα πραγματικά χρώματα από μία ασπρόμαυρη ή σέπια φωτογραφία. Τον επιχρωματισμό που είδαμε πρόσφατα σε δημοφιλείς ασπρόμαυρες ταινίες, πώς τον πέτυχαν;

Ευχαριστώ για καλά σας λόγια και τις πολύ χρήσιμες παρατηρήσεις σας, είπαμε αυτές είναι οι πρώτες προσπαθείς και κάθε απάντηση στο θέμα είναι πολύ χρήσιμη για το μέλλον. Όπως είπα και παραπάνω οι περισσότερες προσπάθειες επιχρωματισμού γίνονται κατά προσέγγιση, δηλαδή με τα χρώματα ( της γραβάτας για παράδειγμα ) της κάθε εποχής. Εγώ τα χρώματα που επέλεξα για τα σακάκια και τις γραβάτες δεν ήταν απολύτως τυχαία, έπρεπε να ακολουθηθεί μια έρευνα, λέγοντας έρευνα εννοώ μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο, πράγμα πολύ εύκολο απλώς πληκτρολογόντας “1930s Ties” και βλέποντας στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων τις γραβάτες τις εποχής του 1930 ώστε να βρω τα χρώματα που χρησιμοποιούσαν εκείνο τον καιρό. Φαντάζομαι ότι και τα στούντιο που έκαναν το επιχρωματισμό στις δημοφιλείς αυτές ταινίες ακολούθησαν κάτι παρόμοιο για την επιλογή των χρωμάτων.

Δοκίμασε να βγάλεις λίγο τα «μαύρα» και να δώσεις κοντράστ.