ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ …ΜΠΕΜΟΛΙΑ…!!!
θά παρακαλούσα απο κάποιον που ΓΝΩΡΙΖΕΙ να μου αντιπαραθέσει δυο τραγούδια με “μπεμόλια” πριν την λογοκρισία με αντίστοιχα δυο τραγούδια χωρίς μπεμόλια μετά τη λογοκρισία!!
θα παρακαλούσα επίσης αυτή η σύγκριση να αφορά προπολεμικά τραγούδια μεταξύ ΜΑΡΚΟΥ και ΤΣΙΤΣΑΝΗ. Για να καταλάβω και γω ο φουκαράς ποια είναι αυτή η τρομερή διαφορά ( που αν και 30 περίπου χρόνια στα πάλκα) αδυνατώ να καταλάβω!! Εάν αυτός που θα μου απαντήσει είναι μπουζουξής ακόμα καλύτερα! Και φυσικά τον ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Νίκο Πολίτη στο τελευταίο σου κείμενο αναφέρεσαι στο Πειραιώτικο τραγούδι και σαν να μου φαίνεται ότι τον Τσιτσάνη τον έχεις “σε απόσταση” απ αυτό! Αν όντως είναι έτσι τότε θα σε παρακαλούσα να μου απαντήσεις σ’ ένα ( κομβικής φύσης για μένα) ερώτημα.
Τα 110 περίπου προπολεμικά τραγούδια του ΤΣΙΤΣΑΝΗ ( τα διαμάντια του δηλ.) σε ποιά “σχολή” κατατάσσονται;;
Μπορεί επίσης να γίνει αντιπαράθεση δειγματοληπτικά στα εξής τραγούδια των δύο συνθετών…
“χαρέμια με διαμάντια¨, “το τάγμα τηλεγραφητών” , “μεσ’ τη πολύ σκοτούρα μου” , σ΄ένα τεκέ μπουκάρανε” ,“αντιλαλούν οι φυλακές”, “ψηλά τη χτίζεις τη φωλιά”, “τα μπλε παράθυρα” κλπ.
Πιστεύεις ότι κάποιος μπουζουξής κατά την ώρα που τα παίζει θα νοιώσει κάποια “χαοτική” διαφορά;;
Επειδή το σημεία αυτά είναι κομβικά (γιατί ξεκαθαρίζονται οι σχολές και προσωποποιημένα αλλά και χρονικά) σε παρακαλώ αν το επιθυμείς να το αναπτύξεις. Η δική σου άλλωστε γνώμη (ακόμα και όταν διαφωνώ) μου είναι χρήσιμη!
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!
Αντέδρασα έτσι για ένα ειρωνικό σχόλιο που ειπώθηκε σε προσφιλές προς εμένα άτομο!