Μουσική και διδασκαλία της επιστήμης στα σχολεία

Μόλις ενημερώθηκα από φίλη (μία εκ των συντακτών του προγράμματος) για μια προσπάθεια σε Ολλανδικό πανεπιστήμιο, να διδάξουν σε μικρά παιδιά Μαθηματικά, Φυσική κλπ με τη βοήθεια της μουσικής.

Έχουν φτιάξει για το σκοπό αυτό ένα ιστόχωρο όπου παρατίθενται σε pdf και κάποια μαθήματα.

Όσοι εκπαιδευτικοί ή γενικώτερα ενδιαφερόμενοι σπεύσατε. Έχει αρκετό ενδιαφέρον.

Δυστυχώς παρ’ ότι οι δύο εκ των τριών είναι Έλληνες, όλα είναι στα Αγγγλικά!

http://www.science.uva.nl/research/amstel/mm2/music_meets_science/index.html

Ωραία και φιλόδοξα προγράμματα αυτα ρε Γρηγόρη,απλά κοιτώντας την κατασταση στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα σου φαίνονται διαστημικά…:245:

Κάτσε πρώτα να λύσουν το “εξεταστικό”… :019: :047::047: και μετά θα τους ξεπεράσουμε:089:

Το εξεταστικό, αν δεν καταργηθεί η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, δεν λύνεται…

Δε θέλω καν να μάθω πού κόλλαγε αυτό. Ασχετα με το πώς λειτουργεί γενικότερα ο δημόσιος τομέας, οι “προτάσεις” που οδηγούν σε πολλαπλασιασμό των ομήρων είναι τουλάχιστον επικίνδυνες. Κι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό για μένα να τις λέει ένας άνθρωπος που έχει το ατού να μη βλέπει τηλεόραση.

ΥΓ. Και δεν έχει και το "σεμνόκουμπο, του τραβήξω ένα ξεγυρισμένο. :slight_smile:

Ο βασικός λόγος για το πρόβλημα του επαγγελματικού προσανατολισμού των νέων είναι η ανασφάλεια στον ιδιωτικό τομέα, κατά καιρούς συνδεδεμένη και με τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας. Έτσι, όλοι θέλουν να πετύχουν στις εξετάσεις για να διοριστούν. Όσοι δεν πετύχουν, το ρίχνουν στο «σύστημα» που προωθεί τα «δικά τους παιδιά», όταν εμείς τυχαίνει να μην μπήκαμε σε σχολή (αλλοιώς, ούτε γάτος ούτε ζημιά, είμαστε εμείς τα δικά μας παιδιά). Φυσικά, τα δικά μας παιδιά έχουν τα μέσα για καλή (και ακριβή) προετοιμασία για τις εξετάσεις.

Όσοι πετύχουν και, αργότερα, διοριστούν, «σταδιοδρομούν» σε μια καριέρα όπου το μοναδικό ζητούμενο είναι να μην δώσεις αφορμή για προσωπικές προστριβές, δεν θα σε απολύσουν αλλά υπάρχουν και άλλες μεθοδεύσεις. Η επαγγελματική επάρκεια πάντως, έρχεται σε τέταρτη ή πέμπτη μοίρα. Ο μισθουλάκος (που τα τελευταία χρόνια δεν είναι και πενταροδεκάρες) πέφτει κανονικά και πλέον, η μόνη προοπτική είναι η σύνταξη. Για τους κάπως πιο δραστήριους, άντε και κάποια επιπρόσθετη ενασχόληση εκτός υπηρεσίας.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, και επειδή η άρση της μονιμότητας θα φέρει ένα σωρό επιπλοκές που όλοι τις φανταζόμαστε, έχω άλλη πρόταση, που θα παρουσιάσω με ένα παράδειγμα: κατά τη δεκαετία 50 ο πατέρας μου συζητούσε με φίλο και συνάδελφο, αρχιμηχανικό στα τρένα (ΣΕΚ τότε) και άκουγε την απογοήτευσή του γιατί ο καλύτερος μηχανικός του, νέο παιδί, είχε υποβάλλει παραίτηση. Ως λόγο είχε προβάλλει στο διευθυντή του το χαμηλό μισθό. Στιχομυθία: –Καλά, και πόσα παίρνεις; -Τόσα. – Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχεις; - Τόσα. –Και παραπονιέσαι; Εγώ, με 28 χρόνια υπηρεσία και παίρνω τόσα. – Ακριβώς για αυτό φεύγω, κύριε Διευθυντά.

Εντάξει, λοιπόν, ασφάλεια αλλά με κάποιο αντίβαρο. Με την πίτα γερή και το σκύλο χορτάτο, μην περιμένουμε να λυθεί το πρόβλημα. Και βεβαίως, Άρη, οι τελευταίοι που θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για να βελτιωθούν τα πράγματα είναι – τα μονοπώλια…. Όποιος βρεί τη λύση κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον.

Υ. γ. Σεμνόκουμπο δεν έχει, πάτα ζυγαριά! Αλλά με αιτιολόγηση!

Ευχαριστω πολυ , σεμνη υποδειξη , την πατησα και ειπε οτι ελπιζει να με ανταμειψεις.

Καλα πιστεψες ποτε οτι εγω << η αβερτομπραβοκουμπού >> , θα γυρευα ανταλλαγμα ?

:092: … Πα πα πα , σατανικα πραγματα , θου Κυριε …

Υ.Σ. Αιτιολογηση = ο,τι γραφεις ειναι τεκμηριωμενο και αποτελεσμα ερευνας και γνωσης !

Πελαγία, σε ευχαριστώ πολύ και για τη ζυγαριά και για την αξιολόγηση! το μήνυμα όμως αναφερόταν στον Άρη και ήταν “προτροπή” για αρνητικό σχόλιο (ΧΑ ΧΑ!!!, δεν σηκώνει φατσούλες αυτός ο τρόπος επικοινωνίας…)

Μιας και είμαι κάτοικος εξωτερικού -πού να μπλέκεις με ταχυδρομεία και τέτοια- άμα το πάρει το ποτάμι κερδίζω τουλάχιστον “Μπράβο”;

Από μένα ναι, αλλά με μπλέ στοιχεία και μέσα στο κείμενο…