Καλά πέρα του ότι έχετε ξεφύγει εντελώς κατά την προσωπική μου άποψη από το θέμα (ένα θέμα που ούτως ή άλλως έχει ξεφύγει), βλέπω απόψεις που δε βασίζονται σε κάποιο επιχείρημα να δίνουν και να παίρνουν.
Το τι είναι μαγκιά ή όχι, είναι ένα θέμα που μπορεί να πάρει μέρες να συζητηθεί. Ενδεικτικά μιλώντας, στον όρο έτσι όπως χρησιμοποιείται, μπορεί να χωρέσει τόσο ο σκληρός τύπος, όσο ο τίμιος. Μεγάλο θέμα.
‘‘Απο κει και περα, η μοναδικη εξελιξη ή βανδαλισμος του μπουζουκιου ,ηταν οι 4 χορδες και το κουρδισμα.’’
Μακράν ότι πιο αντιμουσικό έχω διαβάσει εδώ μέσα. Άκου να δεις φίλε. Το τετράχορδο υπήρχε και πριν το λανσάρισμα του με τον κούρδισμα της κιθάρας. Είναι ένα όργανο, το οποίο μπορεί να παίξει το ίδιο καλά με το τρίχορδο. Από κει και πέρα, ο παίκτης το κάνει. Και ο παίκτης που το λάνσαρε έτσι ήταν ο Χιώτης. Ναι ζημίωσε το ύφος του τραγουδιού ως τότε, γιατί το άλλαξε, αλλά τον ΧΙώτη τον τραγούδησαν όλοι. Από το βουνό με το βουνό και το χρήμα δε το λογαριάζω, μέχρι το θα σου βάλω την κουλούρα και θα πεις και ένα τραγούδι. Σοβαρέψου και χρησιμοποίησε ευγένεια στο λόγο σου. Η λέξη βανδαλισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ένα όργανο, που πολλοί σπουδαίοι τρίχορδοι έπαιξαν.
‘‘Νομιζω περισσοτερο θα επρεπε να μας απασχολησει ο βανδαλισμος του τριχορδου,που καθε φλωρος το πιανει στα χερια του και το λερωνει παρα η εξελιξη του τετραχορδου.
Κανονικα το κρατος θα επρεπε να απαιτει βιογραφικο ζωης,για να σου δωσει την αδεια να εχεις τετοιο οργανο στα χερια σου.’’
Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να τρολλάρεις, αλλά αναγκάζομαι ψυχαναγκαστικά να σου απαντώ σαν σοβαρό άνθρωπο. Αλλά θα αντιστρέψω την άποψη σου για το βιογραφικό ζωής και το κράτος και θα σε ρωτήσω, το κράτος θα κρίνει ποιος μπορεί να παίξει τρίχορδο ΡΕ? Αυτό που τους σκότωσε έναν έναν και ανέβασε κάτι βαμπιρ να πίνουν αιώνια το αίμα του Μάρκου που πέθανε με λεφτά του Άκη Πάνου? Είσαι σοβαρός? Ενώ εσύ είσαι μάγκας και όλοι οι άλλοι είναι βλάκες και φλώροι. Αλλά είσαι μάλλον τρολλάκι. Αλλιώς δε θα είχες αγαπημένο συνθέτη το ταξίμι σου, που είμαι σίγουρος ότι είναι και ρηχό. Όλο κριτική είσαι, ανέβασε κάτι από σένα να δούμε πως δεν παίζεται φλώρικα το τρίχορδο.
‘‘Γιατι εμενα δεν με ενδιαφερει ποσο καλος μπουζουξης ειναι καποιος.
Ας ειναι και θεος στο παιξιμο,αν δεν εχει βιογραφικο,εμενα δεν μου κανει και δεν θα κατσω να τον ακουσω.’’
Ακούτε καλέ μπουζουξήδες? Αν δεν έχετε ένα έτοιμο βιογραφικό όταν μπει ο Ελίας ο 1, με φυλάκα, βάσανο και καημό, έτοιμο από το σερβιτόρο να δίνεται στον κατάλογο, ο Ελίας ο 1 δε θα κάτσει να φάει την τηγανιά κοτόπουλο και να σας ακούσει.
Αλήθεια ή νομίζεις ότι είσαι ο μόνος ‘‘πονεμένος μάγκας’’ ή μας κοροιδεύεις.
Και κάτι προς το φόρουμ, που παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια, όχι όσο άλλοι, αλλά 5 χρόνια κανονικά. Επειδή το ρεμπέτικο φόρουμ είναι ένα ιντερνετικό σπίτι για μένα, που μπαίνω να διαβάσω εξαίρετες πληροφορίες και απόψεις, που γράφει καλός κοσμάκης και ακούγονται ωραία πράγματα, στεναχωριέμαι πραγματικά-δε νευριάζω προφανώς-όταν υπάρχουν 3-4 θέματα με 200 απαντήσεις, που καλώς ή κακώς μπήκαν και την πρώτη φορά-έχω κάνει και γω την αμερόληπτη κριτική μου-για έναν νεαρό μουσικό, που στο φινάλε ντάξει, μας είναι μεν κυρίως αντιαισθητικός και σίγουρα έχει πει το μερίδιο των βλακειών που αντιστοιχούν ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ, αλλά ουδέποτε είπε ότι είναι ρεμπέτης ή έτσι παίζεται το ρεμπέτικο κ.λ.π. και όταν έγραψε εδώ, ήταν ευγενικότατος. Του την έπεσε πολύς κόσμος και όταν ο Τατασόπουλος μπήκε και έγραφε ασυναρτησίες για το ήθος του και πράγματα αγενέστατα κανείς δεν είπε ένα ‘‘στάκα ρε, ήρεμα, εντάξει. δεν έφαγε κανέναν ο Παούρης, χαλαρά’’. Δηλαδή τι καταφέρνει το φόρουμ με το να επιτρέπει τη συνεχή ύπαρξη τέτοιων θεμάτων, όταν ξεφεύγουν? Όλοι λένε τα έχουμε πει και τα έχουμε πει για τον Παούρη και πετάνε και μια κακή κριτική μαζί.
Δεν είναι πρέπουσα κατάσταση αυτή για ένα φόρουμ που περιέχει πληροφορίες τόσο ζωτικές για το ρεμπέτικο ώστε θα πρέπει να μαζευτούν και να δίνονται σε παιδιά και επίδοξους μουσικούς.
Τέλος, ο Παούρης έγραψε ένα ορχηστρικό στο μπουζούκι τις προάλλες. Με ένα βίντεο κλιπ που φορούσε ένα μεγάλο σταυρό κιτς. Το σόλο είναι πολύ καλό-πολυ καλυτερο απο οσο πιστευετε πριν το ακουσετε-και πολύ σοβαρό το παίξιμο του, με λίγα σημεία γρήγορα και όμορφα, που παίζονται από όποιον δεξιοτέχνη και παρ’όλο που δεν είναι το στυλ μου, με άρεσε. Χτύπησε 32.000 προβολές. ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ! Υπάρχει ελπίδα για το όργανο και ο Παούρης έχει την ικανότητα να το βάλει ξανά στη θέση του στη δισκογραφία, που υπάρχει πλέον μόνο σε καμιά ανταπόκριση, γιατί εισαγωγή άστο… Και τα λέω εγώ αυτά, που στον κόσμο για μένα, μόνο ντουζένια και μάρκος, τίποτα άλλο.
https://www.youtube.com/watch?v=YcTZy4an8ic Να και το σόλο. απο το 1 22 και μετα, στο ζουμι