Μανώλης Καραντίνης

απο ποτε για να μπεις στη δουλεια της νυχτας πρεπει να εισαι και καλο παιδι ?

Ξέρει κανείς το μέιλ του Μανώλη ή κατι άλλο σχετικά με αυτόν(ιστοσελίδα κ.λ.π)γιατι ψάχνω τόσον καιρό και δεν εχω βρεί τίποτα.

Θυμάμαι αμυδρά σε μια συνέντευξη του που, όταν ρωτήθηκε σχετικά, είπε ότι δεν σκαμπάζει από υπολογιστές, οπότε πολύ πιθανόν να μην έχει μέιλ. Αρα κάτι που δεν υπάρχει δεν μπορείς και να το βρεις ! :slight_smile:

Ευχαριστώ που με θυμηθήκες Μάνο, και ευχαριστώ για την πληροφορία.

Ο Μανώλης Καραντίνης με την Έλενα Τσαλιγοπούλου τον κο Ανδρέου (στο πιάνο) αλλα και άλλους πολλούς μουσικούς ξεκινάνε απο τον Ιουλιο μέχρι τον Αύγουστο περιοδία σε όλη την Έλλάδα. Ανακοινώθηκαν σήμερα απο την τελευταία εκπομπή της σεζόν “Έχει Γούστο” οι ημερομηνίες και οι τοποθεσίες των συναυλιών.Στην Πάτρα για όποιους ενδιαφέρονται θα είναι ,μαζί με την Δήμητρα Γαλάνη σε έκτακτη συμμετοχή, στις 20 Ιουλίου.
Ευχαριστώ.

Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι ο Καραντίνης ξέρει να παίζει πολύ καλα. Ούτε αυτόν, ούτε τον Τατά (τις απόψεις μου για αυτόν τις έχω αναφέρει στο αντίστοιχο ποστ μου), ούτε κανέναν.

(Ε, λίγο επιτρέψτε μου να αμφιβητώ τον Κόλλια. Οι εμμονές και οι φοβίες πάντα μας ακολουθούν εξάλλου!!)

Απλώς θέλω να πω ότι αυτο,

δεν είναι κριτήριο.

  1. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσει αυτός που κάνει συγκρίσεις πώς ορίζει τον μπουζουξή
  2. Το να παίξεις λάτιν ή ό,τι θες με το μπουζούκι, δεν είναι αυτόματα κριτήριο για να σε κάνει καλό

Και τον Satriani (ή τον Vai, που είναι πιο αγαπητός στην πλειοψηφία των συμφορουμιτών) αν δώσεις ένα μπουζούκι και τον βάλεις να ακούσει το “Καρδιά Παραπονιάρα”, θα στο παίξει χωρίς καν να κοιτάει. Σημαίνει ότι είναι και καλύτερος μπουζουξής;

Συμπέρασμα:

Παρότι το thread ανοίχτηκε για τον ακόλουθο λόγο,

επιτρέψτε μου να πώ ένα γενικό συμπέρασμα που έχει να κάνει και με το άλλο thread για τον Τατασόπουλο: τους επαγγελματίες παίκτες (ή ίσως και γενικώς όλους όσους παίζουν) δεν γίνεται να τους συγκρίνεις αντικειμενικά. Μόνο να πεις ποιος σου αρέσει και ποιος όχι.

Ακόμα και στο βιντεάκι που παίζουν Καραντίνης πατήρ, Καραντίνης υιός και Τατάς πνεύμα, τι να συγκρίνεις;;; Απλώς, κάθεσαι και κοιτάς…

Υ.Γ.:

Και πρίν τον Ιούλιο, συγκεκριμένα στις 14 Ιουνίου θα είναι στο Φεστιβάλ του Υμηττού, σχετικό λινκ

Ακόμα και στο βιντεάκι που παίζουν Καραντίνης πατήρ, Καραντίνης υιός και Τατάς πνεύμα, τι να συγκρίνεις;;; Απλώς, κάθεσαι και κοιτάς

“πατηρ , υιος και αγιο πνευμα”
κι εγω σου κανω fotis , νευμα
να σταματησουν οι συγκρισεις
μη και γενουν παρεξηγησεις …

ΟΧΙ , δε συγκρινες , στο λεω
γιατι τραβατε με κι ας κλαιω
θα αρχιζαν παλι σποτακια
στου Φορουμ τα μονοπατακια …

κι μια κι αναφερες τον Κολλια
που ισως μενει στα Σεπολια
θα αρχιζα κι εγω η καημενη
που ειμαι Κολλια-ρο-πληγμενη …

ολοι ειν` “καλοι” οι αφενταδες !!!
“πρωτοι τη πιστα” , παιχταραδες !!!
αλλοι γουσταρουν τον Αινιτη
μα η Πελαγια , η μαγκιωρα -
κοβει τις “φλεβες” , για Στουραιτη …

Υ.Σ. το γιατι , μονο εγω το ξερω …

Πιστεύω να μην έχει και αυτό το θέμα την ίδια κατάληξη με αυτό του Νίκου Τατασόπουλου.Να σταματήσουν οι συγκρίσεις και να γίνονται μόνο επικοδομιτικές συζητήσεις που να έχουν περιεχόμενο πληροφοριακό και να μην αναπτυχθούν αντιζηλίες.Δεν το λέω επειδη νομίζω οτι είμαι συντονιστής ή κάτι άλλο, απλά βαρέθηκα πια να αρχίχουμε να συζητάμε για ένα θέμα και να καταλήγουμε σε ένα άλλο εντελώς άσχετο με το αρχικό.
Γιαυτό το λόγο πρέπει οι συντονιστές και οι άλλοι υπεύθυνοι του φόρουμ να λαμβάνουν υπόψη τους (και να έχουν ως υποψήφιους για επίπληξη) αυτούς που έχουν ξεφύγει απο το θέμα μιλώντας για κάτι εντελώς διαφορετικό.

Υ.Γ Προς Θεού δεν είμαι ενάντια κανενός σε αυτό το φόρουμ, αλλα επειδή και εγω ξεφευγω συχνά απο το θέμα πιστεύω οτι μια επίπληξη (κίτρινη κάρτα) θα μας βοηθήσει όλους να καταλάβουμε πως να λέμε κάτι ουσιαστικό και να μην ξεφεύγουμε απο το θέμα

Υ.Γ2 Το Μπράβο στο Φώτη είναι επειδη μου θύμησε πως είναι να ξεφεύγεις πραγματικά απο το θέμα.
Ευχαριστώ.

και για να πω την αλήθεια εγώ που άκουσα τον καραντίνη στο έχει γούστο να παίζει λάτιν, δεν μπορώ να πω ότι μου έκανε καμία εντύπωση… το βρήκα τελείως άχρωμο το παίξιμο του και δεν βλέπω κάτι καλό για να μου κάνει την εντύπωση που λέτε. Φυσικά αυτά είναι γούστα, αλλά δεν θυμάμαι να πάτησε σε κάποια νότα σωστά…:080:

Εάν λίγο ή πολύ μου λες ότι ξέφυγα από το θέμα, τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός από τις συνεχείς παραθέσεις μέσα στο ποστ μου. Δεν μπορώ αλλιώς να δείξω ότι μιλάω και σχολιαζώ με τις απόψεις μου αυτά που ειπώθηκαν από άλλους.

Αν λοιπόν εννοείς αυτό (γιατί μπορεί και να κάνω μεγάλο λάθος), θα σε παρακαλούσα να διαβάζεις με περισσότερη προσοχή αυτά που γράφω.

Γιατί στο κάτω-κάτω όταν ξεκινάς και μας λές,

τότε προϊδεάζεις αυτούς που θα σου μιλήσουν να σου απαντήσουν για τον συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος και όχι για αυτό που αναφέρεις αργότερα,

γιατί δεν είδα πουθενά να ρωτάς πώς γεννήθηκε, πώς ασχολήθηκε με το όργανο, αν παίζει π.χ. ο πατέρας του στο πρώτο ποστ. Αύτες θα ήταν κάποιες από τις πληροφορίες που θα μπορούσες να ζητήσεις.

Και μιας και η κουβέντα (ας πούμε ότι κατά κάποιο τρόπο ξέφυγε από αυτό που είχες αρχικά στο μυαλό σου, το οποίο όπως σου έδειξα από πάνω με τις παραθέσεις δεν φένεται ξεκάθαρα, ίσως λόγω του ενθουσιασμού και της αδυναμίας σου στον συγκεκριμένο παίχτη - στο οποίο δεν φέρω καμία αντίρρηση) ήρθα και γενίκευσα και είπα ότι τέτοιοι δεξιοτέχνες δεν χρειάζονται συγκρίσεις.

Δεν κατάλαβα που είδες ότι είμαι οff-topic και το υποδεικνύεις και στους συντονιστές ότι θα έπρεπε να μου δώσουν “κίτρινη κάρτα”. (Εάν τελικά τα εννοείς όπως τα κατάλαβα)

(Το συγκεκριμένο μύνημά μου είναι όντως λοιπόν off-topic γιατί δεν ασχολούμαι με τον Καραντίνη αλλά με τμε την ανάμιξη του ονομάτός μου στο σχόλιό σου. Συνεπώς οι συντονιστές έχουν το δικαίωμα να το σβήσουν.)

Ρε σεις?..δεν μάθατε τίποτα απ’αυτά που τράβηξα και εγώ αλλά και κατ’επέκτασην, όλοι οι ανυποψίαστοι αναγνώστες που έμπεναν στο θέμα με τον Τατασόπουλο να διαβάσουν κάτι ευχάριστο…και έβλεπαν “επεισόδια από ντέρμπι”???

Κάντε ρε παιδί μου ένα διαφορετικό λάθος να έχει και ενδιαφέρον, να μάθουμε κάτι διαφορετικό…όχι τα ίδια και ίδια!

ΥΓ.Υπάρχει βέβαια και το “επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως”!!!..αλλά μην το εφαρμόζουμε εδώ!
Υπάρχουν ένα κάρο δρόμοι και κλίμακες στην μουσική, για να εφαρμοσθεί το ρητόν!!!

Ειλικρινά, αυτές οι ατέρμονες αντιπαραθέσεις, μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια - τότε που “μαλώναμε” με τα άλλα παιδιά της γειτονιάς, “ποιανου ο μπαμπάς είναι πιο δυνατός” (σήμερα “μαλώνουν” ποιανού ο μπαμπάς κονομάει περισσότερα). Το μπουζούκι είναι χαρισματικό όργανο. Θεωρώ δεδομένο πως, όποιος το ‘πιασε, τό ‘κανε από αγάπη και μεράκι- αλλιώς δε θα τό ‘πιανε. Δεν είναι γράμματα το μπουζούκι να σε βάλουν να πηγαίνεις σχολειό με το ζόρι.
Άρα, μεράκι και ψυχή και διάθεση υπάρχει απ’ όλους. Όπως ψυχή και μεράκι και διάθεση, χρειάζεται για να γίνεις πχ γιατρός. Μετά, μπαίνει ο παράγων “επαγγελματισμός”. Τότε, μπαίνει στη μέση και το καθήκον - το “υποχρεωτικό”. Γουστάρω δε γουστάρω, απόψε πρέπει να παίξω. Μ’ αρέσει δε μ’ αρέσει το “χι” κομμάτι, είναι στο πρόγραμμα και πρέπει να το “πω”. Και σιγά - σιγά, γίνεται ρουτίνα - όπως η δουλειά του καθενός μας, μη κρυβόμαστε. Κακό πράμα η ρουτίνα αλλά, αναπόφευκτο. Χάνεις κομμάτια της ψυχούλας σου. “Το παιδί σας έχει καρκίνο” λέει ο γιατρός στη μάνα και πάει στο κυλικείο να πάρει τοστ… Ο Δικαστής, στέλνει έναν “ισόβια” και το βράδυ κοιμάται σαν πουλάκι… Κι ο μπουζουξής, παίζει το σόλο του και χαζεύει τα μπούτια της κυρίας στι πρώτο τραπέζι. Ούτε καν θυμάται τη συγκίνηση που ένιωσε όταν έπαιξε για πρώτη φορά τη “Φραγκοσυριανή”. Έχει, όμως ματώσει τα δάχτυλά του στα σύρματα και το σέβομαι. Έχει σκύψει ατέλειωτες ώρες πάνω από τ΄όργανο - όταν εγώ ήμουν για καφέ. Επειδή έχω πιάσει πινέλο δεν σημαίνει ότι μπορώ να κρίνω τον Μιχαήλ Άγγελο, ούτε επειδή έχω παίξει με τα νεύρα των γειτόνων, ότι μπορώ να κρίνω τον Τατά ή τον Καραντίνη… “Δε μ’ αρέσει”, ναι! (μαγκιά σου). “Δεν κάνει…”, όχι!
Τον ίσκιο μας, να τον μετράμε το μεσημέρι, έλεγε ο παπούς μου…

Τέλος πάντων,

δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέση καταλάβατε ότι πήρα λέγοντας στο πρώτο μου ποστ ότι τέτοιοι παίκτες δεν έχουν ανάγκη την σύγκριση (σύμφωνα με τα δεδομένα που είχε πάρει η συζήτηση από πριν).

Η μόνη μου ένσταση αργότερα ήταν ότι δεν νομίζω να ήμουν off-topic όπως αφήθηκε να εννοηθεί.

Αυτά, τέλος από εμένα. Το κουράσαμε το θέμα με άχεστα και επαναλαμβανόμενα ποστ.

Καλά να περνάτε.
Φιλικά


Σημείωση: Λόγω π.μ. θέλω να πώ ότι τις παραθέσεις από πάνω του Σαράντου και του Δημήτρη τις χρησιμοποιώ για να σημειώσω και να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις. Εννοείτε ότι δεν υπάρχει κάμια επίθεση και κανένα πρόβλημα με κανέναν

Δεν αναφερόμουν σε σένα, fotis, ούτε και προσωπικά σε οποιονδήποτε άλλον…:slight_smile:

Μπορεί όμως να θυμάται την συγκίνηση που ένοιωσε όταν έπαιξε για πρώτη φορά το “Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα” (απόψε σκανταλιάρα μου σε βλέπω στο ντουζένι- μανίτσα μου να σε χαρώ- έχεις κανα καλό σκοπό- και μούρθες στολισμένη). Ας μην υποτιμούμε το ρόλο του έρωτα και του ερωτισμού στο
παίξιμο.

Παιδιά, τώρα όμως το παρακάνατε με το off -topic …

Για επανέλθετε στο θέμα σιγά σιγά…

Μήπως θυμάσαι αν είπανε τίποτα για Κρήτη;

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου, ο Γιώργος Ανδρέου, και ο Μανώλης Καραντίνης, συντροφιά με εξαίρετους σολίστες, το Βαγγέλη Καλαμάρα στα τύμπανα και το Θοδωρή Κουέλη στο κοντραμπάσο, ξεκινούν τις Γιορτές στους Δρόμους του 23ου Φεστιβάλ Υμηττού.

Ο Γιώργος Ανδρέου με το πιάνο του, ο Μανώλης Καραντίνης με το μπουζούκι του μαζί, στήνουν ένα γαϊτανάκι με κέντρο την Ελένη Τσαλιγοπούλου.

Η παρέα που κινείται ανάμεσα σε ήχους ροκ και δημοτικούς, προτείνει τραγούδια των νεότερων, θυμάται των παλιών μεγάλων, τραγουδάει αμανέδες και ρούμπες, παραλογές και μπαλάντες.

Μια γιορτή που ενώνει σε μία μεγάλη παρέα ερμηνευτές και ακροατήριο με τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη, του Μάνου Χατζιδάκι, του Απόστολου Καλδάρα, των Beatles, του Μίκη Θεοδωράκη, του Γιώργου Ζαμπέτα, του Θάνου Μικρούτσικου, του Νίκου Πορτοκάλογλου, του Κώστα Λειβαδά, του Νίκου Ζούδιαρη, του Διονύση Σαββόπουλου, του Σταμάτη Κραουνάκη.
Κυριακή 14 Ιουνίου στις 21:00, Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου, μπροστά από το Δημαρχείο Υμηττού.

Απο: http://entertainment.gr.msn.com/article.aspx?cp-documentid=147718990

Φίλοι μου έχω δει κάποια βιντεάκια του Καραντινη στο youtube. Είναι πάρα πολυ καλός φαίνεται ότι έχει δουλέψει σκληρά στο μπουζούκι. Άλλα δεν είναι τώρα σωστό να κάτσουμε να συγρίνουμε αυτός είναι καλός αυτός καλύτερος και έτσι. Ο καθένας έχει το δικό του στυλ παιξίματος. Εμένα προσωπικά δεν μ αρέσει…δεν μ θυμίζει το ρεμπέτικο. Και υπενθυμίζω κιόλας ότι ο καλός μπουζουξής δεν φαίνεται από το πόσο γρηγορα θα παίξει άλλα πόσο ωραία και γλυκά.:089:

Ήταν ένας ωραίος τρόπος να εκφράσεις την αποψη σου.Δεν είπες τίποτα το προσβλητικό, εκφράστηκες κόσμια, λέγοντας και ένα πλεονεκτημά του αντι να λες συνέχεια μειονεκτήματα.
Μπράβο.