Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια

Ψάχνω αυτό το τραγούδι. Δεν ξέρω πότε γράφτηκε αλλά γνωρίζω πως το επίμαχο δίστιχο είναι παμπάλαιο (μουρμούρικο;). Στον ιστό βρήκα τους εξής στίχους (αν κάνω λάθος διορθώστε):

Μάγκες φέρτε τα χορτάρια
Ώχ αμάν αμαν
Φέρτε βρε και μανιτάρια
Κάφτε τα κι αυτά

Να γεμίσει το κεφάλι
Ν’ αλαφρώσει η καρδιά
Στου καπνού τα τσαλιμάκια
Να 'βρουμε παρηγοριά

Φέρτε βρε και χανουμάκια
Να μας πάρουν τα μυαλά
Να μας ταξιδέψουν πέρα
Στου ονείρου την ομορφιά

Να γεμίσει το κεφάλι
Ν’ αλαφρώσει η καρδιά
Στου καπνού τα τσαλιμάκια
Να 'βρουμε παρηγοριά

Φέρτε βρε και δερβισάδες
Που ‘ν’ όλοι καλά παιδιά
Να μας παίξουν μπαγλαμάδες
Και ταξίμια εξωτικά

Να γεμίσει το κεφάλι
Ν’ αλαφρώσει η καρδιά
Στου καπνού τα τσαλιμάκια
Να 'βρουμε παρηγοριά

Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια
Ωχ αμάν αμάν
Μπάτσοι κλάστε μας τ’ αρχίδια
Ζάμαν φου ζαμάν

Μήπως γνωρίζει κανείς περισσότερες πληροφορίες ή το έχει εύκαιρο να τ’ ακούσω;

Μάλλον θα το διάβασες εδώ http://www.innernet.gr/phorum/viewtopic.php?p=21817&highlight=&sid=c4b5199d37bedd6aa7f85b3c25cbf825 (ctrl+f Μάγκες φέρτε τα χορτάρια)
Απ’ ότι γράφει το παλικάρι αυτός το βγαλε.
Τα τελευταία στοιχάκια πάντως περιλαμβάνοται στο Τούτοι οι μπάτσοι τώρα από το cd το Cafe Aman tou Ferri. :stuck_out_tongue: (όπου στην εκπομπή της κυράς Σεμίνας μας τ΄κοψε)

(Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/ην Tasos20 25 Νοέμβριος, 2005)

Τελικά αυτό το τραγούδι υπάρχει σε παλιά ηχογράφηση; Περιλαμβάνει μόνο το επίμαχο δίστιχο; Μήπως είναι μουρμούρικο που τραγουδιόταν με διάφορους σκοπούς-μελωδίες;

Με τους στίχους “του μ…ιού σου το γλωσσίδι…” και “μπάτσοι κλάστε μας τ’ αρχ…ια” το 'χω ακούσει από τους Γενίτσαρη-Κερομύτη, σε ζωντανή ηχογράφηση, μάλλον στις αρχές της δεκαετίας του '70. Την ηχογράφηση την άκουσα στο σπίτι του Γιώργου Κοντογιάννη. Μάλλον είναι ανέκδοτη και πιθανολογώ ότι υπάρχει στα κιτάπια κι άλλων που ασχολήθηκαν από τότε με το λαϊκό τραγούδι.

Ενδιαφέρον… Εγώ το μόνο που θυμάμαι από τους στίχους είναι μια αναφορά που έκανε ο Πετρόπουλος
στο βιβλίο του.

Πάντως οι λογοκριτές αναμφισβήτητα έχουν πετύχει το όνειρο κάθε ινστρούκτορα: Την αυτολογοκρισία άνευ επιβάλλοντος νόμου. Και δίχως αμφιβολία οι νεότερες γενιές έχουν υιοθετήσει ένα σεμνότυφισμό (έστω και στα αστεία) που πηγάζει απ’ τις σημιτικές θρησκείες (ιουδαϊσμός, χριστιανισμός, ισλάμ) και το οποίο σνόμπαρε επί δεκαετίες μεγάλο μέρος των πιστών. Πού 'σαι Επίκουρε να δεις…

Τον Γενάρη περιμένουμε εδώ στη Γερμανία τον Νίκο Δημητριάδη. Πληροφορίες γιά τον Νίκο θα δώσω σε μερικές μέρες.
Το τραγούδι αυτό (Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια) το παίζει και το τραγουδά αλλά τους στίχους αυτή τη στιγμή δεν τους θυμάμαι.
Όταν θα έρθει, θα του ζητήσω να μας το πει και θα ενημερώσω.
Σίγουρα περιέχει και τους στίχους που αναφέρει ο Άρης

Εν πάσει περιπτώσει, αν υπάρχει τέτοια όρεξη γιά τους “Μάγκες”, έχω την τελευταία ηχογράφηση του τραγουδιού από το “Καφέ Αμάν” που διευθύνω, και αν και αρεμιξάριστη ακόμα, τη διαθέτω δωράκι στο Φόρουμ σε MP3 αν θέλετε. Μόνο να μου εξηγήσετε πως το στέλνω, γιατί είμαι σκράπας στα ιντερνετικά.

Αλλά πάντως, γιατί όλη αυτή η αγωνία γιά “λογοκρισία”; Απ’ ό,τι κατάλαβα, η Σεμίνα επίτηδες έβαλε τα μπιπ, γιά να γίνει ντόρος. Το ίδιο θα γινότανε κι αν δεν έβαζε μπιπ, και ο χορός της γκλαμουριάς καλά κρατεί.

Όσο γιά το είδος της εκπομπής, αυτή είναι, όποιος θέλει πάει, κι όποιος θέλει τη βλέπει. Δε φαντάζομαι κανείς να περίμενε να δει το ουζερί του Γιοβάν Τσαούς…

Κι ύστερα, τι είναι αυτή η αγωνία με την κιθάρα, flamenco or not flamenco? Απ’ ό,τι ξέρω, κανένας “ρεμπέτης” από τα μουρμούρικα του 1850 ίσαμε τον Χιώτη, δε δίστασε να χρησιμοποιήσει όσα δανεικά γούσταρε. Από τον Γιοβάν που γλυστράει στη τζαζ στο “Πέντε μάγκες”, ίσαμε τους πριμοσεγκόντηδες (συμπεριλαμβανομένου και του Μάρκου της… ροζ περιόδου) που κάνουν κάτι που θα μπορούσε να περάσει και γιά καντσονέτες!

Όπως είπε κι ο Περικλής Γιάννόπουλος,
“θέλομεν Ελληνικήν μουσικήν
1ον διότι έτσι θέλομεν”.

Αυτή η ελευθερία και η πολυμορφία, μαζί με την αφομοίωση όλων των ξένων (Ανατολικών ή Δυτικών) “επιρροών”, είναι και το μεγαλείο μας. Θα γίνομε τώρα οι όψιμοι πουριτανοί του ρεμπέτικου; Αυτό είναι η αληθινή ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.

Να με συγχωρείς κ.Φέρρη αλλα δεν είναι σωστο να πιάνεσαι απο μια διαμάχη για το ρόλο της κιθάρας στο ρεμπέτικο(παροτι πολυ συμφωνω με την επι του θέματος αποψη σου) για να καλύψεις τη λογοκρισία της Σεμίνας. Και ούτε είναι στάση αυτη του τύπου οποιος θέλει βλέπει και ο τάδε αυτο κάνει - όταν πρόκειτε για παρεμβάσεις σε καλλιτεχνικό έργο και μάλιστα χωρίς καν την έγκριση των εκτελεστών(αναφέρομαι στο γράμμα του Αγάθωνα).

Με την ίδια λογική… καλα κάνει και ο Χ βιαστής - στο πάτο μου μπαίνει; απο πίτα που δεν τρώς τι σε μέλλει και αν καεί;

Δε νομίζω οτι αυτο αρκεί και δεν νομίζω οτι ταιριάζει και σε έναν ανθρωπο (συλλέκτη - ερευνητή και μελετητή) που έχει εργαστει με τέτοιο παθος να μιλάει με αυτον τον τροπο. Βλέποντας το “Ρεμπέτικο” δε θα περίμενα μια τόσο επιπολαια λογική.

Να με συγχωρείς, κ. Νίκο μου, αλλά η σύγχιση μπορεί να καταλήξει σε αγένεια…

  1. Δεν “πιάστηκα” από τίποτα, απλώς έβαλα τρία θέματα σ’ ένα μήνυμα. Εκτός και αν θεωρείς πως δεν δικαιούμε να έχω άποψη γιά το ρόλο της κιθάρας…
  2. Αυτή η μπουρδολογία περί “λογοκρισίας” αποπροσανατολίζει από την ΑΛΗΘΙΝΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ που ασκείται. Ο Αγάθωνας εκεί ήτανε, κι άκουσε όπως όλοι μας πως η Σεμίνα θα έβαζε μπιπς… Του τόπε μάλιστα και στον αέρα! Αυτό που θέλω να πω, είναι πως η Σεμίνα χρησιμοποίησε το κόλπο των “μπιπς” γιά να το κάνει… δήθενα “παράνομο”! Έχομε τραγουδήσει, ακόμα και την “Υπόγα”, σε μεσημεριανή εκπομπή και΄μάλιστα της ΕΡΤ, και “ούτε <font color=“ff0000”>•</font><font color=“ff0000”>•</font><font color=“ff0000”>•</font><font color=“ff0000”>•</font><font color=“ff0000”>•</font><font color=“ff0000”>•</font>ς δεν κουνήθηκε” που θάλεγε κι ο Τσαρούχης. Τα “τολμηρά” τραγούδια έχουν γίνει εμπόριο από καιρό, και δεν είναι εκεί που εντάσσεται η Λογοκρισία.
  3. Λογοκρισία πραγματική είναι η “γκετοποίηση” του ρεμπέτικου τραγουδιού (στην οποία συμβάλλομε άθελά μας κι εμείς οι ίδιοι) με αποτέλεσμα το “λάϊφ στάϋλ” και δήθεν “Ελληνικό” τραγούδι να κυριαρχεί ανενόχλητο. Λογοκρισία είναι να στερείται το σύγχρονο Ελληνικό τραγούδι από την μόνο και ουσιαστική παραδοσιακή πηγή του, που είναι το ρεμπέτικο, και σ’ αυτό συμβάλλομε κι εμείς οι ίδιοι με τον πουριτανισμό μας.
  4. Τους “Μάγκες” και το “Λέου” θέλω να τα κατεβάσω ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, και δεν έχω όρεξη γιά δημοσιοποίηση δύο αρεμιξάριστων εκτελέσεων που δεν έχουν υκλοφορήσει ακόμα.

Μόλις αντελήφθην πως η λέξη poustis (τα λατινικά γιά να ξεπεράσω το φίλτρο)… ελογοκρίθη από το πρόγραμμα!!!

Μπράβο βρε Σεμινα που το κάνεις δήθεν “παράνομο”… Αυτο ακριβώς είχε ανάγκη το Ρεμπέτικο, να γίνει ΔΗΘΕΝ “παράνομο”… τώρα πού η σύγχιση και πού η αγένεια…; και πού εγω λέω πως δεν δικαιούτε ο κ.Φέρρης και οποιοσδήποτε δηλαδη να εκφράσει άποψη για το ρόλο της κιθάρας…;

Κε Φέρρη, αν κατάλαβα καλά την υπόδειξή σας, η φυσιολογική αντίδραση θα ήταν όλοι οι τηλεθεατές να θεωρήσουν ή τέλος πάντων να υποκριθούν, ενάντια στις αισθήσεις τους, ότι δεν υπήρχαν “μπιπς” (πληθυντικός του μπιπ;).
Συμφωνώ ότι ίσως γίνεται πολύ συζήτηση για μικρό ζήτημα.
Υποθέτω, βάσιμα, ότι δεν θεωρείτε πως η “απο-γκετοποίηση” του ρεμπέτικου μπορεί να ανέχεται - ή πολύ περισσότερο να προϋποθέτει - “μπιπς”. (άλλωστε στους τόσους δίσκους σας δεν έχω ακούσει κανένα μπιπ). Γιατί αισθάνεστε την ανάγκη να επιχειρηματολογήσετε -έστω εμμέσως-υπέρ αυτής της εκτροπής ;

Νομίζω ότι η κουβέντα αυτή τείνει να αποκτήσει στοιχεία παραλογισμού λόγω της επίμονης προσπάθειας του κ. Φέρρη να υπερασπιστεί την παρουσία του στην συγκεκριμένη εκπομπή.Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι πρέπει να απολογηθεί σε κάποιον γι’αυτό.Όπως όμως επισήμανε και ο φίλος Θοδωρής μην προσπαθείται κ. Φέρρη να μας πείσεται ότι τα αντιαισθητικά μπιπ που ακούστηκαν ήταν δημοσιογραφική και καλλιτεχνική παρέμβαση της Σεμίνας για να δόσει παράνομο τόνο στα ρεμπέτικα!!!Δηλαδή αν σας έλεγε να ντυθείτε κουτσαβάκης της δεκαετίας του ‘30 και να γίνει το γύρισμα σε καμιά φυλλακή θα το κάνατε?
Δεν είναι έτσι και το ξέρετε καλά. Τα αντιαισθητικά μπιπ που ακούστηκαν εντάσσονται στην ασχετοσύνη,τον ψευτοκαθοσπρεπισμό άλλα και την αποστροφή που στην πραγματικότητα νιώθουν για το πραγματικό περιεχόμενο και την ιστορία του ρεμπέτικου τραγουδιού,οι επιμελητές της εκπομπής.Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις και να προσεγγίσεις πολλές φορές το υποβαθμίζεις το ξεφτιλίζεις για να μπορέσεις να το φέρεις στα μέτρα σου για να το κάνεις πιο οικείο. Εσείς κύριε Φέρρη δεν έπρεπε να παίξετε σ’αυτό το παιχνίδι ενός ιδιωτικού σταθμού που ουδεμία ευαισθησία έχει για το ποιά είναι η αξία αυτών που παρουσιάζει αφήνοντας τα πάντα να λειτουργούν στη βάση της ανάγκης ενός κίτσ αποτελέσμνατος που θα αρέσει και δεν θα ταρακουνήσει το πλατύ κοινό απ’ την τηλεοπτική ραστώνη του, πετυχαίνοντας την καλλύτερη δυνατή τηλεθέαση.Δεν είναι τυχαίο ότι την Υπόγα που λέτε πιο πάνω την τραγουδήσατε στην ΕΡΤ.Η όλη αυτή ιστορία μου θύμισε μια παλιά εκπομπή του Χαρδαβέλα όπου άλλαξε ένα σωρό χρώματα ακούγοντας έκθαμβός τον Τάκη Μπίνη να του διηγείται με τη γνωστή παλικαρίσια κυνική μαγ(κ)ικη ειληκρίνειά του τα ουκ ολίγα ανομήματα που διέπρατε με τα φιλλαράκια του (Μάρκο,Κυρομύτη και άλλους γνωστούς και μη εξαιρεταίους)προσευχόμενος να πέσουν διαφημίσεις ώστε μετά απ’ αυτές να μπορέσει να συνεχίσει την ρεπμέτικη αγιογραφία του.
Αυτά. Και όσων αφορά τον χαρακτηρισμό για αγενή συμπεριφορά του Νίκου Κυριαζή πιο πάνω νομίζω πολύ αστοχος. Κύριε Φέρρη είμαι σίγουρος πως είναι προτιμότερο η καταγραφή και αποτυπωση των πραγματικών σκέψεών μας και προβληματισμών μας παρά το αλάθητο του Πάπα.
γεια χαρά…

Φαίνεται πως ή εγώ δεν γράφω σωστά Ελληνικά, ή εσείς δεν με καταλαβαίνετε…

Πάντως δεν πρόκειται να χάσω το χιούμορ μου, γι αυτό και θ’ απαντήσω μιά κι έξω, και δεν έχω καμία όρεξη (ούτε τον καιρό) ν’ ασχοληθώ άλλο με ανθρώπους σ’ αυτό εδώ το Φόρουμ που με αποκαλούν… Κύριο!

Κύριε Νίκο λοιπόν, ξαναδιάβασε το πρώτο μου μήνυμα, και προσπάθησε (φράση-φράση) να καταλάβεις τι λέω. Κι αν έχεις αντίρρηση, απάντησέ μου με επιχειρήματα, και όχι με άσχετα προσωπικά σχόλια.

Κύριε Θόδωρε, δεν κατάλαβα πως έκανα καμιάν… υπόδειξη. Αν μου ξέφυγε κάτι τέτοιο, ζητώ συγνώμη, δεν θα το ξανακάνω… Πάντως, με τους τηλεθεατές, δεν ασχολήθηκα. Ούτε καταλαβαίνω πως μπορεί κανείς να “υποθέτει”, και μάλιστα “βάσιμα”, το τι θεωρώ εγώ!!! Όσο γιά τη φράση “αισθάνεστε την ανάγκη να επιχειρηματολογήσετε -έστω εμμέσως-υπέρ αυτής της εκτροπής”, έ λοιπόν, αυτή τη φράση τη θεωρώ (τουλάχιστον) αγενή, αν όχι και προσβλητική.

Κύριε Νικόλα, εδώ πιά περνάμε στον καυγά γιά τον καυγά! Που είδες την “επίμονη προσπάθειά μου” και μάλιστα “να υπερασπιστώ την παρουσία μου στην συγκεκριμένη εκπομπή”; Με ένα (1) μήνυμα που απάντησε σε 20 προηγούμενα άλλων; Και γιατί θα έπρεπε να… υπερασπιστώ την παρουσία μου κ.λ."; Μήπως διέπραξα κανένα αδίκημα και δεν το κατάλαβα; “Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι πρέπει να απολογηθεί σε κάποιον γι’αυτό”, λες, αλλά τότε που είναι το πρόβλημά σου; Και ποιός προσπάθησε να σε πείσει “ότι τα αντιαισθητικά μπιπ που ακούστηκαν ήταν δημοσιογραφική και καλλιτεχνική παρέμβαση της Σεμίνας για να δόσει παράνομο τόνο στα ρεμπέτικα”;;; Τα παρακάτω τα θεωρώ αστεία αλλά και αγενή (όπως είπα), αλλά εδώ σε τσάκωσα: “Εσείς κύριε Φέρρη δεν έπρεπε να παίξετε σ’αυτό το παιχνίδι ενός ιδιωτικού σταθμού” κ.λ. κ.λ. Αν δεν κάνω λάθος, είναι μία κριτική υπόδειξη, και μία απαίτηση που έχεις από μένα… Μία απόπειρα ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ δηλαδή, αν καταλαβαίνεις τι λέω. Όσο γιά το “δεν είναι τυχαίο ότι την Υπόγα που λέτε πιο πάνω την τραγουδήσατε στην ΕΡΤ”, έ λοιπόν, ούτε εγώ είπα πως είναι τυχαίο… Όσο γιά τον Χαρδαβέλλα, και πάλι δεν κατάλαβα τι σχέση έχει με μένα. Μήπως με μπέρδεψες με τους δημοσιογράφους;

Φαίνεται λοιπόν, κύριε Νικόλα πάντα, πως “είναι προτιμότερο η καταγραφή και αποτυπωση των πραγματικών σκέψεών μας και προβληματισμών μας” αλλά απαγορεύεται η δική μου, δεδομένου ότι φέρομαι… ως Πάπας! Άβε Μαρία, γκράτσια πιένα…

Με δυό λόγια: Φράσεις όπως “αυτό δεν παίζεται έτσι”, ή “οι στίχοι δεν είναι οι… σωστοί”, ή “η κιθάρα δεν πρέπει να παίζει φλαμένκο”, προδίδουν ΛΟΓΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, και δεν αρμόζουν στους δημιουργούς του ρεμπέτικου τραγουδιού, που μας κληροδότησαν αυτό τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

Μετά τιμής
Ο Πάπας (χωρίς το αλάθητο δυσικά).

ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ

http//rapidshare.de/files/8791782/Mpatsoi.mp3.html

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ Μπουζούκι-Φωνή
ΤΖΙΝΑ ΔΑΛΑΚΑ Τζουράς-Φωνή
ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΙΖΟΣ Μπαγλαμάς-Φωνή
ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΙΑΣ Μπουζούκι-Φωνή
ΝΙΚΟΣ ΦΡΟΝΙΜΟΠΟΥΛΟΣ Μπουζούκι-Φωνή (ο οργανοποιός)
ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΚΗΣ Κιθάρα (φλαμένκο να δεις…)
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΡΓΟΛΟΓΟΣ Κοντραμπάσο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΚΑΣ Κρουστά

ΚΩΣΤΑΣ ΦΕΡΡΗΣ (μακρυνή φωνή)

Αύριο θα προσπαθήσω να στελιλω και το Λέου-Λέου

Βαρβάτη εκτέλεση(και χωρίς μπίμπ!)
υπάρχει όμως ενα λάθος:
το Link είναι http://rapidshare.de/files/8791782/Mpatsoi.mp3.html
(Κώστα ξέχασες το τις τέλείες ( : ))

Και για να έρθω στα προηγούμενα… δε νομίζω πως έκανα προσωπικού τύπου σχόλια(αν ναι θα ήθελα να μου τα υποδείξεις)

Γειά σου Νίκο, έτσι σε θέλω, τώρα μπορείς και να… με νρίσεις όσο θες, δε θα παραξηγηθώ. Το πολύ να σε βρίσω κι εγώ, μέσα στα όρια της μπέσας και της πλάκας. Επίσης, ευχαριστώ γιά τη διόρθωση.

Τώρα, σ’ ό,τι αφορά τους “Μπάτσους”, μπορείς αν θέλεις σε στενό κύκλο μόνο, γιατί επισήμως ο δίσκος θα κυκλοφορήσει (με τις ηχητικές διορθώσεις) στις αρχές του 2006. Όσο γιά το “στυλ” της εκτέλεσης (μία στροφή παραπάνω με επιφώνημα κ.λ.) είναι από προφορική παράδοση, και συγκεκριμένα του μακαρίτη Θόδωρου Πολυκανδριώτη που το θυμόταν από τους τεκέδες.

Σήμερα θα επιχειρήσω να στείλω και το “Λέου-λέου”.

Πολύ ωραία.
Τι θα περιλαμβάνει ο δίσκος;
Αποκλειστικά ρεμπέτικα ή και άλλα;
Ή το φυλάτε για έκπληξη;

ΛΕΟΥ-ΛΕΟΥ
(Δε μου λέτε δε μου λέτε ή Τα τρία ζεϊμπέκικα)

http//rapidshare.de/Files/8841585/Leoy.mp3.html

Ελπίζω να τόγραψα σωστά.
Σ’ ό,τι αφορά το δίσκο, Τάσο, ακόμα το ψάχνομε. Γιά την ώρα έχουμε φτιάξει καμιά δεκαριά καραντουζένια ή καραντουζενοφέρνοντα, και την άλλη βδομάδα θα κάνομε 5-6 Κλέφτικα και Ληστρικά.
Αργότερα ίσως επιχειρήσομε και 2-3 παλιά “ελαφρά” και παράδοξα, του Μπέζου και άλλων. Τελικά όμως ίσως να περιορίσομε τον δίσκο στα Γιουρούτικα. Πάντως θα είναι unplugged…

  1. Λοιπόν, και ευχαριστώ (κύριε Φέρρη) για το τραγουδάκι. Πρόκειται προφανώς για το “Τούτοι οι μπάτσοι που ΄ρθαν τώρα”.
    Το ήξερα σε εκτέλεση Γιάννη Ιωαννίδη-Καραπιπέρη (Μανώλη;)-βλέπε sealab. ʼραγε μπουζούκι παίζει εδώ ο Καραπιπέρης;

2.Το τραγούδι μοιάζει κάπως στους στίχους και λιγότερο στη μελωδία με αυτή αυτήν του Φέρρη. Ακούγεται πάντως ως να πρόκειται για το ίδιο.

  1. Το τραγούδι με τον Ιωαννίδη έχει ως εξής (διορθώστε!):

-Γεια σου -Μπάνιο;; , Ζαμπινιώτη;;; - μπουζουκτσή!
-Κακούργα μάνα!

Τούτοι οι μπάτσοι που 'ρθαν τώρα
Τούτοι οι μπάτσοι που 'ρθαν τώρα βρε,
Τούτοι οι μπάτσοι που 'ρθαν τώρα
Τί γυρεύουν τέτοια ώρα
Τί γυρεύουν τέτοια ώρα

-εεεϊ!

Ήρθανε να μας ρεστάρουν
Ήρθανε να μας ρεστάρουν βρε,
Ήρθανε να μας ρεστάρουν
Και τα ζάρια να μας πάρουν
Και τα ζάρια να μας πάρουν

Και μας ψάξανε για ζάρια ρε
Και μας ψάξανε για ζάρια ρε
Και μας ψάξανε για ζάρια
Και μας ;;;; ;;;; ;άρια
Και μας ;;;; ;;;; ;άρια

Παίζω ζάρια και κερδίζω
Παίζω ζάρια και κερδίζω ρε
Παίζω ζάρια και κερδίζω
και στην πόκα τα τοκίζω

και στην πόκα τα τοκίζω

Έρχομαι το βράχι-βράχι;;;
Έρχομαι το βράχι-βράχι;;; ρε
Έρχομαι το βράχι-βράχι;;;
και ;;; βρίσκω ;με;;; ένα ναύτη;
και ;;; βρίσκω ;με;;; ένα ναύτη;

(Δεν αναφέρεται το επίμαχο δίστιχο)

  1. φαίνεται καθαρά πως αρκετοί συγγράφοντες είναι ιδιαίτερα φορτισμένοι. Κύριε Φέρρη δεν κατάλαβα γιατί εκρήγνυσαι; Δεν έχουμε γνωριστεί και ως εκ τούτου δεν υπονόησα τίποτα πέραν του ότι εγκάλεσα την λογοκρισία, σε αυτό το φόρουμ, των περί γεννητικών οργάνων εκφράσεων . Τηλεόραση δεν έχω (πολλά χρόνια κρατεί το εμπάργκο) και ως εκτούτου απέχω από τα εκεί γεγονότα και επεισόδια.

(Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/ην kakofonix 15 Δεκέμβριος, 2005)

“Γεια σου Μάνιο” ή “Μάνιο’ μ” λεει η ηχογραφηση !!
και μετα “Καμινιώτη μπουζουξή” ή “Σαμιώτη μπουζουξή”
λενε και εριζουν αλλοι, εγω ακουω Καμινιώτη (απο τα Καμινια)
Εννοει βεβαια το Μανωλη ή Μάνιο Καραπιπέρη.
Και πιο κατω :
“Ερχομαι το φραχτη - φραχτη” και οχι “βραχι”,
αγαπημενο στιχακι των μαγκιτων της δεκαετιας του '10 και '20 οπως και το :
“Ερχομαι τον τοιχο τοιχο”