Κλιση στο καπακι

παιδια εχω ενα τετραχορδο μπουζουκακι το εχω ενα εξαμηνο και εχει λιγο καιρο που το καπακι περιπου στο υψος του χορδοστατη εχει μια κλιση προς τα πανω…τι σημαινει αυτο?να το παω στο μαστορα θα εχω προβλημα αργοτερα?αν με βοηθουσε καποιος θα του ημουν ευγνωμων!

Φίλε Gog καλησπέρα,
η κλήση στο καπάκι κάτω απο τον καβαλάρη στα όργανα δεν είναι καλή γενικότερα!
Ωστόσο τι πρέπει να προσέξεις;
Το όργανο εφόσον είναι καινούργιο θέλει καμια 3ετία για να στρώσει(να στεγνώσουν τα ξύλα κλπ.)…
Εφόσον όμως στρώσει και μετά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα για τύψον φόβο να καθίσει περαιτέρω το καπάκι σου.
Μέχρι το διάστημα αυτό όμως θα πρέπει να παρατηρήσεις μήπως καθίσει κι΄αλλο το καπάκι σου μέσα γιατί τότε θα έχεις πρόβλημα και το όργανο σου θα αρχίσει να “τσιρίζει” όπως λέμε. Τότε αναλόγως την κλήση θα πρέπει ή να αλλάξεις καπάκι ή να το πάς στο μάστορα να σου προσθέσει μια βάση κάτω απο τον καβαλάρη-χορδοστάτη έτσι ώστε να σηκωθέι ψηλότερα και το όργανο σου να μην φαλτσάρει (τσιρίζει).

ποιανου κατασκευαστη ,ειναι το μπουζουκι?

του παλαβρατζη απο ευοσμο θεσ/νικης.

Gog,

Είναι η τέταρτη χορδή που σηκώνει το καπάκι!:).

Έλα πλάκα κάνω. Γενικά δεν είναι καλό σημάδι. Πήγαινέτο στον οργανοποιό, ο οποίος έχει την πλήρη ευθύνη του οργάνου. Δες αν σε πείσει η εξήγηση που θα σου δώσει. Ποστάρησε την κιόλας να τη σχολιάσουν κάποιοι από τους κατασκευαστές που γράφουν στο φόρουμ και να σου προτείνουν πώς να το χειριστείς. Ίσως μιά φωτογραφία (αν έχεις την ευχαίρεια) να βοηθούσε.

Φίλε Ισαάκ,
Φοβάμαι πως αυτό που λές, είναι πέρα από κάθε δεοντολογία, το να σχολιάζει δηλαδή δημόσια ένας οργανοποιός τη δουλειά η ακόμη περισσότερο, τις εξηγήσεις κάποιου άλλου. Πολλώ μάλλον όταν αυτός αναφέρεται και επώνυμα.
Η θέση μας όταν συμμετέχουμε σε ένα φόρουμ είναι λεπτή. Μπορούμε να μιλάμε, γενικά, με κάθε λεπτομέρεια γιά την τέχνη μας, διευρύνοντας έτσι το γνωστικό πεδίο όσων παρακολουθούν τη συζήτηση. Ποτέ όμως συγκεκριμένα, γιά τη δουλειά επώνυμων συναδέλφων.
Όποιος οργανοποιός συμμετέχει σε ένα φόρουμ, χρειάζεται να δίχνει διπλή προσοχή, ώστα τα γραφόμενά του να μη θεωρηθούν ούτε ως άμεση, ούτε ως έμμεση διαφήμηση ( η δυσφήμηση συναδέλφων, που άλλωστε δεν είναι και «παρόντες» ).
Και τα γράφω αυτά πολύ περισσότερο , για να μην παρεξηγείται και η επιλεκτική συμμετοχή ( η όχι )σε κάποιες συζητήσεις.

Νίκο Φ, λυπάμαι αλλά δεν καταλαβαίνω καθόλου το πρόβλημα του να σχολιάσει κάποιος, οργανοποιός ή οποιοσδήποτε άλλος επαγγελματίας ή χομπίστας, τη δουλειά ή την απάντηση κάποιου συναδέλφου του. Στο απυρόβλητο δεν είναι κανένας, και το σχόλιο όταν γίνεται καλοπροαίρετα μόνο καλό μπορεί να κάνει.
Σεβαστή η άποψη σου αλλά διαφωνώ.

Είμαστε όμως off-topic και δε συνεχίζω.

Ισαάκ,
Δεν αναφέρθηκα σε οποιονδήποτε άλλο επαγγελματία ( π.χ. μουσικό ) η χομπίστα, αλλά σε οργανοποιό.
Συμφωνώ απόλυτα ότι κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο. Ας γίνονται από τους υπόλοιπους οι κρίσεις.
Είναι όμως τουλάχιστον άκομψο να σχολιάζει κάποιος συναδέλφους τους δημόσια, όταν μάλιστα εκείνοι δεν έχουν λόγο στην κουβέντα.
Και βέβαια εννοώ αρνητικό σχολιασμό, γιατί ποτέ δεν είχα πρόβλημα να πω δημόσια τον καλό λόγο, όπου αξίζει.
Και γιά να γίνω πιό συγκεκριμένος και εντός θέματος :
Υπάρχει συγκεκριμένη άποψη από οργανοποιούς - και όχι λίγους -( που έχει μάλιστα βασιστεί στην κατασκευή ιδιαίτερα του τετράχορδου, από τον Ζοζέφ), πως ο καλός ήχος προέρχεται από το βουλιαγμένο καπάκι. Προσωπικά ανήκω στην αντίθετη « σχολή », έχω άλλη φιλοσοφία σαν κατασκευαστής. Σε μιά γενική κουβέντα, η σε ένα άρθρο, θα μπορούσα να τεκμηριώσω την άποψή μου. Όχι όμως σε ένα topic που έχει θέμα συγκεκριμένη δουλειά( που ζεί από αυτήν ! ), συγκεκριμένου συναδέλφου, που πιθανόν να έχει και αυτός τη δική του φιλοσοφία, αλλά όχι και το βήμα να την παρουσιάσει και να την υπερασπίσει.
Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

οταν εχει σαν βαση το βουλιαγμενο καπακι ομως τότε θα πρεπει ολα τα οργανα του να ειναι με το καπακι μέσα , είναι ετσι εχει κανεις οργανο του παλαβρατζη?

Δεν είναι απαραίτητο ένας οργανοποιός να κατασκευάζει όργανα μόνο μιας φιλοσοφίας.Προσωπικά έχω δεί όργανα μεγάλων κατασκευαστών και έτσι και αλλιώς. Άρα τι νόημα έχει να “ψάξουμε” με αυτόν τον τρόπο τον ΠΑΛΑΒΡΑΤΖΗ;

ευχαριστω για τη βοηθεια.ομως ειπα οτι σηκωθηκε το καπακι στο υψος του χορδοστατη δεν βουλιαξε.