Αγορά μπαγλαμά για αρχάριο (2006)

Καλησπέρα σε όλους τους ρεμπέτες,

μετα από αρκετά χρόνια ακούγωντας ρεμπέτικα και λαϊκά, αποφάσισα να ασχοληθώ και με την εκμάθηση κάποιου οργάνου. Διάλεξα λοιπόν το μπαγλαμά και είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά του.

Έχοντας κάνει μια έρευνα στο παρών φόρουμ και γενικότερα στο διαδίκτυο κατέληξα στο ποιους “μαστόρους” θα επισκευθώ πρώτα.

Οπότε πάμε στο δεύτερο ερώτημα του αρχάριου:
Πώς μπορώ εγώ να επιλέξω το όργανό, αφού είμαι αρχάριος;

Ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες γνωρίζω ότι το όργανο(που δεν είναι παραγγελία) πρέπει να το ακούσεις. Εγώ τι να ακούσω;;; Πιστεύω ότι δεν έχει κ τόσο σημασία που ακούω ρεμπέτικα.

Αν υπάρχει κάποια συμβουλή στην καλή αγορά, είμαι όλος αυτιά.
Επίσης, αν υπάρχει κάποιος που να γουστάρει να πάμε σε 2-3 μαγαζιά/εργαστήρια να δοκιμάσει-ουμε κανα οργανάκι θα μου έκανε μεγάλη χάρη και τιμή(δεν έχω προβλημα ώρας/ημέρας).

Οι “μαστόροι” που κατέληξα είναι οι Καρανδρέας, Καρβούνης, Μάτσικας, Βαρλάς, Κλεφτογιάννης. Μετά έβαλα τους Σπουρδαλάκης, Σκεντερίδης. Τους κυρίους δεν τους γνωρίζω κ δεν τους συγκρίνω/ιεραρχώ βάσει πραγματικών ικανοτήτων, αλλά βάσει διαδικτυακού ψαξίματος.

Για να μη σας κουράσω, σας λέω ότι δεν έχω κάποιον φίλο ή γνωστό που να ασχολείται με μουσική κοντά μου(είμαι από Ναυπλιο κ τωρα ζω Αθήνα).

Με εκτίμηση,
Αδριανός

koita andriane oi prvtoi 5 pou eipes einai oi top omologoumenws kata ti gnwmi…alla oi times einai ypsiles…pigaine mia volta apo to varla kai ton kleftogianni kai tha vreis apo kala ews katapliktika organa kai des kai apo times pws einai oi kataskeues

Δεν συμφέρει να πάρεις μπαγλαμά από τους μαστόρους που αναφέρεις. Θα τον πληρώσεις πανάκριβα.