Ερωτική συμπεριφορά των ρεμπετών

Διαβαζουμε στις βιογραφιες πολλων ρεμπετων , επωνυμων αλλα και μη , της εποχης
εκεινης , οτι ενω ηταν οικογενειαρχες , ειχαν ροπη στο να δημιουργουν σχεσεις με
γυναικες που δουλευαν σε οικους ανοχης , να τις ερωτευονται μεχρι τρελας , ακομη
να οδηγουνται εξ αιτιας των και στην απολυτη καταστροφη η και τον θανατο , οπως
η περιπτωση του Αν. Δελλια , ο οποιος μεσα απο την σχεση του , γνωρισε τα σκληρα
ναρκωτικα που ηταν και η αιτια του θανατου του …
Κατι αλλο επισης , δεν φροντιζαν να κρυφτουν , αλλα φανερα ζουσαν τον ερωτα ,
με αποτελεσμα να πληγωνουν τις νομιμες συζυγους τους …
Καποιοι επισης παντρευτηκαν γυναικες απο οικους ανοχης …

Μηπως θα μπορουσαμε μεσα απο διεξοδικη συζητηση να αναλυσουμε το θεμα και
να βγαλουμε καποια πορισματα , που πιθανον να σηματοδοτουν και την μετεπειτα
συμπεριφορα τοσο των ανδρων , οσο και των γυναικων στον ερωτικο τομεα ;;;

Και μηπως θα’ πρεπε να παραδειγματιστουμε οι σημερινοι ανδρες απο τους τοτε μαγκες και την συμπεριφορα τους απεναντι στις γυναικες και να πρατουμε αναλογως? Για να τις βαλουμε σε ταξη ρε Μαρκο- που ελεγε και ο Στρατος καποτε…

Και μηπως θα’ πρεπε να παραδειγματιστουμε οι σημερινοι ανδρες απο τους τοτε μαγκες και την συμπεριφορα τους απεναντι στις γυναικες και να πρατουμε αναλογως? Για να τις βαλουμε σε ταξη ρε Μαρκο- που ελεγε και ο Στρατος καποτε…

Αυτο δεν ειναι για να παραδειγματιστεις, παραδειγμα προς αποφυγη ειναι…

υγ: Αμα βρεις καμια βεβαια που να το ανεχεται αυτο σημερα, go ahead! :slight_smile:

Η στενή διασύνδεση ανάμεσα στους ρεμπέτες και τους ανθρώπους των πορνείων,σωματέμπορους και πόρνες ,είναι μια πραγματικότητα και μάλλον ενδεικτική του χαμηλού κοινωνικού status,που είχαν οι λαϊκοί καλλιτέχνες.Προπολεμικά οι άνθρωποι των πορνείων ήταν σε μεγάλο βαθμό οι θαμώνες των μπουζουξίδικων,με αυτούς συγχρωτίζονταν, οπότε λογικό ήταν οι περισσότερες ερωτικές τους περιπέτειες να αφορούν γυναίκες του αγοραίου έρωτα.
Ο νταής Μιχάλης Γενίτσαρης ίσως είναι μια ακραία περίπτωση, πάντως από τις αφηγήσεις του προκύπτει ότι σε έναν κόσμο άγριο, όπως αυτός που ζούσαν ρεμπέτες και πόρνες, στις μεταξύ τους σχέσεις τους δεν υπήρχε μόνο έρωτας και σεξουαλική ικανοποίηση,αλλά ενίοτε βία και σκληρότητα.
Πάντως εκείνη την εποχή η υποταγή κι ανοχή της γυναίκας στα χούγια και τις παρασπονδίες του άνδρα αποτελούσαν καθολικό φαινόμενο και δεν αφορούσαν μόνο τους άστατους και μπερμπάντηδες ρεμπέτες,αλλά και όσους ζούσαν μια πιο συμβατική και αποδεκτή ζωή.

Δηλαδη φιλε theos , το πας στο “ηθελες τα και παθες τα” ;;;

Εκεινα τουλαχιστον τα χρονια , ο ανδρας ο βαρυς , “γ …σε κι εδερνε” , τον τρεμανε
στην κυριολεξια , επομενως ποια μορφη παραδειγματισμου να παρουν οι σημερινοι ;;;
Αντι δηλαδη , να τις εχουν κορωνα στο κεφαλι τους , το ευχαριστω ηταν η απατη ;;;
Οχι , σιγουρα τα κινητρα ηταν αλλα , δηλαδη , ο,τι κανω στο κρεβατι μου με την
πορνη , κατι που γινεται και σημερα σε πολλα ζευγαρια , απαγορευεται να το κανω
με την συζυγο … και αφου τα γουστα πληρωνονται , το πληρωναν παντιοτροπως …
Κατι τετοιες συμπεριφορες και αποψεις , σε πολλους τομεις των σχεσεων μεταξυ
ανδρα και γυναικας , εγιναν η αφετηρια του φεμινισμου …
Η τιμωρια , η επιβολη της μυικης δυναμης , ο εξευτελισμος καθε ειδους ακομη και
σημερα δυστυχως , εφερε ολεθρια αποτελεσματα στις ανθρωπινες σχεσεις …

Και φυσικα , δεν θα βαλουμε στον “κουρβανα” ολους τους ανδρες , εδω μιλαμε
ειδικα για συμπεριφορες , φιλοσοφια και σταση ζωης των ρεμπετων …

Μια και ο παππούς με την γιαγιά μας έχουν αφήσει χρόνους (πώς αλλιώς άλλωστε 50ρισα εγώ :106:), σε συνέχεια της Πελαγίας - λίγο διαφοροποιημένα όμως - θα πώ την προσωπική ιστορία ανέκδοτο, που βάζει την οπτική της εποχής σε καλύτερη διάσταση και δεν επιτρέπει να ερμηνεύουμε με τα σημερινά μέτρα τα πρώτα…

Ο παππούς γλυκύς άνθρωπος, διόλου βίαιος, αλλά επαγγελματίας χαρτοπαίκτης και προ Μεταξά γκρουπιέρης σε καζίνο. Είκοσι χρόνια στην Αμερική αυτό ήταν το επάγγελμά του, γύρισε και έμεινε στην Ελλάδα για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης. Παντρεύτηκε την γιαγιά, έκανε 6 παιδιά τα σπούδασε όλα !!! και μοίρασε τη ζωή του (με την οικογένεια μαζί) ανάμεσα στο χωριό και τον Πειραιά ως το '57 που μας άφησε.

Κάποια στιγμή το 1985 σε οικογενειακή συγκέντρωση με παρούσες όλες τις φεμινίστριες :slight_smile: ξαδέλφες μου, ρωτάει η μεγαλύτερη μεταξύ σοβαρού και αστείου για τα ερωτικά της με τον παππού την 80αρα πια γιαγιά.

“Δεν με είχε δεί ποτέ γυμνή”
απαντά η μάνα των έξι!!!

“Καλά, σε αγαπούσε;”
πετάγεται μια άλλη.

“Με αγαπούσε πάρα πολύ και με πρόσεχε!”
απαντά!

" Να φανταστείτε μια φορά στον Πειραιά που τον συναντήσαμε μαζί με την πρόγιαγιά σας τυχαία στον δρόμο, ήταν μαζί με μια κοπέλα, που μύριζε σαπούνι από ένα χιλιόμετρο μακριά! Πεντακάθαρη!"
Κάγκελο οι ξαδέλφες! Εκεί κατάλαβα πόσο οι σχέσεις φιλτράρονται κάθε εποχή διαφορετικά! Το αντρόγυνο είχε σχέση συμβιωτική. Τα παιγνίδια και οι έρωτες δεν ήταν απαραίτητα… “Φυσικά” για όλους (ακόμα και για την πεθερά του!!!) και θα πήγαινε ο παππούς με άλλες. Αρκεί να ήταν καθαρές μην κολλήσει την γυναίκα του καμμιά αρρώστια…

Ά ρε παππού!!!:109:

Χτες το πρωί στις 6:30 έφυγε ο τελευταίος πραγματικός νταής, ονόματι Παναής Αλτσίτζογλου…

Βλ. elkibra-rebetiko.blogspot.com

Αγαπητη φιλη Pelagia( αν και δεν γνωριζομαστε) ενα μεγαλο προβλημα με το διαδικτυο ειναι το οτι δεν μπορει καποιος να ‘‘δει’’ τον τροπο που καποιος αλλος λεει κατι για καποιο θεμα - σοβαρο η αστειο- δεν παιζει ρολο. Αυτο σημαινει οτι πανω σε καποια σηζητηση , η εκφραση του προσωπου, των ματιων η του στοματος δινει σε καποιον συνομιλητη τα σημαδια να καταλαβει , τι ηθελε να πει ο αλλος. Αυτο δεν μπορεις να το δεις σε μια ιστοσελιδα, που ο καθε ενας μιλαει και εχει την απαιτηση να τον καταλαβουν οι υπολοιποι μονο απο τα γραφτα του. Οποτε φυσικο ειναι το καθε αστειο , η πλακα , που στελνει καποιος να παρανοειται απο καποιους αλλους νομιζοντας σοβαρα ολα οσα αυτος αναφερει και οτι ειναι εκτος θεματος. Παντως εγω εχω καπως ανεβασμενη την αισθηση του χιουμορ ασχετα το τι πιστευουν καποιοι και ασχετα απο θεμα( γιατι καλο ειναι να βλεπεις την γελαστη πλευρα της ζωης). ΚΑΙ επισης εχω πολυ ψηλα στην υποληψη μου τις γυναικες και κατακρινω πολυ ασχημα τις ‘‘κακες συμπεριφορες’’. Με εκτιμηση και χωρις παρεξηγηση… ετσι?

Φιλε μου theos , σαφως και κανουμε κουβεντουλα και καλαμπουρακι μεσα , γιατι οχι ?

Ουτε μια στο 1.000.000 να το βαλεις στο μυαλο σου οτι παρεξηγηθηκα , αλλα και οι
γυριστες στην κουβεντα καλο κανουν …
π.χ. εσυ επιμενεις παραλιακα , κατα Αρετσου μερια και γω σε παω απο τα Καστρα ,
που τα γουσταρω τρελα …:089:

Οσο για το μειονεκτημα του Διαδικτυου πρωτος ο Αντμιν , να `ναι καλα , μας εκανε
σεμιναρια …:088:
Αν λοιπον ριξεις μια ματια σε αλλα θεματα , εκει θα δεις και το δικο μου χιουμορ …:092:

Ακριβως επειδη εχω διαβασει αλλα δικα σου post σε ‘‘κοβω’’ για πολυ high ατομο και γι’ αυτο σου απηυθυνα τον λογο και σου τονισα την εκτιμηση μου ( την οποια βλεπω οτι τρεφουν και αλλοι για το ατομο σου και μαλλον δεν πεφτουν εξω). Κι οσο για τις γυριστες, να ξερεις οτι ‘’ πολυ τις παω’’ και ειμαι παντα ετοιμοπολεμος σε οποιαδηποτε ‘‘γυριστη’’, γιατι ειμαι γενικα αντιδραστικο ατομο( τι να κανω ετσι ειμαι, δεν μπορω να αλλαξω). Αυτα , και χαιρετω προς το παρον .

Πρότων πρέπει να μην κάνομε συνχείση την εροτική συμπεριφορά στην εποχή της ακμής του ρεμπέτικου κυνήματος των ανθρώπων της επίσημης κοινωνίας , με την συμπεριφορά των ρεμπέτων μεταξύ τους , θα πώ λοιπόν το τί κατάλαβα βασηζώμενος στους στίχους των τραγουδιών : Η αλανιάρα μερακλου , Η Λιλή η προτοσκανδαλιάρα,η ντερμπετέρησα , και ας με βοϊθήσει κάπιος ενα που λέει και “αν σε φτύσω κορωιδο κητάς αλού αν βρέχει” ή ακόμα ένα άλο που λεέι “και να με δέρνει που και πού” ή ενα άλο που λέει γιαβουγκλούς σαν και σένα θέλω πολλούς , πως αἱ γυναίκες αἱ ρεμπέτισες ήταν απελευθερωμένες πολύ πριν από το φαινόμενο του φεμινισμού πολλές δεκαετίες ,και απετούσε δικαιόματα σεξουαλικά ελεύθερους δεσμούς και αντρες που να μην ήτανε κορώιδα και να’χαν αρχίδια ,ανάλογοι με αυτές ,απο το τραγούδι “Ο δερβίσης και η Αννα” κατανοώ πως αυτοί οι μάγκες της παραδεχοντουσαν με τον τρόπον αυτόν . Γειά σας !!!

Προσθέτω ακόμα , από γεγονότα που δεν θέλω να αναφέρω , γιατί δεν είμαι κουτσομπόλης πως οι δεσμοί ήταν πολλές φορές εφήμεροι συνήθος ανεπίσημοι , επειδή για την ρεμπέτικη ειδιοτροπία κατι επίσημο ήτανε ὑποπτο , λαθασμένο και μολισμένο με τις ακαρθαρσίες της ψεύτρας κοινωνίας … Σπανείος , προς χαρην των παιδειών κατι διαφορέτικό γηνοτανε … Αυτοί οι παλαιοί μοντέρνοι άνθρωποι στειρηζαν τους δεσμούς τους στην εμπιστοσήνη , “μεταξύ κατεργαρέων υληκρίνια …” πιό πιστοί πολες φορες ήτανε ο αντρας και η γκόμενα μεταξύ τους παρα με τους επίσημους συζηγους …

Γειά σας φίλοι και ιδιαίτερο γειά σ΄εσένα που βρίσκεσαι στο Σάο Πάολο. Έχω μείνει κι εγώ δυό χρόνια στο Ρίο, αλλά όταν ήμουνα 7 χρονώ.

Αυτό το θέμα με την ερωτική συμπεριφορά των ρεμπετών και τις «ελεύθερες» γυναίκες, έρχεται κάθε τόσο στην επιφάνεια και κάνει εντύπωση, όπως είναι φυσικό.

Εγώ δε πιστεύω ότι τα πράγματα ήταν ακριβώς όπως τα λένε τα τραγούδια αλλά, επειδή είναι πολύπλοκα θέματα και τα φόρουμ είναι γιά λιγόλογες επικοινωνίες, θα σας στείλω στο
http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2007/12/30.html όπου, με αφορμή ένα CD ξετύλιξα μιά σειρά από σκέψεις γιά το θέμα αυτό.
Οι τίτλοι είναι:

Οι ρεμπέτισσες του ʼ30 και ο Πάνος
Οι ελεύθερες ρεμπέτισσες του ΄30 (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/30.html)
Το βιολογικό ρολόι των τότε γυναικών(http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_3497.html
Το βιολογικό ρολόι σήμερα (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_28.html
Μάλλον μιλάμε γιά διαφορετικά πράγματα (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_30.html
Τα σύκα-σύκα και η σκάφη-σκάφη (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_31.html
Ο μπούσουλας (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_979.html
Η λεσβία (http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

Αν έχετε όρεξη και αντοχή, περάστε!
Όπου διαφωνείτε, θα χαιρόμουνα να το συζητούσαμε

φιλικά
Κώστας

Γειά σου Κώστα ιδιαίτερα !!! Κίταξε Κώστα δεν βασήζωμαι σε γνώμη αλονών , βασήζωμαι στην λογική , δεν μπορώ να παραδεχτώ πως μόνο στην δεκαετία του 30 υπήρξανε πάνω από 80 τραγούδια γιά μιά γυναίκα φανταστική με μιά ιδιέτερη συμπεριφορά ηθυκή και ερώτική , βγάλε την ντερμπετέρησα του Τσιτσάνη καί μερικά άλα σαν την Βαλεντίνα του Μητσάκη άλω εποχών , αυτά είναι για αλες γυναίκες … ας το περιορήσω για της γυναίκες της δεκαετίας του 1930 , μόλις μπόρέσω θα τα διαβάσω και θα γευθώ όλα που μας καίρασες και μετά που τα χονέψω θα τα πούμε , καλά και εφήγατε από το Ρίο , είναι ενφύληος πόλεμος τώρα εκή …

Γεια σου ρε μανταμ ΠΕΛΑΓΙΑ!!!
Καιρο τωρα ηθελα να ανοιξω το θεμα αυτο. Eχω κι εγω κατι να προσθεσω πανω στη συζητηση για τους ρεμπετες και την ερωτικη συμπεριφορα τους.Διαβαζοντας διαφορα βιβλια επεσα πανω στο “Ρεμπετολογια” του Η.Πετροπουλου.Εχει ενα μικρο κεφαλαιο για τον ερωτισμο/ερωτικη ζωη των ρεμπετων και λεει τα ακολουθα:(παραθετω αυτουσια τμηματα του κεφαλαιου)
[i]
[u]Ο ερωτισμος του ρεμπετη ειχε αναμφιβολα δυο πολους: τη γυναικα και τον εφηβο.Ο ρεμπετης χαρακτηριζοτανε,ερωτικως απο μια ριζοσπαστικη δραστηριοτητα.Μισουσε το γαμο.Στις σχεσεις του με τη γυναικα προτιμουσε τον ελευθερο ερωτα.Στο ρεμπετικο κοσμο η μοιχεια δεν εθεωρειτο εγκλημα(οπως προεβλεπε ο ποινικος κωδικας)- ουτε καν αμαρτημα.

Ο ρεμπετης σιχαινοτανε τους θηλυπρεπεις.Ο ρεμπετης ειχε παντα ερωτικες σχεσεις μ’ενα αρρενωπο αγορι.Το αγορι αυτο,παρα το γυναικειο ρολο που κραταγε, διατηρουσε την αρρενωποτητα του.Ο καθε τσιριμπασης ειχε στο σπιτι μια γυναικα και στο στεκι ενα ογλανι.Η τουρκικη λεξη oglan σημαινει παιδι,υπηρετης,πουστης.Τα ογλανια γινοντουσαν συχνα αιτια αιματηρων καβγαδων,λογω αντιζηλιας.

Ο τσιριμπασης φροντιζε για το ογλανι του: του ανοιγε μια δουλια,του αγοραζε σπιτι,το παντρευε με καποιο καλο κοριτσι, του βαφτιζε τα παιδια κτλ,κτλ.Εξαλλου στις φυλακες οι μεν μικροι ρεμπετες διατηρουσαν προσκαιρες σχεσεις με ορισμενους καταδικους (τις λεγομενες κοτες), ενω ο τσιριμπασης ειχε μια σουλτανα- δηλαδη ενα ωραιο αγορι.

Στις ερωτικες σχεσεις του ρεμπετη με τις γυναικες κυριαρχουσε ο σοδομισμος.[/u] [/i]

-κατι που αναφερεται σε καποιο κεφαλαιο του βιβλιου ειναι οτι οταν οι ρεμπετες ηθελαν να ξεφτιλισουν καποιον (ιδιως στη φυλακη) τον βιαζαν,πραγμα που αναφερεται και στο “ρεμπετικη ιστορια 1” του Χατζηδουλη, στην αφηγηση του Τρελλακια-…Και ο Αντωνιτσης πηγε με κατι αλλους να γαμησει το Σακαφλια, να τονε γαμησει για να τονε ξεφτιλισει.Ειπαμε , ομορφοπαιδο ο Σακαφλιας,και ο Αντωνιτσης κωλομπαρας μεγαλος-βλεπετε ητανε παλιος καταδικος.

Αυτα ηθελα να παραθεσω προς συζητησιν απο το βιβλιο του Πετροπουλου κυριως,κ να σταθω στα δυο σημεια που εχω μαρκαρει με κοκκινο.Πως γινεται ενω ο ρεμπετης μισουσε το γαμο να θελει να παντρεψει το ογλανι του;…μου φαινεται αντιφατικο…

Ωστοσο την αναφορα οτι ο ρεμπετης ειχε στο σπιτι γυναικα και στο στεκι εφηβο δεν την εχω συναντησει αλλου περα απο το βιβλιο του Πετροπουλου,ουτε μπορω να πω οτι μου εχει δημιουργηθει μια τετοια υπονοια απο καποιο τραγουδι.Εκτος κ αν υποθεσουμε οτι οσα ρεμπετικα μιλουν για ωραιους αντρες/αγορια…γραφτηκαν απο αντρες για αντρες!!!

Δηλαδή μας λες οτι οι ρεμπέτες ήταν, λίγο ως πολύ,“ετσι”.Δηλαδή την κουνάγαν την αχλαδια???

Πες το πιο μπερδεμένα κ εσύ!
Ήτανε μπάι…

μπάι bye

Πολύ φιλικά, θέλω να ρίξω ένα παράπονο στο ”τραπέζι”.
Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ιδιαίτερα στα φόρουμ, κάθε που σοβαρεύει μιά κουβέντα να υπάρχει μιά παρέμβαση που το γυρίζει στην πλάκα και τα τινάζει όλα στον αέρα.
Δε κάνω κήρυγμα, παράπονο εκφράζω.

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, θα πω μόνο δυό-τρία απλά πραγματάκια.

[ul]
[li]Ο Ηλ. Πετρόπουλος στη ”Ρεμπετολογία” γενίκευε ανυπόφορα. Είναι μέσα στο αίμα μας οι γενικεύσεις, αλλά εκεί έγραφε υπερβολικά επιπόλαια.[/li][/ul]
2. Αυτό που ονομάζεται ”ρεμπέτες” δεν ήταν ένα στρατός από μηχανές
με ίδιους κανόνες λειτουργίας.

[ul]
[li] Είμαστε μεγαλωμένοι σε μιά χώρα που πατούσε πάντα με το ένα πόδι[/li][/ul] στην Ανατολή. Εκεί, αλλά πόσο μάλλον και σ΄εμάς, οι σχέσεις με τ΄αγό-
ρια ήταν (και είναι) συνηθισμένες, ήδη από την αρχαιότητα. Όχι όμως
με τον τρόπο που το αντιλαμβανόμαστε σήμερα.

[ul]
[li]Σε μιά ομοφυλοφιλική σχέση υπάρχει ο επιβήτορας και ο επιβούμενος.[/li][/ul] Οι ”αντιρρήσεις” και το στίγμα υπήρχαν πάντα μόνο γιά τους επιβού-
μενους…

  1. Ο διχασμός ανάμεσα στο ”είμαι εναντίον του γάμου” και στο ”παρόλ΄αυτά παντρεύομαι” και ”παντρεύω άλλους/ες”, είναι ένα μόνιμο
    δίλημμα…

[ul]
[li]Τα ογλάν(ια), νέα αμούστακα παιδιά, είναι μιά πολύ πολύ παλιά ιστο-[/li][/ul] ρία, αρκετά πολύπλοκη και μάλλον ακατάληπτη στο σημερινό, τρομο-
κρατημένο απ΄την εξάπλωση της ομοφυλοφιλίας κόσμο (προφανώς,
υπάρχει η αστεία άποψη ότι κάτι τέτοια δε τα μασάει η Ελλάδα, ε;)

Άλλο όμως η σημερινή ομοφυλοφιλία (γιά την οποία συνεργούν πολλαπλοί παράγοντες, ακόμα και στοιχεία που υπάρχουν μέσα στα πλαστικά (μιλάω σοβαρά, θα το διαβάστε στο μέλλον), άλλο οι σχέσεις μεταξύ ανδρών στην αρχαιότητα, άλλο οι ομόφυλες σχέσεις μεσα στις φυλακές και άλλο τα ογλάνια της Ανατολής (και τα δικά μας που κινούνται στα σκοτάδια…)

“Do not criticize what you can’t understand” τραγουδούσε ο Bob Dylan, στο αμερικάνικο κατεστημένο.
Ας μη χαλάμε κουβέντες που μπορεί κάπου να οδηγήσουν.

Άχ, ρε Κώστα, δίκιο έχεις, αλλά που να το ΄βρεις…*


*Νασρεντίν Χότζα

Ακομη και αν ο Πετροπουλος γενικευε οσο και αν γενικευε πιστευω οτι θα υπηρχε αυτη η συμπεριφορα,σε ενα βαθμο τουλαχιστον.Οπως πιστευω οτι τα ατομα που εμφανιζαν αυτη την ερωτικη συμπεριφορα δεν ηταν αποκλειστικα ομοφυλοφιλοι.Καποια βαση θα εχουν οσα γραφονται στη “ρεμπετολογια”.

Και η διηγηση του Μαθεση για το Σακαφλια ακομη μας δινει ενα ακομη κομματακι για το παζλ.(Αν κ θεωρω το Μαθεση κομματακι αναξιοπιστο,δηθεν-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ)

Κατι ακομα,γενικοτερα η θεση της γυναικας τοτε ηταν ΥΠΟ, δεν την υπολογιζαν,δεν τη σεβοταν (απ οτι λεγεται),μα μεσω των στιχων πολλων τραγουδιων υπαρχει μια εντονη λατρεια που εμενα μου δημιουργει καποια αμφιβολια στο να πιστεψω οτι ολοι οι ρεμπετες ειχαν τη σκληρη συμπεριφορα απεναντι στις γυναικες τους.Δεν ξερω,απλα το βρισκω λιγο αντιφατικο.Συν το οτι (δε θυμαμαι σε ποιο βιβλιο) εχω διαβασει για περιπτωσεις γυναικων που ηταν μαγκισσες/ρεμπετισσες, επαιζαν με τους αντρες και υπηρχε σεβασμος απεναντι τους.Δεν εχει να κανει απολυτα με την ερωτικη συμπεριφορα αυτο αλλα για να σεβεται καποιος μια γυναικα δεν αποκλειεται να σεβεται και τη γυναικα του.

Οσον αφορα το κεφαλαιο με τις ομοφυλοφιλικες συμπεριφορες των ρεμπετων,υπαρχει καπου αλλου καποια αναφορα;…καποιο τραγουδι που θα μπορουσε να εχει μια τετοια ερμηνεια;(χωρις να φτανουμε στα ακρα-θεωριες συνομωσιας:))

Όχι,δεν υπάρχουν τέτοια τραγούδια. Μη μπερδευτείς, όπως μπερδεύτηκα κι εγώ, αν ακούσεις το “Αχ, αγορίνα μου” με τον Κ.Καρίπη. Αγορίνα λέγαν χαϊδευτικά τ΄αγόρια, αλλά και τα ζωηρά κορίτσια οι Μικρασιάτες. Δυό άλλα, ένα με τον Μέλκον κι ένα με το Νούρο είναι τούρκικα και τραγουδισμένα στα Τούρκικα.

Σκέψου όμως κάτι άλλο. Υπάρχουν, γενικά, τραγούδια που αναφέρονται, άμεσα ή έμμεσα, στην ομοφυλοφιλία;

Δυό πασίγνωστοι Αμερικανοί ηθοποιοί που θεωρούνταν υποδείγματα ανδρισμού και ήταν ινδάλματα εκατομμυρίων γυναικών, ήταν ομοφυλόφιλοι. Ο Rock Hudson και ο Clark Gamble…
Σ΄εμάς;;;

1 «Μου αρέσει»