Δυστυχώς υπάρχουν μαγαζιά που βλέπουν το ρεμπέτικο σαν εμπόριο και μόνο

Κριμα, που οι ιδιοκτητες του μαγαζιου δεν εχουν καμια σχεση με τη ρεμπετικη κουλτουρα, παρα μονον βλεπουν κερδος.
Επισκεφτηκα το μαγαζι σημερα Πεμπτη 12/01/2017, ειμασταν 2 ατομα, και μετα απο δικη μας προτροπη εφοσον ειχε χωρο το μαγαζι να βαλουμε στον κυριο χωρο που παιζουν οι μουσικοι ενα τραπεζακι, εκλαβαμε αρνητικη με κουτοπονηρισια απαντηση.
Δεν παιραζει αυτοι οι δυο πολυ καλοι μουσικοι παιζουν και σε αλλα μαγαζια που σεβονται τη κουλτουρα του ρεμπετικου,
Δημητρης

νομίζω μαντεύω ποιό μαγαζί εννοείς, και είναι κρίμα που το ενισχύουν κορυφαίοι μουσικοί με την παρουσία τους…

Γεια σου Δημήτρη.

Αν κατάλαβα, εννοείς ότι οι μουσικοί κάθονταν χωρίς τραπέζι και προτείνατε να τους βάλουν τραπέζι και αρνήθηκαν;

Μα τότε, δεν αντιμετωπίζουν απλώς το ρεμπέτικο σαν εμπόριο (αυτό πες τρώγεται: στο κάτω κάτω, όντως είναι βιοπορισμός για πολλούς), αλλά τους ίδιους τους μουσικούς περίπου σαν εμπορεύματα! Ή μάλλον σαν μηχανήματα.

Τελευταία, που έχει γίνει στροφή στο ρεμπέτικο και καλό παλιό λαϊκό τραγούδι
και επειδή “τραβάει”, οι μαγαζάτορες παίρνουν μουσικούς του είδους, γνωστούς
ή άγνωστους στο ευρύ κοινό… μέχρι εκεί, διότι, αν δεν το λέει η περδικούλα του
ταβερνιάρη, αν ο ίδιος δεν αγαπά το είδος, κοιτάει να ξεπετάξει τους πελάτες
και να έρθει η ώρα να πάει σπίτι του… ούτε που “ακούει” τα τραγούδια…

Στην πόλη μου (Σαλονίκη), τα ταβερνάκια που έχουν ονοματιστεί ως “ρεμπέτικα”,
έχουν ιδιοκτήτες λεβεντιές, που γουστάρουν το τραγούδι και σιγομουρμουρίζουν
μαζί με τους μουσικούς τα τραγουδάκια…

Ευτυχώς, είμαστε τυχεροί !!

Πελαγια μου , δυστυχώς , νομίζω πως η Θεσσαλονίκη δεν τα πάει και πολύ καλύτερα απο τις υπόλοιπες πόλεις…ξέρω ποσό θετικός άνθρωπος είσαι , αλλά το θέμα μαγαζιά (αναφερομαι σε καταςτηματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος που μας αφορούν )είναι τεράστιο και καίει . Καίει για παρά πολλούς λόγους , οι ιδιοκτήτες είναι ένας από αυτούς … οι υπόλοιποι περιλαμβάνουν εμάς ως πελάτες , τους μουςικους , την νομιμότητα σε όλα τα επίπεδα , την εφαρμογή των υγειονομικών όρων και άλλα .

Για το συγκεκριμένο , εγώ κατάλαβα άλλο (ότι δεν έβαλε ένα τραπεζάκι για αυτούς , όχι για τους μουςικους ) αλλά ας μας βοηθήσει λίγο ο φίλος . Όχι βέβαια ότι θα μου φαινόταν περίεργο να έχει και τους μουσικός όρθιους …

Είμαι αισιόδοξη και αναφέρομαι το πολύ σε 5-6-7 ταβερνάκια, όχι σε όλα…
Άλλωστε, δεν μιλώ για μαγαζιά που δεν έχω πάει, για να μην αδικήσω…

Όταν θα διορθωθεί λίγο ο καιρός, κάνουμε πάλι μια συγκέντρωση, αν θέλεις…
Κάποια μέλη, στην μουσική ομάδα του φέις μπουκ, με παρακάλεσαν !!

μάντεψα λάθος, αλλά το περιστατικό μου θύμισε ακριβώς την συνηθισμένη τακτική του εφήμερου. το συγκεκριμένο με το έτσι θέλω χρεώνει όσο γουστάρει και τοποθετεί συγκεκριμένους πελάτες στο δωμάτιο των μουσικών. μην μιλήσουμε για υγειονομικά που λέει κι ο χρήστος… δυστυχώς έχουμε κάνει και μάζωξη εκεί.
μόλις τώρα όμως είδα την ετικέτα (tag) του θέματος, αναφέρεται στην παλιά αθήνα στο παγκράτι. έχω χρόνια να πάω, ξέρω όμως ότι έδινε απαράδεκτα χαμηλά μεροκάματα στους μουσικούς…

Οκέι, μου λύθηκε η παρανόηση.

Καλησπερα, οχι εννοω πως στο μαγαζι παλια αθηνα στο παγκρατι, το οποιο εχει τα τραπεζια λες και ειμαστε σε γαμο, ειχε χωρο για να χωσει, οχι ενα, αλλα και 2 και 3 τραπεζακια να κατσουν απο 2 νοματεοι, οι εμποροι ομως του ρεμπετικου ιδιοκτητες, απεχουν τοσο απο τη κουλτουρα ατου που πουλανε, που δεν συνειδητοποιησαν ουτε μετα απο δικη μας προτροπη να βγαλουν ενα τραπεζακι σε μια γωνιτσα, οι τυποι που θα επρεπε να ντρεπονται να φερνουν το Σκουτα με τον Μυταρακη στο μαγαζι τους.
Εχω φει χρονια σε κουτουκι κα καπηλια, και πιστυ ξερω τι σημαινει ρεμπετικη κουλτουρα.

Τι ειναι το δωματιο των μουσικων;

Ευχαριστω.

Είναι το δωμάτιο όπου είναι οι μουσικοί. Φαντάσου εκείνες τις ταβέρνες που είναι παλιά σπίτια, αναδιαμορφωμένα, με πολλές μικρές αίθουσες (ουσιαστικά δωμάτια) και όχι μία μεγάλη.

Παρεμπιπτόντως, στο L.A., που νομίζω ήταν (είναι;) πάνω από το Εφήμερο στον όροφο, θυμάται κανείς στην τουαλέτα την μπανιέρα με τα καφέ μπιλάκια - απομίμηση χώματος; Η μισή ήταν στων αντρών, με μισό ψευδότοιχο από πάνω, και υποθέτω ότι πίσω από τον ψευδότοιχο, που ήταν η άλλη μισή μπανιέρα, θα ήταν των γυναικών…

Με συγχωρείτε ρε παιδιά αλλά εγώ δεν κατάλαβα… Είχε χώρο και δεν έβαλε τραπέζι ? Ή μήπως εννοείς οτι κρατούσε τον χώρο για δικούς του ?

Ωραία, πήγατε στη Παλιά Αθήνα στο Παγκράτι να ακούσετε Σκούτα/ Μηταράκη. Υπήρχε χώρος για να κάτσετε μπροστά στους μουσικούς να ευχαριστηθήτε. Ζητήσατε να κάτσετε εκεί. Σας το αρνηθήκαν. Ως εδώ όλα οκ… Τί είναι αυτό που πραγματικά σας πείραξε; Ίσως η κουτοπονηριά, όπως ανέφερες; Ποιά ήταν αυτή;

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι την εμπειρία σου αυτή μαζί μας. Θεωρώ ως δεδομένο ότι η όποια κριτική σου είναι καλοπροαίρετη.Όπως επίσης θεωρώ ότι δεν είναι όλα τα μαγαζιά κατάλληλα για να φιλοξενούν μερακλήδες σαν εσένα ή εμένα ή οποιονδήποτε από τα μέλη του φόρουμ. Γι αυτό άλλωστε είναι στο χέρι μας να πηγαίνουμε αλλού ή να μην αφήνουμε τον οβολό μας σε τέτοια καταστήματα…

Συγνώμη ρε παιδιά,
Αν κατάλαβα καλά… είχε χώρο προς εκμετάλλευση και δε δέχθηκε να τον εκμεταλλευτεί για τον Α ή Β λόγο.
Πως βγαίνει το συμπέρασμα, από αυτό, ότι βλέπει το ρεμπέτικο σαν εμπόριο;

Το ρεμπέτικο το βλέπει, φίλε, σαν εμπόριο για τον εξής λόγο: Με τα χρόνια, διαμορφώνεται ένα κοινό πιό συχνών θαμώνων, που φτιάχνουν μιά καλύτερη σχέση με το μαγαζάτορα. Δεν μπορεί όμως αυτός να ξέρει, αν και πότε ακριβώς ο καθένας απ’ τους πελάτες αυτούς θα έρθει στο μαγαζί και με πόσους μαζί. Αν, τη στιγμή που υπήρχε χώρος, έβαζε ένα τραπέζι και δυό καρέκλες για τον (άγνωστό του) φίλο Tsomdim και λίγο αργότερα έμπαινε ένας από τους συχνότερους πελάτες, αυτός ο τελευταίος θα έμενε εκείνη τη μέρα δυσαρεστημένος.

Απ’ την άλλη μεριά, θεμιτό είναι (μέχρις ενός ορίου, βέβαια) πελάτες που εμφανίζονται συχνότερα να τυγχάνουν καλύτερης περιποίησης από πελάτες άγνωστους. Αυτό παρατηρείται όχι μόνο στα μουσικά μαγαζιά αλλά σε όλες ανεξαίρετα τις περιπτώσεις σχέσεως πελατών - επιχειρηματιών.Επίσης, κανείς δεν μπορεί να απαιτήσει από έναν επιχειρηματία να απαρνηθεί το στόχο της επιχειρηματικότητάς του, δηλαδή το κέρδος, για χάρη ιδεολογιών. Για την ψυχή της μάνας του, κακά είν’ τα ψέμματα, κανείς δεν δουλεύει. Το μόνο που μπορεί κάποιος να κάνει είναι, να μην ξαναπατήσει στο μαγαζί και να διαδόσει κιόλας το τί συμβαίνει, όπως γίνεται αυτή τη στιγμή εδώ.

Σύμφωνοι , αλλά εδώ δεν ξεκαθάρισε ο φίλος ότι το μαγαζί κρατούσε τραπέζια για δικούς του … άλλωστε , γιατί να μην βάλει το τραπέζι από την αρχή και να ξεκαθαρίσει ότι είναι ρεζερβέ ; και αν δεν έρθουν , το δίνει αργότερα (όπως θα έβαζε τραπέζι ). Κλασική τακτική …

Φαντάζομαι οτι θα ξέρετε περισσοτερα για το μαγαζί, για να είστε τόσο αυστηροί με ένα περιστατικό σαν αυτό…
διαφορετικά δεν καταλαβαίνω πως καταληγετε σε τετοια συμπερασματα…

σωστος νομιζω ο sofopc…(μαζί γραφαμε)

Επειδή κι εγώ δεν το γνωρίζω το μαγαζί , αλλά και για μην υπάρχουν υπόνοιες στον αέρα , καλό θα ήταν να μας εξηγήσει ο φίλος τι ακριβώς εννοεί… που φαντάζομαι θα το κάνει .