Διημερίδα για το μπουζούκι - 2012

(γράψε λάθος…)

επιβεβαιωνω αυτα που εγραψε ο bourbou
Για τη διαλεξη δε χρειαζεται κρατηση θεσεων

Εγω δεν εκλεισα για τη συναυλία. Θα παω να ακουσω κανενα μελος του φορουμ σε πιο αυστηρο ρεμπετικο προγραμμα… :slight_smile: (μια στο τοσο ανεβαίνω Αθηνα… )

Σωστος πατριδα! …βεβαια δεν εχεις τη πολυτελεια να εισαι συνεχεια εδω οποτε σε καταλαβαινω…εγω θα κατσω να δω ολο το πακετο εστω και αν δε με τρελαινει το project του Πολυκανδριωτη,αλλα θελω να δω γενικως τι δουλεια εχει κανει με τους νεους οργανοπαικτες οσο και το πως θα το παρουσιασει…
:241:

Εδώ, οι πληροφορίες για τη διημερίδα αυτή που οργανώνει το Ίδρυμα Κακογιάννη, αν και από ό,τι βλέπω αρκετοί φίλοι μάς κατατόπισαν ήδη σχετικά με τη συμμετοχή. :slight_smile: :slight_smile:

Νομίζω πως προσφέρεται μια καλή ευκαιρία για όλους, όσοι θα συμμετέχουμε στη διημερίδα αυτή, για ένα λόγο ακόμα, ότι είναι αφιλοκερδής η προσπάθεια αυτή, κάτι μάλλον σπάνιο στις μέρες μας.

αν καποιος μπορεσει να μαθει τι θα εχει την καθε μερα αναλυτικά…
δηλαδη
15-17 ομιλια του ταδε για την εξελιξη του οργανου
17-18 …

η εκθεση των οργανων θα είναι ανοιχτη και τις δυο μερες;

Δυστυχως στο τηλέφωνο δε ξεραν τοσες λεπτομερειες… Θα είμαι Αθηνα αλλα θα έιμαι αρκετα πιεσμένος…

Μία ανάρτηση συγχωνεύθηκε σε ένα υπάρχον νήμα: Πτυχίο στο μπουζούκι

Το ανέβασε ο Δημήτρης Πισκοπάνης στο facebook.

‎14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
15:15- 15:30
Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΔΥΟ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΙΟΛΟΥ «ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΡΙΧΟΡΔΑ» ΚΑΙ ΤΟ «ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
15:30- 15:45
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ «ΣΕΡΒΙΚΟ ΣΜΥΡΝΕΙΚΟ 1938» ΚΑΙ ΤΟ «ΣΟΛΟ ΧΟΥΖΑΜ 1960» ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ (ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ)
… 16.00-16.15 ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΙΣ «ΠΕΝΙΕΣ ΜΠΕΜΠΗ»
16.45-17.00 Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΗ «ΒΡΟΧΗ» ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΝ «ΖΟΡΜΠΑ» ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
17.00- 17.15 Η ΑΡΓΥΡΩ ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΙΣ «ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ» ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ
17:30-17:45
Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ «ΞΕΚΙΝΑΕΙ Τ` ΑΡΧΟΝΤΟΛΟΙ» ΚΑΙ «ΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ»
17:45-18:00
Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΡΙΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ «ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΤΣΑΝΗ» ΚΑΙ «ΤΑΞΙΜΙ ΑΛΕΓΚΡΟ» ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΡΙΓΚΑ
15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
18:00-18.15
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ «LIBARTANDO» (ASTOROIAZZOLLA) ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ «ΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΑΣ ΤΑ ΦΥΛΛΑ»
18:15-18:30
Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΗΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟ «ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ»
18:30-18:45
Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΟΡΑΚΑΚΗ «ΠΡΩΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ»
19.00-19.15 ΣΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ Σ. ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΚΑΙ Κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ «ΣΟΛΟ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ» ΚΑΙ ΤΟ «ΚΟΚΚΙΝΙΑ 55» ΤΟΥ Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Γεια σας.
Παρακολουθώ περιστασιακά την συζήτηση και θα ήθελα να μάθω ειδικά τί ειδούς μαθήματα θα μπορούσαν να γίνουν σε ένα μουσικό όργανο αν ασχοληθεί κάποιος για 7 συνεχόμενα χρόνια.
Και επίσης, πόσα μπορεί να μάθει κάποιος σε 3 ή 4 χρόνια αν το αγάπαει και έχει μεράκι για αυτό.

Σύμφωνα με «Νουθεσία» του Παναγιώτη Χρυσάφου του Νέου (17ος αι.) για τους «θέλοντας μουσικήν μαθείν», διαβάζουμε:
α. Ο θέλων μουσικήν μαθείν
β. και θέλων επαινείσθαι
γ. θέλει πολλάς υπομονάς
δ. θέλει πολλάς ημέρας
ε. τιμήν προς τον διδάσκαλον
στ. δουκάτα εις τας χείρας
ζ. τότε να μάθει ο μαθητής
η. και τέλειος να γένει.

Για κάποιους ( που απλά γραντζουνάνε και νομίζουν πώς έμαθαν ) δεν χρειάζονται κάν χρόνια, αλλά λίγα μαθήματα. Για κάποιους 2-3 χρόνια αρκούν, κάποιοι σαν κι’ εμένα είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως, ενώ άλλοι ασχολούνται μιά ζωή συδυάζοντας ενίοτε την μαθητεία με τη διδασκαλία , αναβάζοντας συνεχώς τις τεχνικές και τις δυνατότητες του όποιου οργάνου παίζουν . Για άλλους αυτά είναι πλεονασμοί και " οργανικές πολυλογίες", για άλλους αρκεί το μεράκι και η ψυχή και το απλό στακάτο παίξιμο. Τι να πώ κι’ εγώ ; Περί ορέξεως …
Πάντως σε παγκόσμιο επίπεδο, η μαθητεία ενός μουσικού οργάνου ( πιάνο, βιολί, ούτι, ταμπούρ κ.λ.π ) σε ωδείο/ κονσερβατουάρ , με ύλη και εξετάσεις σε πανεθνικό ( της όποιας χώρας ) επίπεδο, είναι περίπου 5-7 χρόνια . Αλλά και της Βυζαντινής στην Ελλάδα είναι 5 χρόνια. Προσωπικά έκανα 7 γιατί επανέλαβα τα 2 πρώτα χρόνια. Βλέπετε δεν μου αναγνώρισαν το ύφος Σ.Καρά και ξαναέκανα τα του Ωδείου ( Ι.Μαργαζιώτη, Αναστασηματάριο, Μουσικό Πανδέκτη κ.λ.π )…
Τώρα το εάν εμείς συμφωνούμε ή όχι με αυτό, είναι άλλο θέμα :-)Αναφορικά με το
τι μαθαίνεις στο ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ σε 2-3 χρόνια και τι μπορείς να μάθεις σε 7, αφενός εξαρτάται από τον μαθητή και το δάσκαλο, αφετέρου υπάρχουν καταλληλότεροι από εμένα στο φόρουμ να απαντήσουν.
Νομίζω όμως πώς σ’ ένα οργανωμένο ωδείο με πιστοποιημένους καθηγητές και ύλη , θα μπορείς μέσα στα 2,3, 5, 7 ( ή δεν ξέρω πόσα χρόνια ), να μαθαίνεις τουλάχιστον κάποια συγκεκριμένα πράγματα που κατ΄ελάχιστον θα βεβαιώνουν πώς “κατέχεις” το όργανο , ίσως τις τεχνικές του , καθώς κι ένα σημαντικό ρεπερτόριο συνθετών της λαϊκής αυτής μουσικής , ώς εν αφορά τον 20ο αι.

Θες να πείς, με την “Νουθεσία” ότι εγώ που θέλω να μάθω μουσική θέλω και επαίνους; Προσωπικά όχι. Ο έπαινος είναι ένα μέρος της εκμάθησης για να δώσει στον μαθητευόμενο την δυνατότητα να νοιώσει ότι μαθαίνει κάτι και το έχει μάθει καλά ώστε να το δουλέψει καλύτερα, με αποτέλεσμα να προχωρήσει σε γνώσεις.
Υπομονή θέλει και το αγγούρι για να μεγαλώσει. Δεν φυτρώνουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ έτοιμα. Ετσι και ένα μουσικός. Αν δεν μάθει το 1ο μάθημα ικανοποιητικα κάλα πως θα πάει στο 2ο; (θέλει να μάθει και τραγούδια!!)
Για τιμές και για δουκάτα δεν ξέρω, έχουμε (προς το παρόν ευρώ) και εκεί πέφτει πολύ χρήμα δυστυχώς για να μάθεις κάτι. Και δεν βλέπω να πέφτουν οι τιμές τους.

Στο τελευταίο κομμάτι (ζ,η) ερχόμαστε στην καρδιά του θέματος.
Η διημερίδα γινετε για την αναγνώριση του μπουζουκιού ως όργανο και να γίνουν οι μπουζουξήδες πτυχιούχοι με σφραγίδα και να παίζουν στα Μέγαρα Μουσικής με υπέρογκα μπράβο και λοιπές φαρφάρες ή για να μάθει ο μαθητής ότι έγινε λίγο καλύτερος από τον δασκαλό και μπορεί να μάθει όποιο τραγούδι γουστάρει για να παίζει ακόμα και στα ταβερνία με 15 ευρώ την μέρα;

Επειδή έχω διαβάσει και κάποια θέματα για τα νυχτοκάματα θέλω να κάνω μια παράκληση.
Όταν ζητάμε κάτι, καλό είναι να δημιουργήσουμε πρώτα μιά έκθεση των ιδεών μας, να προσπαθήσουμε να την κάνουμε πράξη, για να δούμε αν είναι λειτουργική, και στην τελική να μαθουμε να μην δημιουργούμε απαιτητικούς μουσικούς.

Μετά την διημερίδα θα μάθουμε τι έχουν στο μυαλό τους οι κύριοι και κυρίες που θα μιλήσουν σε αυτήν για να μπορέσουμε να εκφέρουμε και καλύτερη γνώμη επί του θέματος.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω το εξής.
Κάποιος που μαθαίνει ένα μουσικό όργανο μπορεί να το μάθει ακόμα και σε 2-3 χρόνια αν ασχολείται με αυτό επί 12 ώρες την ημέρα.
Αυτό όμως δεν θα τον κάνει ολοκληρωμένο. Πάντα θα νοιώθει οτι κάτι του λείπει σε αυτά που έμαθε.
Η μουσική δεν εξελίσσετε, ο μουσικός είναι που έμαθε κάτι ακόμα.

Συγγνώμη αν σας κούρασα.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ( τουλάχιστον εμένα ) . ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΘΕΣΕΣ, αλλά νομίζω υπάρχουν απαντήσεις … πάντα υπάρχουν , αρκεί να θέλεις/ θέλουμε να τις βρούμε/ δούμε :slight_smile:

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 01:57 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 01:50 —

ΓΙΑΝΝΗ. Τεκμηριωμένος λόγος με ισχυρά και εύλογα ερωτήματα και θέματα που πρέπει η Πολιτεία επιτέλους να λύσει.

για τα πτυχία έχω τοποθετηθεί, για το τί μπορούν να περιλαμβάνουν 5 ή 7 χρόνια σπουδών έχουν απαντήσει άλλοι πιο πριν (πχ ο μπάμπης στο #30 και ο αλκ στο #32), απλά δύο σημεία θα ήθελα. επειδή αντιστοιχούν σε άλλα θέματα, αν θέλουν οι συνονιστές ας μεταφέρουν το μήνυμα εκεί που ανήκει.
στα ιδιαίτερα έχουν πέσει πολύ οι τιμές, επίσης γίνονται ανταλλακτικά, καθώς και δωρεάν μαθήματα από πολλούς φορείς ή συλλογικότητες. στην τελική ιδιαίτερα είναι, όποιος θέλει πιο φτηνά ας κάνει ομαδικό μάθημα ή σε ωδείο. μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω κυνικά και αφ’υψηλού, απλά αυτός είναι ο ορισμός του “ιδιαίτερου μαθήματος”.
για τα νυχτοκάματα ειλικρινά δεν κατάλαβα τί εννοείς, θα ήθελα να μου εξηγήσεις τα περί έκθεσης ιδεών και απαιτητικότητας, πριν τοποθετηθώ.

Καλημέρα.
Για τα προηγούμενα που λες θα τα κοιτάξω προσεκτικά. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Όσο για τα νυχτοκάματα. Όταν κάποιος μαθαίνει ένα όργανο και βγαίνει για να αποκτήσει και την εμπειρία δεν είναι απαιτητικός, αλλά όταν γίνετε ένας έμπειρος μουσικός, χρόνο με τον χρόνο, θέλει να αρχίσει να παίρνει και ένα καλό μεροκάματα/νυχτοκάματο, διότι σου λέει “σπούδαζα 4-5 χρόνια για να μάθω αυτό το όργανο, είμουν ελαστικός στις πρώτες μου δουλειές, αλλά τώρα έχω μάθει και καμιά 50 και βάλε τραγούδια που αγαπάει ο κόσμος και θέλω ένα 30άρι/40αρι/50αρι στην τσέπη μου.”

Φαντάσου τώρα έναν μουσικό που έχει κάνει 2-3 χρόνια σπουδών θεωρητικά, ταυτόχρονα 4-5 χρόνια εκμάθηση οργάνου με μαθήματα κάτσε καλά πάνω στο όργανο (το μουσικό όχι κανένα άλλο), έχει κάνει κάνα 1-2 χρόνια και στα εξωτερικά και έχει πάρει τα ανάλογα πτυχία και χαρτιά.
Έρχεται ο τυπάς εδώ και του λέει ένας μαγαζάτορας έλα να δουλέψεις μιας και είσαι καλός, θα παρεις ένα 30άρι κι αν γεμισουμε φουλ 40αρι με τα ασφάλιστρά σου. Φαντάσου τώρα ο τυπάς να την έχει δει κάποιος και να γυρίσει και να του πει “σιγά μη κάτσω για ένα 30αρι όταν στα εξωτερικά βγάζω ένα 500αρι στο τριήμερο!”.

Σε εκείνο το σημείο κολλάει το νυχτοκάματο. Μην την δει “κάποιος” και πάρουν τα μυαλά του αέρα και γίνει σε κάποια πράγματα “εκτός τόπου”.

Κλείνοντας να σε ρωτήσω, όσοι πάτε σε ωδεία σήμερα (διότι σε ωδείο μαθαίνω) πόσα δίδακτρα πληρώνετε;

ΥΓ: Μόλις διάβασα τις απαντήσεις #30 και #32 και μπορώ να πω ότι όλα μέσα σε πόσο διάστημα μπορείς να τα μάθεις; Προσωπικα η 1η χρόνια δεν πηγαίνει χαμένη, τόσο σε θεωρία όσο και σε πρακτική πάνω σε ένα όργανο. Μαθαίνοντας μπρώτα θεωρία, για να μάθεις κάποια πράγματα (ναι είναι και το σολο, το ντουέτο, το τρίο, το κουαρτέτο και άλλα, και όχι 2 άτομα και πάνω δεν είναι γκρουπάκι!) και ταυτόχροα να ασχοληθείς με ένα μουσικό όργανο που σου αρέσει κι όχι με 3 ταυτόχρονα για να δεις αν μπορείς να γίνεις καλός και να μετεξελιχτείς και εντός του χρονικού ορίου της σχολής αλλά και μετά σε ένα καλό δεξιοτέχνη.

δεν θέλω να σας κουράσω λέγοντας ξανά τα ίδια, και μάλιστα σε άσχετο (σχετικά) θέμα. δες εδώ τί έχει ειπωθεί, και αν έχεις κάτι να προσθέσεις ας συνεχιστεί η κουβέντα εκεί.
πάντως cris, απλά για να μιλάμε με βάση την πραγματικότητα, το 30άρι είναι μισό μεροκάματο και ένσημα δεν παίζουν σχεδόν πουθενά. επίσης, καλό είναι να προβληματιστούμε για την απαιτητικότητα των μαγαζατόρων και όχι των εργαζομένων…

…μιας και το θεμα μας ειναι η "διημεριδα για το μπουζουκι "αναμενουμε εντυπωσεις απο αυτους που πηγαν…

Πήγα και θα πάω και αύριο. Είσοδος ελεύθερη και όλα δωρεάν ( πλην κυλικείου ). Και η συναυλία αύριο δωρεάν ( αλλά δεν υπάρχει θέση πλέον ).
Ηταν αξιοπρεπέστατο και ήταν τίγκα στον κόσμο. Είχε έκθεση με ιστορικά μπουζούκια ( 3-4χορδα των μεγάλων του οργάνου, τον βραχνό του Μουφλουζέλη και το αντίγραφο του ταμπουρά του Μακρυγιάννη/ Φρονιμόπουλου ).
Ολοι οι προβληματισμοί , αναφορικά με το κρατικό πτυχίο, που έχουν τεθεί εδώ, για το τι, που και πώς και από ποιούς τέθηκαν σε καταπληκτικά ελληνικά με ειρμό από τον επικ. καθηγ. Θωμά Αποστολόπουλο.
Η απουσία της Ελληνικής Πολιτείας " έβγαζε μάτι" και όπως πήγε άπατη η προσπάθεια Θαν. Πολυκανδριώτη, Λ.Λιάβα, Χρ. Τσιαμούλη κ.λ.π ( πριν χρόνια ) , έτσι θα πάει και αυτή. Επομένως όσοι δεν θέλετε οργανωμένες σπουδές και πτυχίο “χαλαρώστε” . Οπως είπα από την πρώτη στιγμή εδώ είναι “χαοτική ελλάδα”. Ούτε ωδεία, ούτε πτυχία, ούτε κτηματολόγιο, ούτε ΕΟΠΠΥ, ούτε τίποτα δεν θέλουμε. Ο καθένας όπως νομίζει και ότι νομίζει , όπου και όταν …
Κατά τα λοιπά, ωραία ατμόσφαιρα, αμεσότητα, ανοικτές πρόβες μουσικών, κουβεντούλα, slides, πενιές νέων παιδιών, πενιές θανατηφόρες από Βαγγ. Λιόλιο ( Θεσ/νίκη ) , Γιάννη Μωραϊτη, Γ.Κουτουλάκη, Θ. Γεωργόπουλος από Πάτρα , Στέλιος Βαμβακάρης ( δάκρυσα ), , Βαγγ. Τρίγκας .
Ωραίες και οι κουβέντες των κατασκευαστών μουσικών οργάνων ( Σπουρδαλάκη, Φρονιμόπουλου, Καρανδρέα και Μάτσικα ). Καλές εισηγήσεις των Λεκάκη, Σταθακόπουλου, Κουνάδη, Ασωνίτη, Μπαλαχούτη, κατανοητές και εντός χρονικών πλαισίων. Φυσικά τα θέματα δεν εξαντλούνται σε λίγα λεπτά, άσε που το ένα , φέρνει το άλλο στην κουβέντα, αλλά τέλος πάντων είπαν πώς δεν κουβαλούν θέσφατα, απλά κάποιες πληροφορίες που έτυχε να διαβάσουν, ερευνήσουν, ανακαλύψουν κ.λ.π
Ηταν παρών και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και είπε ωραία πράγματα, καθώς και ο καθηγ. ακουστικής φυσικής Χαρ. Σπυρίδης με σημαντική παρέμβαση στα θέματα του ήχου.
ΑΥΡΙΟ: ξεκινάει κατά τις 4 χαλαρά, συνεχίζει με εισήγηση του Δ.Μανιάτη για το μπουζούκι στις ΗΠΑ ( Τατασόπουλο κ.λ.π ), Τον Τσάμπρα για το λαϊκό τραγούδι από το ‘65 κι’ εδώ. Μετά μιλάει ο Γ.Κοντογιάννης. Θα παίξει ο Καραντίνης, ο Κορακάκης . Βράβευση Στ. Ζαφειρίου και Κ.Παπαδόπουλου.
20:30 Συναυλία ( sold out , άν και δωρεάν !! ) με Χατζιδάκι ( σκληρός Απρίλης '45 ) και Μίκη σε λαϊκά του.
Ρώτησα για τον Πάπο και μου είπαν ότι ήταν να έρθει, αλλά λείπει στην Ιταλία ( δεν ξέρω περαιτέρω ).
Λοιπόν αυτά είδα και άκουσα, είδομεν και αύριο, καλά κάναμε και ανοίξαμε αυτό το θέμα, ανταλλάξαμε ιδέες και κάναμε κουβέντες, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς , ούτε και αυτή η διημερίδα θα ληφθεί υπόψιν από την Πολιτεία και ουδέν Κρατικό θα γίνει για το μπουζούκι, ή και τα άλλα παραδοσιακά όργανα, πρός στεναχώρια κάποιων και χαρά κάποιων άλλων.
Λοιπόν από Δευτέρα βράδι σπίτια μας, νά’μαστε καλά να το θυμόμαστε το δρώμενο κ.λ.π διότι ουδέν πρόκειται να γίνει περαιτέρω.
Ευτυχώς οι κουβέντες μας εδώ μπορούν να συνεχιστούν κανονικά, αλλά καλώς ή κακώς δεν ακούγονται στους φορείς ( νομίζω ) και εμείς θα συνεχίζουμε την αυτοσχεδιαστική μας πορεία, με τα καλά και τα κακά που μπορεί να έχει αυτό.
Καλή Εβδομάδα και καλές πενιές :slight_smile:

ευχαριστουμε μερεντιτη για την πληρη και περιεκτικη ενημερωση της πρωτης μερας…ουτε δημοσιογραφος να ησουν …
ξερεις ολοι οι δημοσιογραφοι που κανουν ρεπορταζ απο συναυλιες κλπ ξεκινουν το ρεπορταζ με τη λεξη “μαγεψε ο ταδε…”
εχεις απολυτα δικιο για τον Θωμα Αποστολοπουλο…ειναι κορυφη ο ανθρωπος διδακτωρ μουσικολογος και μουσικος (παιζει εξαιρετικο ουτι)…

Καλά ήταν θα συμφωνήσω με τον Μερεντίτη.
Ακούστηκαν όμορφα πράγματα τόσο απο τους οργανοποιούς όσο και απο μερικούς ομιλιτές… όπως ο Δημήτρης Σταθακόπουλος (έκανε μια πολύ ωραία παρουσίαση για το πώς φτάσαμε στο σημερινό μπουζούκι), ο Γιώργος Λεκάκης, ο Π. Κουνάδης που απλά έριχνε πληροφορίες ασταμάτητα. Αλλά ακούστηκαν και βλακείες όπως ο Ασωνίτης. Πολύ κακός και απορώ. Δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει, και ούτε αυτός ήξερε.
Έτυχε να ακούσω τον Λάκη Ορφανίδη να λέει στον Βαμβακάρη την ωρα που έφτανε: Ζόρικα πάνε οι δουλειές. Πρέπει να κάνουμε κάτι. Η ισχύς εν τη ενωσει.
Και αυτό τα λέει ολα, κουβέντα δυο μεγάλων του οργάνου.
Ήταν πολλοί εκεί.
Και ακόμα ωραίο ήταν τα μικρά παιδιά που έπαιζαν μπουζούκι. Μακάρι να είχα ξεκινήσει στην ηλικία τους. Τα ζήλεψα. Ειδικά αυτά που ήρθαν απο την Πάτρα με τον θοδωρή Γεωργόπουλο.
Αν προλάβουμε τα λέμε και αύριο.

εισαι 28 χρονων και λες οτι ξεκινησες μεγαλος το μπουζουκι?
κι εγω που ξεκινησα στα 55 τι να πω…???

Ο Ασωνίτης είναι συγγραφέας και παρότι περιμέναμε να είναι εντός θέματος για Μάρκο, Τσιτσάνη, Παπαϊωάννου, μας είπε για τους στίχους του θανάτου στα ρεμπετολαϊκά, επειδή κάνει μιά έρευνα για το “θάνατο” ( μακριά μας !!! ) και το στίχο. Εντάξει, δεν λέω, αλλά … :slight_smile: μάλλον όπως λέει και ο nikos forlan δεν πολυκαταλάβαμε ( δηλ. καταλάβαμε, αλλά μάλλον ήταν εκτός θέματος !! ). Ο.κ τον συγχωρώ, :slight_smile: εσύ niko ;
Συγχωρέστε μου αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=U_nwvqA9wNw και αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=lBWZjgIO7P4
Το γουστάρω και έκλαψα όταν το έπαιξε ο Στέλιος ( τι να κάνομεν άλλωστε, είμαι Μαρκικός και δεν το κρύβομεν ) !!!
Αύριο στη συναυλία θα ακούσουμε κομμάτια από το Σκληρό Απρίλη του '45 του Μ.Χατζηδάκι και κάποια του Μίκη. Εδώ τα Λεμονάδικα κατά Μ.Χ από το Σκληρό Απρίλη του '45 : http://www.youtube.com/watch?v=gMqtbAtsIeg