Δαβίδ εναντίον Γολιάθ

Όχι. Τώρα μάλιστα. Συμφωνά απόλυτα μαζί σας και σας ευχαριστώ για την επιμόρφωση. Έτσι για να μαθαίνουμε κι εμείς. Αυτό θα ήταν τέλειο. Να μπορώ στον ίδιο χώρο ν΄ακούσω όργανα διαφόρων κατασκευαστών χωρίς να ξέρω ποιο ανήκει σε ποιον και ν΄αποφασίσω. Μακάρι να μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Σε κάποια έκθεση ίσως?
Θα μπορούσε λοιπόν ο Μύρος να βάλει ένα κουίζ ανεβάζοντας κάποιο βίντεο (ξέρω τον ήχο μέσω ηλ. υπολογιστή, αλλά τι να κάνουμε?) και μη ξέροντας ποιο μπουζούκι είναι ποιο (να μη φαίνονται στο βίντεο χαρακτηριστικά που μπορεί να τα προδώσουν) και τότε εκεί θα έχουμε καλύτερη άποψη.

Διαμορφώθηκε ήδη ένα νοσηρό κλίμα γύρω από την ποιότητα και αξιοπιστία οργάνων, ακριβών από τη μια, και φτηνών από την άλλη, αλλά και για τους οργανοποιούς, είτε κατονομάστηκαν είτε αφέθηκαν υπόνοιες γιʼ αυτούς, και το κυριότερο, χωρίς αξιόπιστα στοιχεία.

Επειδή φοβάμαι ότι η συζήτηση καταλήγει μπούμερανγκ εναντίον του οργανοποιού που κατονομάστηκε, ας μην ξεχειλώσει και άλλο, με εκατέρωθεν τοποθετήσεις καθαρά υποκειμενικού χαρακτήρα, οι οποίες απορρίπτονται και από τον πιο καλοπροαίρετο αναγνώστη.

Παρακαλώ, στο εξής, να συνεχιστεί η συζήτηση, μόνο και εφόσον υπάρξει ντοκουμέντο ήχου κυρίως, ικανοποιητικό στοιχείο για μια έστω υποτυπώδη σύγκριση των δυο οργάνων.

Ελπίζω στην κατανόηση όλων σας και σας ευχαριστώ προκαταβολικά. :088:

Μπορω σας παρακαλω να μετανιωσω που πηρα θεση στο θεμα αυτο, και να διαγραφει ο, τι εχω γραψει? Δεν μπορω να βλεπω το κακο να γινεται σε αλλον απ αυτον που το χει προκαλεσει.

Ηλία είναι [b][u]κανόνας[/u][/b] να μην σβήνονται μηνύματα.

Οκ δηλαδη το αιτημα μου δεν γινεται δεκτο. Τα συμπερασματα δικα σας λοιπον εγω αποχωρω απο το θεμα.

Ο Μυρος εγραψε,

Η ραβδος πρεπει να πιεζει ελαχιστα εως καθολου το μπρατσο, αφηνοντας το να παλλεται ελευθερα (γι΄αυτο και το μπρατσο πρεπει να εχει και ξυλινες κοντρες). Βεβαια συγκρινοντας τα αρνητικα με τα θετικα της ραβδου η υπαρξη της κρινεται απαραιτητη και υποχρεωτικη (τελειο μπρατσο χωρις ραβδο δεν γινεται).

Ραβδος και ξυλινες κοντρες?

(τελειο μπρατσο χωρις ραβδο δεν γινεται

Εκεινο μονο με ξυλινες κοντρες?
Εκεινο μονο με ανθρακονηματα?

Επιτελους μια αναρτηση προς την σωστη κατευθυνση, εκτος νοσηρων σεναριων.

Η κριτικη εγινε και για να καταδειξει τα υπερ και τα κατα των κατασκευαστικων επιλογων, καθως και να δειξει τις κατασκευαστικες ατελειες των χειροποιητων (λες και τα αλλα δεν κατασκευαζονται με το χερι) κατασκευων που δυστυχως υπαρχουν παντου. Και αν καποιος μπορει απο μονος του να τις διαγνωσει και να τις επισκευασει εχει καλως, ειδαλως παιζει μια ζωη με λαθος επιλογες χωρις βεβαια να παρει χαμπαρι ποτε. Σπανια θα δω καλα ρυθμισμενο nut στο υψος, και μιλαμε για ακριβα οργανα. Επισης δεν καταλαβα ποτε γιατι τα ταστα πρεπει να φθειρονται καθε εξι μηνες, και μην ακουσω την δικαιολογια οτι τα μαλακα βγαζουν καλυτερο ηχο.

Τωρα οσο για την ραβδο η τα ανθρακονηματα, νομιζω η εποχη των οργανων χωρις ενισχυση στο μπρατσο εχει περασει ανεπιστρεπτι. Ολα μα ολα ειναι ερμαια της υγρασιας, και μη ρυθμησιμα στις απαιτησεις του παικτη. Και ασφαλως οι απαιτησεις μου ειναι αναλογες του χρηματικου ποσου που δινω.

Και κάποιες απόψεις ακόμα του Μύρου Πασχάλη από άλλο θέμα για περισσότερα συμπεράσματα:

Υ.Γ. Αν αυτό το post θεωρείται ανώφελο μπορεί να διαγραφεί.

Αυτη την τεχνοτροπια του μπρατσου με ξυλινες κοντρες και ραβδο η οποια θα πιεζει καθολου η το πολυ ελαχιστα, ωστε να παλλεται ελευθερο το μανικι, δεν μπορω να την καταλαβω. Που χρησιμευει τοτε? Αν μπορει να σταθει το μανικι μονο του ποιος ο λογος? Αν δεν μπορει, λογω καιρικων μεταβολων, δεν θα ξαναθελει ρυθμιση? Δεν θα ξαναπιεζει το ξυλο? Δεν θα παψει να παλλεται ελευθερα τοτε? Η θα ειναι τελειο απο οκτωμβρη μεχρι γεναρη που δεν θα ζοριζεται? Δεν νομιζω να ειναι αυτη η φιλοσοφια της βεργας, οπως και δεν εχω ακουσει καλα οργανα με βεργα (και οχι “μαθητικα” που συνηθιζεται) να μην κεντανε… Σ’αυτα ισως κανω λαθος, ας μιλησει καποιος που την χρησιμοποιει οπως ο κ. Παναγιωτης. Οσον αφορα το “ζορισμα” οχι μονο στο μπρατσο αλλα σε ολα τα μερη του μπουζουκιου, και ολου του πλανητη το “ζορισμα” βοηθα στην ταλαντωση (π.χ. ενα πιεσμενο ελατηριο σε σχεση με ενα στην αρχικη του κατασταση). Ξερω σας ξενισε η εξεζητημενη ορολογια μου στο τελος, αλλα ετσι ειμαστε εμεις οι Ηλεκτρολογοι, Μηχανολογοι, Μηχανικοι…

(Μοτοσυκλετων…)

Το καλύτερο μπουζούκι όχι στην Ελλάδα, στον πλανήτη ολόκληρο το έχει φτιάξει ο Βρασίδας Σκορδοπ…τσογλου (φανταστικό όνομα - Δεν έδωσα επίτηδες στοιχεία του κατασκευαστή γιατί άλλοι θα το εκλάβουν ως διαφήμιση και άλλοι ως δυσφήμιση). Το έχει ένας φίλος στα Παλούκια Σαλαμίνας. Αν ποτέ περάσετε και κάτσετε στα Παλούκια, ελάτε να το δοκιμάσετε. Ένα μπουζούκι 25.000 ? (χωρίς κανένα σχέδιο επάνω). Φέρτε και το δικό σας μπουζούκι για να συγκρίνετε τον ήχο. Το μπουζούκι δεν είναι δικό μου και η πρόσκληση ισχύει. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗΣ ΗΧΗΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ. Για να έχεις βέβαια άποψη για ακριβά όργανα πρέπει πρώτα να τα έχεις παίξει!!! Και εγώ σίγουρα τα ʽχω παίξει…
Η απόδοση των ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ κρίνεται μόνον από το ΑΥΤΙ.
Όσοι ξέρουν απο high end ήχο θα καταλάβουν. Δεν έχει κανένα σχέδιο για να μην χαλάει ο ήχος…. Από ήχο τώρα ΛΑΜΠΕΙ. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μπουζούκι παίξει μαζί του ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΑΗΧΟ. Έχει απίστευτη ένταση, η δεύτερη του οκτάβα έχει ακόμα μεγαλύτερη ένταση, έχει πολύ λαμπερά πρίμα, ογκώδη ήχο, ανταποκρίνεται σε οποιοδήποτε χειρισμό της πένας, αποδίδει το ιδανικό ηχόχρωμα σε κάθε θέση μεταξύ καβαλάρη και τρύπας, και αν το πετύχεις σε ιδανικές συνθήκες υγρασίας ο ήχος του είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ. Ο ήχος του είναι γλυκός και καθόλου ξηρός. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΕΡΙ ΗΧΟΥ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΙΘΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑ ΔΙΝΕΙ!!!

Αν σε καμιά εβδομάδα, ανασκευάσω άρδην τα ανωτέρω και ανακαλύψω κάποιο ταπεινό μπουζούκι πλην όμως συγκρίσιμο, δυνατό, εφάμιλλο, σχεδόν ισότιμο με το ανωτέρω όργανο, μην μου ζητήσετε να απολογηθώ που έγραφα τις ανωτέρω «μπαρούφες», που έσφαλα, που πλανήθηκα, που υπερέβαλα. Δεν θα σχολιάσω επʼ ουδενί την θεαματική, πανηγυρική αυτή στροφή μου και καθολική ανατροπή. Δεν χρήζει σχολιασμού το ότι εγώ, ένας πεπειραμένος ακροατής, έπεσα τόσο έξω και εκθείαζα έτσι ένα όργανο, πλην όμως, βρέθηκε με άνεση ένα παρόμοιο και εξαιρετικά φτηνό. Μην σας ξαφνιάσει, μην ρωτάτε, μην τολμήσει να με ελέγξει κανένας!!! Κάθε επιφύλαξη και απορία σας θα είναι νοσηρό σενάριο. Σε κάθε περίπτωση η αυτού εξοχότητα μου επιλέγει τις σοβαρές τοποθετήσεις για να τοποθετηθεί, μόνο τις αντάξιες μου θέσεις και απόψεις θα σχολιάσω. Αυτές ντε προς τη σωστή κατεύθυνση, τη δική μου βρε αδερφέ, όχι των ντετέκτιβ και των νοσηρών εγκεφάλων!!! Δεν συμβαίνει τίποτε, όλα είναι φυσιολογικά, λέω, ξελέω, ξαναλέω και ότι γουστάρω…

Περαστικά σε όλους μας και καλά κρασιά μάγκες…

Α, ρε Κωτσοβίλη, έγραψες!!! Τι να πούμε τώρα πιά εμείς; Μόνο την τελευταία φράση σου θα επαναλάβουμε:

είσαι απίστευτος!
τέλος πάντων, κρίμα που έφτασε η κουβέντα στην ειρωνία, πέσαμε να τον φάμε τον άνθρωπο… σε ένα θα συμφωνήσω, παρ’όλες τις υπερβολές και τις αντιφάσεις: ότι ένα αξιοπρεπές από ένα εξαιρετικό όργανο ξεχωρίζει στις λεπτομέρειες. με αυτή την έννοια ταυτόχρονα είναι συγκρίσιμα και άξια και τα δύο, αλλά κάποιο θα κερδίζει στα σημεία.
επίσης σημαντική είναι η μεθοδολογία που εφαρμόζει ο κ. φρονιμόπουλος, θα ήθελα να ήξερα τα συμπεράσματα του μύρου αν δεν ήξερε ποιό όργανο έπαιζε ή άκουγε κάθε φορά.
πάντως το όνομα του κατασκευαστή καθώς και δείγμα ήχου θα έπρεπε να δημοσιευτούν εξαρχής, αφού ήταν αναμενόμενο να οδηγηθεί εδώ η κουβέντα.
υγ: ορθώς δεν σβήνονται μηνύματα (πλέον), και ας αλλάξει ο δαβίβ στον τίτλο…

H όλη συζήτηση μου θυμίζει συζητήσεις τύπων που μιλάνε για γκρουρμέ κουζίνα και οι ίδιοι δεν ξέρουν να βράσουν ένα αυγό…

Όπως και να έχει παιδιά το μπουζούκι δεν κάνει το μπουζουξή, αν δώσεις στον Πάππο , στον Βλάχο, στον Τρίγκα ένα μπουζούκι είτε 800 ευρώ κάνει είτε 80,000 ευρώ την ίδια μαγεία θα ακούσεις τώρα…οι συχνοτικές μύτες των πρίμων ,ο καταπιεσμένος χαρακτήρας των μπάσων και η ψυχολογική διαταραχή του καβαλάρη λίγους παίχτες έχουν απασχολήσει.

Ο φίλος ο Μύρος τώρα είτε επένδυσε “τσάμπα” τα λεφτά του είτε όντως πήρε κάτι αξιόλογο ακόμα και για 8000 ευρώ μπουζούκι.
Όμως από την στιγμή που δεν δίνει ούτε φωτογραφίες , ούτε ήχο ο φίλος Μύρος δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο που δημιουργήθηκε αυτό το θέμα.

Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι ότι δεν υπάρχει “τέλειο” όργανο υπάρχουν καλά όργανα αλλά δεν υπάρχουν στραντιβάρι στα μπουζούκια.

Μετά την εξαντλητική ανάγνωση 56 μηνυμάτων, αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι δύο (και πλέον) γάδαροι μαλώνουνε σε ξένο αχυρώνα! Καλή και δημιουργική σας μέρα!

μόλις έμαθα να φτιάχνω ομελέτα. Μου απομένουν κάποιες χιλιάδες συνταγές του Τσελεμεντέ και όταν με δείτε σεφ θα τρίβετε τα μάτια σας!:019:

Φίλε “alchimistis” έχεις δίκιο αλλά η “οργανολαγνεία” είναι φαινόμενο ανίκητο κατά τα φαινόμενα…

Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί ο καυγάς και ποιο είναι το ζητούμενο συμπέρασμα. Το μπουζούκι των 8000 έχει ήχο των 800 ή το μπουζούκι των 800 έχει ήχο των 8000:112: οπότε αν πουληθεί των 8000 θα πουληθεί για 800 ευρώ, ενώ των 800 ευρώ θα πουληθεί 8000?

Δυστυχως αυτο κατηντησε να ειναι το επιπεδο του φορουμ.
Εγω αποχωρω. Ευχαριστω για την φιλοξενια.

Να 'σαι καλά και καλή επιτυχία στην αναζήτηση φόρουμ με επίπεδο αντάξιό σου.

Το θέμα κλειδώνει.

Γράφτηκε στη σελίδα του admin από το μέλος Μυρος Πασχαλης:

Πριν απο λιγες ημερες εστειλα το εξης μυνημα στην κ. Ελενη “…”
Βλεπω οτι ακομη δεν προβηκατε σε καμια ενεργια. Πρεπει να καταλαβαιτε οτι το internet δεν ειναι και τοσο ανεξελεγκτο… Ηδη εχουν γινει τα απαραιτητα back up και save, και σε περιπτωση μη αποκαταστασης του ονοματος μου θα ακολουθηθει διαφορετικη διαδικασια.

Κατόπιν «παρενεργειών» που προκάλεσε τo υπʼ άριθ. 53 μήνυμα μου σε αυτήν την ενότητα παρακαλώ θερμώς τη διαχειριστική ομάδα, για προφανείς και εξαιρετικούς λόγους, καίτοι απαγορεύεται (κατʼ αρχήν) από τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ, να το διαγράψει. Είναι πρόδηλο, ευκρινές και ξεκάθαρο ότι στο ανωτέρω μήνυμα μου δεν διαλαμβάνονται επʼ ουδενί μειωτικοί, δυσφημιστικοί ή προσβλητικοί ισχυρισμοί για κανέναν!!!
Παρά ταύτα, επειδή κάθε παρανόηση ή παρεξήγηση δεν είναι φρόνιμο να καταλήξει στο να διωχθούν πρόσωπα που δε φέρουν καμία ευθύνη και δεν σχετίζονται με τη σύνταξη και ανάρτηση του ανωτέρω μηνύματος, παρακαλώ για τη διαγραφή του και δηλώνω καθολικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο του. Δυστυχώς, μια μήνυση ή αγωγή είναι το ευκολότερο πράγμα στην Ελλάδα και η τελική δικαστική ετυμηγορία για το αν πράγματι κάποια συμπεριφορά ήταν ή όχι παράνομη θα κρατήσει έτη και θα στοιχίσει στους εμπλεκόμενους χρόνο, δαπάνες και ταλαιπωρία. Δεν ευθύνεται επομένως και δεν χρωστάει τίποτα το «ρεμπέτικο φόρουμ» και οι διαχειριστές του να εμπλακούν σε μια τέτοια δυσάρεστη διαδικασία.

Για όποιον λοιπόν επιθυμεί να ποινικοποιήσει τον δημόσιο διάλογο για τα ζητήματα της τέχνης, της μουσικής, του τραγουδιού κλπ, όπως αυτός ομαλά διεξάγεται εδώ και πολλά έτη στο πλαίσιο του παρόντος διαδικτυακού φόρουμ, καλό είναι να μην οχλεί τρίτους και στρέφεται σε λάθος κατευθύνσεις. Ορθό είναι η πολεμική του αυτή και η σχετική αντιδικία να διεξαχθεί «lege artis» στις δικαστικές αίθουσες και όχι μέσα από ηλεκτρονικά μηνύματα, επιστολές και εναντίον προσώπων που δεν έχουν σχέση με τις ανωτέρω δημοσιεύσεις. Συνεπώς, όποιος θεωρεί ότι αδικείται, θίγεται ή προσβάλλεται από τις αναρτήσεις - δημοσιεύσεις μου και επιθυμεί να διεκδικήσει αρμοδίως κάτι παραπάνω, ας μην παρεμποδίζει την ομαλή λειτουργία του φόρουμ και οχλεί άδικα τη διαχειριστική του ομάδα.
Τις συναφείς εξωδίκους δηλώσεις, αγωγές και μηνύσεις θα δεχθώ εγώ…και θα απαντήσω προσηκόντως. Τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύνταξη κάθε εναντίον μου δικογράφου είναι τα ακόλουθα:

Παναγιώτης Κων. Κωτσοβίλης
Δικηγόρος – ΜSc
Πατρ. Ιωακείμ 11, Αθήνα (Κολωνάκι)

θα ελεγα “και μη χειροτερα” αλλα ειναι πολυ light η εκφραση…παμε καλα ρε μαγκες??πλακωσατε τις μυνησεις επειδη κατι ειπε ο ενας και κατι ειπε ο αλλος???ο θεος να μας φυλαξει…