Να και τα μέλη, συγκεκριμένα, των επιτροπών της “Ακαδημίας Τεχνών”:
-Μουσικής: Θόδωρος Αντωνίου, Λυκούργος Αγγελόπουλος, Γιάννης Βακαρέλης, Δάφνη Ευαγγελάτου, Λεωνίδας Καβάκος, Κωνσταντίνος Φλώρος.
-Χορού: Ντένη Ευθυμίου, Δημήτρης Παπαϊωάννου, Λευτέρης Δρανδάκης, Βίκυ Μαραγκοπούλου, Γιάννης Ζέρβας.
-Οπτικοακουστικών: Αθηνά Τσαγγάρη, Θ. Ρικάκης, Ε. Στεφανή, Αγγελος Φραντζής, Π. Κούτρας.
- Θεάτρου: Θόδωρος Τερζόπουλος, Ελένη Βαροπούλου, Λευτέρης Βογιατζής, Βασίλης Παπαβασιλείου, Ρούλα Πατεράκη.
Οι περισσότεροι απ΄αυτούς στην Ελλάδα μένουν, αν και το πρόβλημα δεν έγκειται στη συνεννόηση μεταξύ τους.
Πρόκειται για ένα ακόμα πυροτέχνημα.
Μια ακόμα αδιαβάθμητη σχολή, (“ανωτέρα πολυκλαδική σχολή τέχνης” την ονόμασαν) και μάλιστα ιδιωτικού χαρακτήρα, υπό την εποπτεία του υπουργείου πολιτισμού.
Άραγε, είναι ικανοποιημένος ο καλλιτεχνικός κόσμος, αυτοί τέλος πάντων που θα την στελεχώσουν και αυτό ήταν που περίμεναν και που χρόνια ολόκληρα ήταν στις εξαγγελίες;
Θα προσφέρει πτυχία ισότιμα με της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου ή της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και μάλιστα επί πληρωμή.
Δεν προσφέρει δηλαδή ουσιαστικά τίποτε καινούριο, ενώ θα μπορούσε απορροφώντας τα κονδύλια να δημιουργηθεί ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που να συμπεριλάβει όλες τις τέχνες, τις μη εικαστικές.
Όσον αφορά στη διδασκαλία παραδοσιακών οργάνων στα Μουσικά Σχολεία, πρόσφατα δημοσιεύτηκε διαμαρτυρία για την επιχειρούμενη κατάργηση του ταμπουρά από τη διδασκαλία.
Παραθέτω το άρθρο, όπου φαίνεται και το σκεπτικό της κατάργησης αυτής.
Αξίζει τον κόπο να το δούμε:
http://www.edra.ipet.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=30150