Αγορά τρίχορδου νέος

Γεια σας,

αφού έχω ήδη διαβάσει κάμποσες σελίδες στο πολύ χρήσιμο αυτό φόρουμ να διατυπώσω και εγώ την ερώτησή μου:
είμαι παντελώς άσχετος με μπουζούκι (αλλά σε πολύ καλό επίπεδο σε άλλα όργανα αν αυτό βοηθάει κάπου) και θέλω να αγοράσω 3χορδο με 500ευρώ (θα μπορούσα να δώσω και λίγο παραπάνω μόνο αν άλλαζε πολύ αυτό που θα έπαιρνα)…
Γενικώς θέλω να πάω σε καινούργιο…μία γιατί είμαι νέος και φοβάμαι μήπως μου πέσει “κακόσυντηρημένο” όργανο το οποίο λόγω απειρίας δεν θα μπορώ να το κρίνω εξ αρχής…μία που έχω το κόλλημα να αγοράζω μόνο καινούργια πράγματα…
Μου έχουν συστήσει τον Ματσίκα στην Τρικούπη…τον οποίο έχω δει και εδώ πολύ στο φόρουμ να αναφέρεται…
τι άποψη έχετε για τα μπουζούκια που πουλάει σε αυτά τα λεφτά;
τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά;
Όταν θα πάω, θα προσπαθήσω να είμαι με φίλο οργανοπαίχτη να με βοηθήσει και αυτός…αλλά κάθε συμβουλή σας θα είναι χρήσιμη.
Ευχαριστώ

Θα σου παραθέσω την δικιά μου εμπειρία:

Εδώ και δύο περίπου χρόνια έχω αυτό για δεύτερο/ καλοκαιρινό μπουζούκι: http://www.matsikas.gr/el/Product-%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B9-6%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%B4%CE%BF-BZ6-105_262

Σε γενικές γραμμές το όργανο έχει λεπτό και ελαφρύ μάνικο (το δικό μου είναι χωρίς βέργα) που βολεύει στο παίξιμο. Σαν ήχος δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Για τα λεφτά του θα το χαρακτήριζα τίμιο. Από κει και πέρα μέσα σε 6-8 μήνες που το άφησα άπαιχτο στη βαλίτσα του -αλλά κουρδισμένο- μου σκεύρωσε. Το πήγα στο κατάστημα και προς τιμήν τους μου το ίσιωσαν σε 10 μέρες χωρίς κάποια επιβάρυνση. Παρόλαυτα, η εγγύηση είναι ενός έτους και δεν θέλω να σκέφτομαι αν το ξαναπάθει τί θα κάνω. Ίσως λοιπόν θα ήταν σκόπιμο να πάρεις μοντέλο με βέργα, χωρίς όμως να ξέρω πώς αυτό θα επηρεάσει το βάρος και πάχος του μάνικου.