Αίσχος - Ντροπή - Κατάντια!

ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:
το σκηνικό είναι στημένο με “υπολογιστή”. Στοιχίζει φθινότερα… (Σιγά μη πηγαίναν και σε νησί να το γυρίσουν…) Συμβαδίζει με την όλη φτηνή διασκευή… Και γίνεται στο άψε-σβήσε!!

Ισως εκτος θεματος, αλλα το συγκεκριμενο βιντεο φαινεται να εχει γυριστει σε πραγματικη τοποθεσια

με υπολογιστή έχει αλλαξει το χρωμα μονο.
Ολα είναι πραγματικές λήψεις. Που οι μισες μπορει να εχουν γίνει και σε καποιο ξενοδοχείο της Αθηνας.
Οπου και να εχει γίνει βεβαια και με οποια δυσκολία δεν αλλαζει το αποτέλεσμα … :mad:

Λείπει το μισό τραγούδι ή μου φαίνεται; Αλλα εκει ανεβαίνει… Δυσκολα πραγματα μαλλον… :108:

Όταν λέμε υπολογιστή, εννοούμε ότι πήραν διάφορες φωτογραφίες, κάποιες λήψεις σε πισίνες -κι αυτό φαίνεται- και τα μοντάρισαν. Ένα σωρό πράγματα, εικόνες από Αιγαίο κλπ, απλά κολλημένα… Και το τραγούδι μαζί… (Δεν αναφέρομαι σε computer simulation, αλλά σε μοντάζ με υπολογιστή)

Τώρα, εδώ που τα λέμε, τί σχέση έχουν οι πισίνες, τα καρπούζια και το Αιγαίο με τον Πειραιά -για τον οποίο μιλάει το τραγούδι;(!)…

Έχει τέτοια σχέση, όση έχει αυτό το τραγούδι, για το οποίο γίνεται κουβέντα, με το ρεμπέτικο!

Καλα τα λεει ο Μητσος ,
5 σελιδες φορτωσαμε το φορουμ για κατι που δεν εχει λογο υπαρξης εδω και ηδη ασχοληθηκαμε πολυ με δαυτους…
Ας πανε λοιπον στο καλο η οπου αλλου θελετε…

To … δεύτερο!!!

Χαιρετώ την παρέα.
Σήμερα το πρωί άκουσα στο ραδιόφωνο τον πασατέμπο του Χιώτη στην εκτέλεση με την Γεωργακοκπούλου μιξαρισμένο με μπιτάκι.
Ο λόγος δεν γίνεται για τον ηλίθιο που έκανε τη διασκευή αλλά για το ότι ο σταθμός που το έπαιξε ήταν η ΕΡΑ και συγγεκριμένα το 2ο.
Τρίξαν τα κόκαλα του Χιώτη, της Γεωργακοπούλου και του Γεραμάνη μαζι.
Αν δεν υποστιρίξει το δημόσιο ραδιόφωνο την μουσική μας παραδοση, ποιός θα το κάνει?

Η διασκευή είναι απο τους Ιμάμ Μπαϊλντί. Άρχησα ν ακούω ΕΡΑ2 τον τελευταίο καιρό. Περίμενα περισσότερα απο αυτά που άκουσα. Δεν το θεωρώ περίεργο που το έπαιξε. Δεν τα πάει και τόσο καλά το δεύτερο πρόγραμμα μερικές φορές.

συγνωμη κιολας που θα κανω το δικηγορο του διαβολου ρε μαγκες,αλλα η μουσικη δεν ειναι τσιφλικι κανενος!ο καθενας κανει οτι γουσταρει και διασκευαζει οτι γουσταρει χωρις να μας πεφτει ιδιαιτερος λογος.αυτο παει κυριως στον φιλο μπωτη,που αποκαλει καποιους ηλιθιους επειδη εκαναν μια καπως ανορθοδοξη προσεγγιση ενος τραγουδιου!μη χαλατε τις καρδιες σας για το παραμικρο!

Γειά σου φίλε,

Άφησέ με να σου πω κάτι.
Είναι πολύ βιαστικό και επικίνδυνο αυτό που λες. Η ελευθερία, ακόμα και στο Διαδίκτυο, δεν είναι κάτι που μας πέφτει απ΄τον ουρανό, το παίρνουμε και πάμε… Η Ελευθερία είναι μιά αργή μάθηση ορίων και αυτοσεβασμός, πριν απ΄όλα. Πριν σκεφτούμε τους άλλους.
Παραπέρα, η έλλειψη στοιχειώδους μουσικής παιδείας, ο πιθηκισμός και ο πειραματισμός σε στιλ “όλα τα σαρώνουμε, κανείς δε μπορεί να μας μιλήσει, ελεύθεροι είμαστε, ότι θέλουμε κάνουμε”, και από πάνω απ΄όλ΄αυτά το όνομα ιμάμ μπαϊλντί που είναι… άσε, δεν οδηγεί πουθενά

Σαν αντιπαράθεση, δίνω το παρακάτω παράδειγμα. Προσωπικά δε μου λέει, αλλά δεν έχει καμιά σημασία τι πιστεύω εγώ. Νομίζω όμως ότι τα Υπόγεια Ρεύματα μπήκαν προσεκτικά στο χώρο του Χιώτη και έφτιαξαν μιά μπαλάντα που μπορεί να κάνει ένα κορίτσι να λειώσει. Είναι και το ζητούμενο…

Με σεβασμό στα νιάτα σου
Κώστας Λαδόπουλος

Σίγουρα η μουσική δεν ειναι τσιφλίκι κανενός και ειδίκα δικό τους. Όσο για το χαρακτηρισμό, τώρα που έμαθα ποιοί είναι θα τους τα πω μπροστά τους αν τύχει και τους
συναντήω

Διορθώνω το link που δεν άνοιγε.

Παράξενη κοπέλα

Ελαφρά γλυκανάλατο αλλά, μπήκε με προσοχή και στις “μύτες των ποδιών”

Το link που δεν άνοιγε είχε ήδη διορθωθεί φίλε Κώστα.

Ευχαριστώ!

Το άκουσα και εγώ. Απ΄ότι φαίνεται οι imam bayldı αποφάσισαν να κάνουν το hiotı bayldı.
Σε όποιον αρέσει στην τελική. Προσωπικά προτιμώ το πρώτο έδεσμα

Δυστηχώς έφαγε ο ιμάμης και μπαήλντισε.Μπερπς!!!

Για μισό λεπτό ρε παιδιά…
Οι ΙΜΑΜ ΜΠΑΙΛΝΤΙ μας πειράξανε μέσα σε όλα τα χάλια που μας βομβαρδίζουν; Ακούσατε το δίσκο τους; έχει κυκλοφορήσει εδώ και ενάμιση χρόνο. Οι μεταδόσεις του “πασατέμπου” δεν είναι τωρινό φαινόμενο, παίζουν εδώ και καιρό. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι θέμα εάν το συγκρότημα σεβάστηκε το Χιώτη - διότι όποιος καλλιτέχνης κάνει διασκευή θα σου πει ότι το έκανε με σεβασμό. Το ζήτημα είναι το κίνητρο της διασκευής. Οι ΙΜΑΜ ΜΠΑΙΛΝΤΙ κατά τη γνώμη μου όπως και τα ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ το έκαναν από ενδιαφέρον και αγάπη ως προς τα τραγούδια και το ρεπερτόριο* με στόχο να τα θέσουν εντός μιας άλλης αισθητικής προσέγγισης.
ένας “μέτριος” μπουζουξής που παίζει σε ένα ταβερνάκι τον Πασατέμπο του Χιώτη και τον “σκοτώνει”, σέβεται το Χιώτη περισσότερο ή λιγότερο;

(*άλλωστε τα αδέρφια Φαληρέα οι οποίοι είναι βασικά μέλη των ΜΠΑΙΛΝΤΙ προέρχονται από τη “γνωστή” σε εμάς τους φίλους του ρεμπέτικου οικογένεια).

Ναι ΜΠΆΜΠΗ μου,έχεις δίκηο.Όντως το ιμάμ,είναι εξαιρετικό φαγητό,ειδικά μέσα στα αποφάγια και στα χάλια.Κι αυτό όμως πολλές φορές - όχι πάντα- πέφτει πολύ βαρύ.

Τι θέλεις να πείς Μπάμπη μου; Να απαγορέψουμε στους μέτριους μπουζουξήδες να παίζουν Χιώτη (αλλά και Μάρκο, Τσιτσάνη κλπ.) στις ταβέρνες, από σεβασμό στο όνομά του;

Αλίμονο αν, με τα χάλια που βλέπουμε και ακούμε, πάθουμε ανοσία ή εθισμό.

γενικά δεν έχω πρόβλημα με τις διασκευές, ειδικά όταν είναι τόσο διαφορετικές από το πρωτότυπο. οι επανεκτελέσεις συνήθως είναι το πρόβλημα. αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, το μπιτάκι μου είναι εχθρικό γιατί είναι ισοπεδωτικό. εχουν γραφτεί και ωραία μπιτάκια, εξαρχής σε αυτό το στύλ όμως. όταν μπαίνουν εκ των υατέρων κάνουν ζημιά…
τα τραγούδια έχουν τον δικό τους ρυθμό και αίσθηση, τον οποίο περιφρονεί και ξεπετάει όποιος βάλει μπιτάκι από πάνω. και έτσι εθίζονται οι ακροατές στην εύκολη καθοδήγηση του μπιτ… αυτά σαν συμπέρασμα από κουβέντες με φίλους που γουστάρουν μπιτάκια.
δείτε επίσης πως καταστρέψαν το “sinnerman” με τη nina simone. μα καλά, δεν αντιλαμβάνονται ότι από αριστούργημα με ιδιαίτερο τρόπο να σε ξεσηκώνει, το κάνουν ακόμα ένα φλατ καμματάκι;