Aγορά μπουζουκιού (2017)

Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε, Θα ήθελα την γνώμη σας για αγορά μπουζουκιού μένω Γερμανία και θα ήθελα να έρθω Ελλάδα να αγοράσω ένα μπουζούκι από Αθήνα η Θεσσαλονίκη δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο μπουζούκι. θα ήθελα ένα χειροποίητο μέχρι 1000 ευρώ και δεν ξέρω που να ψάξω και θα ήθελα την γνώμη σας που να πάω.

Καλησπέρα , τι μπουζούκι θέλετε και τί είδος παίζετε?
Τρίχορδο , τετράχορδο , “μοντέρνο” , παλιού τύπου ;

καλησπέρα, θα ήθελα τετράχορδο μπουζούκι είμαι αρχάριος δεν έχω καποιο συγκεκριμένο είδος που παίζω ,πια ειναι η διάφορα μοντέρνου και παλιού τύπου ?

πια ειναι η διάφορα μοντέρνου και παλιού τύπου ?

Αναφερόμουν πιο πολύ σε τρίχορδο όταν έκανα τον παραπάνω διαχωρισμό…Ενα μοντέρνο τρίχορδο είναι “πάνω κάτω” ένα τετράχορδο με τρεις χορδές…
Εγω για τετράχορδο δεν έχω άποψη αλλά θα πρότεινα Σπουρδαλάκη (https://www.music-instruments.gr/) καθώς εκεί μπορείς άμεσα να αγοράσεις ένα όργανο. Αν οχι Σπουρδαλάκη τότε μπορείς να βρεις από Μάτσικα που έχει επίσης έτοιμα. Υπάρχουν και άλλοι (οι γνωστοί Καρβουνης , Βαρλάς κτλ κτλ) αλλά δε νομίζω ότι μπορείς να περιμένεις μήνες μέχρι να στο φτιάξουν.

έχω δει από το Site του Σπουρδαλάκη αλλά βλέπω ότι η τιμές του είναι πάνω από το όριο που μπορώ να δώσω εγώ, για τους άλλους δεν έχω κοιτάξει ακόμα,δεν γνωρίζω οργανοποιός και θα κάτι καλύτερο από Ματσικα

Φίλε μου, εγώ θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις με οργανοποιούς, που μπορείς να βρεις εδώ στο φόρουμ:
https://rembetiko.gr/tags
Στο θέμα σύγχρονοι οργανοποιοί.
Κατά την γνώμη μου τα λεφτά που διαθέτεις είναι αρκετά για να πάρεις ένα αξιοπρεπέστατο μπουζούκι και να το χαρείς.
Μίλα με καποιους οργανοποιούς και εξήγησε τι θέλεις, ρώτα αν έχουν ετοιμα όργανα στα λεφτά που διαθέτεις, και πριν κατέβεις Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, αφού αποφασίσεις σε ποια περιοχή θα κινηθείς, κάνε μια βόλτα από ορισμένους που θα έχεις επιλέξει και διάλεξε όποιο όργανο σου αρέσει. Ακόμα καλύτερα θα είναι αν έχεις κάποιον μαζί σου με πείρα για να σε βοηθήσει στην επιλογή.