Χρόνια Πολλά Ιωάννα

(katsibox) #1

Ιωάννα μας χρόνια πολλά με υγεία !

Καλή επιτυχία και στη νέα σου εκπομπή στο ραδιόφωνο !

Κάθε Κυριακή 18:00 με 19:00 και μέσω Internet (να τα ακούνε μερικοί…) και είθε να αυξάνονται οι εκπομπές των ρεμπετολαϊκών με αριθμητική πρόοδο.

(Ιωάννα) #2

Ευχαριστώ πολύ-πολύ Γιώργο μου !
Με θυμήθηκες… Νάσαι καλά !

Κοπιάστε να σας γλυκάνω … :slight_smile:

ΥΓ:

Ουφφ… Τι ήθελες και το είπες από τώρα για την εκπομπή ???
Είμαι ακόμα πολύ “αρχάρια” στα ραδιοφωνικά…
Αλλιώς είναι να κάνεις συνέντευξη και συζήτηση για ένα θέμα που “κατέχεις” και αλλιώς είναι να μιλάς στον… “αέρα” και στο κενό !!! Μου φαίνεται, προς το παρόν, περίεργο και απίστευτα αγχωτικό… (ελπίζω να στρώσω, γιατί αν συνεχίσω έτσι θα πάθω … καρδιοαναπνευστικά προβλήματα !!!)
:slight_smile:

Η εκπομπή -λοιπόν- λέγεται “Μπουζούκι, αγάπη μου” και είναι Κυριακή 5.30 με 7 το απόγευμα. (Όλα λάθος τα έγραψαν !!! )

Για όσους θέλουν να μου συμπαρασταθούν στη λιποθυμική τάση και το “χάσιμο” που είχα πάθει την Κυριακή που πέρασε, μπορούν να ακούσουν την εκπομπή ΕΔΩ
(που μου την έγραψε ο φίλος μου ο Βαγγέλης, από το Άργος, μέσω ίντερνετ ! - κατεβάζετε ένα mp3 από το rapidshare).

Παρακαλώ, την επιείκειά σας… Πολλά σαρδάμ, και μέχρι οι αγχωτικές μου αναπνοές ακούγονται !!!..

(katsibox) #3

Κι ένα δωράκι από εμένα !:slight_smile:

Η Ρεμπέτικη κομπανία ζωντανά από ντοκυμαντέρ του BBC για τα ρεμπέτικα (ειδοποιήστε τους Κοντογιάννηδες να συγκινηθούν!!!)

//youtu.be/ssFzF_0JJ3w

Το παλληκάρι που τα έχει ανεβάσει στο youtube είναι ο κιθαρίστας Jur Eilers, του Ολλανδικού συγκροτήματος Ano Kato, που παίζει Ελληνική μουσική στην Ολλανδία (ρεμπέτικα, λαϊκά, δημοτικά, κλπ.).

Πρόσφατα ανέβασε και άλλα αποσπάσματα του ντοκυμαντέρ, καθώς και πολλά clips από το ντοκυμαντέρ του Κουνάδη “Εις ανάμνησιν στιγμών ελκυστικών”.

Να κι ο Γρηγόρης ο Βασίλας (νέο παιδί τότε !) με τον Καπλάνη.

//youtu.be/yF_VYupMIYg