μένω στη Γερμανία και θέλω να κατέβω στην Ελλάδα με το μπουζούκι μου (χωρίς αμάξι).
Έχει κοστίσει αρκετά χρήματα και σκέφτομαι αν έχετε έρθει σε παρόμοια θέση, ποιόν ασφαλέστερο τρόπο επιλέξατε για την μεταφορά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Νομίζω ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος ειναι να το στείλεις με κάποιο από τα λεωφορεία που κάνουν μεταφορές. Αυτό μου συνέστησε ο οργανοποιός μου τουλάχιστον και αυτό κάνουν πολλοί από εδώ (Σουηδία).
Άλλη εναλλακτική, αν το πάρεις στο αεροπλάνο σαν αποσκευή, είναι να το αμπαλάρεις πολύ καλά με bubble wrap αφού χαμηλώσεις το κούρδισμα δύο τόνους. Αυτό έκανα στο καινούργιο και ήρθε μία χαρα. Πολλές αεροπορικές σε αφήνουν να το πάρεις καμπίνα αν του βγάλεις εισιτηριο. Courrier που τσέκαρα από Ελλάδα για Σουηδία, ήθελε γύρω στα 450 ευρώ…