Μπαγλαμας Ανοιχτη ΛΑ φαλτσο sustain

Καλησπερα σας, διαβαζω εδω και λιγες μερες το φορουμ αλλα πρωτη φορα κανω λογαριασμο (δεν ξερω αν ειναι η σωστη κατηγορια)
Πριν 3 βδομαδες η κοπελα μου, μου αγορασε ενα μπαγλαμα για τα γενεθλια μου επειδη της ειχα πει οτι οταν ημουν παιδακι το πρωτο οργανο που ζητησα απο τους γονεις μου να μαθω ηταν ο μπαγλαμας (οπου και το αρνηθηκαν) παιζω ηλεκτρικο μπασσο αρκετα χρονια και μπορω να πω οτι τον ερωτευθηκα τον μπαγλαμα…
Οι χορδες που ειχε ηταν πολυ ασχημες ηταν σκληρες και ταλαιπωρημενες μαλιστα ειχε σπασει η μια ΛΑ και την κολλησα με καλαϊ και συρμα για αντιστασεις ηλεκτρονικου τσιγαρου μεχρι να ερθει το νεο σετ, μαλιστα ηταν περασμενες στα κλειδια περιεργα σαν κομπος ενα πραμα. Πηρα ενα νεο σετ la bella επειδη ξερω το brand λογο μπασου και τις περασα με την τεχνικη του κυριου ζερλεντε στο youtube (νανε καλα ο ανθρωπος βγαζει πολυ καλο υλικο) που κανεις την χορδη πλεξουδα πριν την κουρδισεις…και ολα καλα! αυτα πριν 10 μερες? σημερα ετσι ξαφνικα το απογευμα η ανοιχτη λα κανει κατι σαν φαλτσαρισμα στο sustain το πρωι ηταν μια χαρα τωρα πριν κατι ωρες που το επιασα το παρατηρησα, δεν αλλαξε κατι σε θεμα υγρασιας ουτε να πεσει το οργανο και δεν μπορω να φανταστω πως και γιατι…

Επειδη ειναι δυσκολο να το περιγραψω ανεβαζω και ενα ηχητικο παραδειγμα: Vocaroo | Online voice recorder

ο μπαγλαμας ειναι αυτος: Μπαγλαμάς Σκαφτός - 2B
Αν γνωριζει καποιος θα το εκτιμουσα !

Γεια σου φίλε, καλωσόρισες στο φόρουμ. Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς να πω την αλήθεια.
Το μόνο που ακούω από την ηχογράφηση είναι μια ελαφριά ξεκουρδισιά μεταξύ των δύο λα χορδών, που ίσως να οδηγεί σε διακρότημα (ενας απόηχος που μοιάζει να ανεβοκατεβαίνει σε ένταση). Δοκίμασε να τις κουρδίσεις απόλυτα μεταξύ τους.

4 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες! Τέλειο δώρο, μπράβο!
Αυτό που ακούω είναι απλώς το διακρότημα επειδή δεν είναι ακριβώς κουρδισμένες οι δύο ΛΑ. Κάντο με το αυτί σου, όχι με κουρδιστήρι.

3 «Μου αρέσει»

Άκριβώς αυτό θα 'λεγα κι εγώ. Αυτό το ρυθμικό ου-ου-ου είναι διακρότημα. Συνηχούν δύο συχνότητες με μια μικρή διαφορά μεταξύ τους.

Σόρι αν είναι χαζό να λέει κανείς τέτοιο πράγμα σε άνθρωπο που παίζει χρόνια έγχορδο, αλλά τσεκάρισες το κούρδισμα;

3 «Μου αρέσει»

Πιάσε κόκκινο γιατί θα τσακωθούμε!

1 «Μου αρέσει»

Αν είχα ακόμα την κιθάρα του άβαταρ θα την έπιανα!

1 «Μου αρέσει»

ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις παιδια αληθεια, ισως να φταιει που πηγα να το κουρδισω με εφαρμογη στο κινητο και οντως να εχουν διαφορα μεταξυ τους οι δυο ΛΑ…και τις δυο κουρδισμενες μου τις δειχνει θα δοκιμασω ξανω αυριο διοτι εχω γειτονες και μετα απο την ωρα κοινης ησυχιας ενοχλουνται πολυ

3 «Μου αρέσει»

χαχα α είναι πραγματική ε…

Υπάρχουν λογιών και λογιών εφαρμογες, ειναι η αλήθεια, που όλες χάνουν λίγο ή περισσότερο. Εγώ μόλις τις φέρω σχετικά κουρδισμένες, αφήνω το κουρδιστήρι και τις βαράω μαζί, βάζοντας για κουρδιστήρι το αυτί πλέον. Ανεβοκατεβάζω τη μία μεχρι να έρθουν τέλεια μεταξύ τους.

1 «Μου αρέσει»

επισης μια και σας βρηκα χαχα εχω μια απορια η κλιμακα της ταστιερας εχει σχεση με την αποσταση μεταξυ των ταστων? πχ αυτο που εχω ειναι 36ρι αν καποτε επαιρνα 38ρι θα ειχε μεγαλυτερη αποσταση πχ η ΛΑ# με την ΣΙ στα ΡΕ χορδη? δυσκολευομαι η αληθεια ειναι να συνηθίσω τις αποστασεις μεταξυ τονων και ημιτονιων αλλα ισως ερθει με τον καιρο

Α, βέβαια! Ως μπασίστας έχεις μεν την εμπειρία των εγχόρδων, αλλά όχι των διπλόχορδων.

Ντάξει, δεν είναι τίποτα, το μαθαίνει κανείς γρήγορα.

Επίσης υποθέτω ότι το ηλεκτιρκό όργανο (σχεδόν βουβό χωρίς ενίσχυση) ευνοεί το κούρδισμα με κουρδιστήρι. Στο φυσικό όργανο μπορείς να εφαρμόσεις πιο εύκολα το φυσικό κούρδισμα, που είναι και ασφαλέστερο.

(Συνήθως παίρνουμε μία Λα και από αυτήν κουρδίζουμε τις υπόλοιπες.)

2 «Μου αρέσει»

Έχει σχέση φυσικά, όχι ακριβώς ανάλογη, αλλά αν η μία μεγαλώνει, μεγαλώνει και η άλλη.
Όμως θα έλεγα ότι αν είναι έτσι, δε θα άξιζε να παρεις άλλο μπαγλαμά, αλλά να αλλάξεις αδερφάκι της οικογενείας! Τζουραδάκι πχ ή και μπουζουκάκι. Κάπως έτσι νομίζω πάει η εξέλιξη του μπαγλαματζή (συνήθως).

Ναι, είναι το μήκος της ελεύθερης χορδής από καβαλλάρη σε καβαλλάρη (και το 12ο τάστο ακριβώς στη μέση, αν ποτέ σου κουνηθεί ο καβαλλάρης). Οπότε όσο μεγαλώνει η κλίμακα μεγαλώνουν ανάλογα και τα τάστα.

Το μπάσο έχει πολύ δυνατές αρμονικές, οπότε με αυτές κουρδίζεις και χωρίς ενίσχυση.

Απολύτως ανάλογη, γιατί το λες αυτό;

Σόρρυ για το σπαμ, Francesco Catania 15-6-1970.

χμμ η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω ποσο θα ηθελα να απεκταθω αυτο θα φανει στο μελλον… απλα επειδη σαν κατασκευη το συγκεκριμενο μου φανηκε να το πω ευγενικα πολυ “Budget” τα κλειδια πχ γυρνανε πολυ ατσαλα αλλες φορες δυσκολα αλλες πολυ ευκολα (εριξα και στα γραναζια λαδακι μηχανης και παλι…) σκεφτομουν οτι αν τελικα καταφερω και το μαθω το οργανακι να παρω κατι πιο καλο θα φανει αυτο…προς το παρων προσπαθω να συνηθίσω το κλειδι του σολ και το μικρο μεγεθος του οργανου.

2 «Μου αρέσει»

Λόγω άγνοιας. Εχεις δίκιο, είχα άλλο τύπο υπολογισμού των τάστων στο μυαλό μου. Ψευδομνήμη.

Εννοείται, ανοίγεις πανιά και σε πάει ο αέρας… Δεν πας με μηχανή!

Αυτό πρόσεξέ το γιατί τελικά μπορεί να έχεις το ανάποδο αποτελεσμα. Να γλιστράει και να μη μπορεί να σταθεί κουρδισμένο. Και δώστου κούρδισμα συνέχεια…

2 «Μου αρέσει»

Θα σε συμβούλευα φίλε Alexfot94, αυτή την εφαρμογή του κινητού να μην την ξαναδοκιμάσεις ούτε αύριο, ούτε ποτέ, απλά σβήσ’ την. Φυσικά συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες, κλασικό διακρότημα είναι. Όπως λέει και ο φίλος Pepe, ίσως λόγω μπάσου να μην έχεις τις εμπειρίες που όλοι εμείς με τα διπλόχορδα οργανάκια μας αναγκαστήκαμε να αποκτήσουμε, σε ό,τι αφορά μικροδιαφορές χορδών που κουρδίζονται στην ίδια νότα.

2 «Μου αρέσει»