Θέση καρπού + σκάλωμα πένας

Το πρόβλημα που έχω είναι οτι ο καρπός (δεξί χέρι ) ενώ ξέρω οτι πρεπει να είναι πάνω απο το νίκελ καπάκι μετά απο λίγη ώρα μου φευγει και πέφτει πάνω στο καπάκι ενώ έχω δυνατότητες να παίξω αυτό το πραγμα νομίζω οτι μου δημιουργεί πρόβληματα οπως στην ταχύτητα και στο σκάλωμα της πένας ποιες είναι οι γνώμες σας πως θα μπορέσω να το διορθώσω αυτό το πράγμα ?

Με επιμονή και υπομονή στήν εξάσκηση.
Γίνεται διαφορετικά ? ? ?

Φιλικά, Γιώργος.


ΥΓ. Πάρε και ένα κειμενάκι απο κάποιο σύστημα εκμάθησης ταχύτητας. Είναι για την κιθάρα, αλλά οι βασικές αρχές είναι ίδιες . . .


Right hand

The movement of the right hand and arm can be divided in three
categories, depending on where the picking motion is generated.
The three possibilities are elbow, wrist, and fingers.

Elbow
With this approach, the upper arm (shoulder to elbow) is anchored
to the body of the guitar, the elbow moves, and the lower arm
(forearm, wrist and hand) remains rigid.
Properly developed, this type of movement can produce high speed
and precision, including when moving from one string to another.
This movement however requires more practice to properly develop
the concerned muscles, because the mass of forearm and hand
must be moved.

Wrist
In this case the elbow and forearm don’t move, and the picking
motion is done by the wrist. This type of movement has two main
variations.

  1. Wrist “anchored” to the bridge – The wrist and/or the palm of
    the hand rests on the bridge or other part of the guitar.
  2. Wrist hovering above the strings – Neither the wrist nor the
    hand touch the guitar.

Finger
Elbow, forearm, and wrist don’t move. The picking motion is
generated by the fingers only – thumb pushing down and
index/middle finger pushing up.
Each approach has advantages and disadvantages, and they are all
used by the best and fastest players in different situations.

Recommendations
If you already have a favorite style, continue using it and
improving it.
If you don’t have a favorite style, practice all three in alternation,
until you start developing a favorite, and then focus on that.
In any case you will end up with a favorite movement, but you
should develop some skill in all of them.
You can also develop different favorite movements for different
speeds. For example, wrist motion for the very fast, elbow for the
medium fast, wrist again for the medium-slow, finger for speed
bursts, etc.
Try to be as relaxed as possible, both in your arms and in your
overall posture.
Minimize motion, remove any unnecessary movements.
Developing speed, no matter what approach you use, is two thirds
muscle and one third coordination.

Ποιος θα το μεταφράσει?

(Από google)

Δεξί χέρι

Η κίνηση του δεξιού χεριού και του βραχίονα μπορεί να χωριστεί σε τρία
κατηγορίες, ανάλογα με το πού δημιουργείται η κίνηση συλλογής.
Οι τρεις δυνατότητες είναι ο αγκώνας, ο καρπός και τα δάχτυλα.

Αγκώνας
Με αυτήν την προσέγγιση, ο άνω βραχίονας (ώμος προς τον αγκώνα) είναι αγκυρωμένος
στο σώμα της κιθάρας, ο αγκώνας κινείται και το κάτω χέρι
(αντιβράχιο, καρπό και χέρι) παραμένει άκαμπτο.
Σωστά αναπτυγμένος, αυτός ο τύπος κίνησης μπορεί να παράγει υψηλή ταχύτητα
και ακρίβεια, συμπεριλαμβανομένης της μετακίνησης από τη μία συμβολοσειρά στην άλλη.
Ωστόσο, αυτή η κίνηση απαιτεί περισσότερη πρακτική για να αναπτυχθεί σωστά
τους σχετικούς μύες, επειδή η μάζα του αντιβράχιου και του χεριού
πρέπει να μετακινηθείτε.

ΚΑΡΠΟΣ του ΧΕΡΙΟΥ
Σε αυτήν την περίπτωση ο αγκώνας και το αντιβράχιο δεν κινούνται, και το μάζεμα
η κίνηση γίνεται από τον καρπό. Αυτός ο τύπος κίνησης έχει δύο βασικά
παραλλαγές.

Καρπός «αγκυροβολημένο» στη γέφυρα - Ο καρπός και / ή η παλάμη του
το χέρι στηρίζεται στη γέφυρα ή σε άλλο μέρος της κιθάρας.
Ο καρπός αιωρείται πάνω από τις χορδές - Ούτε ο καρπός ούτε ο καρπός
χέρι αγγίξτε την κιθάρα.
Δάχτυλο
Ο αγκώνας, το αντιβράχιο και ο καρπός δεν κινούνται. Η κίνηση συλλογής είναι
δημιουργείται μόνο από τα δάχτυλα - αντίχειρα προς τα κάτω και
δείκτης / μεσαίο δάχτυλο προς τα πάνω.
Κάθε προσέγγιση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και είναι όλες
χρησιμοποιείται από τους καλύτερους και ταχύτερους παίκτες σε διαφορετικές καταστάσεις.

Συστάσεις
Εάν έχετε ήδη ένα αγαπημένο στυλ, συνεχίστε να το χρησιμοποιείτε και
βελτιώνοντάς το.
Εάν δεν έχετε ένα αγαπημένο στυλ, εξασκηθείτε και στα τρία εναλλάξ,
μέχρι να αρχίσετε να αναπτύσσετε ένα αγαπημένο και στη συνέχεια να εστιάσετε σε αυτό.
Σε κάθε περίπτωση θα καταλήξετε με μια αγαπημένη κίνηση, αλλά εσείς
πρέπει να αναπτύξει κάποια ικανότητα σε όλα αυτά.
Μπορείτε επίσης να αναπτύξετε διαφορετικές αγαπημένες κινήσεις για διαφορετικά
ταχύτητες. Για παράδειγμα, η κίνηση του καρπού για το πολύ γρήγορο, αγκώνα για το
μεσαίο γρήγορα, τον καρπό ξανά για το μεσαίο-αργό, το δάχτυλο για ταχύτητα
εκρήξεις κ.λπ.
Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο χαλαροί, τόσο στα χέρια σας όσο και στα χέρια σας
συνολική στάση του σώματος.
Ελαχιστοποιήστε την κίνηση, αφαιρέστε τυχόν περιττές κινήσεις.
Η ανάπτυξη της ταχύτητας, ανεξάρτητα από την προσέγγιση που χρησιμοποιείτε, είναι τα δύο τρίτα
μυών και ένα τρίτο συντονισμό.

1 «Μου αρέσει»

Κίνηση συλλογής=κίνηση πένας
Συμβολοσειρά=χορδή
Πολύ γκουγκλ τρανσλατε πέφτει τελευταία!

1 «Μου αρέσει»

Γκουγκλ τρασνλατε, τρασλαντε, τρανσαλτε , σύμφωνα με τις μεταφράσεις του.
(Μέτριο αστειάκι από Αμάν με την άσφαλτο, σόρρυ :grinning: )

1 «Μου αρέσει»

Από τρανσάλπ ξέρω, με πορδοσάλτε απαξιώ να ασχοληθώ…
Σοβαρά τώρα, ενδιαφέρον το απόσπασμα αλλά πιο πολύ για ηλεκτρική κιθάρα και ίσως λίγο για ακουστική. Στο μπουζούκι είναι κυρίως καρπός η κίνηση, μπορεί να δίνει λίγο ώθηση ο αντίχειρας, και υπάρχει το παίξιμο με τον αγκώνα που είναι πιο λαϊκό και δεν το προτείνω για λόγους τεχνικής και ύφους.
Πολύ σημαντικό είναι αυτό που λέει στο τέλος, για την χαλαρότητα και την ελαχιστοποίηση των άσκοπων κινήσεων (γενικά, όχι μόνο για ταχύτητα).

Αυτό πιάνει και το εύρος της κίνησης; Προσωπικά στο παίξιμο με μεγάλες κοφτές κινήσεις (με σπάσιμο καρπού) βγαίνει το παλιό ηχόχρωμα και ακούγεται ωραίο. Δηλαδή να ξεκινάει η κίνηση πιο πάνω απ’ τις χορδές και να τελειώνει πιο κάτω. Για γρήγορο παίξιμο δεν είναι αλλά αν συνηθίσεις την κίνηση ταιριάζει κουτί στα παλιά κομμάτια

Στις γεμάτες ναι, αλλά για πιο τσιμπητή πενιά θέλει μικρή κίνηση. Ή αν για κάποιο λόγο θες πιο σαζίστικο ήχο, πχ Καραπιπέρης ή Φουσταλιέρης.

1 «Μου αρέσει»

Ναι ναι, ειδικά Καραπιπερη. Και στο στυλ Βραχνά κάθεται ωραία, ραδίκι πχ

Η ελαχιστοποίηση των κινήσεων είναι βασική αρχή τεχνικής σε όλα ανεξαιρέτως τα όργανα. :face_with_monocle:

1 «Μου αρέσει»

Βασική αρχή μπορεί να είναι αλλά το ηχόχρωμα με αυτό τον τρόπο είναι σύγχρονο. Έχω παρατηρήσει πολλούς καλούς παίκτες (φίρμες και μη) και δεν βγάζουν παλαιική χροιά.
Καλά όχι ότι είναι αυτό το θέμα της συζήτησης απλά το λέω με αφορμή και το #9 μου.

Οικονομία κινήσεων και χαλαρότητα είναι θέμα σωστής τεχνικής, το ύφος έρχεται μετά και ανεξάρτητα.
Μικρή κίνηση δεν σημαίνει ότι δεν παίζεις γεμάτες, χαλαρότητα δεν σημαίνει ότι δεν κοπανας το όργανο. Κοίτα πως παίζει ο Βραχνας ή ο Κουρουσης.

Μμ παράξενο γιατί κι εγώ αυτούς, κυρίως Βραχνά, είχα κατά νου. Φαίνεται σαν να κάνει περισσότερη διαδρομή το χέρι του, εκτός κι αν βέβαια έτσι όπως το εξέφρασα παραπάνω και με την ασάφεια του γραπτού λόγου έμοιαζε σαν να αναφέρομαι σε άλλο στυλ παιξίματος.