Διαμαρτυρια-Αποχωρηση


(Αλιτης) #1

Τα πολλα απαγορευονται καθως και οι συμπεριφορες σε στιλ το κλειδωνω το θεμα με κανουν να μην νιωθω καλα…αισθανομαι οτι κατι κακο εχω κανει οταν αναφερω οτι εχω η εγω εχω γραψει παρτιτουρες(για εκπαιδευτικους λογους) και οποιος θελει μπορει να τις εχει(Απαγορευετε)…οτι εχω κλιμακες για μελετη και οποιος θελει μπορει να τις εχει(Απαγορευετε?)…οτι εχω μερικες σπανιες εκτελεσεις σε MP3 και οποιος θελει μπορει να τις ζητησει(απαγορευετε)…και τελικα θελω να λεω την γνωμη μου οσο παπαρια και αν ειναι, χωρις να παρουσιαζετε ο αρμοδιος και να λεει το κλειδωνω το θεμα, εστω και να αυτο ειναι στους κανονισμους τους οποιους δεχτηκα στην αρχη δεν τους δεχομαι ομως τωρα και για αυτο το λογο αποχωρω.Ευχαριστω για την φιλοξενεια σας.

                                         Ενας Αλιτης

(Πάνος Καραγιώργος) #2

Το να μην συμφωνείς με τους κανονισμούς λειτουργίας του Φόρουμ είναι δικαίωμά σου. Πρέπει όμως να καταλάβεις ότι χωρίς αυτούς τους κανονισμούς, ένας τέτοιος χώρος δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρχει, δεδομένου του σημερινού νομικού πλαισίου περί τα πνευματικά δικαιώματα.
Αν κάτσεις να ξαναδείς την κουβέντα που έγινε, ψύχραιμα, θα διαπιστώσεις πως κανείς ούτε είχε πρόθεση μα ούτε και σε προσέβαλε. Και είναι κρίμα να χαλάμε χωρίς λόγο τις καρδιές μας.


(Γιώργος Παναγιωτακόπουλος) #3

Κακώς αρπάζεσαι φίλε μου. Αν θα βρισκόσουν στη θέση τη δικιά μου θα το θεωρούσες πολύ λογικό να απαγορεύεις την ανταλλαγή στοιχείων που έχουν να κάνουν με την πνευματική ιδιοκτησία. Ευτυχώς ή δυστυχώς η πνευματική ιδιοκτησία προστατεύεται από το νόμο και δεν έχω καμία διάθεση το μεράκι μου να μου γίνει δικαστικός βραχνάς. Αν ο δημιουργός είσαι εσύ και έχεις γράψει κάποια παρτιτούρα τότε μπορείς να τη δημοσιεύσεις. Δεν μπορείς όμως να δημοσιεύσεις την παρτιτούρα ή το τραγούδι που έχει γράψει κάποιος άλλος επειδή έτσι γουστάρεις, ή επειδή είσαι μάγκας ή επειδή είσαι επαναστάτης. Και θα τελειώσω με τούτο:

“Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.” [SIZE=5]Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)[/SIZE]


#4

Φίλε, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς το θέμα. Δεν έχω κανένα λόγο να σου ζητήσω να μείνεις ή να φύγεις. Ομως πιστεύω ότι στους λιγότερο από δύο μήνες (τουλάχιστον ως εγγεγραμμένος) που συμμετέχεις στο Ρεμπέτικο Φόρουμ δεν έχεις βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.

Μιλάς για “κλειδωμένα” θέματα. Επειδή βαριέμαι να τα μετρήσω, κάνε μου τη χάρη και πες μου: Πόσα από τα 2.868 θέματα του Φόρουμ κλειδώθηκαν;
Επίσης, πόσα από τα 32.901 μηνύματα διαγράφτηκαν;
Ας μην πέφτουμε σε υπερβολές, ακόμη κι όταν για κάποιο λόγο νιώθουμε αδικημένοι.

Οσον αφορά τα “απαγορεύεται”…
Το Φόρουμ δεν απαγόρευσε τη διακίνηση μουσικού υλικού. Αλλωστε πώς θα μπορούσε να κάνει τέτοιο; Το κάθε μέλος ή μη του Φόρουμ μπορεί να ανταλλάξει από την παρτιτούρα του Εθνικού Ύμνου μέχρι το τριπλό dvd της συναυλίας “The Band”. Ολα αυτά βέβαια μέσω των προσωπικών email του καθενός.
Εκείνο που απαγορεύεται είναι η διακίνηση αυτή να γίνεται δημόσια μέσω του Φόρουμ. Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τη νομική πλευρά του θέματος (ΑΕΠΙ, συγγενικά δικαιώματα, δικαιώματα ηχογραφήσεων κλπ.). Εχει να κάνει με την όλη φιλοσοφία αυτής της παρέας: Η μόνη ανταλλαγή που γίνεται εδώ είναι η ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, εμπειριών. Αν αυτό το κατανοήσεις, τότε θα καταλάβεις γιατί υπάρχει αυτή η συνεχής “νουθέτηση” από μέρους των διαχειριστών. Κι επειδή οι διαχειριστές εδώ δεν βγάζουν μεροκάματο, είναι λογικό όταν αναγκάζονται να επεμβαίνουν πολλές φορές στο ίδιο θέμα, να γίνονται απότομοι και καμιά φορά αγενείς. Και μη νομίσεις ότι απολογούμαι γι’ αυτούς ή τους δικαιολογώ. Απεναντίας, είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί τους.


(Κώστας Κ.) #5

[FONT=Georgia][SIZE=2]Αλίτη με γιώτα, παρεξηγήθηκες άνευ λόγου και αιτίας για μια σύσταση που δεν έγινε καν σ’ εσένα. Την επόμενη φορά φρόντισε να διαβάσεις σωστότερα απ’ ό,τι γράφεις. Από την πλευρά μας δεν υπάρχει παρεξήγηση, αν αλλάξεις γνώμη [/SIZE][/FONT][FONT=Georgia][SIZE=2]συνεχίζεις να είσαι [/SIZE][/FONT][SIZE=3][FONT=Georgia][FONT=Georgia][SIZE=2][FONT=Trebuchet MS]καλοδεχούμενος στο Φόρουμ.
Παρακινημένος από το λαμπρό παράδειγμα του admin, τελειώνω κι εγώ με τούτο:

[/FONT][/FONT][/SIZE][/SIZE][/FONT]“Όλα είν’ ατμός”, Θρασύβουλας (1961 μ.Χ.).


(Kostas(tm)) #6

Σαν διαχειριστής κι εγώ, να πω τη γνώμη μου γιατί το θέμα έχει πάρει τραγικές διαστάσεις και δεν μου αρέσει καθόλου:

“Μετά τον ξενυκτισμένον πατσάν ή την μακαρονάδαν, καλύτεραι όλων δύο κοκακόλαι” [Κώστας ™, 1979 μ.Χ.]


(Γιώργος Παναγιωτακόπουλος) #7

Καλοδεχούμενος στο φόρουμ είναι όποιος αποδέχεται τους κανόνες λειτουργίας του. Δυστυχώς κάποιοι από αυτούς τους κανόνες είναι ασφυκτικοί για να μπορέσουμε να προστατευτούμε. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο πίσω από αυτό το σκεπτικό. Νομίζω ότι ο φίλος Αλίτης κατάλαβε την άποψη αυτή και ελπίζω να αναθεωρήσει τη στάση του. Όταν σκεφτόμαστε ποιο νηφάλια, τότε νομίζω ότι κατανοούμε και την άποψη του άλλου. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα μεταξύ μας. :088: Αντίθετα μας ενώνει η υπέροχη μουσική που προτιμούμε να ακούμε…


(Δημήτρης Μυστακίδης) #8

Πάντως αυτό το θέμα με τις παρτιτούρες είναι πολύ θολό.Τελικά ποιανού πνευματική ιδιοκτησία είναι μια παρτιτούρα;Όσες φορές προσπάθησα να βγάλω άκρη δεν τα κατάφερα.Ούτε κάν η ΑΕΠΙ μπορούσε να μου απαντήση.Αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας μας ενημερώσει.


(Kostas(tm)) #9

Εξ όσων γνωρίζω, χωρίς να είμαι ειδικός, η παρτιτούρα προστατεύεται απ’ το νόμο για τα πνευματικά δικαιώματα σαν έργο του συγγραφέως της. Δηλαδή ο συγγραφέας της παρτιτούρας είναι αυτός προστατεύεται και όχι αυτός που καταγράφεται, δηλαδή ο συνθέτης. Ακόμη, νομίζω ότι για να καταγράψεις σε παρτιτούρα ένα μουσικό έργο, χρειάζεσαι την άδεια του συνθέτη που πρέπει κάπως να προστατευτεί από κακογραφές ημιμαθών μαέστρων κ.λπ., κ.λπ. Δείτε και το συνημμένο σκανάρισμα.

Παλιότερα είχα ρωτήσει για το θέμα και κατάλαβα ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν βγάζεις λεφτά από μια αντιγραφή, καταδικάζεσαι μεν, αλλά πέφτεις στα μαλακά. Ελα όμως που αν ανεβάσεις παρτιτούρα ή mp3 σε site, είναι σαν να τη μοιράζεις στους περαστικούς στην Ομόνοια, αφού τα sites θεωρούνται (και είναι) δημόσιος χώρος. Οπότε ο ενάγων θα ισχυριστεί ότι ήσουν αυτουργός και πάει λέγοντας…

Ισως, λέω ΙΣΩΣ, να είμαστε κάπως υπερβολικοί για το θέμα της παρτιτούρας. ΟΜΩΣ επειδή δεν είναι επαγγελματικό το site για να παίρνει ρίσκα ο κατά το νόμο υπεύθυνος (Γ.Π) και οι κατά το νόμο συνυπεύθυνοι (διαχειριστές) και να πληρώνουμε νομική υποστήριξη, είμαστε τελικά υποχρεωμένοι να φυλάμε τα ρούχα μας και ας μας μείνουν τα μισά με τις… αποχωρήσεις

Αν πέσει αγωγή για 50.000 ευρώ (το λιγότερο!) από τον τάδε συγγραφέα ή τους κληρονόμους του, ποιός είναι αυτός που δεν θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και, όχι να εμφανιστεί, όχι για μάρτυρας στο δικαστήριο, αλλά ούτε καν για μια ένορκη κατάθεση δεν θα πάει. Πόσο μάλλον να βάλει και το χέρι στη τσέπη (για έξοδα και πρόστιμα) που είναι και το ζητούμενο!


(Παραδοξολόγος) #10

Έτσι είναι τα πράγματα με τα πρόστιμα και χειρότερα!

Προχθές , σε ντοκιμαντέρ στη γερμανική “τεφάου”, εξηγούσαν αυτά που γίνονται με τα πνευματικά δικαιώματα στο ίντερνετ και τι κυκλώματα έχουν δημιουργηθεί.
Ελπίζω να μην βάζω (σε τίποτα λαμόγιους) ιδέες:080:…

Φωτογραφίζουν λοιπόν επαγγελματικά, αντικείμενα που έχουν μεγάλη ζήτηση στο ίντερνετ, π.χ. άσχετο: λαχανικά, φρούτα.
Τα ανεβάζουν σε ιστοσελίδα λαχταριστά, σε μεγάλη ανάλυση και εύκολα για κατέβασμα, με τη κατάλληλη υποστήριξη τα φέρνουν πρώτα στο ψαχτήρι (ένα είναι το ψαχτήρι) και περιμένουν.
Ολόκληρο κύκλωμα δικηγόρων ζει από αυτή τη δουλειά. Αρχίζουν λοιπόν μετά τους εκβιασμούς.
Κάποιος χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες γιά μιά ανακοίνωση, άλλος για μιά συνταγή, τρίτος σε σχολικό περιοδικό κ.α.
Έρχεται λοιπόν όλως επισήμως ο λογαριασμός: 5 φωτογραφίες Χ 700 = 3500 Euro :112:
Μα καλέ μου άνθρωπε… να τις βγάλω… να σου σου δώσω 200 Ευρώ … δεν ήξερα… ΤΙΠΟΤΑ!
Συμπέρασμα; καλύτερα να πληρώσεις τα 3500 γιατί στο δικαστήριο θα γίνουν με τα έξοδα 7500:016:


(Παραδοξολόγος) #11

…βασικότερο συμπέρασμα: Πριν κάνουμε “επανάσταση” βασισμένη σε άγνοια, ημιμάθεια, ώχου δεν βαριέσαι, τι να μας πούνε τώρα κ.λ.π., πρέπει να ενημερωθούμε!
Και πνευματικά δικαιώματα, εφόσον υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία, υπάρχουν και η νομοθεσία πρέπει να αναπροσαρμόζεται συνεχώς, παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τα συμφέροντα, μιάς και το ίντερνετ έφερε κανούρια ήθη και κυρίως άλλες ταχύτητες!

*Που πας ρε σ΄ επανάσταση
Γυμνός και δίχως πίστη
Πληροφορίας έμπορα
Πληροφορίας χρήστη

:slight_smile: ©δικό μου 1999


(παπαδοπουλος) #12

Μα αυτο ρε παιδια δεν ειναι τιποτα… Κατι φιλαρακια στη Γερμανια που εχουν ενα συγκροτηματακι, οταν κανουνε live πρεπει να δίνουν σε καποιο υπευθυνο λεει τη λιστα με τα τραγουδια που παιζουν για να κανονιζει τα των ‘πνευματικων δικαιωματων’.

Οποτε, οι παρτιτουρες ειναι το λιγοτερο… Δεν ειναι απιθανο σε μερικά χρόνια να πεφτει ταριφονι στους παιδας των εκλιποντων για να παιξεις μια πενια σε ενα μαγαζακι για την παρεα σου… Μπορει ομως να εχουμε δευτερο κύμα ‘παρανομιας’ και ανθησης του είδους!

Αυτα με την Ευρώπη!


(katsibox) #13

:019::019::019::019::019::019::019::019::019::019:


#14

Αν καταλαβα καλα, ο Αλιτης μαλλον δεν παρεξηξηθηκε με τους κανονες του φορουμ,και την σταση των διαχειρηστων,αλλα με τον τροπο γραφης και εκφρασης των προαναφερθεντων. Φυσικα τους λογους τους γνωριζει ο ιδιος. Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη…


(παπαδοπουλος) #15

Εγω νομιζω οτι οι γνωμες δεν πρεπει να ειναι ταπεινες αλλα ΒΡΟΝΤΕΡΕΣ…


(Petros Veneris) #16

Σαν τις κλανιές … :019:


(παπαδοπουλος) #17

Φιλε πρεπει να κοψεις τα οσπρια:107:


#18

οτι να’ ναι…:090:


(Petros Veneris) #19

Απ’ το στόμα σου, στ’ αυτί της γυναίκας μου, που μ’ έχει τρελάνει στη φασολάδα.:044:


(Κώστας Κ.) #20

Παιδιά, μη γεμίζουμε με κλανιές τα threads. Υπάρχει και το chat για να τις ανταλλάσσετε ελεύθερα…