Νίκο, αναφέρθηκα στην περίπτωση Μπέζου, γιατί πολύ απλά όταν ήρθε ο Δημητριάδης στην Ελλάδα για να βρει μουσικούς για δισκογραφία απευθύνθηκε σε επαγγελματίες. Ένας από αυτούς ήταν και ο Μπέζος, ο οποίος απέδειξε ότι μια χαρά το κατείχε το είδος. Και ξέρουμε ότι οι μουσικοί της εποχής από ένα σωρό παραδείγματα δεν είχαν στεγανά μεταξύ τους.
Άλλο παράδειγμα τέτοιου μουσικού ήταν ο Μανέτας ο οποίος μια χαρά έπαιζε τα ευρωπαϊκά και ήταν και γνωστός γι αυτό, και επίσης μια χαρά έπαιξε και τα μουρμούρικα όταν του ζητήθηκε.
Άρα αυτά τα τραγούδια δεν ήταν άγνωστα.
Και στο φινάλε όταν μιλάμε για μια συνέχεια στην μουσική μας από πότε μπορούμε να αφήσουμε έξω τους επαγγελματίες μουσικούς οποιασδήποτε εποχής πριν την δισκογραφία χωρίς να έχουμε κάποιο στοιχείο γι αυτό?
Ήδη από την πρώιμη εποχή της δισκογραφίας έχουμε μουσικούς που εμπλέκονται σε περισσότερα από ένα είδη συμπεριλαμβανομένου του ρεμπέτικου. Άρα πότε μπορεί να πει κάποιος με βεβαιότητα πότε άρχισε αυτό?
Δεν μιλάω για το πότε οι ρεμπέτες έγιναν επαγγελματίες, ίσως να έδωσα λάθος εντύπωση σε αυτό.
Υ.Γ. Για τον Δελιά δεν έχω διαβάσει να έχει κάνει άλλη δουλειά εκτός από του μουσικού. Και αν λάβουμε υπ’ όψη ότι προερχόταν από μουσική οικογένεια γιατί να μην ήταν επαγγελματίας μουσικός και πριν την ρεμπέτικη τετράδα? Εξάλλου αυτό που ξέρουμε ήταν ότι από μικρός, είχε ασχοληθεί με την κιθάρα, πριν τον κάνει ο Μάρκος να γυρίσει στο μπουζούκι.