Δάσκαλος για το μπουζούκι: Βαγγέλης Λιόλιος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ …ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΑΚΙ…ΜΕΝΩ ΑΙΓΑΛΕΩ ΜΗΠΩς ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Καλώς όρισες ,στο Περιστέρι έχει σχολή ο Β. Λιόλιος ψάξε στο διαδίκτυο για τηλ, κλπ.

Ωδείο ή σχολή είναι; Αξίζει; Ή καλύτερα έναν δάσκαλο;

1 «Μου αρέσει»

όσους μαθητές του γνώρισα, είχαν να πουν τα καλύτερα.

2 «Μου αρέσει»

Γνωρίζετε πού βρίσκεται έχετε κάποιο τηλέφωνο;

δεν έχω στοιχεία επικοινωνίας, αλλά έχει σελίδα στο φβ όπου φαντάζομαι μπορείς να στείλεις μήνυμα:

1 «Μου αρέσει»

Αυτό είναι ωδείο ή σχολή; Συγνώμη που σε πριζω αλλά είμαι άσχετος και προσπαθώ να μπω στο κλίμα

1 «Μου αρέσει»

παιδιά ας απαντήσει κάποιος που να ξέρει παραπάνω στοιχεία.

1 «Μου αρέσει»

O ίδιος περιγράφει την σελίδα του με τον εξής τρόπο:

Ερευνητικό Κέντρο Λαϊκής Μουσικής
Παραδίδονται μαθήματα για τρίχορδο και τετράχορδο μπουζούκι!!

Καλύτερα να στείλεις σε αυτόν ένα μήνυμα είτε μέσω Messenger είτε μέσω του email που αναγράφει στη σελίδα του: skallioras@gmail.com και να μάθεις όλες τις πληροφορίες που θες από τον ίδιο.

Μετά, αν θες πέρνα και από εδώ να μας τις πεις και εμάς, ώστε να βοηθήσεις και κάποιον επόμενο που ψάχνει γι’ αυτόν :slight_smile:

1 «Μου αρέσει»

Τέλεια θα στείλω σήμερα κι όλας σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο

2 «Μου αρέσει»

O κύριος Βαγγέλης έχει ένα μικρο χώρο που τον χρησιμοποιεί σαν σχολή και παραδίδει μαθήματα κατά μονας , βρίσκεται στο Περιστέρι και μπορείς να βρεις πληροφορίες εύκολα στο δίκτυο . Με εκτίμηση.

3 «Μου αρέσει»

Έχω στείλει μήνυμα στο φβ και περιμένω απάντηση. Αν δεν απάντηση τότε θα στείλω στο e-mail :slight_smile:

1 «Μου αρέσει»