Βοήθεια με original κομμάτι/ Υπάρχει ήδη;

Καλησπέρα και πάλι. Όπως είχα πει και σε παλιότερη μου ανάρτηση γράφω αρκετά ρεμπέτικου ύφους κομμάτια και η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι πως μπορεί οι μελωδίες αυτές να υπάρχουν ήδη χωρίς να το γνωρίζω. Μου είχατε προτείνει να τα αναρτήσω στο Youtube αλλά δυστυχώς δεν έχω κανάλι οπότε θα το αναρτήσω εδώ. Έχω προσπαθήσει να το κάνω να ακούγεται σαν 78ρη δίσκο όσο μπορώ, αν και να πω την αλήθεια είμαι εντελώς άσχετος από sound engineering. Πείτε μου την γνώμη σας, Υπάρχει ήδη; Μοιάζει με κάτι άλλο; Σας αρέσει;

Ορίστε το link στο drive καθώς δεν μπορω να το στείλω αλλιώς.

Δεν μου θυμίζει κάτι, αλλά και να θύμιζε τι θα πείραζε; Επιρροές έχουμε όλοι, εφόσον δεν γίνεται συνειδητά κλοπή είμαστε οκ. Εξάλλου μετράνε και ένα σωρό άλλα στοιχεία, οι στίχοι, η εκτέλεση, δεν αρκεί μια καλή μελωδία.

Επίσης, δεν χρειάζεται να κάνουμε προσομοίωση 78άρη από πετσοκομμένη επανέκδοση δεκαετίας '80, μια χαρά καθαρά και φυσικά ακούγονται οι προπολεμικές ηχογραφήσεις από φυσικού τους.

Ευχαριστώ που με ηρεμήσετε λίγο. Τώρα, το “κόμπλεξ” μου με την αυθεντικότητα είναι αρκετά βαθύ. Μου το έχουν πει αρκετοί ότι δεν είναι αναγκαίο να είναι κάτι αυθεντικό εφόσον δεν είναι επίτηδες κλεμμένο, αλλά εγώ αναζητώ την μέγιστη αυθεντικότητα. Προσπαθώ να δημιουργήσω νέα κομμάτια του ρεμπέτικου ρεπερτορίου παρά να αναζωογονήσω (Περίπου )παλιότερα.

Τώρα για το θέμα του 78ρη δίσκου… απλα έχω αγαπήσει τον ήχο αυτό. Γνωρίζω και κατανοώ αυτό που λέτε αλλα δεν μπορώ να αποχωριστω αυτη την υφή. Την έχω αγαπήσει.

Ευχαριστώ για την γνώμη σας πάντως!

1 «Μου αρέσει»

Ένα ρεμπέτικο που δεν θα θύμιζε ρεμπέτικο, δεν θα ήταν ρεμπέτικο!

Η αυθεντικότητα καθορίζεται από την ερμηνεία, η πρωτοτυπία είναι άλλο πράγμα και μάλιστα δεν είναι ζητούμενο στο πειραιώτικο ρεμπέτικο -για παράδειγμα, ο Χαλκιάς, ο Μπάτης, ο Μουφλουζέλης, ο Μάρκος στην αρχή, όλοι αναπαρήγαγαν υπάρχουσες μελωδίες (όχι απαραίτητα αδέσποτες) με δικούς τους στίχους ή και οργανικά.